Bij wie is mobielbellen per secondeal omgezet?
Is er iemand die zijn abonnement ook nog niet is overgezet van per minuut betalen naar per seceonde. Dit terwijl er een schrijven met bevestiging is verstuurd door bv. KPN?
Ik vind het een schande dat de kpn zo met haar klanten omgaat. Want uiterlijk 8 november zou mijn abonnement zijn omgezet naar betalen per seconde.Dit is zelfs in een per schrijven bevestigd. Ik vind dat de KPN aansprakelijk is voor de extra kosten. Wie vindt dit ook?
Mijn volgende abonnement zal zeker geen KPN worden.
Betreft het antwoord van robbiev
Dit komt precies overheen met wat ik meegemaakt heb. Ook na telefonische navraag werd er mij verteld dat het abonnement na 2 december zou worden gewijzigd. Dit omdat de KPN een grote achter heeft met het omzetten van de abonnementen. Ook deze mevrouw van de klantenserivice voelde zich persoonlijk aangesproken en wilde het gesprek beëindigen. Tot op heden niets, als dit service is?? Jammer dat Kassa er verder niets meer meedoet.
Bij mij het zelfde, op 2 november schriftelijk bevestigd gekregen dat rond het nota moment het contract wordt gewijzigd, heden 8 december nog steeds niet. Eventjes gebeld met de klantenservice, werd ik zeer onvriendelijk geholpen. Mevrouw vertelde dat het rond 15 december werd. Ik vertelde haar dat KPN mij aan het lijntje houdt. Zij voelde zich persoonlijk aangevallen en wilde het gesprek beeindigen. Heb haar gevraagd of ze wel geschikt was als klantenservice medewerkster. Heb aansluitend een email met bijlage van hun brief gestuurd nar de klanten service met de mededeling dat al onze abonnementen bij beeindiging van de contract duur niet meer worden verlengd. Schandelijk behandeld terwijl wij al 10 jaar klant zijn.
Hallo, ik vroeg me af of jullie inmiddels al zijn omgezet?
Ik heb hetzelfde verhaal. Btrief van 2 november; in november niet omgezet.
Op 8 december, na de volgende nota, gebeld met klantenservice. Er is toegezegd een notitie te maken en een mail naar de afdeling te sturen met verzoek het met spoed nog te doen. Op 20 december weer gebeld; toevallig dezelfde mevrouw aan de lijn; oh er staat geen melding. Dus ik zeg niet zo netjes, hè. U heeft dit zelf toegezegd. Ze zou het alsnog doen en tijdens het telefoongesprek de melding en mail gemaakt. Zegt ze. Vandaag is de nieuwe maand weer ingegaan, en jullie raden het al: NOG STEEDS NIET OMGEZET. Zo blijven ze extra lang lekker geld vangen en begin ik een beetje de balen te krijgen van Hi/KPN....
Hoe staat het bij anderen????
Wellicht moeten we toch nog eens aankloppen bij de redactie van Kassa???
Ik heb hetzelfde verhaal als de anderen.
Heb 23 november 2010 een email gestuurd, omdat er nog niets gewijzigd was ondanks beloftes.
Kreeg antwoord terug met de mededeling dat de mail naar betreffende afdeling was doorgestuurd.
Op 12 december 2010 heb ik dezelfde heer Erick van klantenservice weer een mail gestuurd met de mededeling dat er nog steeds niet gewijzigd was en of hij zo vriendelijk zou willen zijn dit z.s.m.te regelen, zodat mij verdere hoge kosten
bespaard zouden blijven.
Op 22 december een email terug dat beantwoorden van mijn email vertraging had opgelopen, met excuses en dat de omzetting op 13-12-2010 had plaatsgevonden.
Heb even gecheckt en inderdaad was het eindelijk omgezet.
Heeft een maand langer geduurd dan beloofd. En over vergoeding met terugwerkende kracht, waar ik om gevraagd heb, werd niet over gerept.
Ik raad je aan ze te steeds lastig te vallen met email(kost geen geld) en werkt waarschijnlijk beter(staat zwart op wit).
Succes!
Volgens mij hebt u de brief van KPN verkeerd gelezen, want mijn wijziging wel gewoon per notamoment ingegaan (bij mij omstreeks 2 januari)
Bij een kennis van mij is het ook probleemloos gegaan..
ik ben al bijna 15 jaar tevreden KPN klant.
Balkenende zei eens nederlanders zijn 1e klas zeurders en verwende gasten.
Wie wil er nu nog wat met KPN of Vodafone van doen hebben.
KPN heb ik 25 jaar geleden mijn deur al uit gegooid en Vodafone komt er bij mij sowieso niet in. KPN en Vodafone zij heel duur en dan blijven mensen daar toch abonnementen afsluiten. Kijk eerst eens rond voor dat je een abonnement afsluit, er zijn genoeg goedkoperen alternatieven. Zeg je abonnement op als ze hun afspraken niet na kommen. Zeg anders je abonnement op voordat hij wordt verlengt.
Ik denk toch dat een schrijven, waarin wordt aangekondigd dat per 2 december jl. het tarief zou worden omgezet, een zwart op wit bewijs is van een prijswijziging.
Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat, zelfs eventueel met terugwerkende kracht gecorrigeerd, er een nieuwe overeenkomst ligt ten aanzien van de te berekenen prijs van het product.
Jammer dat (gedeeltelijk) niet betalen waarschijnlijk zal leiden tot afsluiting, maar er zou mijns inziens toch wel genoegdoening te halen moeten zijn. Genoegen nemen met een latere prijswijziging is dan naar mijn mening ook niet nodig.
Ik heb de brief met bevestiging goed gelezen. Die was gedateerd op 3 nov en het zou 8 dagen na dagtekening duren om te annuleren. Nadat deze periode verstreken zou zijn zouden ze de contractwijzing verwerken. 3+8=11 november.
Rond deze datum lag mijn notamoment.
Het heeft echter nog een maand geduurd 13 december, voor het omgezet werd.
En inderdaad ik vind ook dat je recht hebt op teruggave, maar ik heb geen zin om hier verder over te bekvechten. Dan beter naar een ander stappen, maar heb begrepen dat er meer zijn die per minuut afrekenen. En overstappen kost ook weer afsluitkosten.
Ik denk dat er bij andere providers ook weleens iets gebeurt. En ja KPN is duur, maar heb altijd en overal bereik, wat ik ook belangrijk vind.
Moet wel zeggen dat ik het eenvoudigste abonnement heb. Dus mensen die veel gebruik maken van hun gsm(email,sms bellen etc.)zijn dan wel duurder uit denk ik.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen, in een fietsenstalling voor medewerkers bij het bedrijf waar ik werkzaam ben.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterkverbaasd, want
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer