zo
door zonnekoning Feb 12, 2008 om 12:21
Voeding & gezondheid

Overgang en nu, hoe verder ?

Vanaf ik in de overgang ben is mijn leven veranderd. Vroeger was ik sexueel aktief , niet overdreven, maar ik was er niet vies van. Nu is het gevoel van, ja ja jaaa, spoorloos verdenen. Ben geweest bij huisarts en vrouwenarts, deze hebben geen oplossing, of het gaat ten koste van mijn gezondheid. Verlang terug naar de goeie oude tijd. Wie heeft ervaring en wat heb je gedaan om je weer vrouw en aantrekkelijk te voelen.

Helene

5642 40 Rapporteer

soepkiep
door soepkiep - Feb 12, 2008 om 13:11
529 Antwoorden / 75 Vragen

hallo

kijk eens op deze site  http://www.vrouwenovergang.nl/daar kun je veel op vinden succes

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2008 om 13:26
16885 Antwoorden / 202 Vragen

http://www.vrouwenovergang.nl/

  1. of wel een rechtsreekse link, behoeft u alleen maar aan te klikken

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2008 om 13:28
16885 Antwoorden / 202 Vragen

lastig dat je het lettertype niet gaandeweg kunt veranderen.

Soepkiep@ het maken van een link is heel eenvoudig: u koieert de URL naar een tekstverwerker, ga met cursor op het eind staan, geef enter en u ziet dat de tekst blauuw wordt en onderstreept. Daarna kiest u voor het lettertype Verdane en punt 8 en kopieert dat dan in uw antwoord.

mariegh
door mariegh - Feb 12, 2008 om 13:33
263 Antwoorden / 13 Vragen

Als je aanvullend verzekerd bent, krig je (een deel van) de consulten vergoed van een overgangsconsulente; bijvoorbeeld Care for Women. Dit zijn BIG-geregistreedre verpleegkundigen die een speciale opleiding hebben gevolg op dit gebied. Ze weten vaak veel meer dan de huisarts of vrouwenarts, die zich vaak alleen met de medische kant van het probleem bezighouden.
Ik heb ooit workshops voor deze dames georganiseerd en weet dat veel vrouwen enthousiast zijn over hun aanpak, adviezen en deskundigheid.

en
door engel1803 - Feb 15, 2008 om 12:53
5 Antwoorden / 3 Vragen

je kan evt  spirituele hulp krijgen via  de-blauwe-engel@hotmail.com

die man helpt  dames gratis  op elk gebied  van geest en  meer

een vriendin van mij had er  veel baad  bij tevens  werkt hij gratis dus  baad het niet schaden doet het ook niet

gr julian

rr
door rrunited - Feb 15, 2008 om 13:26
4 Antwoorden / 1 Vragen

Met logisch nadenken kom je al een heel eind:

Het is belangrijk dat je van je zelf houd en bepaalde onderdelen van jezelf mooi. (Wat is er mooi aan jou? Je haar, je ogen, je oren, je handen?) Je moet wat meer tijd voor jezelf vrij maken en dingen gaan doen die jij leuk en belangrijk vind. Trek tijd uit voor vriendinnen. Verwen jezelf eens met leuke kleding, make-up, een schoonheidsbehandeling. Als je lekker in je vel zit, dan ga je jezelf aantrekkelijker voelen.

Breek uit de sleur, ga eens iets anders doen. Een nieuwe sport een nieuwe club waar je nieuwe mensen ontmoet. Lees romantische boeken om jezelf weer in de stemming te brengen.

door 2005hm - Feb 15, 2008 om 13:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Een prima middel is LIvial. Dit wordt nauwelijks door Nederlandse artsen voorgeschreven, maar in het buitenland(bv.Australie) wel. Ik gebruik Livial al meer dan tien jaar. Ik heb geen bijwerkingen ondervonden. Ik ben er één keer een maand mee gestopt(dat wou de dokter)  en de opvliegers kwamen meteen weer terug. Gek werd ik ervan en ik ben snel weer begonnen.   Je zult zien dat als je Livial een paar weken hebt geslikt dat je je weer uitstekend voelt en je libido weer helemaal terug is. Wat je gezondheid betreft, ik heb geen idee of dit middel je leven bekort, maar  dan nog, voor mij gaat kwaliteit ver boven kwantiteit. Dus naar de huisarts, Helene, en je kan weer plezierig verder leven. Met vriendelijke groeten, Hermien

vl
door vlembo1 - Feb 15, 2008 om 13:55
12 Antwoorden / 3 Vragen

Ga in godsnaam niet aan de hormonen! Die opvliegers etc. daar moet je toch doorheen anders zit je daar met je 80 jaar nog mee, als je tenminste die leeftijd kunt halen, want hormonen hebben ook nadelen.
Ik ben met hormoonpreparaten gestopt vanwege "verdachte" borsten, en er ook niet meer aan begonnen. Nu gebruik ik van Dr. Bloem een homeopatisch middel"cratahama", het doet iets, maar dat libido...nee, jammer, daar helpt het me niet mee!
Sinds die tijd neem ik 2 keer per week een half slaaptabletje, ik hoop dat dit geen jaren meer gaat duren! Nu ben ik 55, er is mee te leven, maar zoals je waarschijnlijk wel weet, het is voor iedereen anders, maar die goeie ouwe tijd, nee, ik denk dat die voorbij is! Sterkte, maar maak je leven voorzelf de moeite waard.....

pe
door petor69 - Feb 15, 2008 om 14:02
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Helene,

Heb je wel eens gehoord van aloë vera? Het zit zo ongeveer overal in, van crèmes tot shampoos en toiletpapier. Maar wist je dat je het ook kunt drinken? 96% pure aloë gel op natuurlijke wijze gestabiliseerd. Er zijn talloze vrouwen die het zijn gaan gebruiken en die er baat bij hebben. Ik kan het je van harte aanbevelen!! Hoe het werkt en hoe je er aan komt kan ik antwoord op geven. Voor meer info: info@petor.nl.

Groetjes, Petôr

hp
door hpvantiel - Feb 15, 2008 om 14:06
14 Antwoorden / 1 Vragen

klinkt misschien vreemd maar een keer vreemd gaan brengt wel weer de spanning terug,als je er tenminste achteraf met je partner over kunt praten.doe het eerst dan beken je t pas.andersom werkt t niet.

pe
door petor69 - Feb 15, 2008 om 14:07
6 Antwoorden / 0 Vragen

En nog even dit... Aloë vera heeft geen bijwerkingen!! Het is puur natuur en doet waarvoor je het inneemt. Enige uitzondering is wanneer je een allergie voor uien hebt kun je bijwerkingen ondervinden. Dat komt omdat de aloë vera plant familie is van de de ui en de lelie. De plant lijkt op een cactus, maar het is een bolgewas...

Gr. Petôr

zo
door zonnekoning - Feb 15, 2008 om 14:24
16 Antwoorden / 17 Vragen

Heb pas een nieuwe relatie dus vreemd gaan is voor mij geen optie, als het uberhaupt een optie is.

birdies
door birdies - Feb 15, 2008 om 14:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Kan ook met je nieuwe relatie te maken hebben! Kan heel goed liggen aan je gevoelens voor de partner. Zijn die wel intens genoeg? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan de overgang ligt, maar daar wordt het wel gauw op geschoven.

weetnietveel
door weetnietveel - Feb 15, 2008 om 16:32
69 Antwoorden / 2 Vragen

Ik sluit mij aan bij birdies. Ben je niet onzeker in je nieuwe relatie, het is nu eenmaal zo en heel natuurlijk dat je libido minder wordt na de overgang, dat is trouwens bij mannen ook zo, al denken zijzelf van niet. Waarom ben je zo onzeker ? Vind je het ouder worden ook een probleem ? Ik denk dat je eerst bij jezelf te rade moet gaan waarom.
Er zijn ook andere problemen die kunnen ontstaan b.v. Lichus sclerosus, nou dan kun je sex wel helemaal vergeten, daar moet je dan ook verder mee. En tenslotte, sex is wel belangrijk, maar er zijn ook nog heel veel ander dingen die je leven kunnen veraangenamen.
Ik wens je veel sterkte.

zo
door zonnekoning - Feb 15, 2008 om 16:42
16 Antwoorden / 17 Vragen

Burdies & weet ik veel.

Ik vroeg om een oplossing en ervaring van andere in deze veel voorkomende problemen.Maar niet om mogelijke oorzaken. Ik weet zelf hoe ik in elkaar zit. heb zelfrespect en los als regel zelf mijn problemen op. Ben reeds, zoals omschreven, bij huis arts en specialist geweest. Wil voor mij en mijn partner weer terug na voor de overgangstijd toen de sex van een 18 karaat gehalte was.Maar laat verder maar, ik kom niet verder met B en W.

Helene

ma
door manonbezemer - Feb 15, 2008 om 16:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Wat je ook kunt gaan doen, en dat is erg gezond, is lekker sporten.

Je krijgt hier endorfinen van terug, en die zorgen voor een prettig gevoel. Wie weet, als je langer sport, dat de sexuele gevoelens ook terugkomt! Eventueel is er een hardloopschema te vinden op internet.

Heb ik baat bij

altijdgeluk
door altijdgeluk - Feb 15, 2008 om 17:40
35 Antwoorden / 12 Vragen

Eerlijk gezegd, schrik ik van de antwoorden. Helene, je bent heel helder en duidelijk, maar mensen schijnen niet door te hebben, dat je vraag gewoon geen dubbele bodem heeft. Sterkte ermee.

Heb je gedacht aan maasagetherapie? Hier heb je verschillende vormen in. Een ervan is shiatsu, dat kan de energie doorstroming bevorderen. Voetreflex zou ook kunnen helpen. (Ik zou naar een vrouw gaan, bij wie je je prettig voelt.

En een troost: 'het' kan ook vanzelf weer terugkomen, yippie!
Veel geluk met je nieuwe relatie.

Altijd geluk

zo
door zonnekoning - Feb 15, 2008 om 17:50
16 Antwoorden / 17 Vragen

Altijdgeluk,

Hier kan ik iets mee, bedankt Gek toch, dat mensen altijd het gevoel hebben dat ze je tegen de haren in moeten strijken en dan denken dat ze je geholpen hebben,Mijn partner werkt als klachten behandelaar bij een wit/bruingoed zaak, en als een klant met een klacht komt zegt hij ,nadat hij aandachtig geluisterd heeft en de klant niet heeft onderbroken en nogmaals heeft gevraagd zijn er nog klachten ? Wat vervelend voor u dat u teleur gesteld bent en dan ziet hij aan de klant dat het probleem al voor de helft opgelost is. De klant is serieus genomen en dat is de kwestie en het kardinale punt van het oplossen.

Helene

marann
door marann - Feb 15, 2008 om 18:08
38 Antwoorden / 15 Vragen

Dag zonnekoning, dit verhaal komt me bekend voor. Wil je eens aan je huisarts vragen of je bloed kunt laten prikken en laten onderzoeken of je last hebt van je schildklier. Ook ik ben eerst bij de huisarts en de gynaecoloog geweest en mijn neuroloog waar ik voor andere klachten liep kwam er achter dat er iets mis was met mijn schildklier. Na enige weken medicijnen voelde ik me stukken lekker.

Veel succes! Groeten Marann.

altijdgeluk
door altijdgeluk - Feb 15, 2008 om 18:15
35 Antwoorden / 12 Vragen

Dank je, Helene. Je hebt gelijk, je gehoord en gezien voelen maakt het grote verschil.
Helaas zijn er wat mensen die niet luisteren / lezen, en niet beseffen, hoe kwetsend dat is.

Je hebt een goede vriend, en als hij ook naar jou luisterd / na werktijd ;-) dan heb je nog meer kans er uit te komen.

Je sensualiteit langzaam opbouwen kan ook goed werken, met het doel samen zachtjes genieten, heel tedere streling b.v. als je dat lekker vindt.
Je kunt hem een mooie brief schrijven, met daarin wat je voor hem voelt, wat je verlangens zijn en wat je opwindend vond / vindt. De brief, met een strikje opgerold, of anders mooi gepresenteerd is vast ook op 15 februari zeer welkom - daar heb ik vertrouwen in. En nog een: push jezelf niet en veroordeel jezelf alsjeblieft niet.

Heel veel geluk, plezier en intimiteit gewenst.
Altijd geluk

altijdgeluk
door altijdgeluk - Feb 15, 2008 om 18:38
35 Antwoorden / 12 Vragen

Het is jammer, dat in onze samenleving zo gauw aan lichamelijke oorzaken gedacht wordt. Dat kan het zijn, maar vaak ook niet.

Besef, dat alle geneesmiddelen bijwerkingen hebben en door deze nieuwe klachten ontstaan. Geschat wordt, dat 30% van alle klachten iatrogeen zijn, d.w.z. puur veroorzaakt door geneesmiddelen. Voor je schildklier moet je medicijnen nemen, zeker.

Vaak realiseren mensen zich niet wat een (huis)arts kan en wat niet. Artsen zijn opgeleid in voorschrijven. Met stressklachten b.v. kan hij niets doen, maar er worden wel middelen voorgeschreven, die de symptomen onderdrukken. Zou je de draad naar het rood knipperend lampje op het dashboard doorknippen? Nee? (Wat zou dan gebeuren?) Symptomen onderdrukken is niets anders.

Geen zin in vrijen kan ook door stress veroorzaakt worden, naast de honderden mogelijke oorzaken.

Eerst alles liefdevol proberen, mocht dat niet baten dan kun je dokter raadplegen - en vraag altijd, waarvoor het geneesmiddel is - onderdrukking symptomen? en of je het geneesmiddel echt nodig hebt.
Besef, dat ook de arts wil aangeven, dat hij je gehoord heeft en je helpen wil - zijn manier is het voorschrijven. Bij navraag bij mijn huisarts bleek dat ik bijna nooit een geneesmiddel hoefte te gebruiken. "Ja ik wil je niet teleurstellen", zei hij. "Als u voorschrijft, terwijl het mij niet kunt genezen, stelt u mij teleur!"

Slik niets dat niet nodig is - ook plantaardige en natuurlijke middelen niet.

Zo, wat een preek! Maar er blijken zo veel mensen niet hiervan op de hoogte te zijn. Excuus dus voor wie dit een preek is.

Altijd geluk

en
door engel1803 - Feb 15, 2008 om 20:12
5 Antwoorden / 3 Vragen

nu mevr  helene

ik heb  u verwezen naar   de blauwe engel zie  mijn reactie die  doet precies dat wat het eerder gegeven wat u zegt dit is een juist antwoord

dus  beetje vreemd dat het nu pas tot  u komt terwijl er al eerder  werd gereageert door mij met een gegeven heb de blauwe engel gevraagd  over  u en u heeft niet gereageerd dus

ja  wat willt u nu eigenlijk  geholpen worden of alleen maar emails

pe
door petor69 - Feb 16, 2008 om 02:03
6 Antwoorden / 0 Vragen

Zeg hallo allemaal!! Is het niet een beetje kort door de bocht om het aan de partner en de relatie te wijten?? Daar is het een beetje te plotseling voor gegaan is het niet. Haar klachten lijken mij duidelijk.

Zeg maar Helene, heb jij mijn reactie over het hoofd gezien? Die met de aloë vera? Dat is écht geen lariekoek hoor! Zat vrouwen die ermee gebaat zijn en de overgangslast tot een minimum beperken. Er zijn ook voedingssupplementen die je erbij kunt slikken zoals maca. Een puur natuur libido versterkend voedingssupplement zonder bijwerkingen!

Nogmaals, meer info bij info@petor.nl...

Gr. Petôr

jo
door jovanda - Feb 16, 2008 om 14:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helene,

je probleem komt me heel bekend voor. Bij mij was de lust ook in een of twee keer verdwenen. (door medicatie en daardoor versnelde overgang en waarschijnlijk ook door de verkeerde relatie).

Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden, kunstmatig opwekken via vage middelen lijkt me niks- "uitzitten" is een optie maar kan lang duren. Dus eigenlijk heb je niks aan mijn antwoord. Het is eigenlijk alleen bedoeld als hart onder de riem.

edwardus
door edwardus - Feb 16, 2008 om 14:48
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Bolgewas?? Zeg heb je wel eens een Aloë Vera van dichtbij gezien? Daar zitten toch echt wortels aan hoor. Anyway, verder weet ik niks van de werking ervan bij overgang.

zo
door zonnekoning - Feb 16, 2008 om 18:08
16 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo, ik ben overvallen door al de goede adviesen.Ik verkeer niet in een noodsituatie. Zet alles op een rijtje en neem dan een beslissing zodra ik weer in Nederland ben. Kan wel al beginnen met masage ed. Bovendien heb ik een afeccion v renal en mag niet zonder overleg met mijn nefrologen iets slikken of innemen. Maar bedank iedereen voor de goede bedoelingen.

Helene

ma
door marineke - Feb 16, 2008 om 19:10
5 Antwoorden / 4 Vragen

En hoe voelt het om gewoon lief te zijn voor je partner? Dat  kan echt op heel veel manieren.
Je verandert nu eenmaal, mogelijk ook in belangstelling en je ontdekt andere waarden.
Eigenlijk voel ik me sinds de overgang (eerst wel onwennig bij het accepteren van wisselende stemmingen bijvoorbeeld en inderdaad die opvliegers.... waar heel goed mee te leven valt en waarvan ik gebruik maak: met laagjes kleren en de verwarming een heel stuk lager) helemaal prima. Ik voel me juist veel meer mens. Niet meer dat gehannes over "zie ik er goed uit" en dat soort nonsens.
Vroeger vond ik sex ook heel belangrijk. Maar er zijn zoveel meer interessante dingen in het leven. Ik moet zeggen dat ik meer geniet dan ooit en ook erg tevreden ben. En... ik kom heel veel tijd te kort voor alle dingen die ik wil doen. Verder vond ik een eerdere reactie ook goed: ga lekker bewegen, sporten, wandelen, daardoor kom je ook goed in je lijf te zitten. (ik ben 57 en 4 jaar in de overgang)

ja
door jacobine_1 - Feb 17, 2008 om 17:06
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik had last van overgangsverschijnselen, maar had een partner die daar niet zo'n begrip voor had. Kwam niet meer aan z'n gerief en zocht het bij een ander. Met andere woorden, de relatie was achteraf niet optimaal.  Nadat wij dus gebroken hebben, ben ik erg veel gaan sporten, ook uitgaan vind ik erg leuk, kan doen en laten wat ik wil en heb een libido........ geweldig !  dus waar ligt 't aan ?

zo
door zonnekoning - Feb 18, 2008 om 10:22
16 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo Engel/Julius.

Jij verwijt mij dat ik niet gereageerd heb bij de blauwe engel.

Op de eerste plaats is dat niet mijn gusting.

Op de tweede plaats: Ik heb een mail verzonden aan de blauwe engel en krijg geen reactie. Of is de blauwe engel in het weekend aan het recuperen van de inspanning. Was Jomanda ook geen blauwe engel ??

Helene B

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 18, 2008 om 12:09
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ engel Julian,

U verwijst maar. Daar kunt u toch niet iemand mee dwingen dat ook te doen?

Toen ik uw bericht las, kreeg ik er een raar gevoel bij dat die engel een man is, welke vrouwen met o.a. overgangs klachten "helpt".

Nu krijg ik zelfs de indruk dat u reclame voor uzelf maakt.

En dat u uzelf als beste antwoord gevende wilt zien, pleit niet voor u.
Daar ga je niet over kibbelen, want dat valt geheel in het niet bij de mogelijk deels psychische, maar zeker ook lichamelijk klachten van vraagsteller. Wij zitten met dat probleem al 15 jaar te worstelen, maar het wordt gelukkig sinds een jaar minder frequent. Pfff....

Overigens mag u niet uitsluiten dat het beste antwoord per ongeluk aangeklikt is. Dat is mij ook al eens overkomen in het begin. De buttons zitten erg dicht bij elkaar.

Hardware ERror MAN.

zo
door zonnekoning - Feb 21, 2008 om 16:48
16 Antwoorden / 17 Vragen

HALLO ALLEMAAL.

Bedankt allemaal voor de goed bedoelde reacties.

Heb toch een kanttekening bij dit systeem. De Meneer van het advies van de Aloe Vera is een verkoper van dit spul en er is geen enkel bewijs dat het ook helpt. Mensen die dit spul kopen en gebruiken worden ook weer verkopers, een zg multi Level organisatie.En ze zullen gek zijn om te zeggen dat het niet heeft geholpen. De referentie was trouwens uit 1999.

Ik kreeg commentaar toen ik daar vragen over stelde!!!!????

De adviseur over de gratis blauwe engel maakt het helemaal bont.Eerst maakt hij opmerkingen over het feit dat ik niet snel had gereageerd. Dan reageer ik en vraag het een en ander in een mail krijg ik de kous op de kop. Een berg verwijten kreeg ik daar was de blauwe engel niet van gediend, WANT HET WAS GRATIS.

Dus ik sluit deze discussie want dit hoeft ook weer niet.

Helene B

door 4711 - Feb 21, 2008 om 17:17
885 Antwoorden / 2 Vragen

Je mag antwoorden maar bent niets verplicht.
Verder zitten er altijd goede en slechte tussen en je bepaal zelf welke goed en slecht zijn, het is vrijblijvende hulp tussen consumenten met soms ervaring maar die verkopers vallen meestal door de mand van ontevreden klanten die weten wat er in het product zat en elders als huismerk met zelfde vrijwel (dus helaas niet 100%) zelfde samenstelling maar wel veel goedkoper!

pe
door petor69 - Feb 24, 2008 om 11:43
6 Antwoorden / 0 Vragen

Zeg mevrouw de betweter ofwel Helene,

Jij schijnt het wel allemaal te weten hè? Multi Level is des duivels zeker? Dat ik jou bekritiseer over de manier waarop jij reageert op mijn mail wil zeggen dat jij meteen je oordeel klaar hebt. Vooroordelen heeft niemand wat aan en dat is precies wat jij doet: oordelen over iets waar jij blijkbaar geen verstand van hebt. En waarom reageer je dan niet op mijn mailtje en moet je het openbaar doen alsof ik een verkoper ben en daarom niet te vertrouwen ben?  Lekker stoken op Vara's Kassa. Dat ik die produkten verkoop wil zeker zeggen dat ik niet integer ben ofzo?? Sabel allemaal maar neer die handel. Overigens ben ik iemand met een longfibrose en een longcapaciteit van 30%, wachtend op donorlongen. Ik probeer iets op te bouwen voor zover dat nog lukt. En met opbouwen wil ik zeggen mensen helpen met vitaliteit, gezondheid en inkomen en daarmee een inkomen opbouwen, aangezien mijn salaris wegens ziekte danig aan het slinken is. O nee dat mag natuurlijk ook niet!! En dat ik een longfibrose heb is zeker ook niet waar?? Let eens beter op met wat je te zeggen hebt over anderen en kijk in de spiegel...

Ik hoop dat je iets vindt tegen de overgangsperikelen en nogmaals zoals ik al in mijn mail naar jou aangaf, vraag meteen aan de reformwinkel in Spanje wat aloë vera is en wat het doet. Er zijn trouwens zat onderzoeken gedaan naar aloë en aangetoond dat het wel degelijk werkt. Trouwens met een geld terug garantie kun je je geen buil vallen. Waar hébben we het toch allemaal over!

pe
door petor69 - Feb 24, 2008 om 12:15
6 Antwoorden / 0 Vragen

 @ 4711

Dit merk is van topkwaliteit, omdat Multi Level produkten niet kunnen overleven als de kwaliteit niet goed zou zijn. Daarom betaal je voor deze produkten ook meer dan gemiddeld. Als je deze produkten in de winkel zou aanbieden zou het nog veel meer kosten. Geld wordt bespaard (85%) bij multi level omdat winkels, reclame en distributie in andermans handen wegvalt. Daardoor gaat dat allemaal in eigen beheer en gaat 35% van die 85% naar ontwikkeling van die produkten en 50% naar onafhankelijke ditributeurs in de vorm van bonussen. In winkels kun je niet dezelfde kwaliteit aantreffen. Deze prodkten worden gecontroleerd door de FDA ofwel Food and Drug Association op hygiëne en kwaliteit en dat is zéér streng. Een apart Aloë Science Council Zegel wordt toegekend aan aloë produkten die hier aan voldoen. Het wil zeggen dat het percentage aloë dat er in zit ook daadwerkelijk pure aloë vera gel is en niet is aangelengd met water. Want dat is wat je in winkels tegenkomt waarop staat dat er zeg 95% aloë in zit. Als je een litermaat neemt en er 200 ml pure aloë in doet en het met 795ml water aanlengt  en 5 ml andere toevoegingen, mag je zeggen dat het 95% aloë vera is. Wie bedondert hier nu de kluit??

Mult Level staat in het verdomhoekje door berichten zoals Helene de ether in slingert of experts die denken te kunnen beweren dat aloë vera niet goed is vanwege de aloïne die er in zit. Aloïne zit onder de schil, maar niet in het produkt dus dat zegt alles over de 'expert' die wel even dacht het beter te weten. Die expert zat in één of ander programma; ik weet niet meer og het Kassa was of Radar ofzo.

@ edwardus,

Aloë vera is wel degelijk een bolgewas en familie van de ui en de lelie. Of wil jij zeggen dat het een cactus is. Hij líjkt op een cactus maar is het niet. Onder de grond lijkt het op wortels, maar het zijn delen van een bol. Zie http://www.samenvitaal.nl/aloevera.htm

birdies
door birdies - Feb 24, 2008 om 12:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@petor: het is tegen de huisregels van kassa om reclame te maken voor je eigen spullen. Zou leuk zijn (niet dus!) dat iedereen hier zijn spulletjes/troep aan gaat lopen prijzen.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 24, 2008 om 12:42
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Petor,

Topicstarter heeft dit topic 3 dagen geleden gesloten. Als u dan toch door wilt o.h.-en, lijkt het me beter zelf een topic te starten, met als onderwerp uw eigen te verkopen producten en hoe "goed" deze zijn....

Moet u eens zien hoe snel u eraf bent. (van de site, bedoel ik :-))

Hardware ERror MAN.

pe
door petor69 - Feb 24, 2008 om 13:04
6 Antwoorden / 0 Vragen

Voor de goede orde; ik ben hier niet bezig mijn spullen te verkopen, ook al lijkt het daar wel op. Het is ieder geval niet mijn intentie om dat hier te doen. In 1e instantie was het mijn bedoeling om een middel aan te reiken. Dat er vervolgens meteen negatief op gereageerd wordt vind ik raar. Jullie woorden komen heel cynisch op mij over en ik vraag me af waarom? Omdat er zoveel sjacheraars rondlopen? OK, dan kan ik het mij voorstellen. Nogmaals, ik ben bezig om mensen proberen te helpen. Dat ik daarmee mijn geld verdien is niets verkeerd aan. Ga zelf eens onderzoek doen voordat jullie oordelen. De laatste reacties begrijp ik; Hoewel mijn intentie niet is om reclame te maken maak ik in feite wel reclame. Dat er vervolgens ook nog eens gesuggereerd wordt om een eigen topic op te starten om reclame te maken en op een cynische manier wordt gesteld dat dat topic het niet lang zal maken betreur ik; mijn integriteit staat niet ter discussie, maar jullie doen alsof dat wel zo is...

zo
door zonnekoning - Feb 24, 2008 om 15:54
16 Antwoorden / 17 Vragen

Petor69.

Jeetje wat ben jij snel op je pik getrapt !!!

Mocht het pijn doen weet ik een hulpmiddel Aloe Vera !!!

Helene B

door 4711 - Feb 24, 2008 om 16:03
885 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zeg dus niet dat AV een slecht middel is, alleen vind ik het erg duur voor een natuurlijk product.....
Er zijn Natuurproducten die voordeliger zijn, maar ik maak geen reclame, en sommige wel, maar zal niemand beschuldigen, je weet tenslotte nooit of het een gebruiker is die tevreden is of verkoper!

Als A Vera werkelijk zo goed is, waarom is het dan nog niet op recept via mijn Huisarts verkrijgbaar?
De hormonen zullen bij een ieder anders reageren, dus een wonder middel voor iedereen bestaat niet.....
Gisteravond op advies van de SGP en CU naar een film gekeken, diepe kelen, maar gezien het niveau zou ik dan eerder impotent worden, dus of er mensen waren die na 35 jaren nog zouden genieten?

Iets nieuws proberen kan, maar het hoeft geen zwaar medicijn te zijn, soms is variatie voldoende om de sleur te doorbreken, dus droom eens weg en doe eens gek, soms zijn dingen die je nog niet zag zitten  leuker dan je denkt, dus massage en daar is online erg veel over te vinden....

johanpc
door johanpc - Feb 24, 2008 om 16:21
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ook de tv uitzending gezien waar de bedenker en producent van aloe vera produkten lachend verteld dat hij schatrijk is dankzij de goedgelovigheid van mensen die zijn produkten kopen.