Park Plus parking Schiphol
Heeft iemand al ervaring bij dit bedrijf? Ik heb geboekt met 50% korting en betaald . Nu krijg ik van een collega valet parking een mail over het feit dat dit bedrijf reizigers oplicht! Graag jullie reactie!
Ben wel benieuwd hoe Valet parking weet dat u met Park Plus in zee wilt gaan.
Ik ken Park Plus niet maar zou in ieder geval niet gebruik maken van Valet parking.
Wat een zwakte om je collega zwart te maken
Hallo Kortl048 ,
Lees deze ervaring , klik op de rode regel .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/park-plus/klachten/park-plus-geeft-mijn-auto-beschadigd-terug%2C-reageert-niet-en-weigert-inzage-dash-cambeelden-etc./details?complaintId=71cab9f4-ac0b-4100-9e51-4d478567a805
Mijn reactie!
Geen ervaring mee en lees eventueel hier: https://duckduckgo.com/?t=palemoon&q=klachten+plus+parking&ia=web !
Mijn dochter is gisteren vertrokken en wij zijn 18 februari weer thuisgekomen. Mijn man en ik waren meer dan tevreden. Tot mijn verbazing zag ik bij thuiskomt een e-mail van het parkeerbedrijf Sun-parking waar ik verleden jaar mijn auto heb afgegeven. Ben wel blij dat ik al op reis was anders had ik toch een naar gevoel gehad. Daarbij vind ik het wel frappant dat juist dit bedrijf deze e-mail stuurt. Aangezien ze destijds 86KM in onze auto gereden hebben. Een reactie is nooit meer gekomen na diverse e-mails. Wij vonden het verder prima en bij me dochter is de heenreis ook vlekkeloos verlopen die moet wel nog terugkomen uiteraard. Wat ons betreft een prima service en een goede aanbieding.
Is alles met Park plus goed verlopen bij de terugreis van uw dochter?
Ja perfect!! in mei gaan we zelf weer. We houden jullie op de hoogte maar wij zijn super tevreden over Park Plus
Ik heb ook 2 reserveringen staan bij dit nieuwe bedrijf Park Plus. Ik ontving echter een e-mail van Cheap Parking met advies van deze nieuwe aanbieder geen gebruik te maken. Inderdaad wel erg vreemd dat in 6 reacties omtrent dit onderwerp, klanten door 3 verschillende parking services worden gewaarschuwd....
Ik heb deze vraag gesteld n.a.v. een mail van o.a. Cheap parking, wat mij opvalt is dat ik op exact hetzelfde moment ook van Sun parking en P5 parking dezelfde mail met dezelfde tekst kreeg. Ook wat bestreft hetzelfde telefoonnr. Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar Park plus met de vraag of zij mij een garantie konden geven omtrent mijn reservering en ze geconfronteerd met de mail van hun concurent. Ze vinden de gewraakte mail bespottelijk en geven mij de garantie omtrent mijn boeking.
@Kortlo48 ,
De site is geregistreerd op 10-10-2017 , Cronon AG , Pascalstrasse 10 ,10587 , BERLIN Duitsland
Contactpersoon Bettie**hotmail.com .
https://www.scamadviser.com/check-website/parkerenvaletschiphol.nl
Hier een recente ervaring ,
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/park-plus-schiphol/klachten/park-plus-schiphol-verzorgt-boete-en-betaal-niet/details?complaintId=354d6466-9b2f-4379-9b19-9e0900cdf2ed
ik heb onlangs ook via deze kortingsregel geboekt. Prompt ontvang ik via P5 schiphol parkeren de mail dat Park Plus een bedrijf is dat zijn beloftes niet nakomt. Schijnbaar gebruikt Park Plus het telefoonnummer van P5. Voorheen boekte ik altijd bij P5, maar ben voor 1 keer met deze 'mooie' deal in zee gegaan. Na het waarschuwingsmailtje heb ik de reservering geprobeerd ongedaan te maken. Dit kan wel, maar mijn betaling wordt dan als parkeertegoed weggezet en kan ik binnen twee jaar opgebruiken. Dit wil ik echter helemaal niet. Ik ben nu bezig om mijn geld retour te krijgen. De site van park plus ziet er wel heel professioneel uit. Ik weet het niet meer en neem het zekere voor het onzekere.
@Irma71 , het tel nr van Park Plus is een 06 nummer , van P5 is een 0900 nr .
@marita5, ik heb dit zelf niet gecontroleerd. Dit heb ik begrepen van het bedrijf dat mij waarschuwde en waar het betreffende nummer van is. Misschien zit er een doorschakeling op.
Park plus had een 0900 nummer. Zelf meerdere malen gebeld maar kreeg een bandje. Wij hadden ook geboekt bij park plus. Ze reageren nergens meer op en vraag me af hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
Ook ik kreeg de 50% aanbieding van Parkplus Schiphol en betaald.(Dima Capital, rekening bij de SNS) Direct na de betaling kreeg ik een email van de concurrent Sun Parking met de waarschuwing dat de auto door Parkplus langs de weg werd geparkeerd of in een openbare parkeergarage in Hoofddorp. Advies: annuleer onmiddelijk de reservering.
Aan Parkplus Schiphol gevraagd of ik de auto zelf naar en in de parkeergarage kon brengen: Geen reactie.
Ook ondanks de belofte van Parkplus geen betalingsbevestiging gekregen.
Vraag is hoe ik mijn geld terugkrijg want vertrouwen, ook mede gelet op de overige reacties, doe ik dit "bedrijf" uiteraard niet meer.
En hoe weet Sun parking waar u geboekt hebt? Vindt u dat niet wonderlijk dat concurenten uw gegevens hebben?
Tijger1: Uiteraard verwondert mij dit maar ik heb twee jaar geleden wel zonder problemen bij Sun parking geparkeerd.
Mij bevreemdt vooral:
-Ik zie een goed werkende website van ParkPlus Schiphol
-ik ben in december 2017 bezig met een reis te organiseren en in december 2017 krijg ik ook de 50% deal van ParkPlus Schiphol toegestuurd.
-Na betaling aan ParkPlus in januari 2018 krijg ik de annuleringswaarschuwing van Sun parking.
Als iemand weet hoe dit allemaal kan dan kunnen anderen hier rekening mee houden.
Persoonlijk zou ik eerst Sun parking benaderen met de vraag hoe zij weten dat ik geboekt hebt. Heel dwaas.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen
C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.
C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze
...
Lees meer
Houtworm in TV meubel
Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing - ... Lees meer
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast
Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer