Klachten over het bedrijf LuuQx
Heeft iemand ook klachten over het bedrijf LuuQx?
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen en op mails wordt niet gereageerd.
Ik lees alleen maar negatieve vieuws
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Hoe vind je zo'n bedrijf?
Teken aan de wand: www.webwinkelkeur.nl/webshop/LuuQx_1209579
O.T. Ik begrijp geen barst van deze site. Toen ik ging beantwoorden: 1 antwoord, voor de rest blanco. Nou ja, zal wel eeuwig zo blijven. Althans, verbetering zal ik niet meer meemaken. Moet nog steeds inloggen. Dan wel en dan weer niet. (Stoom weer even afgeblazen).
De vorige website van de eigenaar:
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Een woonhuis, een 06-nummer, in de algemene voorwaarden staat een ander adres, waarom daar dan gaan bestellen? Aan de hoeveelheid aangeboden artikelen te zien, past dit nooit op beide adressen. Als een site niet duidelijk is over zijn vestigingsadres, dan hebben ze iets te verbergen.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Gelukkig ben ik geen klant van jullie, ik bestel niet bij vage webshops die niet eens een duidelijk adres hebben. Ook de link met de lockdown snap ik niet. Dat fysieke winkels dichtgaan zegt niets over webwinkels. En ineens hogere kosten? Waar komen die dan ineens vandaan?
Als voorraden ineens snel op zijn, dan kan je of proberen snel weer aan te vullen of direct de klant terug te betalen. Daar hoef je je klanten niet voor aan het lijntje te houden.
Ze zijn zo slecht dat gisteren het webwinkel keurmerk is ingetrokken. Dus, zie ook alle andere gedupeerden; uw centen zijn weg en komen niet meer terug.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Wasrom koopt u eigenlijk bij zo'n bedrijf. Reclame zeker op Facebook?
Ik heb een product wat ik zocht ingetoetst op Google, en dit bedrijf stond bovenaan( met normale prijzen) raar dat niet een bol.com of iets bovenaan stond.
Ook ik heb mijn artikel op Google ingetoetst, en Luuqx stond bovenaan. Dan zou je toch denken dat het goed zit? Als ik nu dat artikel, een sjoelbak, weer intoets, staat Luuqx niet meer in de lijst......
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Hier Kunt u reviews lezen.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
In aanvulling op het al gestelde bent ook u helaas voorbij gegaan aan al veel geven waarschuwingen m.b.t. vooraf controleren van betrouwbaarheid.Jammer en ik geef u nu mijn reactie die ik ook al eerder gaf met aantekening dat u een gebreke stelling kunt doen maar dat naar alle waarschijnlijkheid niets positiefs zal opleveren en u nog meer geld zal kosten. Mijn verdere reactie:
Wij kunnen hier als vrijwillige vraagbeantwoorders niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid. bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Als u tot de conclusie zou komen dat u bent opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet anders zullen zijn.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Ik heb geen klachten over dit bedrijf, want ik heb er nog nooit besteld en zal er ook nooit iets bestellen. Pluspunt dat ik geen Facebook heb.
Dit figuur is volgens mij al eerder op een forum behandeld, namen van die bedrijven weet ik niet meer. Hij kent overigens de postcode van zijn eigen huis niet eens.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Deze site is pas op 21 augustus 2020 geregistreerd, redelijk vlak voor de feestdagen. Dus sowieso (heel goed) oppassen.
Het 06-nummer is tevens gekoppeld aan enkelhetbeste.nl waarvan een hoop zeer slechte recensies op Trustpilot staan.
Deze site is uit de lucht en 'toevallig' begint hij weer een andere site.
Hetzelfde woonadres en KvK-nummer.
Ach, binnenkort zal LuuQx ook wel 'unavailable' zijn.....
Waarschijnlijk heeft hij een foutje gemaakt, door hetzelfde 06-nummer en het KVK-nummer te gebruiken. Tja........
Een aantal jaren geleden maakte een beruchte fotostudio ook deze fout (om dezelfde nummers te gebruiken) en ging daar destijds behoorlijk mee de mist in.
Nu is het dus wachten dat LuuQx ook 'opgedoekt' gaat worden en dat de eigenaar weer met een andere site begint, maar dan met andere nrs.
Een bedenkltijd van 3 maanden? Dat is zeer hoogstwaarschijnlijk alléén bedoeld om 'klanten' te trekken.
Bemiddeling via Webwinkelkeur?? Zoals u boven kunt lezen, is het lidmaatschap van LuuQz bij Webwinkelkeur geschorst.
Het adres is bekend van dit figuur, dus een volgende keer ook zoeken op adresgegevens, indien mogelijk. Komt u dat adres tegen bij een andere webshop, direct stoppen. Hij zal mogelijkerwijs wéér met een andere webshop verder gaan, indien LuuQx ook afgestoten wordt, na weer vele klachten.
Ik heb daar op 23 nov een auto besteld voor mijn kleinzoon voor sinterklaas en tot op heden niets ontvangen en geen reacties op mijn e-mails
Elfriede, u snapt ook waarom?
Heeft u dat 06 nummer?
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Mijn man heeft midden november een smart tv en draadloze speaker besteld bij Luuqx. Deze zouden 4 december bezorgd worden. De tv was het sinterklaascadeau voor onze 11-jarige, dus dat was mooi op tijd. 1 December heeft mijn man gemaild omdat we maar niks hoorden. Geen reactie. Gisteren 4 december, de dag dat geleverd zou worden heeft hij een what's app gestuurd. Wederom geen reactie. We lazen inmiddels ook de negatieve reacties op internet.
Stuur eens een aangetekende brief naar het 'bedrijfs'adres van dat figuur:
Zoals u kunt lezen is/was hij ook eigenaar van die andere malafide website: enkelhetbeste.nl (ja, 'hetbeste' voor hemzelf).
Vooral als het om grotere bedragen gaat, kijken wat u kunt doen met een incassobureau.
Sterkte verder met dat figuur.
Beste klant,
Onze oprechte excuses dat we je het gevoel hebben gegeven dat je bent opgelicht. Dit is nooit onze bedoeling geweest en gelukkig ook niet aan de orde. We begrijpen de frustratie en boosheid volkomen, het is dan ook geen prettige situatie voor beide partijen.
Door ongelukkige omstandigheden tijdens de feestmaanden i.c.m. de 2de lockdown, is er een achterstand ontstaan met het verwerken van bestellingen en terugbetalingen. Dit betreft de periode eind november tot en met januari.
We willen je vragen om jezelf eens in onze schoenen te plaatsen. Wetende dat je niemand oplicht, maar helaas te maken hebt gehad met een vervelende periode waarin voorraden snel gingen, de mailbox vol liep zonder enig overzicht en kosten een heel stuk hoger uitvielen dan verwacht. We werken iedere dag hard om alles in orde te krijgen, we verzenden bestellingen en lossen we situaties op. Alleen kunnen we niet iedereen in één keer afhandelen, maar er doen echt ons uiterste best. Echter worden we nu dagelijks (persoonlijk èn naasten) lastiggevallen, gehinderd en zelfs bedreigd. De meeste klanten handelen netjes en zijn begripvol, echter zijn er genoeg die deze berichten online lezen en op andere onprettige manieren ongenoegen uiten.
Negatieve recensies mogen uiteraard geschreven worden, een ervaring (hoe die dan ook verloopt) mag geuit worden. Echter willen we iedereen vragen niet te snel tot conclusies te komen die niet gegrond zijn. Bedreigingen en valse beschuldigingen zullen dan ook worden aangegeven bij de Politie.
Hebben we jouw situatie nog niet opgelost? Geef ons dan a.u.b. de mogelijkheid om dit direct voor je recht te zetten.
We ontvangen graag een mailbericht met als onderwerp KLACHT, zodat we deze situatie kunnen bekijken en het voor je kunnen oplossen.
Is je klacht inmiddels al in behandeling genomen/verholpen? Willen we je vriendelijk vragen je eventuele online uitingen te herzien.
Met vriendelijke groet,
Team LuuQx
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.
Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan. Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen". De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.
Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.
Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer