Mijn Alles-in-1plus abonnement bij Ziggo is opgezegd per 23 dec.2011. Het betreft dus televisie,internet en telefoon. In de bevestigingsbrief van Ziggo wordt dat keurig vermeld: "beëindiging: Alles-in-1 Plus! Wie schets mijn verbazing als er nog steeds het televisieabonnement ad 16,95 van mijn rekening wordt afgeschreven. Na bellen en mailen was het mogelijk de beëindiging voor analoge t.v. pas m.i.v. 28 maart te beëindigen. 51 euro voor noppes naar Ziggo, die hiermee zijn grote schulden kan afbetalen! In de bevestigingsbrief wordt nergens over gesproken:gewoon "uw abonnement ALLES-IN-1PLUS wordt per 23 dec.2011 beëindigd. Volgens mij trappen hier ongelooflijk veel mensen in, gewoon een smerige rotstreek! Geen enkele aanwijzing dat Ziggo de analoge versie laat doorlopen. Ze verschuilen zich natuurlijk achter de voorwaarden. Kan hier niet meer ruchtbaarheid aan gegeven worden? Volgens mij zijn er veel mensen bij Ziggo (veel te duur!) die willen overstappen, die zouden toch gewaarschuwd moeten worden?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Het abonnement loopt nu bij Online (drie in een). Al vele malen gebeld en gemaild naar Ziggo (netjes geschreven en gebeld) maar ze blijven erbij: "Op 23 november is door u huidige provider het internetabonnement en telefoonabonnement beëindigd. Vanaf 23 december is uw Alles-in-1 abonnement beëindigd en is het televisie abonnement doorgelopen. Uw televisieabonnement is niet beëindigd door u en ook niet beëindigd door u huidig provider" Maar wel in de bevestigingsbrief (opzegging) schrijven: Beëindiging van uw "ALLES-IN-1 abonnement" (televisie/telefoon/internet). Volgens mijn rechtsbijstandsverzekering inderdaad een handige streek. Het bedrag is helaas te klein om terug te vorderen, kortom ZIGGO komt hier weer prachtig mee weg. DE SMOES van het jaar: de televisie-opzegging betreft alleen de digitale versie, analoog loopt door! Dit verzin je toch niet! (P.S. Natuurlijk had ik wel op moeten zeggen als de tv bij KPN (digitenne) zou lopen)
ik heb dit ook gehad maar het geld steeds terug laten boeken en de machtiging stopgezet en na enkele rekeningen per post nog een keer gebeld en uitgelegd dat ik had opgezegd zijn ze gestopt en zouden ze me helemaal afsluiten maar er is nog steeds uitzending op mijn tv boven.
Toch maar eens Radar melden dat Ziggo dit soort stunt uit haalt. Daar volgen ze alle providers in hun doen en laten. Zeker weten dat heel wat meer mensen zijn die (dreigen) er in lopen. Ik zou er niet aangedacht hebben om precies te omschrijven wat je niet meer wil. Wat ik wel doe is bij opzeggingen te melden dat ik van alle diensten af zie. Wil ik iets wel behouden dan meld ik daarna wat ik wel wil door na het woord 'diensten' behalve...... te zetten Zo vermijd je dit soort dingen. Niet dat je nu aan het antwoord wat hebt maar voor toekomstige opzeggingen e.d. kan het misschien wel zo handig zijn.
Het is een beetje kinderachtig van ze. Maar het alles in 1 pakket bestaat uit Digitale TV, Internet en Telefoon. Dan zeggen ze u heeft uw Analoge TV niet opgezegd. Als \aan iets begint vergeten ze niets te vermelden, dat proberen ze van alles aan te smeren, maar als je wilt opzeggen wordt er niet gezegd/gevraagd of de Analoge TV misschien ook opgezegd meot worden
beste agneske, wat stond er in het alles-in-1 Plus kontrakt van Ziggo toen je dat afsloot? Internet/telefonie/digitale televisie en standaard tv? Als dat zo is en je zegt je pakket op, dan moet mijns inziens ook daadwerkelijk alles stoppen, dus inclusief standaard televisie, want dat zit namelijk in het pakket. Zie bijgaande link: klik hier. Veel mensen hadden natuurlijk al een kabelaansluiting bij de voorgangers van Ziggo, UPC etc. Maar dat neemt niet weg, dat als je het abonnement aanpast er een nieuw kontrakt ontstaat. Kijk het eens even na. m.vr.gr.
Het probleem is dat niet U maar Online dit regelde. Overname telefoon nummer en opzeggen Internet en Telefoon. Ziggo vergeet dus dat er ook aanbieders met TV zijn.
Wat is er in opzegbrief geschreven? Bij alles in 1 is 4 producten; TV, Digi TV, Telefoon en Internet.
Het blijven leveren van normale TV doen ze vaak na opzeggen omdat er vele verhuizen en ze na enkele maanden dreigen met afsluiten als je niet aanmeld... Ik kocht de huidige woning in Augustus 2006, en heb Satelliet, dus geen Ziggo nodig. Maar... na afsluiten in november 2006, TV op slaapkamer en radio kreeg ik na proberen in januari 2007 weer signaal. Ik kijk dus nu al ruim 5 jaren gratis!
Elke 2 jaren een brief of ik klant wil worden en dreigen met afsluiten dus ze proberen het gewoon. Ik heb nooit een contract gehad.
Maar nu het volgende, U is overgestapt van TV naar Alles in 1 dus als je die opzeg is het niet duidelijk of je alles opzegt of alleen die extra's. Ik zou alle TV bedragen terug boeken via eigen bank. Er is geen lopend contract meer en omdat de rest is opgezegd zullen ze het er wel bij laten zitten..
Dat ze nog TV leveren, ze mogen afsluiten maar wel gebruiken is niet verboden, als zij geen kosten willen van stekker eruit halen is dat hun probleem. TV afsluiten moet bij jou in straat gebeuren en de rest gaat op afstand dus voor hun makkelijker...
Verder is door overname en fusie het mogelijk dat je ooit bij een andere firma zat met afwijkende voorwaarden en omdat ze nooit de nieuwe huidige stuurden is het een puinhoop met lopende contracten.
Bij mijn huis was ooit een CAI, de kabel van Gemeente en die is komen te vervallen na overname dus ik ben niets meer verplicht. De regel was dat je geen antenne voor NL 1, 2 en 3 meer op dak mocht maar door Digitenne is deze regel vervallen.
[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 27 mrt 2012, 18:49]Waar heb je nu dan je abonnementen lopen?
Schrijf gewoon een brief naar Ziggo en vraag netjes je geld terug.
Mijn ervaring is dat je bij Ziggo niet "netjes" te werk moet gaan, flink kwaad worden en onbeschoft gedrag helpt (helaas) vaak, zo ook bij Essent. storneren ??
Hallo agneske, best wel vreemd aangezien ik sinds kort eveneens alles in 1 kreeg aangeleverd. De factuur welke ik aansluitend ontvangen heb, liet zien dat het pakket “analoge TV” in mindering was genomen op het totaalbedrag. Dit hoeft nu dus niet meer betaald te worden, wel het extra zenders pakket van 13 euro. Dus in deze situatie is wel degelijk het analoge pakket volledig vervallen, enkel ik sloot mij aan en u sluit af. Daar zal Ziggo natuurlijk heel anders tegenaan kijken. Mij advies is storneren de maandbedragen en zien waar het schip strand. Als u een toezegging van afsluiting heeft houd dit m.i. in elke rechtszaak (komt er niet van hoor) stand. Wel gaat men dreigen met afsluiten dat is prima, u wilt niets anders. In de voorafgaande reacties kunt u lezen dat dit dreigen nog wel eens ten voordele uitpakt. Onderstaande tekst heb ik van de Zigg site onder het hoofdstuk opzeggen, dus vraag ik mij in ernst af waar men die drie maanden termijn vandaan haalt. Nogmaals ik zou het scherp gaan spelen.
""De abonnementen van Ziggo (en Casema, @Home en Multikabel) zijn elke dag opzegbaar. De opzegtermijn is 1 maand en gaat in op de dag dat Ziggo je opzegging ontvangt. Dus opzegging op 13 mei betekent dat 13 juni de eerst mogelijke einddatum is van het abonnement. Natuurlijk kun je ook een latere einddatum kiezen"".
Beste Agneske, Als je Alles in één hebt opgezegd, loopt je analoge contract niet door, want je had geen analoog meer (neem ik aan). Dat ze nog steeds beeld doorgeven, heb je niets mee te maken. Ik heb al meer dan een jaar geen Ziggo meer (nu interactief van KPN-veel beter!!) maar ik heb ook nog steeds beeld via de kabel.Gewoon het bedrag elke keer via internet bankieren terugboeken. Kan binnen 30 dagen in de meeste gevallen. En elke keer een mail naar Ziggo dat ze potverkoffie nu weer geld hebben afgeschreven. Bij mij hadden ze na opzegging ook weer ingehouden en ik heb het ook steeds weer teruggeboekt en geklaagd. Stuurden wel een aanmaning maar daar moet je je niets van aantrekken. Eventueel na verschillende mailtjes een keer ''dreigen'' dat je het nu zat bent en naar Kassa stapt. Wil vaak ook helpen. Succes in ieder geval!
Alles is al geprobeerd: mails, boze mails, telefoontjes (0900nrs, terwijl ik gratis vaste nr abonnement had en heb!) maar geen enkel begrip. Mijn ziggo abon.3in1 is het vervolg op mijn Home abon. (Home is overgenomen door Ziggo) en bevat dus digitale tv/internet en telefoon met 2! smartcards voor digitale tv (ik had helemaal geen analoge tv meer), een duur abonnement van 63 euro/maand. Ik heb nu een vergelijkbaar abonnement bij Online (T-mobile) 3in1 voor 42 euro/maand!! Ook daar ging in het begin niet alles goed, maar het is tot tevredenheid opgelost; dat is dan weer heel prettig, dat er naar je geluisterd wordt en dat ze je serieus nemen. Ziggo tv wordt 28 mrt beëindigd, ik had de afschrijvingen te laat in de gaten, nl. 28 febr. Het komt vooral doordat je een abonnement vooraf betaald! Storneren heb ik geprobeerd, maar ik heb het nog niet terug. Ik blijf volhouden en probeer het dus terug te boeken! Jullie allen bedankt voor de reacties, zou het helpen?
Als werkelijk alles opgezegd wordt dus ook analoge tv abonnement dan moet dat uitdrukkelijk schriftelijk aangetekend aan Ziggo meegedeeld worden. Copie brief + verzend bewijs bewaren.
beste agneske, ik zou a.s. maandagavond toch maar een melding doen bij Radar zoals jokesk dat aangeeft. Wie weet behandelen ze het dan in een volgende uitzending. Vara belbus zou ook nog kunnen. Veel succes. m.vr.gr.
[quote=f.weele schreef op donderdag 29 mrt 2012, 08:32]beste agneske, ik zou a.s. maandagavond toch maar een melding doen bij Radar zoals jokesk dat aangeeft. Wie weet behandelen ze het dan in een volgende uitzending. Vara belbus zou ook nog kunnen. Veel succes. m.vr.gr.
Nou, nou, nou, belbus voor een paar tientjes, denk niet dat dit enige kans van slagen heeft. Maar goed, "nooit geschoten is altijd mis". Suc6
@ f.weele: Is waar, had eigenlijk het onderhavige geval in gedachten. Zeker is dat samenbundeling heel vaak rendeert, doch zou dit werkelijk zo vaak gebeuren? Zoals ik in mijn eerdere reactie reeds aangeef staan de voorwaarden voor opzegging op hun eigen site. Daar is volgens mij niets onduidelijk aan. Vraagsteller wint op alle fronten, enkel het storneren schijnt niet te lukken en dat is vreemd. Normaal gaat dit zonder problemen.
Zit je er een bepaalde tijd aanvast want als dat het is en je beindigd het voor de data dan is het afkopen van contract wat telefoon providers ook doen. Verder weet ik alleen dat bedrijven steeds brutaler worden na mijn inzien.
bevestigingsbrief Ziggo: " uw abonnement ALLES-IN-1PLUS wordt per 23 dec.2011 beëindigd". Nou duidelijker kan Ziggo het zelf dus niet maken. M.a.w. Alles!! wordt beëindigd, ook het analoge tv abonnement. Juridisch gezien heeft t.s. volgens mij het recht om de reeds betaalde analoge t.v.- abonnementskosten van € 51,= terug te vorderen. m.vr.gr.
[quote=tienvliet schreef op woensdag 28 mrt 2012, 17:29]. De factuur welke ik aansluitend ontvangen heb, liet zien dat het pakket “analoge TV” in mindering was genomen op het totaalbedrag. Dit hoeft nu dus niet meer betaald te worden, wel het extra zenders pakket van 13 euro.
Analoog is dus niet Vervallen zoals je stelt maar die betaal je nu niet Bovenop het (extra) Pakket, analoog is een vast/standaard iets en daarbij Kun je kiezen voor een (extra) Pakket, vervalt dat (extra) Pakket dan val je terug op analoog (en vervalt die `korting` die je kreeg op analoog en betaal je het dus gewoon weer )........ Helaas maken ze dat niet erg duidelijk begrijpbaar als je iets op wilt zeggen.
Contact op nemen met directie van ziggo Dit is meneer Bernard Dijkhuizen. Ziggo hoofdkantoor Atoomweg 100 3542 AB Utrecht Dit hebben wij ook gedaan, de klantenservice bellen hielp nl niet.
Gisteren een aanmaning ontvangen van Ziggo: het gestorneerde bedrag van maart voor een z.g. analoog tv-abonnement ad 16,95 + boete van 10,00, dus 26,95 binnen 5 dagen over te maken! Mijn antwoord: " Vandaag kwam er bij mij een aanmaning van Ziggo binnen, brief en enveloppe zonder datum van ontvangst, met daarin een nog openstaande factuur, t.w. het door mij gestorneerde bedrag ad 16,95 met daar bovenop 10,00 aanmaningskosten, binnen 5 dagen over te maken op 115856730. Dat ik hiertegen bezwaar maak behoeft geen betoog. Integendeel ik verzoek u de teruggave van 33,95 euro, eveneens binnen 5 dagen op mijn rekening 83935 over te maken. Over bovenstaande heb ik uitgebreid contact gehad met Kassa en de Consumentenbond ( lidmnr. 3847535) en mijn rechtsbijstandsverzekering (Univé) en stuur ik hen een kopie van deze brief toe, evenals naar de Ziggo directie, i.c. CEO dhr. Bernard Dijkhuizen". Wordt vervolgd, agneske
heel toevallig, las ik je artikel via de kassa nieuwsbrief. en dit verhaal kwam mij enigszins bekend voor, per 1 maar 2012 overgestapt naar Online, die voor mij de opzegging bij Ziggo regelde. ook een bevestigingsbrief ontvangen voor alles-in-1. maar toen ik de "laatste" factuur ontving kreeg ik toch argwaan en wat blijkt! precies hetzelfde verhaal. heb direct Ziggo gemaild, maar die geven aan dat zei alleen een opzegging voor internet en telefonie hebben ontvangen. en ik pas per 29 april analoge tv kan opzeggen. vandaag heb ik een incasso ontvangen, die ik onder protest heb betaald. graag blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen in jou "zaak" en wil je dus laten weten dat ze dit geintje bij meer mensen proberen uit te halen. ik ga nog contact opnemen met online en ziggo weer mailen dat dit absoluut niet kan! wordt dus ook vervolgd!
beste kari-zara, het wordt een hele strijd tegen zo'n gigant als Ziggo, maar ik ben heel gemotiveerd, juist omdat Ziggo zo'n machtige speler is en ik vind dat ze hier niet mee mogen doorgaan, het is gewoon misleiding! De consumentenbond neemt contact op met Ziggo, mijn protestbrief is ook naar de CEO van Ziggo gegaan, ik heb contact met mijn rechtsbijstandsverzekering, dus wordt vervolgd. Het wordt wel een giller, dit alles om 16,95 euron incasso die ik gestorneerd heb! Maar volgens mij zijn er heel wat consumenten die hier tegen aanlopen en het altijd te laat in de gaten hebben...of soms helemaal niet!
Bedankt voor jullie verhalen en de rest bedank voor de antwoorden. Graag zou ik het een en ander voor jullie willen uitzoeken. Ik kan nu helaas nog geen duidelijk antwoord geven, maar als ik jullie gegevens heb dan ga ik even kijken wat ik kan doen.
Als jullie je klantgegevens (postcode, huisnummer en klantnummer) via een mailtje naar mij toe willen sturen dan pak ik het hier verder op. Je kunt mij bereiken op ziggowebteam@ziggo.nl
Gebruik graag het onderwerp: Webcare || opzegging bij Ziggo en toch door laten lopen ||
Alvast bedankt en onze excuses voor deze vervelende situatie.
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat dit zo kan voorkomen altijd bij een ander. In al die jaren dat ik bij ziggo (voorheen casema) heb ik ook wel eens wat gehad maar werd het altijd binnen een korte tijd opgelost. Maar je heb nu eenmaal mensen die altijd de pech hebben dat het altijd bij hum mis is.
Ik heb je inmiddels via de mail een uitleg gestuurd en hoop dat het nu allemaal duidelijk is geworden.
Even voor de andere lezers:
De overstap desk is er enkel voor om het internet abonnement, en met uitzondering een telefoon abonnement stop te zetten. Het tv abonnement moet je dus altijd zelf opzeggen.
Tevens sturen wij van iedere wijziging een bevestiging via de post. Hierin staat ook welke abonnementen er opgezegd worden en welke diensten er door blijven gaan.
Het antwoord van Ziggo is niet alleen onbevredigend, ook misleidend: als je alles in 1 opzegt en je hebt telefoon,internet en tv dan zeg je DRIE abonnementen op, dat mag duidelijk zijn. Als Ziggo in de opzegbrief nou duidelijk had aangegeven: "cliënt u zegt tv/internet/telefoon op, MAAR HET ANALOGE TV-abonnement blijft doorlopen, dan zijn ze eerlijk bezig. Naast de opzegging hecht ik eraan om nogeens aan te geven, dat T-mobile/online voor hetzelfde abonnement (en sneller internet!) 43 euro/mnd vraagt, en Ziggo 63. Je bespaart 240 euro per jaar, dat is toch geen kleinigheid! De hard-diskdecoder krijg je er gratis bij, bij 2-jarig contract. En dan dreigt ZIGGO ook nog met een deurwaarder, en dat voor 16,95 euro! Kari_zara, wordt vervolgd!
Ik heb hetzelfde probleem. Overgestapt naar Tele 2 en brief ontvangen van Ziggo dat mijn Alles in 1 Plus per 1 maart is opgezegd.
Bedragen worden gewoon nog geincasseerd. Dit heb ik laten terugboeken en zojuist contact gehad met helpdesk waar ik hetzelfde onzinverhaal heb moeten aanhoren als de rest.
Ik ben naar niets gekomen met Ziggo en heb een Alles in 1 Plus afgesloten. Nu stap ik over, zeg mijn Alles in 1 Plus op, en tot mijn verbazing hou ik ineens een televisie abonnement over.
Ik ben zeker niet van plan te betalen en zal de bedragen blijven storneren. Ook zal ik kijken of het zin heeft mijn rechtsbijstand in te schakelen want ik vindt dit een pure vorm van oplichterij.
Ik hoop dat Ziggo beseft dat deze vorm van oud klanten nog even naaien ze toekomstige klanten gaat kosten. Hoe het er nu naar uitziet zal ik nooit meer naar Ziggo overstappen.
De klant dient in een aangetekende brief aan Ziggo uit te leggen wat met "ALLES" bedoeld wordt: analoge tv ( de instinker omdat daar niet aan gedacht wordt door de te goeder trouwe klant) digitale tv + eventuele extra pakketten telefonie + eventueel belvrij internet + eventueel plus, extra of basis daarbij vermeld. Trek meteen toestemming tot automatische incasso per direct in. Dat maakt alle a.i.'s erna onterecht! copie brief + verzendbewijs bewaren.
=agneske schreef op donderdag 12 apr 2012, 10:37: Het antwoord van Ziggo is niet alleen onbevredigend, ook misleidend: als je alles in 1 opzegt en je hebt telefoon,internet en tv dan zeg je DRIE abonnementen op, dat mag duidelijk zijn. Als Ziggo in de opzegbrief nou duidelijk had aangegeven: "cliënt u zegt tv/internet/telefoon op, MAAR HET ANALOGE TV-abonnement blijft doorlopen, dan zijn ze eerlijk bezig. Naast de opzegging hecht ik eraan om nogeens aan te geven, dat T-mobile/online voor hetzelfde abonnement (en sneller internet!) 43 euro/mnd vraagt, en Ziggo 63. Je bespaart 240 euro per jaar, dat is toch geen kleinigheid! De hard-diskdecoder krijg je er gratis bij, bij 2-jarig contract. En dan dreigt ZIGGO ook nog met een deurwaarder, en dat voor 16,95 euro! Kari_zara, wordt vervolgd!
Zoals Agneske al aangeeft is de reactie van Ziggo in deze misleidend. hier wordt het beeld geschetst alsof er duidelijk vermeld staat in de bevestigingsbrief dat het analoge tv abonnement blijft doorlopen. dat is geenszins het geval. in de bevestigingsbrief wordt duidelijk gesproken over 3 diensten. Televisie, radio en telefonie. waardoor je er vanuit gaat dat alle Ziggo diensten worden beëindigd. graag volg ik de verdere ontwikkelingen in deze!
In mijn situatie kwam Ziggo met een telefoontje: excuus en we storten de kosten van het analoge abonnement terug (3 maanden) Nu maar hopen dat Ziggo dat ook gaat doen in al die andere gevallen. Ik zou zeggen blijf protesteren en storneren. Ook heb ik Ziggo gemeld dat we nu mogen verwachten, dat in de opzeggingsbrief altijd vermeld wordt: "denk erom uw analoge abonnement ad 16,95/maand blijft doorlopen". Dank voor jullie reacties en succes.
Zojuist Alex gemaild, van het Ziggo webcareteam, uiteraard verwacht ik dat ook bij mij de kosten zullen worden teruggestort. an afwachting. ben bij voor @agneske dat het voor haar al is opgelost. wordt vervolgd.
Zojuist Alex gemaild, van het Ziggo webcareteam, uiteraard verwacht ik dat ook bij mij de kosten zullen worden teruggestort. in afwachting. ben bij voor @agneske dat het voor haar al is opgelost. wordt vervolgd.
nou wordt ie helemaal mooi, na enig mailcontact gehad te hebben met Ziggo, geven ze aan dat ze mijn situatie en die van Agneske niet als hetzelfde kunnen beordelen, Als ik vervolgens vraag waarom niet, krijg ik daar geen antwoord op. ik ga donderdag contact opnemen met de consumentenbond. was tot nu toe wat gematigder maar klaarblijkelijk werkt dit niet en meten ze graag met 2 maten bij Ziggo, of moet ik dit zien als dank voor mijn klandizie al die jaren? ik begrijp best dat Ziggo een mega schuld heeft af te betalen, maar als ze dit bij iedereen proberen wordt dat nog moeilijk. wordt vervolgd wederom!
Ja hoor, ik hoorde Ziggo al denken: dit mens moeten we de mond snoeren! Zag een foto in de Volkskrant van de CEO Dijkhuizen, hem heb ik een copie gestuurd, misschien gaf dat de doorslag? Nooit accepteren kari_zara, dan maar via de consumentenbond. Wat ongelooflijk stom van Ziggo, daar neemt toch niemand genoegen mee, de een wel geld terug storten en de ander niet! Nu moeten we nog hopen dat bij een opzegging Ziggo vermeld, dat analoog door blijft lopen. Doen ze dat niet dan hoop ik dat iedereen blijft protesteren, want het is en blijft een rotstreek. (ik had een 3in1 abonnement met onbeperkt bellen, kosten 63 euro per maand, nu bij T-mobile exact hetzelfde abonnement, maar nu 43 euro: scheelt 240 euro per jaar EN DAN OOK NOG SNELLER INTERNET! Succes kari_zara!
Hallo Kari_zara, Ben eigenlijk benieuwd of je al een reactie hebt ontvangen van de consumentenbond of van Ziggo. Betreffende teruggave van je abonnementsgeld. Heb een tijdje niets meer gehoord, je hebt het toch niet opgegeven? Hoor graag van je, ik voel me aangesproken dat ik wel en jij niet(?) geld hebt terug ontvangen, met groet, agneske
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd. Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap? Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend. Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer