Bestelling Groupon na een half jaar nog steeds niet ontvangen
Begin maart van dit jaar heeft mijn zoon voor zijn vriendinnetje een voucher voor een ketting besteld via groupon. Het zou ongeveer een maand duren voor hij het zou ontvangen. Na 2 maanden hadden we de ketting nog niet en heb ik groupon een email gestuurd. Ze vonden het erg vervelend en zouden het gaan uitzoeken. Weer een maand later heb ik weer gemaild met de vraag of ze al iets wisten. Kreeg als antwoord dat ze de klacht hadden doorgestuurd naar een andere afdeling en zodra ze iets wisten zouden ze me dit laten weten.Maar ik hoorde niks meer van ze. Ik heb daarna nog een aantal emails gestuurd, waar ik excuses kreeg als antwoord, maar geen oplossing. In mijn laatste email heb ik gezegd dat het geld teruggestort moest worden, want ik was het een beetje zat. Nu krijg ik niet eens meer antwoord!.
Weet iemand welke stappen ik kan ondernemen om mijn zoon zijn geld terug te laten krijgen?
Dit is de reden dat ik allang weer met Groupon ben gestopt: tegen 1 of 2 leuke deals stond steevast een zeperd waarbij het mij enorm veel tijd en energie kostte om ten minste mijn geld weer terug te krijgen.
Het beste is om lotgenoten zoeken op zoveel mogelijk plaatsen; de facebookpagina van Groupon, het forum van Trosradar, de discussieplaats van deze site etc.
Dat vinden ze zeer vervelend bij Groupon en dan worden er ook mensen hier en daar wakker - die prompt hun best voor je willen gaan doen. Ook blijkt het dan mogelijk om je geld terug te krijgen van Groupon zelf, zoals mij werd aangeboden in geval van een robotstofzuiger die vorig jaar maanden op zich liet wachten, maar niet eerder dan toen ik begon te strooien met deze negatieve ervaringen op websites.
Groupon leeft van een goede pers, van dat gegeven moet je helaas gebruik maken, anders kun je maanden aan het lijntje worden gehouden zonder dat er ook maar enig schot in de zaak zit.
Ik heb ook naast heel veel geslaagde deals een paar missers gehad, maar die zijn door Groupon altijd goed opgelost. Je kan beter bellen dan mailen.
Ook ik heb een deal gekocht en je raad het al, geen voucher gekregen niks.
Na een mail gestuurd te hebben 1 antwoord gehad en verder niks, wat een oplichters bende die groupon.
Het telefoon nummer is niet meer goed zo kan je dus niemand bereiken, lijkt erop dat groupon hun hielen aan t lichten is.
Hopelijk gaan meer mensen hun beklag doen, wel laten betalen maar niks ervoor terug doen..
Nooit meer groupon voor mij..
Heel veel besteld bij Groupon, soms weleens lang moeten wachten op mijn bestelling. Maar toch moet ik zeggen dat ik best tevreden ben met Groupon. Vaak boden zij mij mijn geld terug zonder problemen als het product of te laat kwam of niet geleverd kon worden.
ik heb ook wel via groupon wat besteld ,ook goed gegaan , een keer had het andere bedrijf zich terug getrokken en kreeg dit netjes via groupon te horen en hebben ze het geld terug gestort !ja bellen is beter en mailen tegelijk, want via mail heb je een bewijs, ga na een rechtswinkel !!!!! en het andere bedrijf waar het product vandaan komt dan ? je zou eerst denk ik een aangetekende brief moetten schijven naar groupon , maar je hebt toch ook in je postvak je bewijs van aankoop ? zal zekers naar een rechtswinkel of consumentenbond gaan , en daarna alle progamas inlichten zoals radar kassa opgelicht , negatieve aandacht is voor groupon echt funest vooral tegenwoordig !!
Heb al redelijk wat groupon's besteld en 1x een groupon iets later gehad dan was vermeld. 1 telefoontje en 's middags alnog de grouponbon in mijn account en via mijn mail. Idd bellen en niet mailen !!! Dan wordt er vlgs.mij direkt actie ondernomen en je krijgt snel iemand aan de telefoon hoor. Succes.
Héél vervelend voor jou, en inderdaad: schakel dan nu maar het Juridisch Loket in als bellen/mailen geen fatsoenlijke reactie oplevert.
Mijn ervaringen zijn aanzienlijk BETER. Wel eens wat langer geduurd, en ook 2 x failliet bedrijf maar dan kreeg ik moeiteloos mijn geld teruggestort. 1 x (pashouders) duurde het héél veel langer. En 1 x weigerde het Haagse bedrijf mij op de laatste dag nog een specifiek Haags baksel ("Kakker") te leveren omdat vlgs hen tòt die datum gold terwijl op het voucher t/m stond. Maar ik heb ook toen wel weer het geld prompt teruggekregen. Of credits: dat weet ik niet meer, maar dat was ook oké. Niet altijd even vlekkeloos dus maar meestal goede deals en toch ook behulpzame reacties.
Ik heb echt nog geen problemen ondervonden,zojuist het telefoonnr.
geprobeert,alleen een wachttijd van 8 minuten,maar gewoon verbinding
Alles wat ik besteld had heb ik ook gekregen,dit weekend AVG anti virus nog besteld ,kan ik 19 september thuis verwachten en ik heb dat ook genoteerd.
Koste € 8,90 i.p.v. € 45,-
Ik zie het verder wel,als je vlug genoeg was geweest ,ik geloof 2 weken kun je het bij de bank zo terug laten halen,kan je nog proberen?Je weet nooit,als je de bankgegevens nog hebt,dus bel anders de bank eens,Willempie
Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met Groupon.
Ik had vandaag een grouponcode welke niet werkt. Heb een mail gestuurd naar het bedrijf zelf en die hebben het keurig netjes binnen een uur opgelost.
Misschien helpt het om niet Groupon maar de winkel waar het vandaan komt rechtstreeks na te vragen? Kan in iedergeval geen kwaad.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer