Sj
door Sjaar82 24 mrt. 2019 om 01:32
Geldzaken & recht

Voicelog opvragen gesprekken met politie Amsterdam

Is het mogelijk om de voicelogs op te vragen die worden opgenomen wanneer je met 0900-88xx of het cjib belt? 

Ben in een situatie terecht gekomen waarbij er meerdere gesprekken geweest zijn met beide partijen, en vooral politie Amsterdam en het Depot ontkennen nu spontaan dat de eerste 6 telefoontjes nooit plaatsgevonden hebben en komen met een heel ander verhaal dan eerst... Hoop dat iemand weet of dit kan. Alvast bedankt!!

1769 15 Rapporteer
sw
door swat1500 - 24 mrt. 2019 om 02:03
2582 Antwoorden / 0 Vragen
1

Volgens mij worden alleen 112 gesprekken opgenomen. Je behoort ook gewaarschuwd te worden als een telefoon gesprek wordt opgenomen. Het Cjib neemt geen gesprekken op.

Sj
door Sjaar82 - 24 mrt. 2019 om 02:21
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit gesprek wordt opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden betekend toch dat t opgenomen wordt? Heb zo vaak gebeld hihi ken dat bandje nu wel

jo
door jorisw 24 mrt. 2019 om 08:38
3961 Antwoorden / 1 Vragen

Maar die worden niet allemaal bewaard. Er worden er slechts een paar uitgehaald voor training van het personeel.

Sj
door Sjaar82 24 mrt. 2019 om 13:22
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hmm ok.. op die manier

door aurora1 - 24 mrt. 2019 om 02:33
13426 Antwoorden / 6 Vragen
1

Vraag het eens op de site infopolitie.
Maar of die voicelogs er nog zijn of er wel ooit geweest zijn?
Opgenomen gesprekken voor kwaliteitsdoeleinden zullen wel geanonimiseerd worden en na korte tijd vernietigd worden.

Sj
door Sjaar82 24 mrt. 2019 om 03:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga daar even kijken.. zie het somber in.. Mijn woord tegen die van hun dus.. bedankt in ieder geval!

jo
door jorisw - 24 mrt. 2019 om 08:40
3961 Antwoorden / 1 Vragen
1

Je kunt beginnen met het laten zien van je eigen call log. Ik zie in mijn telefoon dat die op z'n minst teruggaat tot november 2018. Laat ze dan maar aantonen dat jij hebt gerommeld met die call log als ze die calls blijven ontkennen.

door diumenge - 24 mrt. 2019 om 09:30
10296 Antwoorden / 13 Vragen
1

Ze ontkennen dat de eerste 6 telefoontjes nooit plaatsgevonden hebben? 

Ook al zouden die voicelogs beschikbaar zijn, dan hoeven ze ze natuurlijk nog niet beschikbaar te stellen. Maar zoals hierboven aangegeven, met behulp van je eigen telefoon kan je ook al het e.e.a. aantonen.




Sj
door Sjaar82 - 24 mrt. 2019 om 10:37
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt allemaal.. ga inderdaad even kijken hoe het zit met mijn eigen telefoon en of ik daar iets mee kan..  denk dat ze zelf niet echt zullen meewerken inderdaad qua gegevens vrijgeven

door aurora1 24 mrt. 2019 om 12:22
13426 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt via Contacten in uw telefoon gesprekken op een rijtje zien staan, wanneer en met wie (de logbestanden). Van het overzicht/de overzichten/logbestanden kunt u schermafdrukken maken.

door r.kemperman - 24 mrt. 2019 om 13:08
365 Antwoorden / 4 Vragen
0

Gesprekken van 0900-8844 staan als alles goed is ook op je telefoonrekening omdat deze bijna nooit in je bundel zitten

Sj
door Sjaar82 - 24 mrt. 2019 om 13:21
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarom ik hoopte op voicelogs is omdat er dingen gezegd zijn, vervolgens ontkent worden en gedaan wordt alsof ik alles uit me duimpje zuig en dat is nu dus zo jammer.. ik kan inderdaad wel aantonen Nu dat ik meerdere keren gebeld heb maar nog steeds niets dat kan aantonen wat er daadwerkelijk besproken is. Blijkbaar had ik alle gesprekken zelf moeten opnemen :-(

door cor buissant des amorie - 25 mrt. 2019 om 13:46
24 Antwoorden / Vragen
0

U maakt het wel spannend. Kunt u niet een heel klein beetje van de sluier oplichten?
U heeft contact gehad met beide partijen (welke?) en dan ook vooral de Politie Amsterdam en het Depot.
Maar wie ontkennen dan niet dat die gesprkken hebben plaats gevonden?
Betreft het een bekeuring, vermissing of een klacht?

