lanneke
door lanneke Mar 7, 2018 om 12:13
Geldzaken & recht

Viabuy problemen

goede dag
ik zou een viabuycard aangevraagd hebben en zou deze ook bevestigd hebben
deze had ik moeten annuleren via een door hun ontvangen mail
nu is het volgende :ik heb nooit een kaart aangevraagd
nooit een mail ontvangen,dus ook nooit kunnen annuleren en ken het bedrijf niet eens
ik kreeg dit te horen in een mail van IntrumJusticia begin jan 2018
of ik een bedrag wil betalen van  €130.47 voor de bewuste kaart
naar meerdere mailing met beide bedrijven
word er gezegd doe maar aangifte bij de politie maar u moet betalen
iets wat ik duidelijk niet wens te doen
maar kreeg 2 maart 2018 ineens wel een kaart toegezonden die ik direct retour gezonden heb
want moet en kan ik nu nog doen om dit op te lossen

1450 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 7, 2018 om 12:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niemand in uw huishouden heeft dat aangevraagd?

Zo nee, dan nog één keer mailen aan IJ dat u die kaart niet besteld hebt, dus ook niet gaat betalen. En dat u van verdere correspondentie verschoond wenst te blijven.

En dat als zij daar anders over denken, zij u die bevestiging van u maar moeten sturen.

Pe
door Pedro:714 - Mar 7, 2018 om 12:27
3 Antwoorden / Vragen

Laten zij maar aantonen dat je daadwerkelijk kaart hebr besteld. Wie beweert, bewijst

wi
door willem2sigaren - Mar 7, 2018 om 12:29
44 Antwoorden / Vragen

Lees dit ook even.

lanneke
door lanneke - Mar 7, 2018 om 14:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb aangegeven dat door niemand een aanvraag gedaan
tevens aangeboden om zowel laptop /pc/tablet/mobiel te onderzoeken op een aanvraagd
hier heb ik geen antwoord op gekregen ook niet op mijn verzoek om bewijs te sturen van mijn aanvraag bij hen.
maar loopt tegen dubbele muur zowel van ViaBuy en IntrumJusticia
zelf heb ik mijn mail-geschiedenis nagezocht op e.v mail van hen dit kon omdat mijn verwijdere mail van ferb 2017 tot nu nog op mijn pc aanwezig is

tijger1
door tijger1 Mar 7, 2018 om 14:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Verder gewoon negeren. Klaar.

geem02
door geem02 - Mar 7, 2018 om 14:26
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zou ze aanmanen alle gegevens over jouw uit hun systeem te halen en aangeven bij verdere vorderingen jouw juridisch adviseur te raadplegen. Mocht je een rechtbijstand verzekering hebben die inschakelen.

aurora1
door aurora1 - Mar 7, 2018 om 14:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u al uw hoofdletters verbruikt?
Kijk- en vraag eens rond of iemand anders het misschien aangevraagd heeft.

marita5
door marita5 - Mar 7, 2018 om 14:55
11559 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lanneke ,

Viabuy.com is een bedrijf wat gevestigd is in Londen :

Name: Philipp Nieland , Organization , PPRO Financial Ltd ,Address , 20 Hanover Square , City , London , State / Province , GB , Postal Code , W1S 1JY.

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regels .

https://www.eccnederland.nl/nl

Het barst van de klachten op internet ,

https://www.klacht.nl/viabuy/

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/viabuy/details?companyId=db323199-9ea6-4db0-b768-fe1f1b0e779b

 https://www.creditcardreviews.nl/reviews/viabuy/?send_filter=neg#reviews

lanneke
door lanneke - Mar 8, 2018 om 14:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

iedereen dank u wel voor tip en info ik heb contact opgenomen met ECCNederland
deze gaan zich nu bezig houden met deze zaak
en hoop snel rust terug te krijgen in ons leven

dus dank u all