Wat is een redelijke compensatie als iets niet goed werkt bij ziggo
Ik ben al jaren bij ziggo en ze krijgen het niet voor elkaar nieuwe kastje, nieuwe kabels en nu kreeg ik laast te horen dat ze het nog niet kunnen oplossen en ze weten niet wanneer het wel kan, ze willen me me nu 1 maand extra zenders aanbieden....wat ik niet redelijk vind, maar wat ik wel redelijk?
Korting op geld willen ze niet geven....
Maar wat moet u met meer zenders als het niet werkt? Daar ook (niet) naar kijken?
Zenders doen het wel, maar problemen met opnemen of tvgids
Hallo Roy Wentink ,
Plaats een klacht op FB / of Twitter , daar reageert webcare / en moderators , klik op de rode regel en scroll naar beneden onder webcare .
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/.
Of , stuur Ziggo een brief / mail met vermelding "aanmaning tot nakoming overeenkomst " zie hier ,
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Let op : Ziggo reageert op deze site .
Wat werkt niet goed??? Ik neem aan dat,omdat U het hebt over een nieuw kastje en nieuwe kabels dat U digitale TV bedoeld. Hier in de buurt klaagden ook veel mensen over storing op een groot aantal digitale zenders. De oplossing was hier eenvoudig. Doe als volgt: Kijk eerst eens op
DEZE site of er toevallig een (GSM of UMTS of een ander type) antenne bij U in de buurt staat, even zelf inzoomen, dat was hier ook het geval.
Is dat bij U ook het geval. vervang dan de coax voor een type waar op staat "4G/LTE PROOF" Ikzelf geef de voorkeur aan het merk HIRSCHMANN
en gebruik ook GOEDE METALEN pluggen, dus NIET die plastic dingen dingen van 10 cent uit de lokale bouwmarkt.
Kijk nu in het installatie menu van uw TV decoder hoe sterk de signaal sterkte is. Is die boven de 50 % en de bit errors staan op NUL.
Dan moeten alle zenders zonder storing te zien zijn. En NEE ik werk NIET bij ZIGGO maar ik heb wel heel erg veel ervaring met alles wat met ontvangers en zenders te maken heeft.
Ze hebben alles na gekeken en zijn al monteurs hier geweest alle kabels zijn vervangen, maar het probleem ligt bij hun ze moeten een nieuwe up date doen.
Als ik iets opneem , neemt die soms niet op of maar de voor helft, mijn tvgids doet het niet, via daar neem je op.
Nu weet ik dat er meerdere wegen zijn op dingen op te nemen of terug te kijken, maar als ik de volle prijs betaal mag ik verwachten dat het ook werkt en hun geven nu toe dat het prbleem bij hun ligt....
Of ik moet eerst me horizon eerst 15 helemaal uitschakelen en dan weer aan en dan weer 15 sec op standby...
Ik wel gewoon dat het werkt en of een redelijke compensatie.
Ik ben hierover met hun in gesprek en hun beiden 1 maand extra zenders aan en dat vind ik dus niet redelijk, maar mijn vraag is dus wat is wel redelijk
Lees hier eens de nodige topics / tips door over de Mediabox XL problemen. Of start zelf een topic. https://community.ziggo.nl/ziggo-mediabox-xl-154
Eén ding weet ik uit ervaring: t.v. gids wordt alleen goed bijgewerkt in de hoogste energieverbruikstand.
Ze kenne het probleem en dit kreeg ik als antwoord.
Dag Roy, Er is helaas nog geen nieuwe update beschikbaar om het EPG probleem bij je op te lossen:(. Er wordt nog hard gewerkt voor de definitieve oplossing, maar die is helaas niet snel voor handen. Sorry voor het ongemak! Ik begrijp dat de stappen om het tijdelijk op te lossen je bekend zijn? Zie onderstaand: - Mediabox XL herstarten > Haal de Mediabox ongeveer 15 seconden van de stroom en sluit de Box daarna opnieuw aan. Dit kan via de knop aan de achterzijde van de mediabox of door de stekker uit het stopcontact te halen; - Haal de Mediabox uit stand-by; - Zet de Mediabox opnieuw in stand-by en laat deze 15-20 minuten in stand-by; - Haal de Box uit stand-by en controleer de TV-Gids. Groeten,
Ik heb zelf ook dat gesodemieter met die box gehad. Na 3 maanden geretourneerd naar Ziggo. Mezelf nog net kunnen tegen houden om dat onding niet het raam uit te gooien. Buiten het gesodemieter vond ik ook de menustructuur flut en bij even snel zappen, sloeg die hele box vast. Daarnaast vond ik het design ook niks (maar dat was het minst belangrijke).
Ik zou hier niet teveel werk meer van maken, zoek een andere provider (KPN bv.); er zijn er genoeg die je wel als klant willen.
Klantvriendelijkheid bij Ziggo is heel ver te zoeken.
Wat een totale onzin, ik ben bij de KPN weggegaan en heb zelfs mijn restperiode van het contract betaalt, zo graag wilde ik daar weg.
Ook ik heb totaal geen klachten over de klantvriendelijkheid van Ziggo.
@diewilik. Ik moest bij KPN weg ivm mijn verhuizing, maar was daar uitermate tevreden over.
@tjger, iedere provider zal fans en teleurgestelde klanten hebben.
Heeft ziggo geen mediabox met een harde schijf waarmee u zelf programma's op kunt nemen?
En wanneer u een smartphone hebt via de ziggo app proberen te programmeren.
Ik heb geen ziggo maar bij mijn provider verschijnt wanneer ik op de OK toets druk onder in het beeld een balk met de zendernaam en het programma wat bezig is.
Door op het rechtse pijltjestoets te drukken verschijnen steeds de daaropvolgende programma's.
Wanneer het programma wat ik op wil nemen in de balk verschijnt kan ik op de afstandsbediening van de mediabox op de rode REC toets drukken om dat programma op te nemen.
In het menu wat dan verschijnt zijn ook nog verdere instellingen te kiezen zoals Dagelijks of wekelijks opnemen.
U zou kunnen voorstellen om de extra zenders gratis te krijgen zolang dat opnemen via de mediabox niet opgelost is.
Ondertussen is dus duidelijk wat het probleem is. Aangezien het wel werkt, zij het met het nodige gedoe, denk ik dat de hoogst haalbare compensatie gratis 3 maanden extra zenderpakket is.
Dank je dat was dus mijn vraag ;-) en een normaal antwoord ;-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer