Slechte ervaring met MEDION SERVICE CENTER
Wie heeft zoals ik een slechte ervaring met de bereikbaarheid van MSC(Medion Service Center)?Dit naar aanleiding van een teruggestuurde TFT beeldscherm waarop reeds na een maand nog geen enkele reactie is gekomen van bovengenoemde firma.
Mede door een verkerd hot-line nummer bij de handleiding was persoonlijk contact niet mogelijk.Graag meerdere reacties over dit onderwerp en de vraag wat Kassa hieraan wil doen.
Ik neem aan dat je al telefonisch contact gehad hebt? Kijk ook eens op de website: http://www.medion.com/nl/
Ik heb overigens tot nu toe van anderen alleen maar positieve ervaringen gehoord over Medion.
hoi ik kan zeggen dat het een hele UPC bende bij het hele systeem van nedion is, ik wacht nu al 6 weken op de reperatie van mijn computer.
ik heb al diverse keren naar medion en hun reparatie bedrijf gebeld. Er zouden niet alle nog niet alle onderdelen aanwezig zijn.
Hallo,
Een hele tijd geleden was ik zéér positief over de service van Medion. Ik advizeerde vrienden en kennissen om pc atrikelen bij de ALDI te kopen. De artikelen waren/zijn goed en de service was meer dan uitstekend. Ik praat nu over de tijd dat Medion in Losser zat. Ik weet niet of het service center alleen verhuisd is naar Panningen, of dat het bedrijf in andere handen is overgegaan, maar de service is zéér slecht en het lijkt wel of men alles er aan doet om het bedrijf om zeep te helpen. Natuurlijk worden er fouten gemaakt, maar de manier waarop Medion met klachten omgaat is meer dan erg. Nu ik er zelf mee ben geconfronteerd, ga je verder vragen, en hoor je veel klachten over Medion in Panningen.
ook ik heb slechte erv. met medion callcenter. heb al zeker 10 keer meegemaakt dat de verbinding verbr. werd door de drukte, wel elke keer €0,15 per minuut. had eindelijk wel een keer contact konden ze geen antw. geven op mijn vraag. zouden zeker antw. mailen binnen week. nu na 2 wkn. nog steeds geen antw. tel .gesprek kostte wel ruim €9,00 . vanmiddag weer contact gehad met een andere vraag, weer geen goed antw. kreeg na instellingsveranderingen nog geen goed resultaat waarna ik het antw. kreeg dat het normaal was wat mijn tft scherm deed. rollend beeld bij beeldveranderingen. als het normaal is hoef je toch ook niet eerst allerlei veranderingen te doen in je conf.scherm.
Hallo mede-(medion)gedupeerde,
Ik heb ook zeer slechte ervaringen met medion service center. Mijn laptop die ik begin december heb opgestuurd heb ik nog steeds niet terug (zie mijn vraag in deze rubriek). Ik kan U alleen een telelefoonnummer geven van Medion waar normaal tarief voor geldt. 077-3079545.
De ervaring die ik in de contacten met Medion heb is, je kunt net zo goed tegen een muur praten. Het lijkt wel of hun strategie is, laat klanten maar veel bellen, dat levert ons véél geld op. Ik wens U veel succes.
Dit nummer heb ik geprobeerd. Het is nu een fax aansluiting, dus deze optie is ook door Medion om zeep geholpen. Ik ben vanaf 21 -10-2003 met ze bezig en zou een nieuwe camera krijgen nu eind januari 2004 nog steeds niets.
We kunnen hier met z'n allen onze klachten neerzetten maar wat is nu een oplossing ?
Heb ook (Medion) laptop gekocht bij Albert Heijn in september. Na 2 maanden ontstond er kortsluiting in adapter. Ben naar Albert Heijn terug gegaan maar die vertelden me dat, ik zelf contact op moest nemen met fabrikant. Heb naar Medion gebeld en na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Kon de adapter gratis opsturen en zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. Na een paar weken heb ik weer gebeld, wanneer ik een nieuwe zou krijgen. Dat konden ze me niet vertellen, zo snel mogelijk werd me gezegd. Ik zei dat ik nu niet met laptop kon werken, dat vonden ze heel vervelend. Zouden toch zo snel mogelijk opsturen? En weer steeds 20 minuten aan de telefoon wachten. Na precies 2 maanden weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht gezet en heel onvriendelijk werd mij verteld, dat de adapter toegestuurd zou worden. En vervolgens werd de telefoon met een kanl erop gegegooid. Eindelijk na een week kreeg ik nieuwe adapter, zonder een excuusbrief. Koop ook nooit meer een product van Medion. Wat een slechte service. Dit is echt een kat in de zak kopen! En Albert Heijn doet z'n naam ook niet ten goede om deze producten te verkopen!!!
Zoals ik al eerder heb geschreven, heb ik problemen met mijn laptop. Ik ben mijn laptop al vanaf begin december kwijt. Geprobeerd M.S.C. Hotline te bellen, maar weer tevergeefs.
In oktober 2003 mijn Medion 9700 digitale camera teruggestuurd vanwege een blauwe waas op alle foto's. Om de twee weken bel ik naar het MSC hoe het met mijn camera is. Dit kost elke keer ongeveer € 9,-. Ze waren het met me eens dat hij stuk is, dat wel. Vervolgens zeggen ze toe dat ik een nieuwe camera krijg MAAR Deze hebben ze niet op vooraad. Nog even wachten dus! Twee weken later: nog even wachten! Twee weken later (en €27 ,-.belkosten) Nog even wachten. Januari 2004. MSC: Nee, U krijgt GEEN andere. Uw toestel wordt teruggestuurt naar Duitsland, weer even wachten. Twee weken later: Uw toestel is niet meer te vinden daarom krijgt U een TestOK toestel.Wat is dit? Een toestel dat door hun getest is en OK bevonden. Nu krijg ik ineens een tweedehands toestel terug. Vandaag 11 febr. Nog niks ontvangen en € 54,-. armer. Op diverse e-mails heb ik zowiezo nooit antwoord gehad. Ik ben helemaal klaar met het MSC. Ongeloofelijk wat een service !!Ik noem het al MNSC (Medion Niks Service Centrum) Ik ga zo weer bellen maar of het nog nut heeft ????
Beste lezers,
Hoe de klachten aangaande de service van Medion Panningen op te lossen ?
Wel, ik heb na 3 maanden eindelijk resultaat na het sturen van een aangetekend schrijven met een verzoek van bevestiging ontvangst door de PTT. Kost 1 Euro extra.
Noteer alle data en tijden dat er communicatie is met Medion. Vraag altijd met we je spreekt en noteer wat er is besproken of wat er is toegezegd.
In mijn aangetekende brief heb ik verslag gedaan van alle communicatie (mail en telefonisch).
Ik heb een week na dit schrijven de maanden geleden toegezegde camera ontvangen.
Het is belachelijk dat dit zo moet, maar in mijn geval dus met resultaat.
Sterkte allemaal en toch maar volhouden !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer