ma
door maliek Nov 18, 2009 om 19:32
Computers & telefonie

Smsbundel van hi niet geactiveerd

Heeft iemand voor mij een emailadres van hi, waarmee in een klacht kan indienen tegen hi?

Onderstaande email wil ik verzenden. Het is werkelijk te belachelijk voor woorden hoe hi met haar klanten omgaat.

Geachte heer/mevrouw

Vandaag, d.d. 18 november heb ik contact gehad met ******* (edit redactie) van uw klantenservice. Zij heeft mij zeer asociaal behandeld. Ik belde omdat ik 2 november ongeveer een smsbundel heb aangezet via hi.nl, maar net keek ik op de site en zag ik dat ik geen smsbundel heb aanstaan. Ik heb al erg veel smsjes verstuurd maar er is blijkbaar geen bundel.

Ik mag er als consument op vertrouwen dat als ik mijn bundel via uw eigen site aan zet ik ook daadwerkelijk 9.95 betaal voor 1000 smsjes en dus niet per smsje betaal. Dit heb ik uitgelegd aan ******** (edit redactie) maar ik had pech. ik moest maar alles betalen. Toen ik zei dat ik dat zeker niet ga doen en vraag naar een manager werd ze erg kwaad en zei ze dat dat niet mogelijk was. Binnen elke organisatie is het mogelijk om door te verbinden. De manier waarop zij mij te woord stond bevalt mij totaal niet.

Daarna heb ik ene ***** (edit redactie) aan de telefoon gehad (nadat ik nog een keer gebeld heb) Deze jongeman heeft mij erg vriendelijk geholpen.

Ik zou graag willen dat u
1. ******** (edit redactie) even aanspreek op haar asociale gedrag, dit kan gewoon niet.
2. Ervoor zorgt draagt dat ik gewoon 9,95 voor mijn sms betaal en dus NIET PER SMS (Said vertelde mij dat er wel een aanvraag gedaan voor een smsbundel maar dat er wegens een technische storing iets fout was gegaan) Ik ben overigens niet voornemens om meer dan 9,95 te betalen voor smsen.
3. ****** (edit redactie)... een pluim te geven voor zijn klantvriendelijkheid.

Indien u nalaat hierop te reageren ben ik voornemens u in rechte te betrekken.

Hoogachtend,

2272 15 Rapporteer

labswans
door labswans - Nov 18, 2009 om 19:56
1918 Antwoorden / 10 Vragen

een klacht kan je via email versturen naar Dit emaildres

Succes ermee, het is slecht gesteld met sommige medewerkers. De klant moet tenslotte altijd op nummer 1 staan is mijn mening

groetjes ,labswans

labswans
door labswans - Nov 18, 2009 om 19:57
1918 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=labswans schreef op woensdag 18 nov 2009, 19:56]een klacht kan je via email versturen naar Dit emaildres

Succes ermee, het is slecht gesteld met sommige medewerkers. De klant moet tenslotte altijd op nummer 1 staan is mijn mening

bij de link staat dit emailadres maar het is eigenlijk een begin van invoeren van de klacht via een link

groetjes ,labswans

stacey
door stacey - Nov 18, 2009 om 19:58
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik vind het persoonlijk niet erg netjes personeel hier met volledige naam te vermelden, wellicht was jou telefoontje ook niet vriendelijk en verklaard dat een eventueel niet vriendelijke reactie, maar daar waren wij niet bij en Kim kan zich hier niet verdedigen/weerwoord geven dus vind je post niet correct.

ma
door maliek - Nov 18, 2009 om 20:08
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat hier niet om alleen de medewerker, ook om het feit dat als je een bundel activeert je er op mag vertrouwen dat die ook daadwerkelijk geactiveerd is, en je niet achteraf een rekening krijg dat je gesmst heb voor 100 euro terwijl je een smsbundel van 9,95 heb genomen. En als je dan de klantenservices bel je ook nog eens te slecht behandeld wordt door een persoon die er totaal geen verstand van heeft.

