ab
door abroers Aug 5, 2013 om 09:54
Auto & vervoer

Eigen huis en tuin fiets

Ik heb begin juni een fiets besteld via de eigen huis en tuin site van RTL 4. Je betaalt de fiets gelijk, en krijgt daar geen bevestiging van. De levertijd zou maximaal 8 weken zijn. Na een paar weken heb ik gevraagd of mijn bestelling goed was doorgekomen. Daarop kreeg ik vrij snel een e-mail met daarin de bevestiging dat dit zo was.

7 weken na mijn bestelling heb ik een e-mail gestuurd hoe het ervoor stond. Ik kreeg geen reaktie. Nogmaals een e-mail gestuurd. Na een paar dagen een reaktie dat degene waarnaar ik e-mailde er niet meer werkte en dat hij de week er op pas meer kon zeggen over de bestelling.

In die week kreeg ik weer geen reaktie waardoor ik een e-mail heb gestuurd om de status te vragen, toen ik 2 dagen later nog geen reaktie heb ontvangen heb ik gebeld en kreeg ik te horen dat het lastig was omdat er veel minder fietsen waren besteld dan verwacht en dat ze nu een andere leverancier zochten.

Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat ze een alternatief hadden gevonden voor mijn bestelde herenfiets (damesfiets dus!!) en dat de levertijd 5 weken duurde.

Dit gaat mij te ver dus ik heb mijn geld teruggevraagd.
En vervolgens hoor ik niets meer..
De firma die de bestelling in behandeling heeft is de do good factory....

Iemand dezelfde ervaringen?

9322 80 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Aug 5, 2013 om 13:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U moet onmiddellijk uw geld terugeisen. Doe dat per aangetekende brief en een mail met ontvangstbevestiging. Of een fax.

Leg in het kort de situatie uit, met de daarbij behorende data. Vermeld dat u niet akkoord gaat met het alternatief en dat u de koop ontbindt. Stel schriftelijk een termijn van bijv, 8 dagen waarbinnen u uw geld op uw rekening wilt zien. Noem uw rekeningnummer. Heeft u na die 8 dagen uw geld niet terug, dan zult u overgaan tot het inschakelen van een incassobureau waarbij de incassokosten en wettelijke rente op de firma worden verhaald. Vertel dat er maar bij. Verzoek uitdrukkelijk om een schriftelijke reactie binnen 10 dagen.

Vermeld ook dat u met uw klacht op het Kassaforum staat, dat kan zeker helpen.

st
door steensma_1 - Aug 26, 2013 om 14:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inderdaad dezelfde ervaring.

Ik probeer inmiddels al drie maanden contact en duidelijkheid te krijgen over mijn bestelde fiets. Ik heb de Eigen Huis en Tuin Fiets besteld, dat loopt via Heel Nederland Op De Fiets, wat weer onderdeel is van de Do Good Factory.

Iedere keer krijg ik een ander excuus te horen aan de telefoon (als ze die al opnemen) en vervolgens hoor je niets meer.

Ik probeer nu al vier weken mijn geld terug te krijgen. Ook dat lukt niet. Ik heb inmiddels al vele smoesjes gehoord. Zo zouden de bankpassen opeens verloren zijn. Ook zou de afdeling administratie niet aanwezig zijn. De jongeman aan de telefoon erkende wel dat er iets niet goed zat maar wilde/mocht/kon daar geen nadere uitspraken over doen.

Op de mail waarin ik hen in gebreke heb gesteld en waarin ik mijn reeds betaalde 300 euro terugeis heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen.

Daarnaast kom ik dit artikel tegen op internet wat mij ook een fout gevoel geeft:
http://www.wijnoordholland.nl/index.php/?cID=9534

Ik hoop mijn (spaar)geld terug te zien... maar ik vrees het ergste gezien de wijze waarop men me in cirkels laat rondbellen en mailen.

ar
door arwen brabander - Aug 27, 2013 om 16:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb een zelfde soort ervaring, maar dan met een Green-Kids fiets voor mijn zoontje (verjaardag cadeau). Deze bleek niet meer leverbaar. ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik mijn geld zou terug krijgen, maar verder niets meer gehoord. ook geen enkele reactie ontvangen op verdere mails. Ze reageren nergens op. Overigens een mail sturen naar RTL heeft ook geen enkel effect gehad, want ook vandaaruit krijg je geen reactie

zoekster
door zoekster - Aug 28, 2013 om 10:57
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Zet er een no cure no pay incassobureau op
bijv deze KLIK of deze KLIK
Informeer naar de voorwaarden.

Dan doet iemand anders het lastige werk voor u.

ar
door arwen brabander - Aug 29, 2013 om 09:38
2 Antwoorden / 0 Vragen

inmiddels heb ik mijn geld terug gekregen, ze reageerden heel snel toen ik een e-mail stuurde waarbij ik aangaf aangifte te zullen doen wegen"s oplichting. En binnen een dag het geld retour op de rekening met excuses.

ol
door olijfje3 - Aug 30, 2013 om 21:39
284 Antwoorden / 26 Vragen

wat maakt deze fiets zo bijzonder dat u bereid was de volle mep ineens te betalen ?.
dat je na betaling geen bevestiging krijgt is al helemaal belachelijk.

olijfje3

ro
door roos08 - Aug 31, 2013 om 16:31
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb begin juni een fiets besteld via de site van Eigen Huis en Tuin en ook dit ging via de Do Good Factory. En ook betaald via ideal, ik dacht dit gaat via de Eigen huis en tuin en RTL dus dit moet dan wel goed zijn.
Maar helaas, begin augustus kreeg ik een mail met hierin het verhaal dat er te weinig fietsen zijn besteld en dat we konden kiezen voor een ander model of het geld terug. Wij hebben gekozen voor het ander model en de fiets zou binnen twee weken geleverd worden. Na twee weken heb ik gebeld en kregen we te horen dat de fiets eind die week of begin volgende week geleverd zou worden, maar weer niets. Dus weer gebeld, nu werd er gezegd dat de transporteur de volgende dag zou bellen om een levertijd af te spreken voor de volgende week (dat was afgelopen week). Tot nu toe hebben we taal nog teken gehoord.
Nu ik dit hierboven lees, ben ik bang dat we toch opgelicht zijn. Ik ga nu proberen om het geld (bijna 300 euro) terug te krijgen.
Wat ik niet begrijp is dat de aanbieding van de fiets nog steeds op de site van Eigen huis en tuin staat en dat er hierin niets ondernomen wordt. Ook niet vanuit RTL, dit is toch best een kwalijke zaak. En zolang zij er niets aan doen kan dit bedrijf gewoon doorgaan met deze praktijken!Hier moet iets aan gedaan worden, want wie weet hoeveel mensen hier nog schade van gaan ondervinden!!

wi
door willem3333 - Sep 1, 2013 om 21:55
30 Antwoorden / 7 Vragen

Ja ! zelfde ervaring , met een fiets van J/M.
model niet leverbaar en het alternatief (het lijkt wel of dat alternatief de werkelijke handel is) vonden we niets.
betaald in Mei en nog het geld niet terug.
via j/m : ze doen 9 september weer administratie en dan wordt het overgemaakt !
9 september ! welke tent van niveau doet eens per 2 weken de administratie !
rente plukkerij is het !
akoy, zal met ying en yang een eind komen.

dus let wel ! heeft de dogoodfactory ermee van doen ? >alt f4 !!
en zegt dat voort !

fl
door fleur13 - Sep 3, 2013 om 18:02
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb problemen met het terug krijgen van mijn geld. Zelf heb ik via Psychologiemagazine een fiets besteld en ben al vanaf begin augustus bezig met mailen en bellen en werden bij valse beloftes gedaan. Ik heb nu een melding gedaan bij ``Het Meldpunt Internetoplichting`` .

ab
door abroers - Sep 5, 2013 om 14:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb na een officiële email gelukkig nu ook mijn geld terug ontvangen.

zoekster
door zoekster - Sep 5, 2013 om 14:54
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=abroers schreef op donderdag 5 sep 2013, 14:16]Ik heb na een officiële email gelukkig nu ook mijn geld terug ontvangen.
Dat is mooi om te horen! Gefeliciteerd. Hopelijk vind je nu een fiets die je bevalt!

ez
door ezb - Sep 11, 2013 om 17:51
9 Antwoorden / 0 Vragen

Tja ik heb hetzelfde probleem met de Do Good Factory met de JM fiets. Ik heb inmiddels aangifte gedaan van internetoplichting, Dit gaat heel makkelijk via internet en ik raad iedereen dan ook aan het ook te doen. Ook als je je geld al hebt gekregen!! De Do Good Factory komt dat uiteindelijk ook op een lijst te staan die je op de site van de Politie kan zien met niet betrouwbare webwinkels. Dus doe het!
De site Nederlandopdefiets daar klopt ook niets van. Eenmaal aangemeld en besteld kan je niet meer inloggen om te kijken hoe het met je bestelling is. Ook ik heb een andere fiets aangeboden gekregen, de JM fiets zou niet te leveren zijn. Ik ging hiermee accoord alleen de kleur was anders maar ook deze fiets ging niet door en nu zit ik dus al vanaf half juli ook op mijn geld te wachten. Mijn partner is langs geweest bij de Do Good Factory op het adres dat op de site vermeld staat maar hier zitten ze niet meer. Er is een ander adres dat ik inmiddels wel heb weten te achterhalen, wel handig want als ik mijn geld nu niet krijg ga ik incasso inschakelen en dat zij die kosten ook voor hen!
Ik heb JM ook gemaild, die zullen niet veel kunnen uithalen maar de fiets staat als "uitverkocht" nog op de site van nederlandopdefiets en dan moet je als blad ook niet willen! Slechte reclame! Ik hoop in ieder geval dat iedereen aangifte doet en uiteindelijk zijn geld terug krijgt. Ik heb vandaag een medewerker gesproken en zijn verhaal is nu dat Do Good vandaag geld krijgt van een leverancier en dat dan IEDEREEN zijn geld krijgt. Maar ja klopt dit verhaal?????? Ik heb er weinig vertrouwen in want door de eigenaren wordt je niet teruggebeld! Als je hen belt krijg je trouwens altijd direct de voicemail en op mails reageren zij niet. Maar goed nogmaals de oproep, doe aangifte!!!

fl
door fleur13 - Sep 16, 2013 om 09:34
6 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand anders hier die ook een veelbelovende e-mail heeft gekregen maar uiteindelijk toch geen geld terug?

ez
door ezb - Sep 16, 2013 om 10:27
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ja Fleur13 al diverse malen. Afgelopen donderdag nog een mail gekregen van Do Good dat er vrijdag een hoop geld binnen kwam van leveranciers en dat dan betaald zou worden. Nou je raadt het al. Niets ontvangen. Maar de aanhouder wint!! Ik ga er nu een incassobureau op inzetten.

wi
door willem3333 - Sep 18, 2013 om 21:26
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=ezb schreef op maandag 16 sep 2013, 10:27]Ja Fleur13 al diverse malen. Afgelopen donderdag nog een mail gekregen van Do Good dat er vrijdag een hoop geld binnen kwam van leveranciers en dat dan betaald zou worden. Nou je raadt het al. Niets ontvangen. Maar de aanhouder wint!! Ik ga er nu een incassobureau op inzetten.

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

wi
door willem3333 - Sep 18, 2013 om 21:46
30 Antwoorden / 7 Vragen

even lachen: dit is het motto van die tent :

Do Good Feel good, that’s our religion...

ol
door olijfje3 - Sep 18, 2013 om 22:19
284 Antwoorden / 26 Vragen

de lijst aan grappen die je hierover kunt maken is eindleloos.
maar wil natuurlijk geen edit van de redactie aan mijn broek olijfje3

do
door donald2005 - Sep 19, 2013 om 15:51
5 Antwoorden / 1 Vragen

Wij zijn al weken aan het mailen en bellen met de Do Good Factory. Wij hebben via het blad J/M een damesfiets besteld. Net J/M gebeld... Zij zeggen morgen geld! Ik ben er nu klaar mee. Wat een waardeloos bedrijf. Hoe doe je dat? Een incassobureau? Even onze krachten bundelen? Via ombudsman o.i.d.?

ez
door ezb - Sep 19, 2013 om 16:03
9 Antwoorden / 0 Vragen

Zet incasso in! Zie de site bv van Wijers en partners in Haarlem. Heb ik ook gedaan. Op de site staat een voorbeeldbrief die je kan gebruiken. Je moet een laatste aanmaning sturen met betaaltermijn van 14 dagen. Ook op de site kan he incassokosten berekenen die vermeld je ook in de brief. Aangetekend versturen!! Dan na 14 dagen geef je het uit handen. Kosten zijn voor do good. Trouwens adres op de site klopt niet. Juiste adres can do good is: professor Tulpstraat 16 1018 HA Amsterdam. Ook tel nrs op site van eigenaren kloppen niet. Juist is van Alex 06-14441680 en Kevin is 06-47569505. Handig voor de deurwaarder! En verder DOE AANGIFTE!! Via internet kan je aangifte doen van internetoplichting. Zo gedaan kost niet veel tijd! Dan komen ze vanzelf op de zwarte lijst van webwinkels! Dien. Heb ik ook gedaan! Succes!!

ro
door roos08 - Sep 19, 2013 om 16:03
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier nog steeds bezig om het geld terug te krijgen, maar tot op heden niets!
Nu heb ik vandaag een incasso bureau no cur no pay ( hij staat hier ook bij een van de reacties als link) benaderd. Wacht nog op een reactie van het incasso bureau.
Ik hoop maar dat we allemaal ons geld terug krijgen!

wi
door willem3333 - Sep 19, 2013 om 16:56
30 Antwoorden / 7 Vragen

wijs in ons geval J/M op de verantwoordelijkheid.

bel de klanten service van J/M telefoon nummer (zie eerder bericht)

wi
door willem3333 - Sep 19, 2013 om 16:58
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=donald2005 schreef op donderdag 19 sep 2013, 15:51]Wij zijn al weken aan het mailen en bellen met de Do Good Factory. Wij hebben via het blad J/M een damesfiets besteld. Net J/M gebeld... Zij zeggen morgen geld! Ik ben er nu klaar mee. Wat een waardeloos bedrijf. Hoe doe je dat? Een incassobureau? Even onze krachten bundelen? Via ombudsman o.i.d.?

wijs J/M op hun verantwoordelijk heid ! het is ook hun naam, en ze hebben bedrijfsmatig rechtsbijstand

wi
door willem3333 - Sep 19, 2013 om 17:00
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=roos08 schreef op donderdag 19 sep 2013, 16:03]Ook hier nog steeds bezig om het geld terug te krijgen, maar tot op heden niets!
Nu heb ik vandaag een incasso bureau no cur no pay ( hij staat hier ook bij een van de reacties als link) benaderd. Wacht nog op een reactie van het incasso bureau.
Ik hoop maar dat we allemaal ons geld terug krijgen!

als ze succesvol zijn (en dit is een makkelijke zaak !) dan kost het wel geld, ook voor ons

do
door donald2005 - Sep 19, 2013 om 17:39
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=willem3333 schreef op donderdag 19 sep 2013, 16:58][quote=donald2005 schreef op donderdag 19 sep 2013, 15:51]Wij zijn al weken aan het mailen en bellen met de Do Good Factory. Wij hebben via het blad J/M een damesfiets besteld. Net J/M gebeld... Zij zeggen morgen geld! Ik ben er nu klaar mee. Wat een waardeloos bedrijf. Hoe doe je dat? Een incassobureau? Even onze krachten bundelen? Via ombudsman o.i.d.?

wijs J/M op hun verantwoordelijk heid ! het is ook hun naam, en ze hebben bedrijfsmatig rechtsbijstand

Heb ik gedaan... Zij zeggen nooit meer in zee te gaan met de Do Bad factory...

ez
door ezb - Sep 20, 2013 om 12:55
9 Antwoorden / 0 Vragen

Zie voor incasso de site http://www.sgh-groep.nl/incassokosten-sp-16015/wijers-a-partners-regelt-het-voor-u Hier staat een voorbeeldbrief (niet btw plichtige kiezen) en een excelsheet waarop je de kosten kan berekenen. Die worden door Wijers en partners geïnd bij de tegenpartij! Dus het kost je niets, Do Good betaald!!!
Ik heb ze ook ingezet en het geeft heel veel rust!

zoekster
door zoekster - Sep 20, 2013 om 15:16
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ezb schreef op vrijdag 20 sep 2013, 12:55]Zie voor incasso de site http://www.sgh-groep.nl/incassokosten-sp-16015/wijers-a-partners-regelt-het-voor-u Hier staat een voorbeeldbrief (niet btw plichtige kiezen) en een excelsheet waarop je de kosten kan berekenen. Die worden door Wijers en partners geïnd bij de tegenpartij! Dus het kost je niets, Do Good betaald!!!
Ik heb ze ook ingezet en het geeft heel veel rust!
Is het wel no cure no pay? Dus kost het je ook niets als Do Good hardnekkig Do Bad blijkt te zijn?

ez
door ezb - Sep 20, 2013 om 15:34
9 Antwoorden / 0 Vragen

Zoekster, geen idee. Bel ze even voor informatie. Volgens mij zijn de kosten dan rond de 37 euro. Maar bel ze even. dan weet je het zeker. Ik weet wel dat ze erg behulpzaam en vriendelijk zijn!

zoekster
door zoekster - Sep 21, 2013 om 14:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ezb schreef op vrijdag 20 sep 2013, 15:34]Zoekster, geen idee. Bel ze even voor informatie. Volgens mij zijn de kosten dan rond de 37 euro. Maar bel ze even. dan weet je het zeker. Ik weet wel dat ze erg behulpzaam en vriendelijk zijn!
Ik begrijp je reactie niet. Je bent toch zelf met Wijers in zee gegaan, dan weet je toch of je moet betalen als er geen 'cure' (opdracht niet gelukt) is? Zelf heb ik overigens niets met Do Bad te maken. Ik probeer mensen slechts te adviseren/helpen.

wendy-claire
door wendy-claire - Sep 22, 2013 om 23:13
619 Antwoorden / 29 Vragen

Gelukkig ben ik niet zo naïef om een dergelijke fiets aan te schaffen. Er zitten nog haken en ogen aan die nog steeds onbeantwoord zijn.

fl
door fleur13 - Sep 22, 2013 om 23:32
6 Antwoorden / 0 Vragen

Tjah als je lid bent van een magazine en die bieden dat aan denk je leuk en vertrouw je het ook. Maar het is een wijze les. Maar ook die heb ik maar opgezegd het geld moet toch ergens vandaan komen wat ik nu mis loop.

ol
door olijfje3 - Sep 23, 2013 om 12:20
284 Antwoorden / 26 Vragen

kun je ze bantwoorden Wendy claire?

olijfje3

ez
door ezb - Sep 23, 2013 om 12:33
9 Antwoorden / 0 Vragen

Wendy Clair aan dit soort opmerkingen hebben we niet zoveel. Wij hebben allemaal gedacht dat het veilig was de fiets te bestellen. Of die nou van de psychologiemagazine was, RTL4 of JM.
Om JM aansprakelijk te stellen is onzin. Zij kunnen er niets aan doen, ook hebben zij niemand gedwongen om de fiets te bestellen. We wilde allemaal een mooie fiets voor een mooie prijs.
Ook ik heb met JM contact gezocht en zij doen van hun kant uit toch ook hun best Do good zo ver te krijgen dat iedereen zijn geld krijgt. En wat betreft de inzet van incasso, dan kost het misschien geld, 37 euro, dat lijkt mij toch beter dan dat je het geld helemaal niet terug krijgt. Verder kreeg ik van iemand een tip om dit soort internetbetalingen met Payall te doen, dan ben je verzekerd en krijg je de levering niet krijg je in ieder geval je geld terug. Dat kost dan 2% ofzo, ik heb het nog niet uitgezocht, maar dat is dan beter dan niets!
Verder kan ik iedereen alleen maar aanraden incasso in te zetten via een betrouwbaar kantoor en aangifte te doen van internetoplichting. En ik heb het juiste adres van Do Good hier al vermeld, misschien helpt een keer langs gaan? Wij gaan dat zeker proberen, Okee, ik snap dat je dan wel in de gelegenheid moet zijn en Amsterdam kan ver weg zijn. Mocht er wat uitkomen laat ik het jullie weten.

ol
door olijfje3 - Sep 23, 2013 om 13:13
284 Antwoorden / 26 Vragen

sommigen krijgen hun geld terug sommigen niet. dit is vreemd.
misschien kan iemand er voor zorgen dat th good factory op de site reageert, misschien gunstig voor de mensen die nog niets hebben ontvangen. olijfje3

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2013 om 16:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Paypal is gratis voor de koper, maar kost wel (een beetje) geld voor de verkoper, dus daarom zijn lang niet alle bedrijven happig om met Paypal te werken. Zeker bedrijven die niet het beste met de klant voorhebben zullen niet zoveel trek hebben in Paypal.

@ezb, ik kan me voorstellen hoor, dat je er 37 euro voor over hebt. Hopelijk komt er goed resultaat!

zoekster
door zoekster - Sep 29, 2013 om 18:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoe ziet die vriend van jou eruit?

;-)

ez
door ezb - Sep 29, 2013 om 19:22
9 Antwoorden / 0 Vragen

En zoekster dat wil je weten omdat? Is dat van belang?

zoekster
door zoekster - Sep 29, 2013 om 20:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=ezb schreef op zondag 29 sep 2013, 19:22]En zoekster dat wil je weten omdat? Is dat van belang?
klik op vriend, het was een grapje.

(Maar als je het uitlegt, is de lol eraf)

valerius-2
door valerius-2 - Sep 30, 2013 om 12:20
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja een fiets kopen op die manier is vragen om moeilijkheden, niet alleen over wat nu gebeurt maar ook als andere problemen krijgt. Voor een fiets die nog al gevoelig is met garantie is dat zoals u nu al merkt een slechte keus.

ro
door ronald01 - Oct 1, 2013 om 10:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfde problemen hier en zelfde personen gebeld als hierboven vermeld. Onverwachte cashflow problemen, vakanties, sprinkhanenplagen en wat dies meer zij staan terugbetaling van de koopsom in de weg. Om te voorkomen dat anderen soortgelijke ervaringen gaan opdoen en dat wij ons geld terugkrijgen stel ik een incasso- faillissementsaanvraag voor; of ze betalen terug of ze worden failliet verklaard. Helaas kan ik dit niet alleen doen, ik heb een steunvordering nodig, m.a.w. iemand die ook al een maand of wat op zijn/haar geld loopt te wachten en die dit ook hard kan maken.

Wellicht iemand bereid hier medewerking aan te verlenen?

Groet,
Ronald

re
door reko01 - Oct 1, 2013 om 11:15
3 Antwoorden / 0 Vragen

Wij wachten op een bedrag van EUR290,49. Ik heb een termijn tot 2 oktober gegeven voor ik de vordering uit handen geef en men een ingebrekestelling gestuurd.
Daarop volgde een van de bekende smoesjes. Maar nog geen betaling.

Mocht je een steunvordering nodig hebben, kun je op ons rekenen. Moeten alleen er voor zorgen dat de kosten voor hun rekening komen. Ze hebben al voldoende rente kunnen trekken van onze centen.

ro
door ronald01 - Oct 1, 2013 om 12:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Reko (?),

Stuur ze dan eerst een ingebrekestelling (naam, bedrag, reden en alsnog redelijke betalingstermijn) per email en aangetekende post. Daarna moeten we even contact opnemen.

Groet,
Ronald

be
door belazerd - Oct 1, 2013 om 21:33
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij lijken slachtoffer te worden van Do Good factory. De site wekt flinke verwachtingen maar is volgens mij niet meer dan een zolderkamerttje.
- in mei de fiets van Psychologie besteld en betaald
- kort daarna was fiets al niet meer leverbaar
- toen een alternatief gekozen
- bleek even later ook niet leverbaar
- transporteur belt voor leverafspraak, voor een fiets die niet geleverd kan worden
- ene na andere toezegging door collega's die er nu niet meer werken. Vraag mij ernstig af of deze er ooit gewerkt hebben.
- dan maar verzocht om bedrag terug te storten
- belofte na belofte, miscommunicatie, excuses, excuses
- op 8 oktober schijnt er weer geld te zijn en worden ook wij betaald, daar geloof ik dus niets van.

Een blamage voor de internetwinkels die WEL doen wat ze zeggen, bereikbaar zijn en zelfs service verlenen !!!

Ga wel aangifte doen.

wi
door willem3333 - Oct 3, 2013 om 19:02
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=belazerd schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:33]Ook wij lijken slachtoffer te worden van Do Good factory. De site wekt flinke verwachtingen maar is volgens mij niet meer dan een zolderkamerttje.
- in mei de fiets van Psychologie besteld en betaald
- kort daarna was fiets al niet meer leverbaar
- toen een alternatief gekozen
- bleek even later ook niet leverbaar
- transporteur belt voor leverafspraak, voor een fiets die niet geleverd kan worden
- ene na andere toezegging door collega's die er nu niet meer werken. Vraag mij ernstig af of deze er ooit gewerkt hebben.
- dan maar verzocht om bedrag terug te storten
- belofte na belofte, miscommunicatie, excuses, excuses
- op 8 oktober schijnt er weer geld te zijn en worden ook wij betaald, daar geloof ik dus niets van.

Een blamage voor de internetwinkels die WEL doen wat ze zeggen, bereikbaar zijn en zelfs service verlenen !!!

Ga wel aangifte doen.

ik ben morgen bij de duistere deur van de dogoodfactory (er staat niets op de duistere deur)
prof.tulpstraat 16.

wi
door willem3333 - Oct 4, 2013 om 13:28
30 Antwoorden / 7 Vragen

geld opgehaald.......kan ik iedereen aanraden

re
door reko01 - Oct 5, 2013 om 12:42
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Ik had intussen de ingebrekestelling al verstuurd... termijn is verstreken. Ik verwacht dat een faillissement geen geld brengt. Ze hebben al eerder problemen gehad oa met de fiscus. Ik verwacht dat er niets overblijft voor de gedupeerden zoals wij allen.

Dus voor ik de stap zou nemen heb ik mijn zwager gevraagd langs te gaan bij de firma, welke intussen verhuisd zijn naar Prof. Tulpstraat 16 bij het Amstelstation in de buurt. Ik denk dat hij vrijdag net na Willem 3333 is geweest, mijn zwager kon zien dat hij al eerder €400,- van zijn rekening had gehaald.
Terwijl mijn zwager ernaast stond heeft Kevin het bedrag naar mijn moeder overgeboekt. Zij heeft intussen het geld binnen.
Als het mogelijk is, ga langs, haal je geld op. En daarnaast moeten we er voor zorgen dat de site uit de lucht gaat. Want er zullen steeds meer volgen. Heeft hier iemand ervaring of connecties met ervaring?
Groeten Renate

wi
door willem3333 - Oct 6, 2013 om 09:19
30 Antwoorden / 7 Vragen

ik had mijn komst per e-mail aangekondigd.
90 % van die mail krijg ik als onafleverbaar terug.

slecht teken !

wi
door willem3333 - Oct 6, 2013 om 09:53
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=belazerd schreef op dinsdag 1 okt 2013, 21:33]Ook wij lijken slachtoffer te worden van Do Good factory. De site wekt flinke verwachtingen maar is volgens mij niet meer dan een zolderkamerttje.
- in mei de fiets van Psychologie besteld en betaald
- kort daarna was fiets al niet meer leverbaar
- toen een alternatief gekozen
- bleek even later ook niet leverbaar
- transporteur belt voor leverafspraak, voor een fiets die niet geleverd kan worden
- ene na andere toezegging door collega's die er nu niet meer werken. Vraag mij ernstig af of deze er ooit gewerkt hebben.
- dan maar verzocht om bedrag terug te storten
- belofte na belofte, miscommunicatie, excuses, excuses
- op 8 oktober schijnt er weer geld te zijn en worden ook wij betaald, daar geloof ik dus niets van.

Een blamage voor de internetwinkels die WEL doen wat ze zeggen, bereikbaar zijn en zelfs service verlenen !!!

Ga wel aangifte doen.

gelijk .....ze beloven veel maar doen niets.
maar ook , internet shops moeten bij "niet leverbaar" binnen 30 dagen {na betaling van U) het geld terug betaald hebben.
je ziet hoe machteloos je met die wetgeving eigenlijk bent bent.

ik verwacht failissement , nog deze maand

pa
door patriciabrus - Oct 9, 2013 om 12:57
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik zit al vanaf juni zonder fietsen en zonder geld. Ga inderdaad aangiften doen maar ook tegen rtl4 die dus nog steeds met dit bedrijf in zee gaat. Ook zij zouden nu toch al op de hoogte moeten zijn van het bedrog van deze firma. Ook al meerdere mailtjes en telefoontjes gepleegd met elke keer het zelfde verhaal. Het laatste verhaal was dat Nick reiman is ontslagen omdat hij er een zooitje van heeft gemaakt twee dagen later een mailtje van die zelfde Nick met weer een alternatief. Heb gelijk gebeld want ik wil gewoon mijn geld terug. Nu op dit moment zijn ze niet meer te bereiken want de mail boxen zijn vol.

fi
door fietskoop - Oct 10, 2013 om 08:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wacht ook nog steeds op mijn geld.. Begin er goed klaar mee te zijn!
Heel bijzonder dat de eigenaren dit op het (ex)personeel afschuiven. Zij kunnen toch ons geld alleen overmaken?. Volgens mij maken deze heren er een puinhoop van en moeten zij zowel zakelijk als Prive worden aangesteld, is dit mogelijk?

jd
door jdevries81 - Oct 10, 2013 om 15:55
3 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.wijnoordholland.nl/index.php/?cID=9534#.Ulaxla7CSUk

jd
door jdevries81 - Oct 10, 2013 om 15:57
3 Antwoorden / 0 Vragen

Na heel wat googlen zie ik dat Kevin met een nieuw bedrijf bezig is?
https://www.facebook.com/mingleupcom

ol
door olijfje3 - Oct 11, 2013 om 12:11
284 Antwoorden / 26 Vragen

jdevries off-topic olijfje3

ki
door kimmaud - Oct 15, 2013 om 11:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dezelfde ervaring met Do Good factory. Kreeg 1 augustus te horen,via mail dat de fiets niet geleverd kon worden. Kon kiezen uit een andere fiets of het geld terug. voor het laatste gekozen, tot op heden nog geen geld terug gezien! Vaak gemaild en gebeld, beloven steeds op het einde van de week het geld over te maken.
Schandalig! Alle mails heb ik bewaard. Als je een leesbevestiging vraagt reageert men niet.
Heb ook al naar eigen huis en tuin gemaild maar krijg daar geen reactie van.

pa
door patriciabrus - Oct 15, 2013 om 16:35
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het bij eigen huis en tuin op Facebook gezet reactie gehad dat RTL op de hoogte is van de situatie en de eigenaren gesommeerd hebben voor eind oktober het geld terug te betalen. Paar minuten later een mailtje van de do good factory ze wilden ond nummer om te bellen voor uitleg. Wij terug gemaild dat ze mochten bellen maar dat wij gewoon ons geld terug eisten en dat we op korte termijn aangifte zouden gaan doen...tot op heden hebben ze nog niet gebeld en ook geen geld terug dus morgen ga ik aangifte doen tegen de do good factory en tegen RTL 4 voor oplichting.....want op elkaar afschuiven is wel erg makkelijk....

pa
door patriciabrus - Oct 15, 2013 om 16:37
3 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien een idee ga allemaal naar de Facebook pagina van eigen huis en tuin en laat daar je verhaal achter misschien gaan ze dan eens een keer actie ondernemen voor alle gedupeerde .....mijn verhaal staat er al

wi
door willem3333 - Oct 17, 2013 om 08:41
30 Antwoorden / 7 Vragen

misschien ook een idee ......... klanten van "dobadfactory" nu waarschuwen voor die tent.
zoals "arbonet". zie nederlandopdefiets.nl.

ro
door roos08 - Oct 22, 2013 om 20:06
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook hier dezelfde brief gehad, netjes van RTL.
En fijn dat het dan nu eindelijk opgelost lijkt te worden en wij ons geld terug krijgen.

ki
door kimmaud - Oct 22, 2013 om 21:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kreeg vandaag ook een mail van RTL, gelukkig mijn geld eindelijk terug.
Had afgelopen week ook naar RTL gemaild, en nu deze reactie!
Had al een afspraak bij de politie om aangifte te doen, ga dit nu maar annuleren.

jd
door jdevries81 - Oct 23, 2013 om 16:10
3 Antwoorden / 0 Vragen

Fijn dat RTL het zo oplost! Krijg ik gelukkig eindelijk mijn geld terug. Wel vind ik dat Do Good Factory er zo wel heel makkelijk afkomt. Ik zit er aan te denken om nog steeds aangifte te doen tegen zowel Do Good Factory als de eigenaren privé. Blijft oplichting!

fl
door fleur13 - Dec 4, 2013 om 19:05
6 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks dat meerderen hun geld via rtl hebben gekregen kan ik nog steeds fluiten naar mijn centen.
En krijg ook al geen reacties meer van ze, hopeloos dit.

ko
door koningjessica - Dec 5, 2013 om 12:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Een berichtje voor iedereen die net als ik dachten naar hun geld te kunnen fluiten, want er is een oplossing! Nadat ik dit forum vond en er achter kwam dat ik wel eens dieper in de puree kon zitten dan ik dacht, ben ik Do Good Factory plat gaan stalken met telefoontjes, mails en aangetekende brieven. In het hele proces dacht ik, 'Goh, laat ik ook RTL eens proberen te bellen'. Nee heb je en hulp kun je immers krijgen. Van RTL kreeg ik enorm veel steun. Zij nemen de zaak hoog op en zijn in serieuze gesprekken beland met DGF. Toch geeft dit mij mijn geld niet terug en dus had ik besloten dat ik volgende week aangifte zou doen. Tot ik vanmiddag ineens deze e-mail van RTL kreeg:

Geachte mevrouw/ meneer,

Via Do Good Factory zijn wij op de hoogte gesteld van het feit dat u een Eigen Huis & Tuin fiets heeft gekocht die niet is geleverd door Do Good Factory. U heeft ook het aankoopbedrag niet retour gekregen. Wij vinden het bijzonder vervelend hoe de gang van zaken tot nu toe is verlopen met deze partij en hebben hen hierop aangesproken. Het bedrijf is een licentie verstrekt van ‘Eigen Huis & Tuin’. Dat wil zeggen dat zij ons merk mochten gebruiken op deze fietsen waardoor zij de volledige verantwoordelijkheid voor deze transactie dragen.

Onlangs heeft u een brief ontvangen van Do Good Factory met daarin een betalingstermijn. Het lijkt erop dat Do Good Factory de aangegeven betalingstermijn niet zal halen.
Aangezien deze zaak al lang speelt, heeft RTL in dit specifieke geval een betalingsregeling getroffen met Do Good Factory. Dat betekent dat RTL het door u overgemaakte bedrag aan Do Good Factory, op uw rekening retour zal storten. Wij zullen uw kosten vervolgens verhalen op DGF. Zo willen we voorkomen dat u nog langer moet wachten op uw geld.
Voordat wij kunnen overgaan tot betaling vragen wij u om onderstaande 8 velden in te vullen en naar ons terug te sturen. Wij hebben deze gegevens nodig voor onze administratie zodat het bedrag binnen 10 werkdagen kan worden teruggestort.

Wij betreuren dat het handelen van Do Good Factory u in deze onwenselijke situatie heeft gebracht en hopen hiermee dat we dit nu zo spoedig mogelijk voor u hebben opgelost.

Vriendelijke groet,
[edit - redactie]
RTL Nederland

Het formulier dat bij de mail hoort, vinden jullie hieronder.[edit - redactie]Ik hoop van harte dat iedereen hiermee geholpen is en dat we de strijdbijl kunnen begraven!

FORMULIER EIGEN HUIS & TUIN FIETS

VOORNA(A)M(EN)

ACHTERNAAM

STRAAT + HUISNUMMER

POSTCODE

PLAATS

BEDRAG OVERGEMAAKT AAN DO GOOD FACTORY
€ ...,..
DATUM VAN BETALING AAN DO GOOD FACTORY
UW REKENINGNUMMER

de
door degreef - Dec 6, 2013 om 19:08
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben een fiets gekocht maar niets ontvangen. Sinds gisteren krijgen wij te horen dat iedereen via RTL zijn geld terug heeft gekregen....Maar wij niet. Zijn er mensen die al iets meer weten?

Groetjes

de
door degreef - Dec 12, 2013 om 12:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=fleur13 schreef op woensdag 4 dec 2013, 19:05]Ondanks dat meerderen hun geld via rtl hebben gekregen kan ik nog steeds fluiten naar mijn centen.
En krijg ook al geen reacties meer van ze, hopeloos dit.

de
door degreef - Dec 13, 2013 om 14:31
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=fleur13 schreef op woensdag 4 dec 2013, 19:05]Ondanks dat meerderen hun geld via rtl hebben gekregen kan ik nog steeds fluiten naar mijn centen.
En krijg ook al geen reacties meer van ze, hopeloos dit.

Hallo,

Wij hebben vandaag ons geld terug gekregen. Omdat ze geen gegevens hadden gekregen van de do good factory konden ze ons niet betalen. Je mag contact op nemen met RTL Publieksservice[edit -redactie]. Dit hebben we afgesproken samen. Te bereiken via: http://publieksservice.rtl.nl/contact

Heel veel success, Groetjes Natalie

wi
door willem3333 - Dec 31, 2013 om 01:06
30 Antwoorden / 7 Vragen

vergeten we niet op site van dogoodfactory (prof tulp straat 16/18- want ze spelen verstoppertje!) een negative recentie achter te laten ?? ere wie ere toe komt !!

fl
door fleur13 - Dec 31, 2013 om 11:38
6 Antwoorden / 0 Vragen

Waar doe je dat dan? Op Facebook halen ze alles er meteen af namelijk.

do
door donald2005 - Dec 31, 2013 om 12:06
5 Antwoorden / 1 Vragen

Jaaaaaaa! Wij hebben ons geld terug. Na maanden elke dag bellen/mailen hebben we ons geld terug! Vorige week dinsdag zijn we, op afspraak, langs gegaan. Toen we aanbelde wilden ze eerst niet open doen. We hebben net zolang gebeld totdat er iemand opendeed. Die wilde ons niet binnen laten maar na aandringen wel. Mijn man is tien minuten binnen geweest en toen hij buiten kwam stond het geld op onze rekening! Eindelijk een einde aan dit gezeur.... Dus... Langsgaan is toch misschien de beste oplossing! Succes allen!!

fl
door fleur13 - Dec 31, 2013 om 13:03
6 Antwoorden / 0 Vragen

Nou klinkt ook niet lekker op afspraak komen en dan ook nog niet het fatsoen om de deur open te doen. Ik zelf woon in Drenthe en ga niet nog meer geld aan hun verspillen maar daarentegen tijd maak ik wel vrij om ze op andere sites duidelijk te maken wat voor psychopatische oplichters het zijn. Al is er maar 1 iemand die zich bedenkt om daar een fiets te kopen.

do
door donald2005 - Dec 31, 2013 om 13:26
5 Antwoorden / 1 Vragen

Klopt... Fijn was het ook zeker, even, niet... Maar we hebben ons geld terug. Ik snap dat het vanuit Drenthe minder handig is. Wij wonen in Utrecht. Dat is net iets dichterbij ;-)
Succes ermee!

hutch
door hutch - Dec 31, 2013 om 14:19
4515 Antwoorden / 29 Vragen

' Do Good Factory':

"Volgens ons overleven alleen sterke merken en is marketing & communicatie een cruciaal middel om dat doel te bereiken. Een duidelijke visie over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is daarbij steeds vaker noodzakelijk.
DO GOOD FACTORY ontwikkelt strategieën die primair effectief zijn voor de opdrachtgever. Dit doen wij door middel van kritisch luisteren, scherp kijken en grip krijgen. Grip op uw markten, producten, merkwaarden en het gedrag van uw organisatie
."

Volgens mij klopt er iets niet in hun strategie / werkwijze........
En laten zij eerst maar eens naar hun eigen 'gedrag' kijken.

Hopelijk lezen (andere) bedrijven ook dit forum. Dan weten ze meteen wat de werkwijze en het 'gedrag' van de 'DoGoodFactory' is.

ez
door ezb - Feb 17, 2014 om 13:40
9 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,

Nou het is gelukt hoor, ik heb mijn geld terug van de JM fiets!! Hoe? Mijn vriend is bij Do Good factory langs gegaan, Ze deden gewoon open en hij melde dat hij geld kwam halen,. Hij werd bij [....] in het kantoor gebracht en daar was ook [....]. [....] vroeg waar het om ging en mijn vriend noemde mijn naam. Oh ja die kende [....] wel, ik had hem die dag nog gemaild zei hij! Ja dat deed ik elke dag!! Maar goed, het bedrag werd genoemd en [....] trok zijn portemonee en haalde 317,50 tevoorschijn en gaf het aan mijn vriend. (er zat genoeg geld in die portemonee voor meer fietsen zag mijn vriend!). Mijn vriend is opgestaan en weg gegaan. [....] begon nog over het tekenen van een ontvangstverklaring maar dat is niet gebeurt. We mailen we dat we het geld hebben ontvangen zei mijn partner en liep de deur uit. Wat een sukkels!! Maar goed [....] kwam nog even achter mijn vriend aan onderweg naar buiten, die wilde erover praten. Maar hij werd netjes terugverwezen naar [....] die wist er alles van. Trouwens [....] ook want al mijn mailtjes heb ik ook naar hem gestuurd! Maar goed, hebben jullie de tijd en mogelijkheid naar Amsterdam te gaan! Doen!! Het is de moeite waard! Ze zullen wel een ontvangstbevestiging willen hebben voor zij het geld afgeven, daar zullen ze wel van geleerd hebben maar dan is het geld wel terug! Ik ben gelukkig helemaal klaar met die vreselijke mensen van Do Good Factory!
Succes allemaal!!! Niet opgeven hoor!!!!

[Edit redactie: namen verwijderd]

re
door reko01 - Feb 17, 2014 om 13:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal,
Mijn moeder heeft helaas een zelfde ervaring. Veel beloftes, geen geld. Echter heeft zij een ander contact persoon namelijk [...]. Momenteel heeft zij een bericht verstuurd naar de Do Good Factory dat er juridische stappen worden ondernomen als het geld er niet op 2 oktober as. is. Reactie was natuurlijk dat er vrijdag jl geld zou binnen komen en er direct betaald zou worden. Weer een loze belofte.
Bij de naam "Do Good" heb ik toch een andere beleving dan dat de betekenis hiervan is. Jammer dat RTL en Talpa hier niets mee doen. Niet professioneel.
Als het geld er 2 oktober niet is gaan wij de procedure starten. Misschien kunnen we elkaar ook helpen door steunvorderingen in te dienen.
Allemaal, sterkte en succes!

[Edit redactie: namen verwijderd]

ez
door ezb - Feb 17, 2014 om 13:42
9 Antwoorden / 0 Vragen

Tja Valerius-2 aan dit soort commentaar heeft niemand wat. Tegenwoordig moet je bij elke internetbestelling direct betalen, daar is dit geen uitzondering op. Alleen krijg je bij andere webwinkels wel je geld terug. Dus aan dit soort opmerkingen hebben we niets!

Zoekster, nee zo ziet mijn vriend er gelukkig niet uit! hahaha! Het is grappig!!

Verder wens ik iedereen heel veel succes met het terugkrijgen van het geld! Niet opgeven en als je in de mogelijkheid bent ga het halen! Die [...] loopt met genoeg cash rond!
Reko01: ook ik had contact met die [...] maar heb altijd wel de directie ook de mails gestuurd. Succes!

[Edit redactie: namen verwijderd]

ro
door roos08 - Feb 17, 2014 om 13:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook onze contact persoon was [...], maar ik heb net geprobeerd een mail naar hem te sturen, maar kreeg een mail terug dat hij er niet meer werkt en dat we contact moeten nemen met [...] of [...].
Nu contact gehad incasso bureau en moeten eerst een aangetekende brief sturen met een allerlaatste betalingstermijn van 14 dagen. Als ze hier niet aan voldoen dan volgt actie van incassobureau.

[Edit redactie: namen verwijderd]

fi
door fietskoop - Feb 17, 2014 om 13:43
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja ik heb t zelfde gehad en [...] een paar x gesproken volgens mij is het voor t personeel ook niet fijn en zijn die Kevin en Alex oplichters. EZB jij zegt gewoon langs gaan en dan krijg je geld? Dat maar doen en zo een spierbundel mee ;-)
Nick is inderdaad niet meer werkzaam. Zal wel een puinhoop daar zijn!!

[Edit redactie: namen verwijderd]

wi
door willem3333 - Feb 17, 2014 om 13:46
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=ezb schreef op maandag 16 sep 2013, 10:27]Ja Fleur13 al diverse malen. Afgelopen donderdag nog een mail gekregen van Do Good dat er vrijdag een hoop geld binnen kwam van leveranciers en dat dan betaald zou worden. Nou je raadt het al. Niets ontvangen. Maar de aanhouder wint!! Ik ga er nu een incassobureau op inzetten.

ja ! niks dus vrijdag........nu gehoord via J/M magazine morgen of overmorgen.

aan te raden is aangifte doen voor internetfraude. (ff mieren maar okay)
in het geval van J/M klantenservice suf bellen [...] en ook hun wijzen op hun mede verantwoordelijkheid
ik wil die liegbeesten tent op de zwarte lijst ; dus doe aangifte !
geef aan dat je dat gedaan hebt

[Edit redactie: persoonlijke info verwijderd]

bart smeets
door bart smeets - Mar 7, 2014 om 09:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bang dat ik geen goed nieuws heb,
ik heb vandaag contact gehad met de J/M en de dogoodfactory is failliet verklaard sinds 4 februari.
We hebben allemaal een mooie brief gekregen dat we ons geld van de fiets terug zouden krijgen omdat de weekbladpers financieel in zou springen voor ons. Dat geld is kennelijk overgemaakt en een paar dagen later is de dogoodfactory failliet.

Wat nu?
Wij wachten ook nog steeds op ons geld.

wi
door willem3333 - May 28, 2014 om 21:34
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=bart smeets schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 09:04]Ik ben bang dat ik geen goed nieuws heb,
ik heb vandaag contact gehad met de J/M en de dogoodfactory is failliet verklaard sinds 4 februari.
We hebben allemaal een mooie brief gekregen dat we ons geld van de fiets terug zouden krijgen omdat de weekbladpers financieel in zou springen voor ons. Dat geld is kennelijk overgemaakt en een paar dagen later is de dogoodfactory failliet.

Wat nu?
Wij wachten ook nog steeds op ons geld.

volgens het faillisements verslag zijn er geen debiteuren. maar die zijn er dus wel.
mr. E.J.R. Verwey is aangesteld als curator van Do Good Factory B.V

bel hem op (zie verslag)

wi
door willem3333 - May 28, 2014 om 21:40
30 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=bart smeets schreef op vrijdag 7 mrt 2014, 09:04]Ik ben bang dat ik geen goed nieuws heb,
ik heb vandaag contact gehad met de J/M en de dogoodfactory is failliet verklaard sinds 4 februari.
We hebben allemaal een mooie brief gekregen dat we ons geld van de fiets terug zouden krijgen omdat de weekbladpers financieel in zou springen voor ons. Dat geld is kennelijk overgemaakt en een paar dagen later is de dogoodfactory failliet.

Wat nu?
Wij wachten ook nog steeds op ons geld.

klik en lees de bijlagen

http://www.cms-dsb.com/Do-Good-Factory-BV

wi
door willem3333 - Aug 30, 2014 om 22:59
30 Antwoorden / 7 Vragen

beste lui,

Rtl-4 heeft geld overgemaakt naar de firma om over te maken aan U, maar dit werd terug gevonden op de rekening van meneer de direkteur.

het geld is terug gevorderd bij de afhandeling faillissement , en gebruikt om vordering van de eerste orde te doen (belasting).

ik beticht de firma van oplichting en paullineus handelen (fallissements afspraken maken met schuld-eisers voor de daadwerkelijke executie )