ri
door rikdeboer1 Nov 21, 2010 om 18:01
Computers & telefonie

Albertheyn.be

Ik heb iets meer dan een jaar geleden een domeinnaam gekocht, albertheyn.be. Nu willen ze hem terug hebben, en als ik voor 7 december niet reageer, gaan ze een zaak aanspannen. Alles is in het engels. Wat zijn mijn kansen en wat moet ik doen.

5491 30 Rapporteer

freya
door freya - Nov 21, 2010 om 18:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo rikdeboer1,

Enne... wat doe je met die domeinnaam? Heb je een eigen bedrijf met die naam en gebruik je daar die domeinnaam voor? Heet je ook 'toevallig' zo? Of heb je die naam alleen maar geregistreerd, in de hoop dat je die later 'duur' zou kunnen verkopen?

m.vr.gr. Freya

ri
door rikdeboer1 - Nov 21, 2010 om 18:19
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hem alleen maar geregistreerd.

getty
door getty - Nov 21, 2010 om 18:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zou eens een advocaat raadplegen die hierin gespecialiseerd is. Mogelijk schreeuwen ze nu heel hard, maar is dat alleen om te intimideren en hebt u een gouden ei in handen. (als het destijds legaal gekocht is natuurlijk )

freya
door freya - Nov 21, 2010 om 18:23
10999 Antwoorden / 1 Vragen

=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:19: Ik heb hem alleen maar geregistreerd.

Tja, maar dat doe je natuurlijk niet voor niets, toch? Dus nogmaals, waarom die naam geregistreerd? Doe je er iets mee en was het je bedoeling om die 'duur' te verkopen?

Freya

ri
door rikdeboer1 - Nov 21, 2010 om 18:29
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb hem gewoon voor de lol gekocht, maar ik wist niet dat dit erachter weg zou komen omdat albert heyn toevallig winkels gaat openen in belgie.
Alle mails die ik van de aanklager krijg zijn in het engels dus daar wordt ik niet veel wijzer van.

getty
door getty - Nov 21, 2010 om 18:31
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 21 nov 2010, 18:23]
[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:19]Ik heb hem alleen maar geregistreerd.
Tja, maar dat doe je natuurlijk niet voor niets, toch? Dus nogmaals, waarom die naam geregistreerd? Doe je er iets mee en was het je bedoeling om die 'duur' te verkopen?

Freya

Maakt de reden wat uit dan?

ri
door rikdeboer1 - Nov 21, 2010 om 18:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

Weet ik niet, die domeinnaam was vrij, dus volgens mij is het legaal.
Het is hun naam, maar niet hun product.

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 21, 2010 om 18:40
48 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is de vraag niet relevant. Bij het zojuist opzoeken van de domeinnaam zie ik dat deze gewoon te koop is en dat deze via een Engels bedrijf is vastgelegd, daarbij gebruikmakend van gegevens die niet behoren tot een adres van een persoon of bedrijf: zeer handig dus voor het misbruiken van internet, bijvoorbeeld het verzenden van grote hoeveelheden spam.

U heeft de domeinnaam geregistreerd waarbij een contract is aangegaan met de reseller. Is de domeinnaam voor één jaar door u vastgelegd dan houdt dit in dat u de domeinnaam weer kwijt bent als u voor het alsdan volgende registratiejaar de domeinnaam heeft opgezegd of simpelweg niet betaald. Heeft u de domeinnaam vastgelegd voor een langere periode, bijvoorbeeld 5 jaar, dan heeft Sedo geen recht om de domeinnaam 'terug te pakken' als u gewoon voor deze periode heeft betaald. Komt de contractstermijn te vervallen dan zal Sedo de domeinnaam gewoon weer te koop zetten. U kunt het dan - vaak tegen een veel duurdere prijs - terugkopen. Let op: sommige providers geven niet aan wanneer de registratie komt te vervallen: dit is de verantwoordelijkheid van de registrant, in dit geval niet u maar uw reseller. Een groot probleem dus als de gegevens van de registrant niet kloppen (zoals bij de gegevens van uw domeinnaam het geval is).

Vervolgens zou nog gekeken moeten worden naar wat er met de domeinnaam is gedaan. Het kan immers ook zijn dat u de domeinnaam heeft geregistreerd om bijvoorbeeld een poging te doen deze voor meer geld te verkopen aan een bedrijf die albertheyn als merknaam draagt of de domeinnaam graag in gebruik zou willen nemen. Een vorm dus van het kapen van een domeinnaam. In dit geval zou er nooit een site onder de domein zijn geplaatst en staat de tekst 'te koop' er dus met uw goedvinden. In dit geval kan er dus ook een zaak aangespannen worden om de domeinnaam van u af te nemen.

Nu komen we eigenlijk terug bij de vraag: 'waarom heeft u albertheyn.be geregistreerd en wat heeft u in het jaar na registratie met de domeinnaam gedaan?'.

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 21, 2010 om 18:46
48 Antwoorden / 0 Vragen

Gezien de eerdere reacties was die van mij wat laat.

Nu meer informatie te hebben gezien van rikdeboer1 mag het overduidelijk zijn dat de reactie "Ik heb hem gewoon voor de lol gekocht, maar ik wist niet dat dit erachter weg zou komen omdat albert heyn toevallig winkels gaat openen in belgie." aangeeft dat hier sprake is van domeinkaping, een zaak die rikdeboer1 nooit kan winnen.

freya
door freya - Nov 21, 2010 om 18:48
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:29]Ik heb hem gewoon voor de lol gekocht, maar ik wist niet dat dit erachter weg zou komen omdat albert heyn toevallig winkels gaat openen in belgie.
Alle mails die ik van de aanklager krijg zijn in het engels dus daar wordt ik niet veel wijzer van.
Kortom, je deed het 'voor de lol' en je doet er verder niets mee? Terwijl het je jaarlijks wel geld kost om die naam geregistreerd te houden? Dan is het toch geen probleem om die domeinnaam op te geven? Ben je ook van die jaarlijkse onkosten af. Wat is dus je probleem?

@getty:

Ja, ik vind dat 'de reden' wel iets uitmaakt. Er lopen genoeg mensen rond die alleen maar namen registreren (kapen), in de hoop die later voor veel geld te kunnen verkopen.
Een soortgelijk fenomeen zie je bij de verkoop van tickets voor evenementen. Er zijn niet voor niets zoveel 'ticketbureaus' op internet te vinden. Ze kopen tickets op en verkopen die dan voor twee- of driemaal de prijs weer door aan consumenten. Consumenten die vaak bij de reguliere handel geen kaartjes kunnen kopen omdat die ticketbureaus ze allemaal opkoopt. Een verwerpelijke moraal. (maar dat is mijn mening)

Freya

ri
door rikdeboer1 - Nov 21, 2010 om 18:56
5 Antwoorden / 1 Vragen

Even iets anders, het alberthein.be en niet albertheyn.be

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 21, 2010 om 19:14
48 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:56]Even iets anders, het alberthein.be en niet albertheyn.be

Dat maakt in principe niets uit. U kunt uw vraag dan wel bij YourHosting BV voorleggen. Deze hebben in opdracht van u de domeinnaam geregistreerd via Realtime Register BV (contactadres is volgens mij in beide gevallen gelijk) maar zal mogelijk hetzelfde antwoord krijgen als dat u van eenieder op deze site al heeft gehad.

ri
door rikdeboer1 - Nov 21, 2010 om 19:18
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nog even terugtekomen op de vraag ik heb er in dat jaar niks mee gedaan en ik heb 2 week geleden net weer betaald voor een nieuw jaar.

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 21, 2010 om 20:44
48 Antwoorden / 0 Vragen

Dat klopt; heb ik gezien maar dat neemt niet weg dat iemand denkt de domein van u te kunnen krijgen, eventueel middels een rechtzaak.

Ter uwer informatie wel het volgende: het merk alberthein is (nog) niet vastgelegd in het BeNeLux merkenregister. Dit houdt in dat er- omdat het hier om de Belgische domeinnaam 'alberthein.be' gaat- geen juridische stappen tegen u ondernomen kunnen worden als men alleen hiernaar verwijst in het door u ontvangen Engelstalig bericht. Daarnaast heeft het woord 'alberthein' nog geen enkele waarde, althans niet de waarde die het bekende supermarktketen heeft. En dan is het toch wel heer raar als men gaat dreigen met een rechtzaak.

Uw tekst uit uw eerste vraag "nu willen ze hem terug hebben" zal dus mogelijk duiden op de domeinregistrant of iemand die (al dan niet middels een opgerichte onderneming) de domein zelf wil kapen. Maar goed, dat is iets wat alleen u (als ontvanger van de brief) kunt weten; de informatie komt simpelweg niet voor in uw eerdere berichten.

Nogmaals: neem eens contact op met YourHosting BV of Realtime Register BV. Weten zij hier meer van? En zo nee, wat is 'hun' advies.

Komt u er dan nog niet uit èn doet u verder niets met het domein (behalve hetgeen wat de site nu doet: reclame maken voor YourHosting) reageer dan eens gewoon in uw eigen voertaal (Nederlands dus) naar de verzender van uw brief en bied bijvoorbeeld aan dat de URL (domeinnaam) tegen een door u bepaalde vergoeding overgenomen kan worden. Hiermee komen we helaas wel terecht op het doel van domeinkaping: een domeinnaam aanschaffen om door te kunnen verkopen.

aragon
door aragon - Nov 22, 2010 om 13:42
106 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:29]Ik heb hem gewoon voor de lol gekocht, maar ik wist niet dat dit erachter weg zou komen omdat albert heyn toevallig winkels gaat openen in belgie.
Alle mails die ik van de aanklager krijg zijn in het engels dus daar wordt ik niet veel wijzer van.

Als ik u was, zou ik de mails terug sturen naar de afzender, en hun in het Nederlands om een gedegen mail te sturen die in normaal Nederlands leesbaar en begrijpbaar is.
Hun, de afzender, en dus de eiser, mogen er niet van uit gaan dat iedere Nederlander de Engelse taal beheerst, en zullen hun eis dus in de taal van de tegenpartij moeten stellen, de uwe dus.
Hieromtrent kunt u ook juridisch advies inwinnen.
Maar laat u vooral niet bang maken.

du
door dubbelzout - Nov 22, 2010 om 14:06
100 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt mij niet wijsmaken dat u een domein registreert, daar kosten voor betaald, en dat u er niets mee doet, en er ook geen bedoeling mee heeft.

De halve wereld siddert bij de gedachten wat ons de komende jaren aan financiële perikelen boven het hoofd hangen, u roept dat u 'puur voor de lol' geld weggooit, omdat het zo interessant staat een website te hebben die u niet gebruikt, maar daar wel geld aan kwijt bent.....

Vindt u het dan écht raar dat mensen geloven dat u dat domein gekocht hebt, in de hoop er een nieuwe auto aan over te houden? Belazer je moeder maar, in plaats van hier mensen lastig te vallen met een vaag verhaal.

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 22, 2010 om 14:47
48 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=dubbelzout schreef op maandag 22 nov 2010, 14:06]

De halve wereld siddert bij de gedachten wat ons de komende jaren aan financiële perikelen boven het hoofd hangen, u roept dat u 'puur voor de lol' geld weggooit, omdat het zo interessant staat een website te hebben die u niet gebruikt, maar daar wel geld aan kwijt bent.....

Nee, het gaat hier niet om een website maar een URL (domeinnaam). Het registreren van een domeinnaam kost niet zoveel geld. De hosting van een site en het eventueel daaraan hangend onderhoud, wat in dit geval niet van toepassing is, kost meer maar ook hier geldt dat de kosten niet zo hoog zijn dat mensen er in de financiële problemen van kunnen geraken.
Verder beschreef ik in een vorig antwoord dat de domeinnaam alberthein geen geregistreerd merk is in het BeNeLux register. Dat houdt in dat - in geval van het claimen van de domein op basis van het merkenrecht, de domeinnaam niet zondermeer opeisbaar is, ook niet door het welbekende supermarktketen. Er is - omdat er geen website aan de domeinnaam hangt - ook nog geen sprake van typosquatting (een domeinnaam registreren dat lijkt op een andere domeinnaam maar een 'schrijffout' bevat). Daarnaast maakt het bekende supermarktketen gebruik van de domeinnaam 'ah'. De Engelstalige brief die rikdeboer1 heeft ontvangen is dus mogelijk afkomstig van iemand die geld zit in de URL. Omdat rikdeboer1 in deze geen fout heeft gemaakt, hoogstens niet bewust zijnde van het doel van domeinkaping in combinatie met typosquatting, is eigenlijk de enige oplossing dat hij contact opneemt met de registrant voor informatie inwinning en dit vervolgens als basis gaat gebruiken voor de contacten met de persoon die een zaak dreigt te starten. Rikdeboer1 is formeel opdrachtgever voor de domeinregistratie maar het domein is vastgelegd met informatie van de eerder door mij genoemde BV's.

gompy2
door gompy2 - Nov 22, 2010 om 15:21
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Ah, het vingertjesvolk kruipt ook weer onder hun steen vandaan...

Wat heeft Albert Hein, of Albert Heyn met Albert Heijn te maken, want dat is de echte naam van dat concern.
Klik
Zoals jeanpaul al schrijft is de domeinnaam van die grootgrutter AH.

mi
door midas - Nov 22, 2010 om 16:37
64 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=aragon schreef op maandag 22 nov 2010, 13:42][quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:29]Ik heb hem gewoon voor de lol gekocht, maar ik wist niet dat dit erachter weg zou komen omdat albert heyn toevallig winkels gaat openen in belgie.
Alle mails die ik van de aanklager krijg zijn in het engels dus daar wordt ik niet veel wijzer van.

Als ik u was, zou ik de mails terug sturen naar de afzender, en hun in het Nederlands om een gedegen mail te sturen die in normaal Nederlands leesbaar en begrijpbaar is.
Hun, de afzender, en dus de eiser, mogen er niet van uit gaan dat iedere Nederlander de Engelse taal beheerst, en zullen hun eis dus in de taal van de tegenpartij moeten stellen, de uwe dus.
Hieromtrent kunt u ook juridisch advies inwinnen.
Maar laat u vooral niet bang maken.

Hun, de afzender??? Bovenstaande lezend mag je vaststellen dat zelfs niet iedere Nederlander de Nederlandse taal beheerst

mi
door midas - Nov 22, 2010 om 16:39
64 Antwoorden / 1 Vragen

Je had m.i. beter een hond kunnen kopen met de naam Albert Hein.

nk
door nkoutstaal - Nov 22, 2010 om 18:02
3 Antwoorden / 1 Vragen

Het leuke is dat Albert Heijn dus met ij geschreven wordt en niet met een y

jeanpaul
door jeanpaul - Nov 22, 2010 om 18:35
48 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=nkoutstaal schreef op maandag 22 nov 2010, 18:02]Het leuke is dat Albert Heijn dus met ij geschreven wordt en niet met een y

Zo heeft Koninklijke Ahold NV bijvoorbeeld alberthein.nl geregistreerd welke is doorgelinkt naar de feitelijke site ah.nl. Mogelijk is de url alberthein.nl in plaats van albertheijn.nl per abuis geclaimd. Als Koninklijke Ahold NV bij de vraagsteller (rikdeboer1) zou gaan claimen zal dus 'typosquatting' ontstaan: expres een foutieve schrijfwijze in een URL verwerken, in dit geval met de gedachte dat deze actie dan legaal zou zijn.
Ik ga er echter van uit dat Koninklijke Ahold NV het nooit zover laat komen immers de huidige site alberthein.be bevat niets waaruit blijkt dat het over een supermarktketen gaat maar van een homepage dat reclame maakt (en mogelijk geld oplevert voor) YourHosting BV en de eerder beschreven melding dat alberthein vooralsnog niet als merk is geregistreerd. Claimen zou dus onterecht zijn. Het zou anders zijn als rikdeboer1 een domeinnaam zou claimen waarin het merk is verwerkt, bijvoorbeeld de nog niet bestaande domein 'albertheijn-supermarkten.nl'. Hierin komt het merknaam - correct geschreven - voor waardoor claimen door het supermarktketen rechtmatig is.
Niettemin zou rikdeboer1 de domeinnaam gewoon kunnen verkopen tegen een voor hem redelijk bedrag. Daarmee is het probleem 'uit de wereld'.

wimmi20
door wimmi20 - Nov 22, 2010 om 20:11
2154 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=freya schreef op zondag 21 nov 2010, 18:23]Freya wordt een beetje vervelend met dat gezeur waarom vraagsteller de naam heeft laten registreren.
En als hij eraan wil verdienen, wat dan nog ?
Albert verkoopt toch ook niet zijn koffie tegen inkoopsprijs.
Geld verdienen willen we allemaal
[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:19]Ik heb hem alleen maar geregistreerd.
Tja, maar dat doe je natuurlijk niet voor niets, toch? Dus nogmaals, waarom die naam geregistreerd? Doe je er iets mee en was het je bedoeling om die 'duur' te verkopen?

Freya

freya
door freya - Nov 22, 2010 om 20:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

=wimmi20 schreef op maandag 22 nov 2010, 20:11: Freya wordt een beetje vervelend met dat gezeur waarom vraagsteller de naam heeft laten registreren.
En als hij eraan wil verdienen, wat dan nog ?
Albert verkoopt toch ook niet zijn koffie tegen inkoopsprijs.
Geld verdienen willen we allemaal.

Je maakt wel een hele vreemde vergelijking.
Om te beginnen is er natuurlijk niets mis met geld verdienen, maar een winkel verdient geld omdat er onkosten gemaakt worden en de boel draaiend moet worden gehouden.
Deze persoon registreert (kaapt) alleen maar een naam, doet er vervolgens niets mee, met de intentie er geld aan te verdienen als iemand die naam wil hebben.

En om dan nog maar even een voorbeeld te geven. Stel dat jij met je vrouw gezellig naar het theater wil en dat je bij aankomst te horen krijgt dat er geen kaartjes meer zijn. Naast de deur staat een persoon die alle kaartjes heeft opgekocht en tegen je zegt 'Ik heb wel kaartjes hoor, kost je drie keer de normale prijs'. Vind je het dan ook 'normaal' dat die persoon alleen maar wat geld wil verdienen? Vast niet.

Zoals ik al eerder aangaf, mensen die met een dergelijke instelling geld willen verdienen hebben geen moraal.

Freya

ch
door chrisantonis - Nov 22, 2010 om 23:56
63 Antwoorden / 4 Vragen

Het zou verboden moeten worden om "eigennamen" te claimen. Zo kan ik ook geen website openen met mijn naam. die is al geclaimd! Alleen ik ga nooit of te nimmer betalen voor mijn eigen naam! Als "men "geld wil verdienen, moet "men"maar gewoon gaan werken en niet over andermans rug profiteren!

börgemeister
door börgemeister - Nov 23, 2010 om 00:18
506 Antwoorden / 25 Vragen

[quote=rikdeboer1 schreef op zondag 21 nov 2010, 18:01]Ik heb iets meer dan een jaar geleden een domeinnaam gekocht, albertheyn.be. Nu willen ze hem terug hebben, en als ik voor 7 december niet reageer, gaan ze een zaak aanspannen. Alles is in het engels. Wat zijn mijn kansen en wat moet ik doen.

Als het om www.alberthein.be zou gaan en Albert Hein gaat ook vestigingen in België starten, dan zou u op grond van een beschermde merk/handelsnaam uw domeinnaam door AH gaat claimen en dat van u tegen vergoeding vorderen.

