mayonaise
door mayonaise Dec 2, 2009 om 22:25
Computers & telefonie

Online adsl algemene klachten

graag wil ik hier de topic starten voor alle klachten van online.nl adsl.
tevens ben ik ook klant bij online, echter zeer ontevreden
binnenkort schrijf ik hier mijn uitgebreide klachtenpunten
o.a ** over de snelheid voor het modem gemeten!
*telefoonnummers bellen zoals marktplaats waarin je je advertenties omhoog kan bellen met een code in te geven op je telefoon( dit zal echter niet werken, of je telefoon nu op dtmf ingesteld staat of niet maakt niet uit volgens online!
hoewel ik weet dat ze met dtmf werken,
*draadloos werkt niet met thomsom modem hoewel dit wel is toegekend( probleem dhcptje
kortom hier vertel ik nog uitgebreid over,
graag jullie reacties

3267 17 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 2, 2009 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

@mayonaise,

Ben erg benieuwd.

Pedro.

ve
door verwijderd - Dec 2, 2009 om 23:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mededeling gelezen wanneer begint het.
Groet Valerius

ve
door verwijderd - Dec 3, 2009 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Online
t.a.v. de klachtenafdeling
Postbus 11095
1001 GB Amsterdam

Betreft: klacht

Geachte heer/mevrouw ,

Hierbij deel ik u mede dat ik uiterst ontevreden ben over de diensten van Online,
De reden van mijn ontevredenheid is gelegen in het navolgende.

1e
Voor ik klant werd bij u,heb ik contact gehad met de klantenservice.
Het feit dat mij werd toegezegd dat mijn download snelheid voor het modem met 18mb zou binnen komen in onjuist!
Dit zou vanuit de centrale 1km verderop gemeten zijn, nu ik echter klant ben bij u heb ik navraag gedaan of dit wel
juist is” Nee dus, mijn snelheid zat op 15 mb ( Ik geef het nogmaals aan voor het modem )
Ruiswaarde voor het modem is nihil!
Na het modem begrijp ik dat er verlies is, maar op 1 dergelijk verbinden van 20 mb, is 5 mb verlies niet acceptabel!!

2e
Op 17 oktober heb ik weer contact met klantenservice gehad, nu werk mijn telefonie niet.
Zowel inkomend als uitgaand ( het bandje " uw telefoonnummer is buiten verbinding gesteld'
Uw collega kon geen schatting maken wanneer dit word opgelost " 2 weken 1 dag? Dit was zijn antwoord.
Hoewel je normaal als medewerker je knowledge base kan volgen waarin je de looptijd kan zien!
Nu na drie dagen bellen met de klantenservice, bleek dan nummer inactief was vanwege veiligheidredenen
Oke,dat kan ik begrijpen, want voor hetzelfde geld was mijn telefoon afgetapt.
Maar waarom word dit dan niet gelijk verteld, en moet dit 3 dagen duren! Voor ik antwoord krijgt!

3e
Ongeveer 7 weken geleden kwam ik er achter dat ik bijv marktplaats , dela , ect, geen keuze kan maken in het menu
met als voorbeeld omhoog plaatsen van advertenties er word gevraagd toet uw code in'
Dit gaat echter niet, hij leest de code niet! waarschijnlijk omdat jullie met nieuwe protocollen werken.
Door de klantenservice werd dit probleem erkent en lag niet aan mijn telefoon.
ik heb nog gevraagd, ligt dit misschien aan dat jullie op fsk werken ipv dtmf
na lang zoeken!! 15 ct per minuut kon de medewerker mij zeggen dat Online met dtmf werkt.
Overigens staat hij wel op dtmf ingesteld, maar dit had er niet mee te maken.

4e
wederom contact gehad met de klantenservice.
dit geschiede 3 weken geleden, ik wilde weten welke router er geschikt was voor de speedtouchmodem
de medewerker ging na kijken welke modem ik had, dit bleek de THOMSON ST706 en vertelde mij dat een
sitecom router 100mb wel geschikt is, op aanraden heb ik deze gekocht ,mijn vraag was hier mee beantwoord.
ik ben een week bezig geweest met het aansluiten van mijn router tot in de late uren! met geen resultaat!!.

nogmaals klantenservice gebeld, deze meneer ging het nakijken voor mij
na 8 minuten in de wacht, kon hij mij vertellen dat dit nooit ging lukken ( op instructies van de teamleider op de achtergrond)
vertelde hij dat in de THOMSON ST706 modem een router ingebouwd zit die niet draadloos is
dus als je er een router achter de THOMSON ST706 hangt gaat dit nooit werken!
logisch eigenlijk dhcptje zit in de weg! wat ook weer logisch is ander zou ik die modem van jullie weg kunnen doen
en een eigen modem kunnen verzorgen. dit werd mij ook zo verteld overigens. vandaar dat die dhcp weer niet uitgeschakeld kan worden.
conclusie" van uw medewerken dan pak je toch een andere abonnement waar een draadloze router in zit gebouwd? 3 euro extra p/m
had dat eerder verteld!!!
nu zit ik dus met een nieuwe router! en nog geen draadloos internet en moet mijn abbo veranderen.
dit geintje heeft mij letterlijk 230 euro gekost! router 60 euro, overige kosten ( uren bellen met mobiel naar helpdesk sitecom)
klantenservice online, en ICT bedrijf voorrijkosten 35 euro en uurtarief.
ik had beter gelijk online kunnen wantrouwen besef ik nu

Hierbij dien ik een officiële klacht in en verzoek u mij binnen 10 dagen na datum briefhoofd via email of
schriftelijk te willen informeren op welke wijze de klacht in behandeling wordt genomen en op welke
wijze de door mij geleden schade door u zal worden vergoed.

Vanzelfsprekend hoef ik mij niet aan de 12 maandstermijn te houden. Ik wijs u op artikel 6:265 van het Burgerlijk Wetboek.
En wil ik hierbij onze contract ontbinden .zowel internet als telefonie, per direct en het telefoonnummer wel behouden, Zodat deze kan worden overgenomen door een andere provider.

In dit stadium reserveer ik ten behoeve van mijzelf nadrukkelijk alle rechten.

Hoogachtend,

mayonaise

ve
door verwijderd - Dec 4, 2009 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Er bestaat ook 'n forum met allerlei klachten èn oplossingen voor Online gebruikers, nl. : Je tekst hier... , wie weet helpt het iemand...
Succes, M

ve
door verwijderd - Dec 11, 2009 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

even wil ik jullie laten weten dat ik bericht heb gehad van online
overigens deden ze niet moeilijk,

en willen ze mijn abbo nu stop zetten,

jammer genoeg konden sommige dingen niet worden opgelost

update volgt nog...

ve
door verwijderd - Jan 12, 2010 om 14:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het zelfde probleem, leest maar bij mijn discussie.

Online internet is een erg slechte internet provider!

ve
door verwijderd - Jan 23, 2010 om 00:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet gauw tevreden maar ik heb al 6 jaar wanadoo/online en het werkt altijd:)

ve
door verwijderd - Mar 7, 2010 om 20:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben sinds kort bij online. Helaas ben ik er niet over te spreken. Na eerst enkele weken een gedoe te hebben gehad over een foute splitter en 4 a 5 mb internet uiteindelijk zonder splitter. Vaak contactprobleem met telefonie en zeer moeilijk te verstaan. Ik heb een goed toestel. Weer een monteur gehad van Baas, kon verder niets doen. Allemaal zeer dure telefoontjes.0900. Wanneer je een mail stuurt wel antwoord maar via een anoniem iemand. De belofte was -20% signaalverlies van het internet max.20mb. Nu zit ik op 9 a 10. Ze blijven beweren dat ze wel aansturen maar dat ik te veer van de centrale af zit. Nooit eerder dat probleem gehad.
Nu wil ik van dit dure, en frusterende gedoe af en wil mijn contract opzeggen wegens wanprestatie. Hebben jullie daar ervaring mee. Ik heb sterk het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

ve
door verwijderd - Mar 7, 2010 om 20:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

dvh schreef op zondag 7 mrt 2010, 20:42: Ik ben sinds kort bij online. Helaas ben ik er niet over te spreken. Na eerst enkele weken een gedoe te hebben gehad over een foute splitter en 4 a 5 mb internet uiteindelijk zonder splitter. Vaak contactprobleem met telefonie en zeer moeilijk te verstaan. Ik heb een goed toestel. Weer een monteur gehad van Baas, kon verder niets doen. Allemaal zeer dure telefoontjes.0900. Wanneer je een mail stuurt wel antwoord maar via een anoniem iemand. De belofte was -20% signaalverlies van het internet max.20mb. Nu zit ik op 9 a 10. Ze blijven beweren dat ze wel aansturen maar dat ik te veer van de centrale af zit. Nooit eerder dat probleem gehad.
Nu wil ik van dit dure, en frusterende gedoe af en wil mijn contract opzeggen wegens wanprestatie. Hebben jullie daar ervaring mee. Ik heb sterk het idee dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

Beste dvh,

Ook ik had een aanvaring met Online internet. Misschien heb je mijn discussie al gelezen. Als je dat niet hebt gedaan zal ik je mijn verhaal in het kort vertellen.

Ik zou 16Mbps moeten krijgen, maar kreeg in het begin maar 5Mbps. Na veel zeuren en zeuren heeft de technische dienst mijn internet lijn omhoog gedraaid naar 8Mbps. Hier was ik niet tevreden over, dus ben ik blijven klagen en bellen. Toen kwam het! Een jongen van de klantenservice belde me op: Meneer u woont te ver van de centrale af en is dit de maximale snelheid. Hoe kan dat nou? Eerst had ik veel sneller internet snelheid en nu veel minder?! Weer moest ik 3 werkdagen wachten en er werd er na 2 weken eindelijk een monteur langs gestuurd. Deze had het probleem opgelost. Het lag aan de draadparen! Alleen heb ik nu een snelheid van 11Mbps en dit is echt de maximale snelheid.

Ik weet niet hoe ver je van de wijkcentrale woont, maar als je zoals ik ongeveer 3km van de wijkcentrale woont, dan heb je ongeveer 11Mbps.

Als je contact opneemt met de klantenservice van Online moet je naar: Niek Atteldoorn vragen. Deze heeft me erg goed geholpen. Deze heer helpt je echt heel erg goed. Ook heeft hij me elke keer terug gebeld, waardoor ik geen extra kosten had op het 0900 nummer.

Houd ons op de hoogte.

Mvg,

Sonny

ve
door verwijderd - Mar 31, 2010 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste lezers hierbij mijn klachtenbrief van 12-03-2010;

Betreft:ontbinding overeenkomst

Geachte heer/ mevrouw,

Op 07-01-2010 via uw klantenservice een overeenkomst adsl extra + telefonie totaal afgesloten. De bevestigingen hiervan heb ik uitsluitend per mail op 08-01-2010 ontvangen. Aangezien er ruim 2 maanden zijn verstreken en er tot op heden geen gebruik van uw telefonie diensten kan worden gemaakt, bent u in verzuim m.a.w. is de overeenkomst niet nagekomen. Nalatigheid m.b.t. importering ( nummerbehoud)

Hierbij wil ik de overeenkomst adsl-xtra en telefonie totaal per direct beëindigen. Tevens wil ik een coulanceregeling m.b.t. de gemaakte directe (factuur Online voor niet geleverde diensten)en indirecte kosten ( belkosten+ kpn+ ongemak). Tevens zal ook de incassomachtiging worden ingetrokken.

Ik vind het een zeer dramatische procedure welke ik moet doorlopen om van u diensten gebruik te kunnen maken. Na twee maanden is mijn telefoon met nummerbehoud niet overgenomen en sinds 08-03 geblokkeerd voor elk gesprek wat ook nog de nodige kosten en alle ellende met zich mee brengt.

Kortom verzoek ik U binnen 14 dagen na dagtekening een schriftelijke bevestiging van de ontbinding en een coulance regeling, mocht u ook hierin in gebreke blijven wordt dit ter behandeling aangeboden bij de geschillencommissie waarbij juridische maatregelen niet worden uitgesloten.

Hierbij verblijf ik,

Een overzicht van de communicatie en de constateringen.

07 jan aangemeld en alle bevestigingen per mail gekregen
10 feb schrijven m.b.t. de activatie internet
16 feb oplevering internet geslaagd
17 feb contact KPN die aangeeft dat er geen verzoek is ingediend voor een nummerportering
17 feb klantenservice Online twee uur (kosten)de problemen uitgelegd waarbij er werd aangegeven dat er door een interne fout de aanvraag nummerbehoud faalt (5 weken vertraging)
18 feb contact Online voor nummerportering. de bevestiging per post gekregen met een aanvraagbevestiging 18-02-2010 welke in strijd is met mijn overkomst op 08-01-2010.
20 feb schrijven m.b.t. de vertraging Nintendo ivm tekortkoming Online partners
4 maart schriftelijke bevestiging hierin wordt aangegeven dat Online het nummer op 08022010 om 1200 wordt overgenomen.
8 maart Huistelefoon KPN inactief incl. Online nummer ( niet bereikbaar)
11 maart klantenservice Online geeft aan bezig te zijn met de overname nummerbehoud
11 maart contact KPN nummer staat op HOLD geblokkeerd maar afnemer is niet bekend, welke in verzuim is (schriftelijke bevestigd). Gaat nog zeker x aantal weken duren.

PS: Tijdelijke Online telefoonnummer (overnameperiode) en de cadeau van Online (nintendo) is nimmer verstrekt c.q. geleverd. U bent verantwoordelijk voor uw diensten en uw technische partners.
---------------------------
Coulanceregeling vergoeding van 4€ jawel
Inmiddels werkt telefoon wel maar schlecht bereik en veel geruis
Nintendo geleverd zonder spel
Draadloze routers (niet van online) worden niet geaccepteerd/ ondersteund door de waardeloze trage speedtouch van Online.

Conclusie; ONLINE is een waardeloze organisatie
NOOIT MEER

ve
door verwijderd - Mar 31, 2010 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

eos

Ik zou niet akkoord gaan met de vergoeding van de gemaakte kosten. Naar mijn inschatting heb je er minstens 10 uur tijd ingestoken en die "werktijd" zou ik als kosten opvoeren bij de Geschillencommissie in Den Haag. Advies: declareer 450 euro (10x45) en eis dat deze belabberde provider dit uitkeert.

De GeschillenCommissie Telecommunicatie:

U heeft een geschil met uw telecombedrijf. Samen komt u er niet uit. Is het bedrijf bij de Geschillencommissie geregistreerd, dan kunt u als regel de hulp inroepen van de Geschillencommissie Telecommunicatie.

offline

Pedro.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2011 om 03:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn correspondentie met Online afdeling Klachten:
Mevrouw/ mijnheer
8 juli 2011 was ik bij de T-Mobile-shop in Rotterdam om mijn abonnement met T-Mobile te verlengen (wijzigen). De jongeman achter de balie vroeg of ik ook wel eens gedacht had aan een vast abonnement bij T-Mobile. In samenwerking met Online had T-Mobile een aantrekkelijke aanbieding. Mijn ervaringen met KPN zijn dermate slecht dat ik daar wel oren naar had. Al zeer lange tijd word ik geconfronteerd met Kafkaiaanse toestanden bij KPN. Alleen mijn huidige abonnement loopt door tot oktober 2011. Dat was geen bezwaar, ik kon online nog even de juiste datum van ingang doorgeven. Dat doe ik nog dezelfde dag via het Internet.
We maken een contractvoorstel op en ik word verder op de hoogte gehouden via e-mail.
Op 8 juli word ik via de e-mail inderdaad op de hoogte gesteld van het contract. Het contract is gericht aan “Geachte heer de Wulp”; wie is dat nu weer? De levering zal plaatsvinden per 28 juli 2011. Dat is dus niet de bedoeling. Dat moet zijn 9 oktober, dan loopt mijn contract met KPN pas af. Dus maar even bellen met 088 00 38 500 (à € 0,075 /minuut).
De mevrouw aan de lijn kan wel mijn naam veranderen in “De Beer”, maar voor de leveringsdatum word ik doorverbonden. Het schijnt lastig te zijn, “Ik word teruggebeld”.
Dus niet, na een paar dagen besluit ik zelf maar weer te bellen. Mijn naam is onderhand goed, maar de ingangsdatum klopt nog steeds niet, die staat op ergens in augustus. Het zal worden veranderd. “Krijg ik daar nog bevestiging van?” “ Nee, het is zo geregeld.”
Op 20 juli ontvang ik een mail met de bevestiging van abonnementsgegevens. De naam is correct; ik heet weer “De Beer”, maar mijn hoofd e-mailadres is h.a.j.dewulp@online.nl. Tamelijk onzinnig als je steeds debeer gewend ben. Bovendien streeft Online erna om rond 19 augustus 2011 de lijn in gebruik te nemen. Dat moet toch echt zijn 9 oktober 2011.
Ik bel met Online (€ 0,075 /min), de man aan de lijn zegt dat hij mijn e-mail adres eenvoudig kan veranderen in hajdebeer@online.nl. (Hij maakte eenvoudig een alias aan, dat had ik ook zelf wel gekund. Maar goed!) “En de datum dan?” “ Als U doorgegeven hebt 9 oktober dan wordt het 9 oktober.”
?

Op 21 juli ontvang ik twee e-mails. (nog steeds aan de Beer, gelukkig): “ De ADSL verbinding wordt op 22 augustus 2011 uiterlijk om zes uur ’s avonds opgeleverd. In de andere mail wordt vermeld dat mijn telefoonlijn al op 19 augustus wordt overgezet naar online. Niet grappig bedoeld, maar dat lukt echt niet bij VOIP. Bovendien loopt mijn contract met KPN nog door.
Maar weer in de telefoon geklommen, gebeld naar 088 00 38500 (€ 0,075/min). Na een inleidende praatje over een kapotte zendmast, moet ik mijn klantnummer intoetsen en daarna een één als het klopt. Dan volgt na 5 seconden stilte tuut,tuut,tuut,tuut. Lengte gesprek 1:15 minuut
Nog maar een keer proberen, weer tuut,tuut (1:13 minuut) en ook de derde keer (1:11 minuut) lukt het niet om verbinding te krijgen met de klantenservice. Dan maar proberen 0900 9515 (€ 0,15/minuut). Weer nu voor de vierde keer het kletspraatje over de kapotte zendmast. Na het invullen van mijn klantnummer gaat het gesprek met de computer nu wel verder. Na diverse keuzes wordt ik doorverbonden met een muziekje (€ 0,15/min). Uiteindelijk krijg ik een mevrouw aan de lijn. U begrijpt dat ik geen tijd had voor vriendelijkheden. Ik kondigde aan dat ik mijn abonnement dat nog niet ingegaan was, maar weer op wilde zeggen. Ze zei dat dat niet kon, omdat de 7 bedenkdagen verstreken waren (of gelden die bedenkdagen misschien voor mijnheer de Wulp). Het was volgens haar ook pas de tweede keer dat ik contact zocht met Online, de vorige keer was op 20 juli. “Zo staat het in de computer”. Zij kon er allemaal niets aan doen, en als ik niet vriendelijker werd zou ze het gesprek verbreken. Na enig soebatten werd ik weer doorverbonden met een muziekje (€ 0,15 / min). Uiteindelijk met een mijnheer, die doorhad waar het eigenlijk over ging. Hij ging het navragen of het mogelijk was de ingangsdatum te wijzigen van augustus naar oktober (muziek). Hij begreep de bedoeling en zou het (proberen) te wijzigen. Ik zou erover teruggebeld worden. Ik merkte nog op dat ik daar niet zoveel vertrouwen in had.
Ik informeerde even naar het adres waar ik met mijn klacht terecht kon.
Na ongeveer 20 minuten kon ik dit gesprek beëindigen.
Het beëindigen van mijn contract met de KPN is gebaseerd op het feit dat Kafka nog mild was over de bureaucratie van sommige organisaties in vergelijking met de toestand bij KPN. Na mijn eerste ervaring bij Online ben ik er achter gekomen dat KPN het heel fatsoenlijk doet in vergelijking met Online. Om mijn uitspraken uit één van de telefoongesprekken te herhalen. “Wat is het toch een zooitje bij jullie.”
De heer De Wulp is volgens jullie een contract aangegaan met Online. De heer De Beer overweegt sterk om dat contract van de heer De Wulp niet over te nemen. Ik verwacht een fatsoenlijke afhandeling van mijn klacht. Het is 21 juli. Ik verwacht voor 1 augustus antwoord op mijn klacht, met een verdere duidelijk afhandeling

Er volgde een telfonische reactie van Online op zaterdag 30 juli.
Men begreep mijn klacht en zouden alles recht zetten.

Op 1 augustus een e-mail van Online:
In overleg met u is de overzetting van uw huidige telefoonnummer naar Online stopgezet.

Dit betekent dat u uw huidige telefoonnummer ${ported_phone_number_prefix} ${ported_phone_number_suffix} vanaf de oplevering van uw nieuwe internetverbinding niet meer kunt gebruiken. U bent vanaf dat moment uitsluitend bereikbaar op uw Online nummer: 31180795112.

Uw telefoonabonnement bij uw huidige provider zal door ons worden beëindigd

Maar ik wil helemaal geen nieuw telefoonnummer

ve
door verwijderd - Sep 15, 2011 om 15:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op dit moment ben ik zeer teleurgesteld in ONLINE.
Vorige week heb ik gebeld met Online om door te geven dat mijn modem kapot cq op was.

Hiervoor kom men een andere toesturen maar daar zou ik huur van 1 euro moeten gaan betalen.
Gezien ik het hier niet echt mee eens was heb ik later terug gebeld en deze mevrouw vertelde me dat dat ook niet nodig was gezien mijn abonnement.
Zij kon er voor zorgen dat mijn abonnement omgezet zou worden in de aktie ADSL EXTRA.
9.95 eerste 6 maanden daar na 24,- ipv de huidige 26,- dat ik nu betaalde ( Dit is incl 3,- extra diensten)
Dit hield in :
Snelheid Tot 20 Mb/s download en 1 Mb/s upload
Modem Actie: Inclusief draadloos Multi-PC modem Huawei HG655D

E-mail 4 e-mailboxen van 5GB
Veiligheid Inclusief gratis spam- en virusfilter
Online opslag Gratis 1 GB online opslagruimte
Ik heb haar toen gevraagd of mijn huidige diensten dan allemaal stopgezet zou worden. Ja dat zou gebeuren het was allemaal incl.
De modem zou mij snel toegestuurd worden.

14-9 belde ik de klantenservice van Online om te vragen waar de Modem bleef.
Deze zou pas 15-9 verstuurd worden werd mij verteld ???????

Ik heb toen gelijk maar gevraagd hoe mijn abonnement staat bij hen.
Deze medewerker ( Fabian ) vertelde me na eerst goed na te kijken en evt na te vragen hoe het er nu staat dat er een ADSL EXTRA abonnement staat plus nog eens de extra diensten van 3,- Antispam en virus.
Dat is dan toch dubbel vertelde ik hem en ik zou dan duurder uit zijn dan voorheen.
Hij vertelde me dat het staartje van hierboven alleen voor nieuwe klanten is.
En dat ik gewoon extra moet blijven betalen of anders maar zonder anti spam en anti virus.

Zo ga je toch niet met vaste klanten om.
Ik ga dus straks ipv 26,- nu 27,- betalen en dat weer ipv de 24,- dat mij die vrouw beloofd had.
De medewerker van 14-9 vertelde me dat ik te laat heb gereageerd, ik moest reageren binnen 7 Werkdagen.
Gezien er een weekend tussen zit reageerde ik op de zesde WERKdag lijkt mij. Dus op tijd.

Ik ben er natuurlijk van uit gegaan dat ADSL EXTRA dat op mijn bevestiging staat ook echt incl. het hele staartje is. Dan reageer je toch niet.
Toch wil ik hier een goede oplossing voor want ik blijf het geen stijl vinden van Online dat ik nu voor exact dezelfde dienst ineens meer ga betalen dan voorheen terwijl mij het anders is voorgelegd.
En dat voor een vaste klant.

