rebek
door rebek Jun 14, 2019 om 11:21
Geldzaken & recht

Samsung Service

Vorige week vrijdag heb ik bij samsung online een telefoon besteld. Dinsdag nog niets. Toen is er een spoedopdracht gemaakt. En toen werd het n drama. Dagelijks meermaal gebeld. Kreeg te horen :wacht maar tot morgen. Heb wel n track en trace nummer tijdens het bellen gehad maar nog niet online. Mijn  opdracht is van eindhoven / tilburg naar brussel  naar milaan en daarna geeindigd in bergamo-italie. Volgens het verzendbedrijf is er een labelfout gemaakt en ligt mijn toestel nog bij samsung in tilburg. Maar om dat te onderzoeken moet samsung een onderzoek instellen waar ze duidelijk geen zin in hebben aangezien de persoon die daar over gaat zn interne mail nu nog niet heeft  geopend.
Wat moet ik hiermee aanvangen verder nog???
Als ik de opdracht annuleer loop ik mn korting van €20 mis

1077 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 14, 2019 om 11:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan maar geduld hebben.

ne
door neodutchio - Jun 14, 2019 om 11:50
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U besteld een telefoon in Nederland op vrijdag en denkt dat die op dinsdag ergens in Italië afgeleverd zou worden? En dat voor een korting van 2 tientjes? Erg vaag allemaal.

edrick3
door edrick3 - Jun 14, 2019 om 11:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Topantwoord

costnix
door costnix - Jun 14, 2019 om 12:02
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er is niets vaags aan. Samsung Service heeft een grote blunder gemaakt bij de verzending van de telefoon.

ne
door neodutchio Jun 14, 2019 om 12:37
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Nogal vaag wat Brussel, Milaan en Bergamo er mee te maken heeft.

costnix
door costnix Jun 14, 2019 om 12:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De track &trace label gaat daar naar toe en het de telefoon is bij Samsung blijven liggen.

ne
door neodutchio Jun 14, 2019 om 13:13
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Ik vraag mij af of het uberhaupt kan dat er een telefoon bij Samsung Nederland besteld wordt en in Italië afgeleverd wordt.

costnix
door costnix Jun 14, 2019 om 14:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Een verkeerde label met een Italiaans adres kan toch?

rebek
door rebek Jun 14, 2019 om 14:42
228 Antwoorden / 97 Vragen

Dat id precies hoe het is gegaan. Vannacht is hij terug naar belgie gegaan en ligt nu volgens track en trace in rotterdam maar volgens bezordienst is hij nu in den hoorn

costnix
door costnix Jun 14, 2019 om 14:48
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Den Hoorn op Texel, of Den Hoorn bij Delft?
Klopt de plaats ni nog niet?

rebek
door rebek Jun 14, 2019 om 17:13
228 Antwoorden / 97 Vragen

Hij is vanmiddag bij de koerier afgeleverd. Voor 21u zou ik hem moeten hebben

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 14, 2019 om 16:45
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Voor zover ik weet is men in Italië qua volksaard geduldiger dan u nu bent. En hoe weet u dat 'de persoon die er over gaat'de e-mail niet heeft geopend?
Niet iedereen meldt dat als dat wel is gevraagd als dat via uw e-mail progamma kan. Bij g-mail kan dat hoe dan ook niet.
Tussen dinsdag jl. en nu liggen iets meer dan slechts drie dagen.

Nog even afwachten dus.

rebek
door rebek Jun 14, 2019 om 17:16
228 Antwoorden / 97 Vragen

Tussen vrijdag en vandaag liggen 7 dagen.
Als de medewerker zecht dat de interne mail nog niet geopend is is dat duidelijk. En het belsngrijkste,,pas sinds ik dit online heb gegooid en datbook gemeld hebbaan samsung zijn zei er actief mee aan de gang gegaan

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 14, 2019 om 17:23
16848 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft het over dinsdag jl.  toen er werd gemeld (gezegd) dat er mogelijk een fout is gemaakt.
Ik neem aan dat u met mn korting mijn korting bedoelt?

rebek
door rebek Jun 14, 2019 om 17:26
228 Antwoorden / 97 Vragen

Mijn topic begint met vrijdag

heremietkreeft
door heremietkreeft Jun 14, 2019 om 17:38
16848 Antwoorden / 202 Vragen

In uw topic stelt u (in sms taal) dat u vrijdag de bestelling deed en dat er op de dinsdag daarna werd geconstateerd dat er iets niet goed is gegaan.
Er is dinsdag een spoedopdracht gemaakt en het is nu vrijdag. Daar zitten dus geen 7 dagen tussen. En ik hoop werkelijk voor u dat de telefoon er om 21:00 uur is bij u in Nederland en dus niet in Italië.

ne
door neodutchio - Jun 14, 2019 om 17:17
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Ahhhh, dus in plaats van naar uw huis is de telefoon naar Italië gestuurd. Die is nu weer terug gekomen en zal bezorgd gaan worden. Vanwaar dit topic dan? Wettelijk is bepaald dat er binnen 30 dagen geleverd moet worden (langer mits overeengekomen zoals maatwerk). En die 30 dagen zijn nog lang niet om.

costnix
door costnix Jun 14, 2019 om 18:50
2874 Antwoorden / 1 Vragen

“I want it all and I want it NOW!”