mi
door michon Feb 15, 2012 om 18:21
Winkels & webshops

Albert Heijn Muppet handpoppen atie

De Albert Heijn Muppet handpoppen actie is een waar succes, zo is te lezen op de website van AH.
Toch wil ik me beklagen hierover. Ik heb 5 volle spaarkaarten waar je dus niets mee kan. Kort gezegd gewoon voor niks gespaard.
Geen Albert Heijn in onze regio heeft meer handpoppen terwijl de actie nog lopende is. Na 7 filialen bezocht te hebben nergens meer een pop te vinden. Wel krijg je nog gewoon zegels bij de kassa en bij de actie artikelen waarmee wordt geadverteerd.
Maar waarvoor, als er toch geen handpop meer is. Het succes is naar mijn inziens ook gelijk de ondergang van deze actie.

Ik betreur deze actie dan ook zeer en en wordt het door AH afgedaan met een set ansichtkaarten. Het lijkt dat daarvoor niet is gespaard en extra aankopen is gedaan!!

Na AH een mail gestuurd te hebben, beroept AH zich op OP=OP en deze onderstaande reactie.

Ik hoor persoonlijk niet anders dan klachten van vele mensen met de zelfde teleurstelling.
Albert Heijn moet zich schamen!

Wie heeft deze ervaring ook???

reactie AH
Hartelijk dank voor uw bericht van 15-2-2012.

De Muppets hebben Nederland in een razend tempo veroverd. Sinds Albert Heijn het startsein gaf voor een spaaractie voor acht Muppet handpoppen hebben de populaire Muppet handpoppen bijna allemaal hun weg naar de klanten gevonden. Albert Heijn is daardoor zo goed als door haar voorraad Muppet handpoppen heen. Dat de actie zo'n groot succes zou worden, heeft alle verwachtingen overtroffen. Als tegemoetkoming voor klanten die nog een volle spaarkaart hebben, heeft Albert Heijn nog voor een leuke Muppet attentie verzorgd. Deze Muppet attentie bestaat uit een set van vier Muppet ansichtkaarten, waarop per kaart twee Muppets staan afgebeeld. Bij inlevering van een volle spaarkaart ontvangen klanten een setje Muppet ansichtkaarten.

Alle vragen en opmerkingen van klanten worden door ons gebundeld en aan de verantwoordelijke managers doorgegeven. U kunt ervan verzekerd zijn dat uw opmerking de nodige aandacht heeft en serieus wordt behandeld.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice

14104 89 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 15, 2012 om 18:48
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Tja, de voetbalplaatjes doen het duidelijk minder goed als de Muppets. En het is voor te stellen dat ze op zijn. Heeft u toen u één kaart vol had al getracht een Muppet te gaan halen? Want als je wacht zodat je (bijvoorbeeld heel de serie wil hebben in één keer) kan je op je tien tenen natellen dat ze weleens op zouden kunnen zijn.

inekel1953
door inekel1953 - Feb 15, 2012 om 18:55
323 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Michon,

Op de site klacht .nl kunt u nog veel meer lezen over deze actie van AH met zijn Muppets.
Alleen al vandaag is er al een hele lange lijst van mensen die het zelfde is overkomen.

Misschien is het een idee om uw ervaring daar ook bij te plaatsen en voelt AH zich aangesproken om er voor te zorgen hun actie met de Muppets ook daadwerkelijk tot het einde van de periode zal leveren.

Natuurlijk had men kunnen laten weten, zolang de voorraad strekt, toch dat hebben ze niet gedaan. Daarbij wel de mensen blijven lokken om de extra boodschapen te kopen en de daarbij behorende zegels uit te geven. Terwijl ze al dagen zonder Muppets zitten, als AH eerlijk zou zijn, dan hadden ze de reclame en aktie m.i. moeten stoppen.

Bij deze de link als u, uw klacht wilt toevoegen: http://www.klacht.nl/categorie/supermarkten/

Sneu vind ik het voor alle gedupeerde (klein-)kinderen.
Laten we hopen dat de verantwoordelijken van AH dit leest en passende maatregelen gaat /kan nemen.

M.vr.gr.,
Ineke L.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 15, 2012 om 18:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

En dit is ook niet de eerste keer dat ze niet kunnen zien wat de reactie is op deze actie. Slecht koopmanschap vind ik als je niet verder kijk dan je neus lang is.

abarth
door abarth - Feb 15, 2012 om 22:32
845 Antwoorden / 19 Vragen

We krijgen iets gratis waarbij geldt op = op en Nederland zit in de hoogste boom.
Iedereen heeft duur extra boodschappen moeten doen. En nu krijgen we iets niet....
AH heeft inderdaad succesvolle acties. Deze genereren extra omzet dit is waar maar dit kan natuurlijk niet tot in het oneindige door gaan. Hoe meer er weggegeven wordt hoe meer dsit kost. en dit betaald de klant uiteindelijk.

Tip kijk over een x aantal maanden op marktplaats en je wordt er mee doodgegooid.

Heeft u trouwens nog alle beesies, wuppies, smurfen, disneypoppen, voetbal plaatjes in uw etalagekast liggen of zitten die in een doos of inmiddels in de kliko?

fe
door festinger - Feb 16, 2012 om 03:17
410 Antwoorden / 18 Vragen

Snap het nou 1 keer. Men lacht zich een ziekte bij de TOP.abarth heeft helemaal gelijk. Je spaart voor debiliteiten en men blijft lachen als men marktplaats bezoekt en er mensen zijn die handel zien en willen voor geld. En natuurlijk weten ze daar ook dat er misbruik is. En des te erger het misbruik des te meer er verdiend is.Allemaal gratis reclame eigenlijk. En iedereen praat het voor zichzelf goed waarom ze zelf duur vermeende status kopen bij AH. En concurrenten zijn er niet. Jumbo doet haar best,maar zal niet lukken . Zelfs de Lidl/Aldi verdienen nog rijkelijk genoeg als prijsvechters zonder af te doen aan geteste kwaliteit.

Maar een burgermeestersvrouw mag niet gezien worden inkopen te doen bij de Aldi. Dat beeld is onaanvaardbaar en verwerpelijk gecreerd door commercie.

mahadma
door mahadma - Feb 16, 2012 om 09:32
11548 Antwoorden / 51 Vragen

@abarth,

met je opmerking "
Heeft u trouwens nog alle beesies, wuppies, smurfen, disneypoppen, voetbal plaatjes in uw etalagekast liggen of zitten die in een doos of inmiddels in de kliko?" sla je de spijker op zijn kop. Nu is het een rage, maar rage's zijn van korte duur.

Nog een tip voor Topic Starter: Wacht even op de eerst komende vrijmarkten. Daar liggen weer honderden kleedjes met kinderen erbij en ah handpoppen voor € 0,10 per stuk.

sonjaatje
door sonjaatje - Feb 16, 2012 om 12:38
1961 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=abarth schreef op woensdag 15 feb 2012, 22:32]We krijgen iets gratis

Niks gratis, poppen kosten 1 euro per stuk.

Ik heb een betere ervaring, de peuter hier wilde graag Kermit en Piggy en die hebben we hier liggen. (met behulp van gekregen zegels).

traporgel
door traporgel - Feb 16, 2012 om 12:46
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=michon schreef op woensdag 15 feb 2012, 18:21]Het lijkt dat daarvoor niet is gespaard en extra aankopen is gedaan!!

Dus ik begrijp dat u volstrekt onnodige boodschappen hebt gedaan en dat u daar een soort van boos over bent.

Heeft die lachebek (van de AH tv spotjes) u ooit achterna gezeten met een pistool om u te dwingen meer boodschappen te doen dan u wilde? Heeft wie dan ook u onder bedreiging gedwongen om boodschappen bij AH te doen?

Kortom, u was een beetje hebberig en nu boos dat u minder hebt gescoord dat wat u wilde.

Moet u daarvoor een consumentenpanel volschrijven? Misschien moet de Tweede Kamer maar weer eens een Enquêtecommissie optuigen. Dat zal ze leren bij Appie Hein.

Em
door Emmap - Feb 16, 2012 om 12:48
162 Antwoorden / 8 Vragen

Ik neem aan dat degene die een tip heeft voor de supermarkten hoe je (weken of maanden voordat een actie echt van start gaat) een order voor acht verschillende (!) handpoppen kan plaatsen zodat je precies toekomt, een gouden toekomst voor zich heeft.

Stel je voor dat AH er (tien)duizenden te veel had laten maken, ook dan was het land te klein geweest: AH verspilt, AH dumpt handpoppen, kindertehuizen komen om in poppen, enz.

En inderdaad: er stond bij op = op, nou dat is toch duidelijk?
Kan en mag je inderdaad wel teleurgesteld zijn, maar boos?
We zijn niet meer gewend dat iets op is, nou, maak je borst maar nat, er zal in de toekomst nog wel eens wat op zijn, en mogelijk heel wat serieuzere dingen als handpoppen!

De ansichtkaarten zijn een leuke geste, beter dan niets, maar mager naast de zacht-knuffelige aaibare poppen die 'iedereen' wil hebben.
Maar kennelijk is nabestellen géén optie (te duur?).
Met iets eenvoudigs als (voetbal)plaatjes is het makkelijker om bij te maken.

Het is jammer, maar we wachten gewoon tot de vrijmarkt :-)))

mostertpot
door mostertpot - Feb 16, 2012 om 12:53
162 Antwoorden / 13 Vragen

Zowel in mijn eigen woonplaats, als die van mijn dochter en die van mijn schoonmoeder: binnen de kortste keren niet meer de gewenste poppen te krijgen. Normaal gesproken zijn dit soort zaken op na een aantal weken, maar nu al in de eerste week werd er nee verkocht. Ik ben een erg grote Muppetshow liefhebber en wilde graag de verschillende Muppets hebben. Zegge en schrijven eentje: de Zweeds chef. Veel beloftes en veel zegels later is de ergernis alleen maar gegroeid. Nu neem ik het de mensen in de winkels niet kwalijk, je kon merken dat ook zij met het probleem zaten. Maar misschien als de medewerkers eens massaal AH laten weten dat deze actie wel het grootste voorbeeld is van hoe een actie tegen-, in plaats van meewerkt aan de goede naam, er in Zaandam men ook wakker wordt.
Voor ons een reden om toch maar weer elders te kopen, zodat de ergernis aan dit bedrijf ons even voorbij gaat.

ka
door katja1000 - Feb 16, 2012 om 13:15
26 Antwoorden / 4 Vragen

Ik ga naar een supermarkt omdat ze kwaliteit leveren. Aan spaar-akties heb ik een hekel, die vind ik lachwekkend zelfs. (kan er ook niets aan doen, het woord "muppetpunt" werkt bij mijn op m'n lachspieren). Die hebbedingetjes worden vast heel goedkoop in china gemaakt en liggen over een aantal jaren op de vuilnisbelt.
En hype dus.
AH zal zich echt wel ingedekt hebben. Op = op noemen ze dat.
Als ik me bedrogen zou voelen zou ik meteen naar een andere winkel gaan.
Tip: over een paar maanden worden ze vast voor nop op marktplaats aangeboden.

rembo99
door rembo99 - Feb 16, 2012 om 13:17
28 Antwoorden / 4 Vragen

Wat een onwijs goeie actie van AH en zo te lezen heeft het goed
gewerkt heel veel extra omzet en daar gaat het tenslotte om.
Er staat trouwens bij al die actie's die AH heeft OP=OP
duidelijker kunnen ze het niet maken vogens mij.

leograper
door leograper - Feb 16, 2012 om 13:20
31 Antwoorden / 0 Vragen

Direct stoppen met deze waanzin, niks sparen.
Ik word persoonlijk gek van de menigten kinderen achter dranghekken.
Gewoon directe korting bij de Kassa.
De meesten schijnen te vergeten dat je als klant dik mee betaald aan die over de top commercials met een net zo over de top 'filiaalmanager'.
Ik voel mij als 1 van de oude mannetjes in de loge, maar nee, nee, terrible, get out of here, booohoooo!

sp
door spikkel - Feb 16, 2012 om 13:20
148 Antwoorden / 5 Vragen

Als er voor zoveel geld extra aan boodschappen is gedaan om zegels te sparen kan AH best poppen bijbestellen. Klanten afschepen met ansichtkaarten vind ik niet netjes ook al stond er OP = OP. Dat verwacht je tegen het einde van de actie en niet al de eerste week. Muppetpunten uit blijven geven terwijl er al een hele tijd geen poppen meer zijn slaat nergens op. Wees dan in ieder geval eerlijk.

mo
door mostro - Feb 16, 2012 om 13:20
8 Antwoorden / 5 Vragen

Ik zit met een aantal volle spaarkaarten voor messen bij de BP. Die zijn ook op. Het is dus niet alleen Albert Heijn met het probleem.
Ik zag trouwens gisteren nog poppen bij de Appie in Den Dolder.

tdehond
door tdehond - Feb 16, 2012 om 13:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik geef zegels voor dit soort spullen weg aan ouders of grootouders van kinderen.

Het is al weer een tijd geleden dat ik bij AH boodschappen deed. Ik doe liever goedkoper boodschappen.

=katja1000 schreef op donderdag 16 feb 2012, 13:15: Ik ga naar een supermarkt omdat ze kwaliteit leveren. Aan spaar-akties heb ik een hekel, die vind ik lachwekkend zelfs. (kan er ook niets aan doen, het woord "muppetpunt" werkt bij mijn op m'n lachspieren). Die hebbedingetjes worden vast heel goedkoop in china gemaakt en liggen over een aantal jaren op de vuilnisbelt.
En hype dus.
AH zal zich echt wel ingedekt hebben. Op = op noemen ze dat.
Als ik me bedrogen zou voelen zou ik meteen naar een andere winkel gaan.
Tip: over een paar maanden worden ze vast voor nop op marktplaats aangeboden.

mahadma
door mahadma - Feb 16, 2012 om 13:28
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Het is weer een bewezen feit, dat een tv spotje ouders kennelijk kan dwingen die (waarschijnlijk/mogelijk) altijd hun boodschappen doen bij een aldi, lidl, jumbo (om maar een paar niet premiums verstrekkende supermarkten te noemen) toch zo gek te krijgen dat ze voor een speeltje met een actualiteitswaarde van maximaal 1 maand voor een hogere prijs en meer boodschappen naar appie gein te sturen. Als alle ouders nu eens NEE zouden zeggen, zou de actie (met welk premiun dan ook) gewoon doodbloeden.

sc
door schoontje - Feb 16, 2012 om 13:35
2 Antwoorden / 0 Vragen

Voor één volle spaarkaart heb je al uitgaven moeten doen bij AH voor minimaal € 90. Zodra je iets in je wagentje stopt dat je niet nodig hebt, of dat duurder is bij AH dan bij een andere supermarkt, dan betaal je feitelijk voor je "cadeautje".

Het weggeven van iets - wat dan ook - heeft een kostprijs. Die prijs moet terugkomen uit bestedingen van de klanten. Als klant zou je dus goedkoper uit kunnen zijn wanneer er geen enkel cadeau uitgereikt wordt. Als je een handpop van de Muppets wilt hebben (reuze leuk) kun je toch gewoon naar de speelgoed-winkel gaan en er één kopen? En dan hou je meteen je vrijheid vast om je inkopen te spreiden over verschillende supermarkt-ketens.

merryweather
door merryweather - Feb 16, 2012 om 13:43
50 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn gewoon te koop hier bij AH en worden ook aangevuld.Ze raden altijd aan steeds een volle kaart in te wisselen en niet op te sparen.Op= op is ook hier het motto maar als iets op is worden de zegels ook niet meer gegeven maar nu kan ik elke pop nog halen die ik wil hebben.

so
door sopraan - Feb 16, 2012 om 13:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kom ook net bij A.H. vandaan en wilde ook een kaart inleveren voor een Muppet, nee jammer ze zijn op en ze komen ook niet meer.
Kreeg een pakje met enkele ansicht kaarten waar de Muppets op staan, kleine troost.
Hoefde wel geen 1 euro bij te betalen maar ja, toch niet leuk.
Heel jammer wilde ze compleet hebben.

jo
door jorisw - Feb 16, 2012 om 14:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat zijn wij Nederlanders toch een geweldig volk: sinds gisteren zitten we officieel in een recessie en er wordt hier een grote discussie gehouden over poppetjes....

rietteke
door rietteke - Feb 16, 2012 om 14:14
15 Antwoorden / 3 Vragen

Je kunt je kind/kleinkind toch niet afschepen met muppet kaarten,kinderen begrijpen niet dat ze niets meer krijgen,dat kun je niet uitleggen.
Er moet gewoon meer besteld worden en anders laat ze maar bij maken,dit doe je niet,dit is geen service.
je gaat je boodschappen doen bij de ah en dan ineens nee hoor alles uitverkocht,en daar zit je dan met een volle spaarkaart,en boodschappen gedaan zonder zegels,en de helft bij elkaar.
ik heb er geen woorden voor,je onthoud de kinderen met iets wat leuk is ,en daar horen geen muppet kaarten bij maar muppet handpoppen anders niets.
zeer teleurgesteld

br
door brunoennicky - Feb 16, 2012 om 14:25
39 Antwoorden / 17 Vragen

hallo michon

ik weet niet waar jij woont maar bij onze albert heyn winkels zijn alle muppets aanwezig hoor,nu ook nog! een grote winkel is bij maxis muiden,daar zijn ze nog allemaal aanwezig! a1

ka
door karinamaria - Feb 16, 2012 om 14:26
27 Antwoorden / 18 Vragen

Kunnen we niet met zijn allen, als supermarkt klant, voor eens en altijd afspreken, dat we geen zegeltjes, gogo's, voetbalplaatsjes, wuppies, woppies en wappies meer aannemen bij de kassa en zo een statement maken naar de supermarkt om op te houden met al die onzin.
Dat zal ze pas leren, als ze zelf met al die rommel blijven zitten.
Ik durf te wedden dat het dan zo afgelopen is.
Ik heb hierover al eens de supermarkt eigenaar aangesproken, maar dan krijg je te horen, dat de klanten al die acties willen, want iedereen schijnt die troep fantastisch te vinden.
Dus laten liggen die troep, dan is de oplossing nabij.

br
door brunoennicky - Feb 16, 2012 om 14:27
39 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=jorisw schreef op donderdag 16 feb 2012, 14:13]Wat zijn wij Nederlanders toch een geweldig volk: sinds gisteren zitten we officieel in een recessie en er wordt hier een grote discussie gehouden over poppetjes.... dat is een goeie..haha prachtig

Cookies
door Cookies - Feb 16, 2012 om 14:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=rietteke schreef op donderdag 16 feb 2012, 14:14]kinderen begrijpen niet dat ze niets meer krijgen,dat kun je niet uitleggen.

Op = op, lijkt mij dat kinderen dat wel kunnen begrijpen. De snoeppot zal toch ooit ook wel eens leeg zijn?

mahadma
door mahadma - Feb 16, 2012 om 14:30
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Of de volgende keer als er weer eens een onzinnige spaaractie van een willekeurige grootgrutter komt de betreffende grootgrutter massaal NIET bezoeken en naar de concurentie gaan. Zouden ze het dan snappen?

sp
door spikkel - Feb 16, 2012 om 14:39
148 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 16 feb 2012, 13:43]Zijn gewoon te koop hier bij AH en worden ook aangevuld.Ze raden altijd aan steeds een volle kaart in te wisselen en niet op te sparen.Op= op is ook hier het motto maar als iets op is worden de zegels ook niet meer gegeven maar nu kan ik elke pop nog halen die ik wil hebben.

Hier zijn de poppen op maar worden er nog wel zegels uitgegeven.

De medewerkers van AH hebben de poppen kunnen kopen voor 1 euro zonder hiervoor punten te sparen. Omdat duizenden medewerkers een x aantal poppen hebben gekocht vist menig moeder of oma nu achter het net. Dat vind ik een hele slechte zaak.

mahadma
door mahadma - Feb 16, 2012 om 14:40
11548 Antwoorden / 51 Vragen

De medewerkers van AH hebben de poppen kunnen kopen voor 1 euro zonder hiervoor punten te sparen. Omdat duizenden medewerkers een x aantal poppen hebben gekocht vist menig moeder of oma nu achter het net. Dat vind ik een hele slechte zaak.

Een reden te meer om de zaak links te laten liggen als er weer premiums te "krijgen" zijn.

va
door valanne - Feb 16, 2012 om 15:02
1 Antwoorden / 0 Vragen

Schande aan AH! Boycot AH! Doe nooit meer mee aan hun acties! Die leuke Muppet attentie van 4 ansichtkaarten hoef ik niet (trouwens, mijn franchise van AH in Uithoorn Jos vd Berg (beste super vh jaar!) bood me er maar 1 aan).

mamsie68
door mamsie68 - Feb 16, 2012 om 15:26
9 Antwoorden / 1 Vragen

Met enige verbazing lees ik de boze reacties over de handpoppetjes die op zijn. Weer zooi die je (bijna) voor niets bij je boodschappen krijgt om klanten te lokken. Er wordt zelfs gezegd: ik heb dure extra boodschappen gekocht!! Daar kies je toch zelf voor. Niemand dwingt je om iets te kopen wat je niet nodig hebt.

Ik doe daar structureel niet aan mee: met of zonder muppetpunt, ik koop wat ik nodig heb en waar ik het zelf wil halen. De zegels, wuppies, voetbalplaatjes en al die andere rommel neem ik netjes aan van de caissière. Er in mijn omgeving altijd wel iemand die nog een extra zegeltje kan gebruiken.

ma
door marly18 - Feb 16, 2012 om 15:29
27 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik dit soort dingen lees, zegen ik altijd weer mijn verstrooidheid, waardoor ik me telkens pas aan de kassa weer realiseer dat er zo'n spaaractie loopt.

Ik heb nu op deze manier welgeteld één pop bij elkaar gespaard, waar mijn zoontje aan een stuk door mee speelt (hij is ook 'kok', maar heeft niet zo'n spectaculaire snor als zijn Swedish Chef). Een vriendin heeft met hulp van familie voor elk van haar dochters een complete set(!) van 8 stuks bij elkaar gespaard. Dat betekent dat er voor hun dochters de afgelopen weken minstens €1456 is uitgegeven bij AH (2 dochters x 8 poppen x 6 zegels x €15 + €16 voor 16 poppen). En dan tel ik nog niet eens de poppenkast mee die ze óók nog erbij gekocht hebben.

De dochters zijn 3 en 5, en hebben nog nooit van de Muppets gehoord. De poppen liggen inmiddels in de doos met daarbij de Disney-figuren, de Fabeltjeskrantpoppen, de Smurfen en alle andere rotzooi die dit gezin in de afgelopen jaren bij elkaar heeft gespaard via overmatige uitgaves bij AH, en waar de dochters precies 2 weken naar om hebben gekeken. Intussen kan het gezin deze zomer niet op vakantie wegens geldgebrek. Gelukkig hebben hun dochters wel veel speelgoed om zich mee te vermaken.

Hoogvliet heeft niet van die acties. Wel lage prijzen. en van het geld dat we daarmee uitsparen kopen we (onder andere) het speelgoed voor ons zoontje dat hij heel, heel erg graag hebben wil.

jopajo
door jopajo - Feb 16, 2012 om 15:36
10 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mensen,

Naar mijn inziens is het beter dat AH de aktie stopt.
Daarna, voor al die gene die nog VOLLE spaarkaarten heeft, een handpop laat maken.

Opgelost.

am
door amsterdam1012 - Feb 16, 2012 om 15:41
1 Antwoorden / 0 Vragen

zoals vele andere klanten van AH maar geef AH een koekje van eigen deeg,als zij geen muppets meer leveren vraag dan om de kaarten,zet daar je reactie op en stuur deze kaarten stuk voor stuk zonder afzender en ONGEFRANKEERD naar AH hoofdkantoor AH betaald dan wel de frankeerkosten en strafport en kan het personeel de kaarten onderling verdelen kunnen zij er rekening mee houden voor de volgende actie die het reclamebureau voor hen verzint,misschien wil die ook wel de kaarten ontvangen,kunnen dan deze actie presenteren voor de loden leeuw doe de kaarten in een gesloten envelop en stuur deze dan naar bijvoorbeeld de afdeling personeelszaken,of een andere afdeling zodat AH niet kan zien wat er in zit anders gaan ze deze weigeren de post zal dan ook wel overstelpt worden met de kaarten,later kun je dan nog eens een brief sturen en vragen waarom je geen reactie hebt ontvangen

an
door ankhor - Feb 16, 2012 om 16:04
122 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, ik zie het probleem niet voor AH? Aan het einde van de actie mag iedereen zijn volle kaarten inleveren, en dan kan AH precies zien hoeveel poppen ze erbij moeten laten maken. Ze willen wel de extra klandizie, dan moet je ook de goederen van die actie leveren, en niet aankomen met OP=OP. En zeker dan geen zegeltjes meer geven als er toch niets meer is, dat is helemaal schandalig. Maar goed, laat ze lekker eigenwijs zijn en laat het hen maar klanten kosten, er zijn nog meer supers (nog wel) in de buurt. Ga je lekker naar Jumbo, Aldi, Plus, C1000 en weet ik vel wat er nog meer is (oh ja, C1000 is ook Jumbo eigenlijk, net als Super de Boer, nou ja, die bestaat nog amper in naam)

Kijk persoonlijk vind ik het erger dat fruit en groente, bier frisdrank en wasmiddelen
subsidieren, en dat er nogsteeds vrachtladingen (zeker bij Jumbo) aan goed voedsel wordt weggegooid. (want net als bij diefstal, wordt het weggegooide dus ook in de prijs van de rest doorberekend) Maar goed dat is weer een ander onderwerp, het is inderdaad gewoon vervelend dat ze veel te weinig van die poppen hebben laten maken, de oplossing heb ik hierboven dus beschreven, beter eerst te weinig bestellen, en later bij laten maken, maar bij hen geldt OP=OP en als ik de schappen van mijn AH bekijk, geldt dat niet alleen voor die actie, ook de goedkopere spullen zij er nogal eens niet waardoor je dus de durde moet nemen, per ongeluk? Ik vermoed nu echt van niet.

opaplop
door opaplop - Feb 16, 2012 om 16:18
76 Antwoorden / 12 Vragen

Natuurlijk zou iedereen kunnen weten dat het is: OP is OP.
Maar wij hadden onze kleinkinderen ook poppen beloofd,en na heel veel moeite er drie gekregen,maar dat waren niet de poppen die ze graaag zouden willen.Maar goed het is zo.
Maar laten wij het nu eens omdraaien.AH begint een actie van bv drie weken,van 6 stuks poppen ook weer spaarkaarten,die kan je inleveren en daarna kan AH het aantal poppen door middel van het aantal ingeleverde kaarten,gaan bestellen,zeg dat je dan een paar weken zou moeten wachten op de levering,is toch niet zo erg als vele mensen moeten teleur'stellen en vooral kinderen!!!!!!.volgens mij is dit een goed idee,of niet dan.En het mes snijt voor AH aan twee kanten,de mensen moeten ze weer ophalen in de winkel,dus weer extra omzet.

marjon1
door marjon1 - Feb 16, 2012 om 16:21
284 Antwoorden / 3 Vragen

Ik doe persoonlijk ook nooit ergens aan de acties mee omdat ik overal mijn boodschappen vandaan haal en let op aanbiedingen.
Maar ik vind ook dat AH het niet kan maken dat ze blijven adverteren en zegels uitgeven als de poppen op zijn.
Dan laten ze die toch gewoon bijmaken. Als het succes zo groot is zal er dat wel aanzitten, dan hebben ze omzet genoeg gemaakt. En je moet ook nog een euro per stuk bijbetalen.
Laat me niet lachen, denk je echt dat ze dat inkoop kosten voor AH??

panorama
door panorama - Feb 16, 2012 om 16:25
5 Antwoorden / 3 Vragen

Op=Op is een simpele verkooptruc. En AH blijft maar adverteren op de media...
met wat huisvlijt en wat vilt, zelf een pop in elkaar knutselen, is voordeliger, dan producten kopen voor de zegels....had u anders die producten gekocht als die 'reclame'er niet was? Ga gewoon met een boodschappenbriefje wat u werkelijk nodig heeft naar de supermarkt en laat u niet verleiden tot overbodige aankopen. Scheelt u veel teleurstelling en het extra centje in deze tijden.
Het zou goed zijn als kinderen leren dat ze niet altijd alles maar kunnen 'krijgen'.
Jong geleerd is oud gedaan!

simon55
door simon55 - Feb 16, 2012 om 16:26
1556 Antwoorden / 5 Vragen

vooropgesteld dat je als consument toch echt n debiel bent om voor die leipe poppetjes te sparen.......reken eens uit hoeveel geld t u kost.............pure oplichting maar daar vraagt de consument zelf om

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 16:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=opaplop schreef op donderdag 16 feb 2012, 16:18]Maar wij hadden onze kleinkinderen ook poppen beloofd.......
vele mensen moeten teleur'stellen en vooral kinderen!!!!!!..

A. je moet dan niet dingen beloven die onzeker zijn/je wellicht niet kunt waarmaken........
B. ach teleurstellingen heb je wel meer in het leven, goed als ze daar al vanaf jong mee om leren gaan lijkt mij.

Hoop geMuppet over een Muppet handpopje.........die waarschijnlijk door uitgebuite minderjarige kinderen in een lage lonen land in elkaar worden genaaid voor stel verwende zeur pieten hier ! Bah
Zijn wel belangrijker en ernstiger zaken dan heb niet hebben hebben van een handpopje.

jo
door jorisw - Feb 16, 2012 om 16:45
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op donderdag 16 feb 2012, 14:27][quote=rietteke schreef op donderdag 16 feb 2012, 14:14]kinderen begrijpen niet dat ze niets meer krijgen,dat kun je niet uitleggen.

Op = op, lijkt mij dat kinderen dat wel kunnen begrijpen. De snoeppot zal toch ooit ook wel eens leeg zijn?

Gezien het gedrag van veel kinderen (of beter: gebrek aan opvoeding) zal bij veel kinderen de snoeppot nooit leeg zijn. Op straffe van een grote bek van die kinderen richting de ouders....

re
door red1 - Feb 16, 2012 om 16:50
329 Antwoorden / 1 Vragen

koop ze bij BLOKKER !!!! kosten 2pleuro

ul
door ulkejan - Feb 16, 2012 om 17:34
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb A.H een zeer boze brief gestuurd.
Ik ben 68 en alleenstaand wilde voor mijn kleindochter een muppet.
Je moet voor 90 euro kopen dus dat is voor een alleenstaande niet zo makkelijk.
Maar het is toch gelukt 15 Februari voor 68 euro boodschappen gekocht (stom eigenlijk) ,muppet punten meneer,ja graag.
Was de muppet de hele week al uitverkocht. (op=op hele kleine letters)
Ik vind dit oplichting,de winkels zijn nog wel versierd met muppets.
Ik heb geschreven dat voorlopig mij boodschappen bij Jumbo,C1000 of Plusmarkt ga halen.Alleen zal dat niet veel indruk hebben gemaakt.
Maar als er meer mensen het gaan doen wie weet.(poppen bij maken)
Wie wil de actie op zich nemen.(Ben zelf Bechterev patient Reuma).
Groet Richard

mostertpot
door mostertpot - Feb 16, 2012 om 17:39
162 Antwoorden / 13 Vragen

zo heb je de poppen aan het dansen :)

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 18:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ulkejan schreef op donderdag 16 feb 2012, 17:34]Wie wil de actie op zich nemen.

Actie voeren voor een hand pop Ghee............
Het moet hier toch ook niet gekker worden in Nederland.

Laten we dan eerst maar eens actie voeren tegen het uitzuigbeleid van de zittende graaiers in Den Haag en tegen alle flauwekul die ingevoerd wordt, vrije tandartsprijzen, straks wellicht nog een verhoging van het `lage` BTW tarief van 6 naar 8 % en zo is er nog wel een waslijst........

En tegen Kinderarbeid en uitbuiting omdat wij de door hun tegen 1 cent loon gemaakte flutpoppen per tig dozijn hier willen hebben om na 2 weken mooie show gemaakt te hebben de zooi weer in de kliko te donderen........

ch
door cheyenne02 - Feb 16, 2012 om 18:24
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik zag op de site vd AH dat je voor een volle spaarkaart een setje van 4 muppet ansichtkaarten krijgt met op elke kaart 2 muppets zonder die 1 euro bijbetalen......En ze weten er niks van bij de AH hier in het wct......Ik moest zelf vragen of er nog zegels waren,ik moest er nog 2 en ze zei wel dat de poppen op waren....Heel raar,want afgelopen dinsdag hadden ze nog volop poppen en gister stond er aangegeven dat ze uitverkocht waren......Ik vindt dat de AH voortaan beter op moet letten want ze hadden kunnen weten dat het storm zou lopen met die poppen......Ik heb wel via de mail aan de AH laten weten dat ze hun personeel in moeten lichten over die kaarten en dat ook duidelijk gemaakt moet worden waar je ze af kan halen,aan de kassa of bij de servicebalie.......

ma
door maartje1952 - Feb 16, 2012 om 18:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valanne schreef op donderdag 16 feb 2012, 15:02]Schande aan AH! Boycot AH! Doe nooit meer mee aan hun acties! Die leuke Muppet attentie van 4 ansichtkaarten hoef ik niet (trouwens, mijn franchise van AH in Uithoorn Jos vd Berg (beste super vh jaar!) bood me er maar 1 aan).

loreleigil
door loreleigil - Feb 16, 2012 om 19:07
678 Antwoorden / 3 Vragen

Jammer toch, dat het hele land vorig jaar de handen in een sloeg toen een jonge knul terug gestuurd ging worden naar een onveilig land waar hij niemand kende, de taal niet sprak, zich nooit zou kunnen redden.... Nederland was te klein! Er was opeens een saamhorigheid waar je niet goed van werd! Het was fantastisch! En nu? Nu lopen er hier een stel schapen te blaten die zich door AH en Jim Henson hebben laten verleiden om te dure boodschappen te halen. En nu zijn de POPPETJES op! Wat een wereldramp! Vergeet hongerend Afrika, vergeet Syrië waar burgers worden uitgemoord, vergeet de recessie en de aankomende bezuinigingen waardoor half Nederland niet meer kan vreten straks, want DE MUPPETS ZIJN OP!!! Ik krijg hier een Youp/Buckler aanval van. Tjonge jonge....

marjon1
door marjon1 - Feb 16, 2012 om 19:47
284 Antwoorden / 3 Vragen

@ loreleigil
Tja, zo kun je alles wegredeneren omdat er altijd wel ergens op de wereld problemen zijn die groter zijn. Beetje flauw.

stacey
door stacey - Feb 16, 2012 om 21:10
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=marjon1 schreef op donderdag 16 feb 2012, 19:47]@ loreleigil
Tja, zo kun je alles wegredeneren omdat er altijd wel ergens op de wereld problemen zijn die groter zijn. Beetje flauw.

Niets flauw aan.................

Kinderachtig gedoe over speelgoedje dat na straks een maand weer Uit De Mode is voor de nieuwste andere actie, iedereen rent maar achter van dit soort idiote Grillen aan, en zoooooo zielig voor al de kindjes want die Moeten een pop anders gaan ze huilen........dat is toch Diep Triest, hoe oud zijn we nou zeg...........
Kapitaal aan onnodig of duurdere boodschappen spenderen om een pop of plaatje of wat er dan weer voor actie gedoe te krijgen is, van al dat extra uitgegeven geld had je ze zonder alle gedoe gewoon zelf kunnen kopen, maar doen we dat ?
Tuurlijk niet, we willen het alleen maar hebben omdat het `Gratis` is..........

bo
door bones 3 - Feb 16, 2012 om 21:16
5 Antwoorden / 0 Vragen

Met GROTE verbazing alle brieven/reacties gelezen.
WAAR zijn we in godsnaam mee bezig???
Er zijn voedselbanken.... en U koopt meer boodschappen voor een poppetje?
Schande!! Shame On You!!!

vv
door vvanhalm - Feb 16, 2012 om 21:48
3 Antwoorden / 1 Vragen

Typisch voorbeeld van hoe ook de banken met rente's en rentepunten zich bedienen.Veel beloven weinig/niks geven doen de dwazen in illusie leven.
Gewoon niet je laten verleiden door marketingvalkuilen als zegeltjes, bonuskorting,
muppet poppen(lees:kraaltjes of spiegeltjes)
Koop gewoon wat je nodig hebt en hou daarmee geld over om echt leuke disposables te kopen.

V.van Halm.Amsterdam

mo
door mokie - Feb 16, 2012 om 22:56
3 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik zit met 5 volle kaarten en heb van ellende maar 2 setjes kaarten gehaald, heb net klacht ingediend bij klacht.nl en roep iedereen op dit te doen!
Want dit is zwaar balen, ik haal er niets meer tot ik mijn poppen heb en als u in de gelegenheid bent ergens anders boodschappen te halen, doen dan!

mahadma
door mahadma - Feb 16, 2012 om 23:15
11548 Antwoorden / 51 Vragen

En als AH poppen bij gaat laten maken duurt dat mogelijk dusdanig lang dat de interesse volledig verloren is (of dat de spaarkaarten zoek zijn) of dat we alweer één of twee nieuwe voelbalplaatjes of andere acties verder zijn.

al
door alysia - Feb 16, 2012 om 23:20
33 Antwoorden / 15 Vragen

U heeft helemaal gelijk. Ook ik heb een aantal filialen afgelopen met een paar volle spaarkaarten. Nergens meer poppen te krijgen. Ik heb me daar ook enorm aan lopen ergeren.

Nu kan je wel zeggen niet aan deze acties meedoen en als het aan mij ligt doe ik dit ook niet. Maar enig idee hoe je dat je kleinkind wijs moet maken, die heel spontaan vraagt...... omie spaar je voor mij ook de muppet zegels? Enig idee wat je dan doet?

Volgens een mederwerker van AH, kunnen we binnekort de volgend actie alweer verwachten!

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 10:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=alysia schreef op donderdag 16 feb 2012, 23:20]Nu kan je wel zeggen niet aan deze acties meedoen en als het aan mij ligt doe ik dit ook niet. Maar enig idee hoe je dat je kleinkind wijs moet maken, die heel spontaan vraagt...... omie spaar je voor mij ook de muppet zegels? Enig idee wat je dan doet?

Ja hoor, dan zeg je/ik gewoon `daar begin ik niet aan` en bij mij is het geen kleinkind die eens wat zegt maar mijn eigen kind die het dagelijks kan zeggen........
Maar dat gebeurt hier niet want ik heb hier nooit aan mee gedaan en ben daar altijd heel duidelijk in geweest en Nee is bij mij Nee............
Mijn kind zeurt of jankt dus niet om een pop of plaatje of allerhande reclame aanbiedingen en spullen of snoep ed.
Die staat ook nooit te zeuren in een winkel, anders dan veel kinderen die ik moord en brand gillend in een winkel hun zin zie krijgen van papa of mama zodat ze hun mond maar houden.............

ma
door manwijf - Feb 17, 2012 om 10:48
574 Antwoorden / 1 Vragen

gedupeerde (klein-)kinderen haha...

Helemaal gelijk stacey! Het idee dat je kinderen de dienst uitmaken... De meeste kinderen hebben zeker 50 kilo speelgoed. Is dat niet genoeg? Ik zou zeggen, bereid ze maar voor op een het echte leven. Af en toe NEE kunnen ze hun voordeel mee doen. Al die over het paard getilde hebberige schreeuwertjes moeten maar weten, dat wie betaalt ook bepaalt. Zolang je zelf geen portemonaie hebt, heb je niet meer in te brengen dan lege briefies.

Overigens wel een Asociale Houding van Appie. Ik koop mn boodschappen bij de Lidl. Ik bepaal nl graag zelf waar ik speelgoed koop. Als je echt zo boos bent, nooit meer naar AH gaan zou ik zeggen.
Zegels sparen?! Het is 2012. We gaan naar de maan en ondertussen sparen we zegeltjes, haha. Wat een huisvrouwen...

in
door indianeagle365 - Feb 17, 2012 om 10:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

En zo gaat dat dus, elke supermarkt gaat er prat op zo milieu en dier vriendelijkmogelijkte willen werken.
Vervolgens starten ze {allemaal} weer een actie vol met zwaar milieu belastende rotzooi en wij nederlanders doen daarvoor meer boodschappen om deze rotzooi te verzamelen en in de kast te mikken.
Vervolgens gaan we met z'n alle piepen als deze troep onverwijld plotseling op=op is.
OP NAAR DE VOLGENDE ACTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marjon1
door marjon1 - Feb 17, 2012 om 11:59
284 Antwoorden / 3 Vragen

Voor mij hoeven die spaaracties al helemaal niet en kinderen hebben het bij mij zeker niet voor het zeggen. Ik erger me juist blauw aan dat gejengel en gejank dat ze hun zin moeten en ze hebben allemaal al speelgoed zat waar ze niet naar omkijken dus hebben ze die poppetjes helemaal niet nodig.
Maar daar gaat het niet om.
Dit had ook een actie kunnen zijn waarbij je van mij part kunt sparen voor een servies.
Ik blijf erbij dat AH geen acties met een hoop blabla moet starten, (elke avond groots op tv) die ze niet waar kan maken.

gerrieroozeboom
door gerrieroozeboom - Feb 17, 2012 om 13:54
3 Antwoorden / 0 Vragen

U hebt allen precies gedaan wat AH graag wilde: u hebt goed gekocht.
AH wil immmers winst maken en daar hebt u keurig voor gezorgd.Helaas voor de consumenten!

mahadma
door mahadma - Feb 17, 2012 om 14:00
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Het probleem met gratis premiums en of dat nu voor de tigste keer voetbalplaatjes, poppen of andere goedbedoelde rotzooi is, is voor de weggevende winkel altijd een probleem. Koop je te weinig in, heb je een probleem. Koop je er te veel in, heb je een probleem. En om exact het goede aantal in te kopen heb je toch een knappe kristallen bol nodig. Daarom geef ik AH een gratis advies: Stop met die ongein van premiums en ga voor een lagere verkoopprijs van de producten.

ma
door marnix1 - Feb 17, 2012 om 14:41
256 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=loreleigil schreef op donderdag 16 feb 2012, 19:07]En nu? Nu lopen er hier een stel schapen te blaten die zich door AH en Jim Henson hebben laten verleiden om te dure boodschappen te halen. .
Jim Henson verleidt echt niemand meer hoor!

jo
door jorisw - Feb 17, 2012 om 15:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerrieroozeboom schreef op vrijdag 17 feb 2012, 13:54]U hebt allen precies gedaan wat AH graag wilde: u hebt goed gekocht.
AH wil immmers winst maken en daar hebt u keurig voor gezorgd.Helaas voor de consumenten!

Als winkels geen winst meer maken is het ook helaas voor de consumenten....

bi
door biki - Feb 17, 2012 om 15:53
8 Antwoorden / 0 Vragen

Het is niet de eerste keer dat acties bij AH voortijdig eindigen.
Jaren geleden was dit ook het geval met de poppen van Alladin en daarna ook nog met andere acties, dus ik doe niet meer mee om teleurstelling te voorkomen.

jo
door jorisw - Feb 17, 2012 om 15:56
4340 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mahadma schreef op vrijdag 17 feb 2012, 14:00]Het probleem met gratis premiums en of dat nu voor de tigste keer voetbalplaatjes, poppen of andere goedbedoelde rotzooi is, is voor de weggevende winkel altijd een probleem. Koop je te weinig in, heb je een probleem. Koop je er te veel in, heb je een probleem. En om exact het goede aantal in te kopen heb je toch een knappe kristallen bol nodig. Daarom geef ik AH een gratis advies: Stop met die ongein van premiums en ga voor een lagere verkoopprijs van de producten.

Die premiums kosten relatief zo weinig dat je dat geeneens terugziet in de verkoopprijzen. Dus laat ze lekker de debiel in veel consumenten bovenhalen die als kippen zonder kop gaan kopen om maar zo'n vodje te kunnen bemachtigen.

Het bedenkelijke niveau van veel zogenaamd volwassenen die als kleine kinderen cadeautjes willen krijgen is veel zorgwekkender.

pe
door petravanhuenen - Feb 17, 2012 om 19:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ten eerste staat er nergens dat je extra boodschappen moet doen,dit doe je zelf omdat wij mensen verzamelaars zijn!!!en het gewoon willen hebben.
Maar met alle respecvt wie wacht er nu met vijf volle spaarkaarten tot het overgaan van het halen van de poppen!!??
Persoonlijk vind ik dat een beetje stom en geheel aan jezelf te wijden in de folder staat netjes OP=OP.
Dan kun je dat toch verwachten.
Wij moeten er ook nog drie,maar zoek ze wel op marktplaats oid.
Kom op zeg het zijn wel kinderpoppen!

loreleigil
door loreleigil - Feb 17, 2012 om 19:46
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=marnix1 schreef op vrijdag 17 feb 2012, 14:41][quote=loreleigil schreef op donderdag 16 feb 2012, 19:07]En nu? Nu lopen er hier een stel schapen te blaten die zich door AH en Jim Henson hebben laten verleiden om te dure boodschappen te halen. .
Jim Henson verleidt echt niemand meer hoor! Die poppen zijn gemaakt door Jim Henson. U snapt het heus wel.

vladja
door vladja - Feb 17, 2012 om 20:11
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Nou hij al in 1990 overleden.

Vladja

al
door alysia - Feb 17, 2012 om 20:43
33 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 10:30][quote=alysia schreef op donderdag 16 feb 2012, 23:20]Nu kan je wel zeggen niet aan deze acties meedoen en als het aan mij ligt doe ik dit ook niet. Maar enig idee hoe je dat je kleinkind wijs moet maken, die heel spontaan vraagt...... omie spaar je voor mij ook de muppet zegels? Enig idee wat je dan doet?

Ja hoor, dan zeg je/ik gewoon `daar begin ik niet aan` en bij mij is het geen kleinkind die eens wat zegt maar mijn eigen kind die het dagelijks kan zeggen........
Maar dat gebeurt hier niet want ik heb hier nooit aan mee gedaan en ben daar altijd heel duidelijk in geweest en Nee is bij mij Nee............
Mijn kind zeurt of jankt dus niet om een pop of plaatje of allerhande reclame aanbiedingen en spullen of snoep ed.
Die staat ook nooit te zeuren in een winkel, anders dan veel kinderen die ik moord en brand gillend in een winkel hun zin zie krijgen van papa of mama zodat ze hun mond maar houden.............

Beste Stacey, u zetten we appart, zal ik maar zeggen. Het gaat hier niet om zeurende, schreeuwende, of jankende kinderen. Mijn kleinkind schreeuwt, zeurt en jankt ook niet. Ook heeft mijn kleindochter geen gebrek aan speelgoed.Toch doe ik er aan mee. Waarom, omdat het me kleinkind is. Gek hè !

Maar dat is niet waar het om gaat. De discussie gaat over AH, die een actie heeft en aan die actie niet kan voldoen. Verder succes met u geitenwollen sokken opvoeding.

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 21:13
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=alysia schreef op vrijdag 17 feb 2012, 20:43]Toch doe ik er aan mee. Waarom, omdat het me kleinkind is. Gek hè !

Maar dat is niet waar het om gaat. De discussie gaat over AH, die een actie heeft en aan die actie niet kan voldoen. Verder succes met u geitenwollen sokken opvoeding.

Ja gek ;-) mijn moeder/OMA doet hier ook Niet aan mee.........

Geen geitenwollensokken opvoeding hier hoor, dat doen ze tegenwoordig en daar doe jij dus ook aan mee...... daarom hebben we nu al die verwende prinsjes en prinsesjes die al die prullaris Moeten hebben.....
Een waarvoor jij naar de winkel rent en je jankend op een forum aanmeld omdat je geen poppie hebt bemachtigd voor je kleine prinsesje toch ?!
Ik heb geleerd, net als mijn moeder daarvoor en haar moeder daarvoor oa `wie vraagt wordt overgeslagen` en wij zijn nog gewoon nuchtere Nederlanders die met 2 benen in de realiteit staan en niet achter gratis acties aanrennen, koop van mijn eigen centen wel gewoon wat ik leuk vind en doe niet mee aan allerlei Hypes en Modegrillen.........

AH zegt Op=Op en dingen houden in deze wereld gewoon een keer op...........
geen man overboord hoor, leven gaat zonder popje gewoon door,
voor gros van de bevolking althans gelukkig wel ;-)
Jouw leven staan er even een week van/bij stil geloof ik........Zonde toch.

mostertpot
door mostertpot - Feb 17, 2012 om 21:26
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:13][quote=alysia schreef op vrijdag 17 feb 2012, 20:43]Toch doe ik er aan mee. Waarom, omdat het me kleinkind is. Gek hè !

Maar dat is niet waar het om gaat. De discussie gaat over AH, die een actie heeft en aan die actie niet kan voldoen. Verder succes met u geitenwollen sokken opvoeding.

Ja gek ;-) mijn moeder/OMA doet hier ook Niet aan mee.........

Geen geitenwollensokken opvoeding hier hoor, dat doen ze tegenwoordig en daar doe jij dus ook aan mee...... daarom hebben we nu al die verwende prinsjes en prinsesjes die al die prullaris Moeten hebben.....
Een waarvoor jij naar de winkel rent en je jankend op een forum aanmeld omdat je geen poppie hebt bemachtigd voor je kleine prinsesje toch ?!
Ik heb geleerd, net als mijn moeder daarvoor en haar moeder daarvoor oa `wie vraagt wordt overgeslagen` en wij zijn nog gewoon nuchtere Nederlanders die met 2 benen in de realiteit staan en niet achter gratis acties aanrennen, koop van mijn eigen centen wel gewoon wat ik leuk vind en doe niet mee aan allerlei Hypes en Modegrillen.........

AH zegt Op=Op en dingen houden in deze wereld gewoon een keer op...........
geen man overboord hoor, leven gaat zonder popje gewoon door,
voor gros van de bevolking althans gelukkig wel ;-)
Jouw leven staan er even een week van/bij stil geloof ik........Zonde toch.

Toevallig quote ik deze laatste reactie, maar het geldt voor veel reacties. Slaan we niet erg door? Het zijn nog net geen scheldpartijen, maar de goden horen de lelijke woorden op de achtergrond. Een bedrijf schiet te kort, dat zit mensen hoog, want er wordt niet aan de verwachtingen voldaan. Punt. Vervolgens komen de wereldverbeteraars met de mededeling dat er erger leed is in de wereld. Ja, ze hebben gelijk, maar dat leed, daar ging het hier niet om, het ging hier om 'consumentenleed'. Mogen de mensen dat vertellen? Ja toch, daar is dit forum voor. Waarom er de 'over het paard getilde kids' bij gehaald moeten worden ontgaat mij. Klant wordt wat beloofd en voorgehouden en vervolgens wordt er een wanprestatie neergezet. Dit staat los van verwende kinderen.
Laten we het weekeinde ingaan met een eerlijk beeld naar de vraag zonder er andere zaken bij te halen. Iedereen een fijn weekeinde, zonder dat er hier een muppetshow van wordt gemaakt.

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 21:45
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:26] Een bedrijf schiet te kort, dat zit mensen hoog, want er wordt niet aan de verwachtingen voldaan. Punt. .

Bedrijf schiet niet te kort, ze hadden niet helemaal kunnen voorzien hoe idioot (veel) mensen aan het verzamelen zouden slaan.......

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:26] Waarom er de 'over het paard getilde kids' bij gehaald moeten worden ontgaat mij. Klant wordt wat beloofd en voorgehouden en vervolgens wordt er een wanprestatie neergezet. Dit staat los van verwende kinderen.
.
Kinderen werden er bijgehaald omdat de popjes voor de kinderen zijn en die waren zei iemand gedupeerd, of verdrietig, zielig of whatever...........
En die kunnen niet erg met dit Soort teleurstellingen overweg blijkbaar gezien het fanatisme van de muppet-actievolgers.......

Niets te maken met wanprestatie, gewoon op = op, ze hebben er toch echt zat doorheen gedraaid en het blijft geen feest, je kunt niet maar onbeperkt gaan bijbestellen voor elke actie en je kunt ook geen onbeperkte voorraad van een tijdelijk iets gaan aanleggen......

mostertpot
door mostertpot - Feb 17, 2012 om 22:02
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:45][quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:26] Een bedrijf schiet te kort, dat zit mensen hoog, want er wordt niet aan de verwachtingen voldaan. Punt. .

Bedrijf schiet niet te kort, ze hadden niet helemaal kunnen voorzien hoe idioot (veel) mensen aan het verzamelen zouden slaan.......

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:26] Waarom er de 'over het paard getilde kids' bij gehaald moeten worden ontgaat mij. Klant wordt wat beloofd en voorgehouden en vervolgens wordt er een wanprestatie neergezet. Dit staat los van verwende kinderen.
.
Kinderen werden er bijgehaald omdat de popjes voor de kinderen zijn en die waren zei iemand gedupeerd, of verdrietig, zielig of whatever...........
En die kunnen niet erg met dit Soort teleurstellingen overweg blijkbaar gezien het fanatisme van de muppet-actievolgers.......

Niets te maken met wanprestatie, gewoon op = op, ze hebben er toch echt zat doorheen gedraaid en het blijft geen feest, je kunt niet maar onbeperkt gaan bijbestellen voor elke actie en je kunt ook geen onbeperkte voorraad van een tijdelijk iets gaan aanleggen......

Stees wil haar gelijk? Van mij mag ze, maar als ze alles had gelezen, had ze ook kunnen lezen dat ik, als 61 jarige, ook die poppen voor mijzelf wilde. Ja, hoe ouder hoe gekker. Dan had ze ook gelezen dat er al in de eerste dagen geen poppen mee waren. Een bedrijf dat een speciale afdeling marketing heeft, had redelijk kunnen inschatten(lees: onderzoeken) hoe groot de belangstelling zou zijn. Zo doen ze dat ook met alle andere producten in hun schappen.
Stacey, meestal vind ik dat je redelijk reageer en je bijdragen op dit forum zijn de moeite waard, maar nu even een keer niet.

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 22:15
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:02]Stees wil haar gelijk? Van mij mag ze, maar als ze alles had gelezen, had ze ook kunnen lezen dat ik, als 61 jarige, ook die poppen voor mijzelf wilde. Ja, hoe ouder hoe gekker. --Stacey, meestal vind ik dat je redelijk reageer en je bijdragen op dit forum zijn de moeite waard, maar nu even een keer niet.

Heeft niets te maken met wel of niet gelijk willen hebben maar met onzin en onredelijkheids gehalte van eisers............
Marketing/Marktonderzoeken kosten veel geld en dat is voor verkoop, niet voor kado/acties....

En nu vind je me natuurlijk even niet redelijk reageren omdat ik het niet met je eens ben zeker...........

Jij bent overigens volgens mij wel de enige die hier durft te zeggen dat Jij die poppen zelf wilt, want iedereen roept over kinderen en kleinkinderen maar volgens mij wil de helft ze zelf op de schoorsteen ;-)

Maar de kans op teleurstelling bij dit soort/tijdelijke acties bestaat, de manier waarop er mee omgegaan wordt door velen vind ik persoonlijk nogal triest, personeel stalken las ik zelfs ergens, hoofdkantoor boze brieven schrijven en wat al niet meer........
Zonde van tijd en energie en beetje onvolwassen, krijg beelden van stampvoetende (verwende) kinderen voor ogen als ik sommige reacties lees........
Dan vraag ik me wel een beetje af `hoe oud zijn we nou ?! `

En als jij ze als liefhebber echt wilt hebben is dat met dit soort dingen geen probleem, mits je maar even geduld hebt, in no time wordt je er mee doodgegooid op marktplaats, rommelmarkten of bij de 2e hands winkel voor weinig of niets...............

Ps als je wat quote kun je er onnodige stukken tekst uit halen? wordt zo onleesbaar al die lappen dubbele tekst.

mostertpot
door mostertpot - Feb 17, 2012 om 22:38
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:15][quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:02]Stees wil haar gelijk? Van mij mag ze, maar als ze alles had gelezen, had ze ook kunnen lezen dat ik, als 61 jarige, ook die poppen voor mijzelf wilde. Ja, hoe ouder hoe gekker. --Stacey, meestal vind ik dat je redelijk reageer en je bijdragen op dit forum zijn de moeite waard, maar nu even een keer niet.

Heeft niets te maken met wel of niet gelijk willen hebben maar met onzin en onredelijkheids gehalte van eisers............
Marketing/Marktonderzoeken kosten veel geld en dat is voor verkoop, niet voor kado/acties....

En nu vind je me natuurlijk even niet redelijk reageren omdat ik het niet met je eens ben zeker...........

Maar de kans op teleurstelling bij dit soort/tijdelijke acties bestaat, de manier waarop er mee omgegaan wordt door velen vind ik persoonlijk nogal triest, personeel stalken las ik zelfs ergens, hoofdkantoor boze brieven schrijven en wat al niet meer........

Ps als je wat quote kun je er onnodige stukken tekst uit halen? wordt zo onleesbaar al die lappen dubbele tekst.
Stacey om met het laatste van je te beginnen: je hebt gelijk, maar dan loop je ook het risico zaken uit het verband te rukken.

Als een bedrijf je 'lekker' maakt , dan mogen ze ook verwachten dat mensen boos reageren als ze niet voldoen aan de verwachtingen die ze zelf opwekten.

Ik kan niet zeggen of je wel of niet redelijk reageert, je hoeft het namelijk niet met me eens te zijn, daar kan ik wel mee omgaan. Eigenlijk vind ik het veel belangrijker dat je probeert je open op te stellen en meestal zie ik je dat ook wel doen.

Om met het eerste in in je reactie te eindigen: dit soort acties wordt bedacht op de marketingafdelingen; ze schieten vervolgens schromelijk te kort door hun ideetjes niet te onderzoeken in de markt. Want juist dit is de opdracht aan hen binnen het bedrijf. Cadeau- en promo-acties zijn er juist op gericht om klanten binnen te halen, het is dan ook de bedoeling dat je de klanten aan je bindt, dat ging hier juist even goed mis. Juist dit soort acties mogen bij bedrijven wat kosten, want dit levert geld op. Ik vermoed dat AH hier een aantal mensen ook stevig op gaat aanspreken. Jammer alleen dat de teleurgestelde klanten dit niet mee krijgen.

al
door alysia - Feb 17, 2012 om 23:23
33 Antwoorden / 15 Vragen

=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 21:13:
=alysia schreef op vrijdag 17 feb 2012, 20:43: Toch doe ik er aan mee. Waarom, omdat het me kleinkind is. Gek hè !

Maar dat is niet waar het om gaat. De discussie gaat over AH, die een actie heeft en aan die actie niet kan voldoen. Verder succes met u geitenwollen sokken opvoeding.

Ja gek ;-) mijn moeder/OMA doet hier ook Niet aan mee.........

Geen geitenwollensokken opvoeding hier hoor, dat doen ze tegenwoordig en daar doe jij dus ook aan mee...... daarom hebben we nu al die verwende prinsjes en prinsesjes die al die prullaris Moeten hebben.....
Een waarvoor jij naar de winkel rent en je jankend op een forum aanmeld omdat je geen poppie hebt bemachtigd voor je kleine prinsesje toch ?!
Ik heb geleerd, net als mijn moeder daarvoor en haar moeder daarvoor oa `wie vraagt wordt overgeslagen` en wij zijn nog gewoon nuchtere Nederlanders die met 2 benen in de realiteit staan en niet achter gratis acties aanrennen, koop van mijn eigen centen wel gewoon wat ik leuk vind en doe niet mee aan allerlei Hypes en Modegrillen.........

AH zegt Op=Op en dingen houden in deze wereld gewoon een keer op...........
geen man overboord hoor, leven gaat zonder popje gewoon door,
voor gros van de bevolking althans gelukkig wel ;-)
Jouw leven staan er even een week van/bij stil geloof ik........Zonde toch.

Beste Staccey, maak je geen zorgen om ons prinsesje, als ze ze wil hebben koop ik ze gewoon voor haar. Weet je wat mijn moeder, mijn oma en ik altijd zeggen.......kinderen die vragen worden overgeslagen en, kinderen die niet vragen, krijgen niets. Helaas voor jou kinderen. Die zullen later wanneer ze onder jou regiem vandaan zijn, heel waarschijnlijk zelf hard naar AH lopen voor de muppet poppen hahaha grapje.

Ps, de poppen zijn niet voor mezelf hoor, ik heb n.l. geen schoorsteen meer!!!

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 23:27
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 17 feb 2012, 22:38]Om met het eerste in in je reactie te eindigen: dit soort acties wordt bedacht op de marketingafdelingen; ze schieten vervolgens schromelijk te kort door hun ideetjes niet te onderzoeken in de markt. Want juist dit is de opdracht aan hen binnen het bedrijf. Cadeau- en promo-acties zijn er juist op gericht om klanten binnen te halen, het is dan ook de bedoeling dat je de klanten aan je bindt, dat ging hier juist even goed mis. Juist dit soort acties mogen bij bedrijven wat kosten, want dit levert geld op. Ik vermoed dat AH hier een aantal mensen ook stevig op gaat aanspreken. Jammer alleen dat de teleurgestelde klanten dit niet mee krijgen.

Niet echt klantenbinding, gewoon extra geld binnen haal actie, mensen kopen veel of meer voor die punten,
voor elke pop krijgen ze X-bedrag omzet, met zeg 1000 poppen ( x 90 euro) hebben ze een bepaald (marketing) doel bereik, dus kopen ze er 1000 in........en klaar.

En die klanten die nu boos zijn komen met de volgende wuppie of iets actie zo weer terugrennen hoor ;-)
Maar gaat er niet om de klant te plezieren, gaat puur om geld/winst.
En AH gaat er niemand op aanspreken, het is met elke actie altijd al zo gegaan, te weinig wuppies, te weinig wat was het laatst ? efteling poppen ?

Ik zou denken leuke pop ...?.....ik wacht wel ff en haal hem wel van marktplaats ofzo, stuk goedkoper, hoeveel boodschappen moet je wel niet omzetten voor zo`n pop en dan nog binnen krap tijdsbestek, garantie voor overspendering......
Die pop betaal je zelf al dubbel en dwars.

stacey
door stacey - Feb 17, 2012 om 23:41
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=alysia schreef op vrijdag 17 feb 2012, 23:23]
Beste Staccey, maak je geen zorgen om ons prinsesje, als ze ze wil hebben koop ik ze gewoon voor haar.
Helaas voor jou kinderen. Die zullen later wanneer ze onder jou regiem vandaan zijn, heel waarschijnlijk zelf hard naar AH lopen voor de muppet poppen hahaha grapje.

Maak je over die van mij maar geen zorgen, die komt echt niets te kort, maar wij houden het liever bij nuttige zelf uitgezochte en zelf gekochte nuttige spullen die niet na een maand weer de kliko vullen omdat het weer uit is.....
En we hoeven ook geen in bulk geproduceerd modegril spul ( waarschijnlijk gemaakt door uitgebuite kinderen in arme landen.......) waarvoor op slinkse wijze een hoop (extra) geld uit onze zakken geklopt wordt door stel uitgekookte marketingmanagers........
En ik ben prima terecht gekomen en niet verwend maar ook nooit wat tekort gekomen dus zal met mijn kind straks niet anders zijn, die rent straks ook echt niet voor acties, maak je maar geen zorgen.......

mostertpot
door mostertpot - Feb 18, 2012 om 00:11
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 17 feb 2012, 23:27]
Die pop betaal je zelf al dubbel en dwars.
Als je goed op de actie let, zie je dat ze juist extra punten geven bij stevige reclame aanbiedingen. Bij gewoon koopgedrag, dus bij wat je toch nodig hebt, levert het weinig punten op. Je hebt hier dus ongelijk. Overigens heb ik niemand hier horen klagen dat het wat kost, het gaat om het al dan niet verkrijgen van datgene waarvan AH de verwachting wekte dat het er voor je zou liggen.

fe
door festinger - Feb 18, 2012 om 02:24
410 Antwoorden / 18 Vragen

Snap de verontwaardiging niet . Die popjes uit China hebben vertraging. Ze komen echt wel. En zoniet dan moet je 1 jaar+ wachten. Lever de zegels in bij de vrijmarkt op koninginnendag plus een euro en je hebt wat je wilt. Oeps dan is de rage voorbij . Beste consumenten en klanten. Bedankt voor het wederom massale succes en uw spaarzin. Onze omzet is wederom gestegen en de aandeelhouders zijn zo tevreden dat de bedenker van muppet is bebonusd en nooit meer hoeft te werken. Echter zij bedenkt door. Dus spaar alvast snel voor de volgende actie want op=op.

Het zal nooit stoppen als we als boodschappend nederland gewoon massaal spaarzegels weigeren.

waldorfstatler
door waldorfstatler - Feb 18, 2012 om 18:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Waldorf: de Albert Heijn muppets zijn uitverkocht!

Statler: je meent 't, ik heb een pijnlijke rug van al die boodschappen. Ik heb intussen drie volle kaarten!

Waldorf: de poppen zijn op, dus nu schepen ze hun klanten af met een gratis ansichtkaart

Statler: je maakt zeker een grapje. Ik heb voor honderden euro's aan boodschappen gekocht en nu krijg ik een GRATIS ansichtkaart?

Waldorf: jazeker! De directie van Albert Heijn weet als geen ander hoe je je klanten moet belazeren, hahaha!!!

http://tiny.cc/shameAH

stacey
door stacey - Feb 18, 2012 om 19:32
10352 Antwoorden / 12 Vragen

De eerste lading muppets wordt alweer gedumpt op marktplaats,
dus om de collectie compleet te krijgen -> -- 288 resultaten voor "muppet handpop" --
Sla je slag.....

diumenge
door diumenge - Feb 18, 2012 om 20:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=waldorf+statler schreef op zaterdag 18 feb 2012, 18:43]...Statler: je maakt zeker een grapje. Ik heb voor honderden euro's aan boodschappen gekocht en nu krijg ik een GRATIS ansichtkaart?...En anders had je geen boodschappen gedaan?

inekel1953
door inekel1953 - Feb 18, 2012 om 20:37
323 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=stacey schreef op zaterdag 18 feb 2012, 19:32]De eerste lading muppets wordt alweer gedumpt op marktplaats,
dus om de collectie compleet te krijgen -> -- 288 resultaten voor "muppet handpop" --
Sla je slag.....

Daar heb je warempel alle (Muppet hand- )poppen aan het dansen.

ba
door babbel1952 - Feb 24, 2012 om 11:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

Deed even een prijzenvergelijk.
Doe 25 jaar boodschappen bij C-1000. 500 meter verderop is een Boni.
C-1000 geen fratsen.....nouuuuuuuuuuuuu
Sinds Jumbo het heeft overgenomen zijn er honderden artikelen flink duurder geworden. Zelfs duurder Appie Heijn.
Uiteraard kan jumbo dan artikelen kado doen, niet zo moeilijk als de artikelen zo maar 25% stijgen, uit het niets.
Ben super boos, doe ook geen boodschappen meer bij C-1000

ar
door arno53 - Mar 4, 2012 om 14:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Eigenaardig dat jullie zo klagen over die spaaractie. De actie duurde 4 weken en de klachten komen allemaal de laatste week binnen. Tijd genoeg dus om eerder je kaarten in te leveren. Waarom zou je de hele serie willen( lees MOETEN) hebben. Wees eens blij met wat je wel hebt kunnen krijgen!!
Als je mee spaart met een OP=OP actie weet je dat je er naast kunt grijpen.

mostertpot
door mostertpot - Mar 4, 2012 om 14:33
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=arno53 schreef op zondag 4 mrt 2012, 14:03]Eigenaardig dat jullie zo klagen over die spaaractie. De actie duurde 4 weken en de klachten komen allemaal de laatste week binnen. Tijd genoeg dus om eerder je kaarten in te leveren. Waarom zou je de hele serie willen( lees MOETEN) hebben. Wees eens blij met wat je wel hebt kunnen krijgen!!
Als je mee spaart met een OP=OP actie weet je dat je er naast kunt grijpen.

Eigenaardig dat er zo wordt ge reageerd, want als alles was gelezen, dan had je ook gelezen dat de poppen hier en daar al op waren in de eerste week.

ir. benton deus
door ir. benton deus - Mar 4, 2012 om 16:34
66 Antwoorden / 1 Vragen

Dan doe ik het slotwoord Arno53 & Mosterdpot: „Mosterd na de maaltijd”!

mahadma
door mahadma - Mar 4, 2012 om 16:38
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Het laatste woord? Klik hier!