ve
door verwijderd - Jul 17, 2012 om 16:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben drie maanden geleden internet via Online aangevraagd. Daar wij in een appartementenblok wonen heb ik specifiek gevraagd of er of er in ons appartement geleverd kon worden. Dat kon en derhalve zijn wij akkoord gegaan. Het aansluiten bleek niet mee te vallen daar ten eerste de kabel leek te ontbreken. Toen er uiteindelijk eentje was gevonden bleek deze niet actief te zijn. De klantenservice kon maar weinig vinden en bleek niet erg bereid zich in te willen spannen. Nadat wij de huisbaas lieten bellen kon er toch binnen enkele dagen een KPN monteur langskomen die een en ander ging controleren. Hij constateerde dat de aansluiting geactiveerd was voor een ander appartement. Het is niet in ons belang internet aan te vragen voor een appartement wat niet het onze is. Online beweert nu dat wij dit wel zouden hebben gedaan (iets waar wij nooit enige bevestiging van hebben ontvangen) en dat het aan ons (de consument) is om te bewijzen dat wij het goed hebben aangevraagd. Best lastig als je dat telefonisch doet. De verhuizing die door Online gedaan dient te worden wordt aan ons in rekening gebracht. De mensen van de klantenservice zijn werkelijk abominabel. Ze weigeren hun naam te geven (altijd een slecht teken), verschuilen zich achter het systeem, doen bot en beschuldigen de consument letterlijk van liegen.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2013 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welkom bij de meest incompetente waardeloze aanbieder op de markt !!!!
Dat zou de slogan moeten zijn van deze service en stijlloze provider.

Zowel het personeel als aanbieder en hun diensten zijn waardenloos zo laag als hun prijs !.

Internet is waardeloos en traag , televisie ( beeldkwaliteit ) net zo waardeloos en over hun service maar niet te spreken.

Zieltjes winnen is hun motto binnen is binnen en daarna kan je verrotten
Ik citeer " tja meneer coelers u zult er toch 2 jaar mee moeten doen "

Lieve mensen trap niet in hun lage prijzen en valse beloftes !!!!!!

Vanaf dag 1 tot nu aan toe gaat alles fout en het interesseert ze niets 2 maanden verder.
En geen mogelijkheid om van deze oplichters af te komen althans ben bezig.

EEN GEWAARSCHUWDT MENS TELT VOOR 2
GA NOOIT NAAR ONLINE.Nl

ve
door verwijderd - Oct 23, 2013 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

hcoelers schreef op woensdag 23 okt 2013, 18:07: Welkom bij de meest incompetente waardeloze aanbieder op de markt !!!!
Dat zou de slogan moeten zijn van deze service en stijlloze provider.

Zowel het personeel als aanbieder en hun diensten zijn waardenloos zo laag als hun prijs !.

Internet is waardeloos en traag , televisie ( beeldkwaliteit ) net zo waardeloos en over hun service maar niet te spreken.

Zieltjes winnen is hun motto binnen is binnen en daarna kan je verrotten
Ik citeer " tja meneer coelers u zult er toch 2 jaar mee moeten doen "

Lieve mensen trap niet in hun lage prijzen en valse beloftes !!!!!!

Vanaf dag 1 tot nu aan toe gaat alles fout en het interesseert ze niets 2 maanden verder.
En geen mogelijkheid om van deze oplichters af te komen althans ben bezig.

EEN GEWAARSCHUWDT MENS TELT VOOR 2
GA NOOIT NAAR ONLINE.Nl

Zo weer een ouwe koe uit de sloot gehaald.

ve
door verwijderd - Oct 23, 2013 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

wendy-claire schreef op woensdag 23 okt 2013, 19:11:
hcoelers schreef op woensdag 23 okt 2013, 18:07: Welkom bij de meest incompetente waardeloze aanbieder op de markt !!!!
Dat zou de slogan moeten zijn van deze service en stijlloze provider.

Zowel het personeel als aanbieder en hun diensten zijn waardenloos zo laag als hun prijs !.

Internet is waardeloos en traag , televisie ( beeldkwaliteit ) net zo waardeloos en over hun service maar niet te spreken.

Zieltjes winnen is hun motto binnen is binnen en daarna kan je verrotten
Ik citeer " tja meneer coelers u zult er toch 2 jaar mee moeten doen "

Lieve mensen trap niet in hun lage prijzen en valse beloftes !!!!!!

Vanaf dag 1 tot nu aan toe gaat alles fout en het interesseert ze niets 2 maanden verder.
En geen mogelijkheid om van deze oplichters af te komen althans ben bezig.

EEN GEWAARSCHUWDT MENS TELT VOOR 2
GA NOOIT NAAR ONLINE.Nl

Zo weer een ouwe koe uit de sloot gehaald.

Ik weet niet of ik je uit de sloot heb gehaald maar voor mij is dit behoorlijk recent