Succes,

Cor

ne
door neodutchio - 25 mrt. 2019 om 14:48
2615 Antwoorden / 11 Vragen
0

Het CJIB is een orgaan die bekeuringen van o.a. de politie verwerkt. Geen idee wat het probleem is, maar als men post krijgt van het CJIB staat er beschreven wat te doen als u het er niet mee eens bent. Na het volgen van die stappen komt er een reactie waarbij u zich kunt neerleggen of kunt besluiten om het voor de rechter te brengen.

Waarom u dan contact zou willen hebben met het CJIB is mij een raadsel. Ook de politie kan weinig doen.

Ka
door Kassagebruiker - 25 mrt. 2019 om 15:07
235 Antwoorden / 2 Vragen
0

U kunt aan de hand vaan een telefoon nota bewijzen welk nummer wanneer en hoelang gebeld is.

In het vervolg een opname appje installeren in uw smartphone.

door mslingen - 25 mrt. 2019 om 15:34
18 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, u kunt een verzoek doen op grond van artikel 25 van de Wet politiegegevens. 

Artikel 25. (recht op inzage)

  •    
  •  
  •  
  •  
  • 1De betrokkene heeft het recht om op diens schriftelijke verzoek van de verwerkingsverantwoordelijke binnen zes weken uitsluitsel te verkrijgen over de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens en, wanneer dat het geval is, om die persoonsgegevens in te zien en om informatie te verkrijgen over:

    • a.de doelen en de rechtsgrond van de verwerking;

    • b.de betrokken categorieën van politiegegevens;

    • c.de vraag of de deze persoon betreffende politiegegevens gedurende een periode van vier jaar voorafgaande aan het verzoek zijn verstrekt en over de ontvangers of categorieën van ontvangers aan wie de gegevens zijn verstrekt, met name ontvangers in derde landen of internationale organisaties;

    • d.de voorziene periode van opslag of indien dat niet mogelijk is, de criteria om die termijn te bepalen;

    • e.het recht te verzoeken om rectificatie, vernietiging of afscherming van de verwerking van hem betreffende politiegegevens;

    • f.het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit persoonsgegevens, en de contactgegevens van die autoriteit;

    • g.de herkomst, voor zover beschikbaar, van de verwerking van hem betreffende politiegegevens.

  • 2De verwerkingsverantwoordelijke kan zijn beslissing voor ten hoogste vier weken verdagen, dan wel voor ten hoogste zes weken indien blijkt dat bij verschillende regionale eenheden of bij de landelijke eenheid van de politie politiegegevens over de verzoeker worden verwerkt. Van de verdaging wordt schriftelijk mededeling gedaan.

  • Voor andere organisatie kan dit op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens.

door mslingen - 25 mrt. 2019 om 15:36
18 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, u kunt een verzoek doen op grond van artikel 25 van de Wet politiegegevens. 

Artikel 25. (recht op inzage)

  •    
  •  
  •  
  •  
  • 1De betrokkene heeft het recht om op diens schriftelijke verzoek van de verwerkingsverantwoordelijke binnen zes weken uitsluitsel te verkrijgen over de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens en, wanneer dat het geval is, om die persoonsgegevens in te zien en om informatie te verkrijgen over:

    • a.de doelen en de rechtsgrond van de verwerking;

    • b.de betrokken categorieën van politiegegevens;

    • c.de vraag of de deze persoon betreffende politiegegevens gedurende een periode van vier jaar voorafgaande aan het verzoek zijn verstrekt en over de ontvangers of categorieën van ontvangers aan wie de gegevens zijn verstrekt, met name ontvangers in derde landen of internationale organisaties;

    • d.de voorziene periode van opslag of indien dat niet mogelijk is, de criteria om die termijn te bepalen;

    • e.het recht te verzoeken om rectificatie, vernietiging of afscherming van de verwerking van hem betreffende politiegegevens;

    • f.het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit persoonsgegevens, en de contactgegevens van die autoriteit;

    • g.de herkomst, voor zover beschikbaar, van de verwerking van hem betreffende politiegegevens.

  • 2De verwerkingsverantwoordelijke kan zijn beslissing voor ten hoogste vier weken verdagen, dan wel voor ten hoogste zes weken indien blijkt dat bij verschillende regionale eenheden of bij de landelijke eenheid van de politie politiegegevens over de verzoeker worden verwerkt. Van de verdaging wordt schriftelijk mededeling gedaan.

  • Voor andere organisatie kan dit op grond van de Wet bescherming persoonsgegevens.

Sj
door Sjaar82 - 25 mrt. 2019 om 20:43
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor alle reacties en ik zal proberen de situatie kort uit te leggen.. vooropstellend dat ik heel goed besef de situatie door mijn eigen toedoen veroorzaakt is, maar probeer wel vanaf dag 1 het goed af te handelen wat dus helemaal verkeerd aan het aflopen is.... 

Door div. redenen zijn er een aantal boetes openblijven staan waardoor mijn auto uiteindelijk in beslag is genomen als dwangmiddel en 28 dagen zou blijven staan bij het opslagdepot. Na deze 28 dagen kon ik de auto weer ophalen, na het betalen van de stallingskosten en de sleepkosten. 
Hierover heb ik gebeld dus wist hoeveel het zou worden en daarna gebeld met het CJIB om te zorgen een betalingsregeling gestart zou worden en hebben ze gezegd dat ik inderdaad na 28 dagen bericht zou krijgen, de auto na betaling van bovenstaande kosten mee kreeg en vervolgens de boetes waardoor de auto in beslag was genomen mee kon nemen in de lopende betalingsregeling.

Na 28 dagen geen bericht gehad en heb ik 4 / 5 dagen later dus zelf contact opgenomen met het depot om te vragen hoe of wat... Depot bleef volhouden dat CJIB opdracht tot vrijgeven moest geven anders zou hij nog 12 weken blijven staan.

CJIB zei dus van niet en sinds dien bijna dagelijks gebeld naar Depot / CJIB hoe of wat.. dan zou de auto naar Soesterberg gaan.. toen naar Bleiswijk.. maar stond nog steeds in Amsterdam....

Weer gebeld en opeens zei het depot dat de auto allang weg was en naar Soesterberg is gegaan... ik had hem immers niet na 28 dagen opgehaald dus wordt hij daar weer 12 weken opgeslagen maar kreeg wel 300 extra sleepkosten en uiteraard extra stallingskosten. 

Nu hoop telefoontjes verder maar nog steeds geen antwoord wat nu met mijn auto... Depot ontkent te hebben gezegd dat ik hem niet kon ophalen en CJIB snapt er niets van en moet ik morgen opnieuw bellen want door mijn werk ben ik heel beperkt in mijn tijd overdag wat het allemaal ook niet makkelijker maakt... 

hopeloos wordt ik er van :-(

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

yu
yulmuzigne - 22 apr. 2019 om 19:41
Computers & telefonie

Telfort mobiel prepay

hallo allemaal,     telfort maakt het wel heel bont door ineens per 20 juli de tarieven en voorwaarden te veranderen,voortaan moet je 2 keer per jaar opwaarderen om je beltegoed geldig te houden anders vervalt na 9 maanden je beltegoed en nr en als je na 6 mnd niet opwaardeerd dan wordt je beltegoed voor 90 dgn bevroren zodat je niet meer kunt bellen smsen of internetten,je wordt gewoon gedwo ... Lees meer

Th
Thijs33 - 20 apr. 2019 om 20:24
Vakantie & reizen

Hoe moet je een claim indienen bij wow air?

Mijn vriendin en ik hebben een ticket geboekt bij Wow air. Inmiddels is bekend dat deze maatschappij failliet is.

We hebben onze tickets gewoon via een debitkaart betaald en op de site worden we niet veel wijzer over waar we met onze claim naar toe moeten.

 

Dus wellicht kunnen jullie ons helpen?

 

Hartelijke groet,

Thijs

Lees meer

fi
fienfloor - 22 apr. 2019 om 13:22
Huishouden & energie

Wie heeft ervaring met gebruik van zwarte kranen?

Ik ben me aan het orienteren vanwege komende verbouwing van de badkamer. Ik zie nu ineens overal zwarte (douche) kranen en vind deze erg mooi. Ik vraag me alleen af of hoe deze in gebruik zijn. Zijn ze makkelijk mooi te houden, krijg je er geen kalkvlekken op en beschadigen ze niet snel? Moet je bij de aanschaf nog ergens op letten? Op internet is deze vraag ook al eens in het verleden gesteld. Er ... Lees meer