Toen ik naar de manager vroeg zei ze dat ze me niet kon doorverbinden. ONZIN, ik had daarvoor de receptie aan de lijn en die vertelde mij dat de klantenservice mij kan doorverbinden. als die persoon van de klantenservice dan geen zin heeft om te werken, moet ze ontslag nemen en niet mij en anderen lastig vallen met dwarszitten.

stacey
door stacey - Nov 18, 2009 om 20:57
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-- ook om het feit dat als je een bundel activeert je er op mag vertrouwen dat die ook daadwerkelijk geactiveerd is--

Fouten kunnen helaas voorkomen, overal en de medewerkster kan er ook niets aan doen dat er een computerstoring was en als het beleid is dat er niet doorverbonden wordt dan kan ze daar ook niets aan doen, het is haar werk te doen wat baas beslist of ze dat leuk vind of niet, dus dat valt haar dan ook niet te verwijten.

Vaak zijn het callcenters die door dit soort grote bedrijven zijn ingeschakeld en dat gaat helaas niet altijd goed maar om dan iemands naam te grabbel te gooien terwijl je hier zelf anoniem zit vind ik niet netjes.

En ik krijg zelf ook telefoon binnen waaronder ook wel eens klachten en het werkt wel vaak zo dat het `reactie is op actie`, als klant mij opbelt en gelijk begint te vloeken en te tieren krijgen ze niet veel meer gedaan...........

Ik kan me niet voorstellen als jij netjes belt voor overleg of een oplossing dat iemand jou dan zomaar asociaal zou gaan behandelen............

labswans
door labswans - Nov 18, 2009 om 21:06
1918 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=labswans schreef op woensdag 18 nov 2009, 19:57][quote=labswans schreef op woensdag 18 nov 2009, 19:56]een klacht kan je via email versturen naar Dit emaildres

Succes ermee, het is slecht gesteld met sommige medewerkers. De klant moet tenslotte altijd op nummer 1 staan is mijn mening

bij de link staat dit emailadres maar het is eigenlijk een begin van invoeren van de klacht via een link

groetjes ,labswans

Je melde dat je niet verder kon nij invullen gegevens. Ik heb zelf geprobeerd om maar wat in te vullen. Dat lukte zeker. Het rare is dat het lijkt dat het niet werkt maar de gegevens zijn in het volgend veld weer anders.
In het Eerste veld zijn uw persoonlijke gegevens , in het tweede veld uw adres gegevens met invullen van de klacht zo ik merk

pino123
door pino123 - Nov 18, 2009 om 21:52
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=stacey schreef op woensdag 18 nov 2009, 19:58]
Ik vind het persoonlijk niet erg netjes personeel hier met volledige naam te vermelden, wellicht was jou telefoontje ook niet vriendelijk en verklaard dat een eventueel niet vriendelijke reactie, maar daar waren wij niet bij en Kim kan zich hier niet verdedigen/weerwoord geven dus vind je post niet correct.

Dat ben ik niet met je eens, in mijn ogen moeten mensen vanuit de callcentre een bepaalde klantvriendelijkheid pretenderen, anders zit er een knop, ook op hun telefoon, om het gesprek te beëindigen. Daarnaast kiest een medewerker er zelf voor om mensen op deze manier te behandelen. Ik kan mij voorstellen dat deze mensen met naam en toenaam worden beschreven, ik vind dat je wel een punt hebt dat het moeilijk is voor deze personen om zich middels deze site zichzelf te verweren. Ik heb er dus geen moeite mee. Ook mensen op een de callcentrers kunnen een keuze maken, goed aangesproken en dan dus geen naam op site. Said krijgt daarna een pluim van vraagsteller....

stacey
door stacey - Nov 18, 2009 om 22:05
10352 Antwoorden / 12 Vragen

-- in mijn ogen moeten mensen vanuit de callcentre een bepaalde klantvriendelijkheid pretenderen--

Dat vind ik ook maar wie zegt dat dat niet het geval is geweest ?