In Nederland gebruikt Albert Hein de website www.ah.nl. Waarom ook in België niet zo: www.ah.be ?

er
door erky - Nov 23, 2010 om 07:16
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi RikdeBoer1,
De discussie gaat om meer dan 1 gegeven.
a. Iedereen kan en mag een domeinnaam vastleggen of van een ander kopen.
b. Als iemand een bedrijfsnaam vastlegt die letterlijk overeenkomt en hij is niet het bedrijf zelf, dan kan het bedrijf die naam terugvorderen tegen kosten, dat wil zeggen dat de bezitter alleen de werkelijk gemaakte kosten vergoed mag krijgen van de eiser.
c. hier gaat het om en erg gelijkende naam, om meerdere redenen. Het gaat niet om ah.be, maar om albertheyn.be. Dit kan dus alleen voor de rechter uitgevochten worden en die beslist dan wat redelijk is.

Maar, wat ik niet gelezen heb in dit draadje is informatie over die firma die jou benadert in het Engels met juridische teksten.

Vraag de beste jongens in het Nederlands of ze binnen 14 dagen de stukken willen opsturen naar jou waaruit blijkt dat zij de gemachtigden zijn die mogen optreden namens Albert Heijn.

Meer informatie over domeinnamen vind je in Nederland bij www.sidn.nl. En wat zie ik daar? www.albertheyn.NL is geregistreerd door Niels G. te Zutphen.

De kunst is dus om je hoofd koel te houden en onderzoek doen, mogelijk is het Engelse bericht van iemand die (zoals eerder door JeanPaul werd gesuggereerd) de naam wil gebruiken om er een nep website op te zetten met een winkelwagentje en dan lekker frauderen. Is AlbertHeyn in België een naam van een daar bestaand bedrijf zul je het alleen aan die AlbertHeyn terug moeten geven. Dus op zoek naar die naam bij de Belgische Kamer van Koophandel (www.kvk.nl).

Wees dus op je hoede!

Succes!
Erky

j.a.de witte
door j.a.de witte - Nov 25, 2010 om 10:54
86 Antwoorden / 6 Vragen

Voorheen dat de tandarts nog in het ziekenfonds pakket zat ging ik altijd braaf elk half jaar er naar toe.

Wat mij opviel dat iedere keer er steeds weer gaatjes bij kwamen.

Dmv. een recept bij de tandarts kreeg ik gefluorideerd mondwater en schafte een mond douche aan.

Resultaat GEEN gaatjes meer !

Tot dat de zorg werd uit gekleed en het tandarts pakket verdween uit het ziekenfonds pakket !

Maar tja het zorg stelsel werd nog aanzienlijk verder uitgekleed en dus kreeg ik mijn zo perfect werkende gefluorideerde mondwater ook niet meer en......................dus weer GAATJES ! !

Het Boren is allang al achterhaald en hierendaar kan ook gelaserd worden ,wat geen tandbeen verlies meer geeft ! !
Zelfs een wortelkaaal behandeling mbv. een laser geeft GEEN pijn ! !

Dus dan maar weer regelmatig poetsen.

Omdat ik gepensioneerd werd en aow en STRAFPENSIOEN kreeg werd het financieel KNIERTEN !

De tandarts wenste geen medewerking te verlenen mbt. het betalen,qua prijs opgave ea.en verzocht mij weg te gaan.

Na enige jaren kwam er een opvolger die geen problemen had mbt. betalen en regelde alles keurig (een gaatje vullen dus voor €100,--)

Vanwege mij finantien kom ik nu bij de tandarts om de 2 maanden,zodat ik tijd heb om de "Centjes" bij elkaar te kunnen sparen !

Nu begint mijn gebit meer en meer in de problemen te komen,vullingen rollen er uit,tanden breken zomaar af enz,enz.,gelukkig (nog) geen pijn.

Waar de vullingen eruit gerolt zijn lopen die tanden nu het risico van "Wortelkanaal behandeling",er is dan gewoon te weing tandbeen over en de tandarts maar fijn BOREN,BOREN,BOREN...........

Laseren MAG niet van de overhijd dus.................................................................

Ik heb al met mijn tandarts afgesproken dat ik zolang ik geen pijn heb de kies,tand gewoon blijft zitten,is er pijn dan gewoon maar trekken !

Dit is dan het momentele resultaat van het huidige nog steeds meer verder uitgeklede zorg pakket met nog steeds hoger wordende kosten !

JA.DE.WITTE@HCCNET.NL

PS. Onderstaand de info die ik kreeg toen ik mijn reactie wilde verzenden,nu 12uur later lukt weer wel ! ?

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /vraag-beantwoord/vraag/vadetail/albertheynbe/.

Reason: Error reading from remote server

pino123
door pino123 - Nov 25, 2010 om 11:37
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=j.a.de witte schreef op donderdag 25 nov 2010, 10:54]Voorheen dat de tandarts nog in het ziekenfonds pakket zat ging ik altijd braaf elk half jaar er naar toe.

Wat mij opviel dat iedere keer er steeds weer gaatjes bij kwamen.

Dmv. een recept bij de tandarts kreeg ik gefluorideerd mondwater en schafte een mond douche aan.

Resultaat GEEN gaatjes meer !

Tot dat de zorg werd uit gekleed en het tandarts pakket verdween uit het ziekenfonds pakket !

Maar tja het zorg stelsel werd nog aanzienlijk verder uitgekleed en dus kreeg ik mijn zo perfect werkende gefluorideerde mondwater ook niet meer en......................dus weer GAATJES ! !

Het Boren is allang al achterhaald en hierendaar kan ook gelaserd worden ,wat geen tandbeen verlies meer geeft ! !
Zelfs een wortelkaaal behandeling mbv. een laser geeft GEEN pijn ! !

Dus dan maar weer regelmatig poetsen.

Omdat ik gepensioneerd werd en aow en STRAFPENSIOEN kreeg werd het financieel KNIERTEN !

De tandarts wenste geen medewerking te verlenen mbt. het betalen,qua prijs opgave ea.en verzocht mij weg te gaan.

Na enige jaren kwam er een opvolger die geen problemen had mbt. betalen en regelde alles keurig (een gaatje vullen dus voor €100,--)

Vanwege mij finantien kom ik nu bij de tandarts om de 2 maanden,zodat ik tijd heb om de "Centjes" bij elkaar te kunnen sparen !

Nu begint mijn gebit meer en meer in de problemen te komen,vullingen rollen er uit,tanden breken zomaar af enz,enz.,gelukkig (nog) geen pijn.

Waar de vullingen eruit gerolt zijn lopen die tanden nu het risico van "Wortelkanaal behandeling",er is dan gewoon te weing tandbeen over en de tandarts maar fijn BOREN,BOREN,BOREN...........

Laseren MAG niet van de overhijd dus.................................................................

Ik heb al met mijn tandarts afgesproken dat ik zolang ik geen pijn heb de kies,tand gewoon blijft zitten,is er pijn dan gewoon maar trekken !

Dit is dan het momentele resultaat van het huidige nog steeds meer verder uitgeklede zorg pakket met nog steeds hoger wordende kosten !

JA.DE.WITTE@HCCNET.NL

PS. Onderstaand de info die ik kreeg toen ik mijn reactie wilde verzenden,nu 12uur later lukt weer wel ! ?

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /vraag-beantwoord/vraag/vadetail/albertheynbe/.

Reason: Error reading from remote server

Beste J.A. de Witte,

U stelt een vraag in een compleet ander topic. Dit Topic gaat over domeinregistratie etc.

Beste is om uw vraag als een nieuwe topic te starten. Daarnaast is het helemaal niet handig om uw emailadres hier te benoemen, aangezien u daarmee een hoop last van Spam etc. kan krijgen.

Laat uw email adres even verwijderen door de redactie!

j.a.de witte
door j.a.de witte - Nov 25, 2010 om 16:28
86 Antwoorden / 6 Vragen

Door zie onderstaand (in mijn vorige reactie onderaan) gekke toestanden op internet is dit helaas verkeerd terecht gekomen.

Mijn mail adres is al meteen weggehaald !

Bedankt voor de tip !