Zijn 2 handen nodig om te klappen.......alleen vraagsteller en kim weten wat er is gezegd dus dat is dan iets tussen hun en niet voor jan en alleman die dit Eenzijdige verhaal met naam en toenaam kan lezen..........voornaam was wel genoeg geweest

stacey
door stacey - Nov 18, 2009 om 22:07
10352 Antwoorden / 12 Vragen

---Said krijgt daarna een pluim van vraagsteller.... --
En waar is zijn achternaam gebleven dan ? ;-)

sanlin
door sanlin - Nov 20, 2009 om 19:04
16 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb zelf ook op een callcenter gewerkt waar ik heel veel klachten en boze mensen/klanten aan de telefoon kreeg. Ook wij mochten niet doorverbinden, wat voor mij soms frustrerend was. Maar ik mocht ook niet de verbinding verbreken, omdat ik dan uiterst klant-onvriendelijk bezig zou zijn (en terecht denk ik). Daarom ben ik eens gaan nadenken waarom mensen soms zo gefrustreerd/boos aan de telefoon kwamen. Mijn eigen conclusie was dat het vaak voorkwam dat mensen iets niet goed begrepen of een brief/antwoord verkeerd hadden geïnterpreteerd. Wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen. Vaak gaat de klant dan zelf nadenken en krijg je excuus voor het feit dat ze op jou hebben gescholden ipv op de instantie. Ik heb zelfs een klant die me voor tyfusl**er uit heeft gescholden nog netjes geholpen. Echter wel nadat ik hem had gevraagd hoe hij kon weten dat ik die ziekte heb gehad (en dat lieg ik niet). Diegene heeft me naderhand heel hartelijk bedankt voor het feit dat ik hem nog had geholpen en gaf me een compliment dat ik zo professioneel had geholpen.
Met dit verhaal wil ik aangeven dat ik 2 kanten heel goed begrijp. De frustratie van de klant en de frustratie van het gescheld en gevloek dat je als callcenter-medewerker over je heen krijgt, maar je hoort je dan wel professioneel te blijven gedragen.
Dus maliek, de callcenter-medewerker had jou misschien netter moeten behandelen, maar dat geeft jou geen vrijwaring om haar naam en toenaam hier te vermelden. Op deze manier ben je zelf ook aso bezig.

sanlin
door sanlin - Nov 20, 2009 om 19:08
16 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb zelf ook op een callcenter gewerkt waar ik heel veel klachten en boze mensen/klanten aan de telefoon kreeg. Ook wij mochten niet doorverbinden, wat voor mij soms frustrerend was. Maar ik mocht ook niet de verbinding verbreken, omdat ik dan uiterst klant-onvriendelijk bezig zou zijn (en terecht denk ik). Daarom ben ik eens gaan nadenken waarom mensen soms zo gefrustreerd/boos aan de telefoon kwamen. Mijn eigen conclusie was dat het vaak voorkwam dat mensen iets niet goed begrepen of een brief/antwoord verkeerd hadden geïnterpreteerd. Wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen. Vaak gaat de klant dan zelf nadenken en krijg je excuus voor het feit dat ze op jou hebben gescholden ipv op de instantie. Ik heb zelfs een klant die me voor tyfusl**er uit heeft gescholden nog netjes geholpen. Echter wel nadat ik hem had gevraagd hoe hij kon weten dat ik die ziekte heb gehad (en dat lieg ik niet). Diegene heeft me naderhand heel hartelijk bedankt voor het feit dat ik hem nog had geholpen en gaf me een compliment dat ik zo professioneel had geholpen.
Met dit verhaal wil ik aangeven dat ik 2 kanten heel goed begrijp. De frustratie van de klant en de frustratie van het gescheld en gevloek dat je als callcenter-medewerker over je heen krijgt, maar je hoort je dan wel professioneel te blijven gedragen.
Dus maliek, de callcenter-medewerker had jou misschien netter moeten behandelen, maar dat geeft jou geen vrijwaring om haar naam en toenaam hier te vermelden. Op deze manier ben je zelf ook aso bezig.

stacey
door stacey - Nov 21, 2009 om 19:14
10352 Antwoorden / 12 Vragen

---Wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen --

In tegenstelling tot mij ?? Je weet niet eens Hoe ik daarop reageer.......

ik zei ----krijgen ze niet veel meer gedaan...........----
wat NIET betekend betekend dat ik boos wordt, iets lelijks zeg of doe of de klacht niet oplos...........
netjes opgelost wordt alles en vriendelijk blijven kan ik ook prima ...

ALLEEN los ik het dan MORGEN even netjes voor je op IPV a la de minute ;-)

Maar ik heb ook andere werkzaamheden, zit niet bij call center dus heb legitiem excuus om niet a la de minute tijd te hebben om alles op te lossen, maar maak ik wel tijd, ondanks werkdruk(te) voor beleefde klanten........... ;-)

il
door ilonkaroel - Jan 12, 2010 om 23:25
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sanlin schreef op vrijdag 20 nov 2009, 19:04]Ik heb zelf ook op een callcenter gewerkt waar ik heel veel klachten en boze mensen/klanten aan de telefoon kreeg. Ook wij mochten niet doorverbinden, wat voor mij soms frustrerend was. Maar ik mocht ook niet de verbinding verbreken, omdat ik dan uiterst klant-onvriendelijk bezig zou zijn (en terecht denk ik). Daarom ben ik eens gaan nadenken waarom mensen soms zo gefrustreerd/boos aan de telefoon kwamen. Mijn eigen conclusie was dat het vaak voorkwam dat mensen iets niet goed begrepen of een brief/antwoord verkeerd hadden geïnterpreteerd. Wat ik in zo'n geval (in tegenstelling tot jou, stacey) dan deed, was de klant uit laten razen en in 1e instantie niets zeggen. Vaak gaat de klant dan zelf nadenken en krijg je excuus voor het feit dat ze op jou hebben gescholden ipv op de instantie. Ik heb zelfs een klant die me voor tyfusl**er uit heeft gescholden nog netjes geholpen. Echter wel nadat ik hem had gevraagd hoe hij kon weten dat ik die ziekte heb gehad (en dat lieg ik niet). Diegene heeft me naderhand heel hartelijk bedankt voor het feit dat ik hem nog had geholpen en gaf me een compliment dat ik zo professioneel had geholpen.
Met dit verhaal wil ik aangeven dat ik 2 kanten heel goed begrijp. De frustratie van de klant en de frustratie van het gescheld en gevloek dat je als callcenter-medewerker over je heen krijgt, maar je hoort je dan wel professioneel te blijven gedragen.
Dus maliek, de callcenter-medewerker had jou misschien netter moeten behandelen, maar dat geeft jou geen vrijwaring om haar naam en toenaam hier te vermelden. Op deze manier ben je zelf ook aso bezig.

Wij hebben ook klachten bij hi naar onze mening hebben ze bij Hi erg veel moeite met het lezen van brieven, e-mails en luisteren door een telefoon. Dus vanwaar de mening dat klanten brieven en e-mails verkeerd interpreteren?? Er zijn van onze kant al 3 mails met vragen gestuurd en nog geen 1 is er fatsoenlijk beantwoord, zodat er nog vele vragen open staan die ze niet willen of kunnen beantwoorden omdat ze dan in het nauw terecht komen. Wij snappen dus best dat mensen dan namen in stukken gaan noemen.

hi-webcare
door hi-webcare - Apr 7, 2010 om 12:48
108 Antwoorden / 0 Vragen

Beste maliek,

Uit je klacht op Kassa Vara begrijp ik dat je een negatieve ervaring hebt gehad met de Telefonische Klantenservice. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik wil je graag verder helpen indien je signalen nog niet zijn doorgegeven.

Op 04-03-2010 is het Hi Webcare team begonnen met reageren op Online Klachten om de klanttevredenheid te vergroten. Een onderdeel hiervan is dat we ook reageren op oudere klachten omdat ook jij recht hebt op een goede oplossing.

Waneer je probleem nog speelt, wil ik je vriendelijk verzoeken de volgende gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl onder vermelding van referentienummer 1147:

- username op het forum
- rekeningnummer of klantnummer, deze is gelijk aan het betalingskenmerk van je bankafschrift
- naam
- postcode en huisnummer
- mobiel nummer
- de namen van de desbetreffende personen die nu door de redactie zijn weggehaald

We zullen dan zo spoedig mogelijk je vraag beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare

hi-webcare
door hi-webcare - Apr 22, 2010 om 10:00
108 Antwoorden / 0 Vragen

Beste maliek,

Op 07-04-2010 heeft Hi Webcare je gegevens gevraagd om je klacht/ probleem op te lossen of je vraag te beantwoorden. We hebben helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Indien je nog een klacht/ probleem of vraag hebt zou je dan zo vriendelijk willen zijn alsnog je gegevens te e-mailen naar webcare@hi.nl?

Met vriendelijke groet,

Lotte
Hi Webcare