De beste glimlach (tanden bleken) geeft niet thuis
begin januari bestelde ik een tandenbleekset bij "de beste glimlach" ik betaalde ong 45 per ideal. tot op heden heb ik niets ontvangen, 5 jan was het bedrag afgeschreven. ik heb diverse keren gemailed, hun contactformulier ingvuld en berichten achter gelaten op hun chatsite, net waren ze zowaar online, 2 wachtenden voor me, ik liet alvast een chat achter, opeens waren ze weg, mijn naam gezien zeker!!!!
dit is pure [edit-redactie], ze noemen notabene nog de consumentenbond....
nergens een telefoonnmr natuurlijk:-(
wat kan ik doen?
groet
sandra
Zou wel zo handig zijn als de redactie de topic vanuit discussies even hier naar toe had gekopieerd! Teveel moeite blijkbaar.
Stacey schreef bij discussies al:
Je had berichtje van Hansa (bijna onderaan pagina) op forum zelf al wel gezien als ik het goed begrijp ?!
Bij deze de waarschuwing ook maar even hier geplaatst:
december 2010 --Waarschuwing.
De websites o.a. http://gemakkelijktandenbleken.nl/ en
http://www.debesteglimlach.nl/ zijn pure zwendel.
Zij verkopen de producten Whitelight / Idol-White / IonicWhite / Altawhite.Trap hier niet in. Geef nooit uw credit card nummer op. Lees hier ervaringen van Engelse klanten die hier ingetrapt zijn. Ze zijn nu in Nederland aan de slag gegaan........Forum
Weinig aan te doen, ordinaire [edit redactie]
Bytheway: het is niet zo moeilijk even een logo (in dit geval de CB) op je eigen site te plaatsen. Heeft verder natuurlijk geen enkele waarde.
Bovendien staan op de betreffende site geen naw-gegevens, in die gevallen is het sowieso niet verstandig om daar iets te kopen.
Bralex v.o.f.
Noorderhaven 31
9712VG Groningen
KVK:01169970
BTW-nummer:NL821720892B01
Geen Telefoon te vinden op dit adres
Kijk ook eens met Google Streetview
@pavoordef: juist ja, die gegevens zijn ook te lezen bij de door Stacey gegeven link naar het forum.
inmiddels heb ik 3 emails ontvangen van de beste glimlach, waaronder een dat ze mijn topic op deze site hebben gelezen. ze boden aan om het bedrag onmiddelijk terug te storten en de vraag of ik dan mijn klacht in wil trekken. hierbij deel ik mede dat het bedrag binnen 2 dagen op mijn rekening stond. iig heeft mijn topic en jullie schrijven geholpen. allen dank hiervooor!
vriendelijk groet,
sandra
Beste mensen,
Ik ben een medewerker van debesteglimlach.nl.
Als u klachten heeft die betrekking hebben op een aankoop die u bij debesteglimlach.nl heeft gedaan dan zou ik deze graag persoonlijk met u willen afhandelen. De berichtgeving over dat wij oplichters zijn klopt niet. Ook de website http://gemakkelijktandenbleken.nl/ waar in een reactie naar gerefereerd wordt is niet van ons.
Met vriendelijke groet,
Bram
helpdesk@debesteglimlach.nl
Ik heb 25 januari een bestelling gedaan bij het hierboven besproken bedrijf 'Debesteglimlach.nl'. Het is nu 7 februari en ik heb nog niets ontvangen. Een email verstuurd en daarin een uiterlijk termijn van reactie gesteld, niets gehoord.
Dit lijkt mij oplichterij! Het kan best zijn dat elfje11 haar geld terug heeft gekregen, echter dat zou iedere oplichter natuurlijk doen, slimme zet. Er zullen er vast een hoop zijn die niet aan de bel trekken en naar hun product en geld kunnen fluiten.
Misschien ben ik te voorbarig en is het een legitiem bedrijf, die indruk krijg ik nu echter niet...
[quote=bralex schreef op zaterdag 29 jan 2011, 19:13]Beste mensen,
Ik ben een medewerker van debesteglimlach.nl.
Als u klachten heeft die betrekking hebben op een aankoop die u bij debesteglimlach.nl heeft gedaan dan zou ik deze graag persoonlijk met u willen afhandelen. De berichtgeving over dat wij oplichters zijn klopt niet. Ook de website http://gemakkelijktandenbleken.nl/ waar in een reactie naar gerefereerd wordt is niet van ons.
Met vriendelijke groet,
Bram
helpdesk@debesteglimlach.nl
@Bram,
Waarvoor dient het logo van de consumentenbond op uw website? Dat is mij geheel niet duidelijk, kunt u hier nog graag verduidelijking over geven?
Daarnaast zou het ook zinvol zijn om een bezoekadres te vernoemen en een normaal te bereiken telefoonnummer, hierdoor voorkomen jullie al een hoop onbegrip en wazigheid!
De consumentenbond is trouwens door mij al ingelicht. Ik heb bij hen de vraag neergelegd waarom hun logo verschijnt op een website waar vermoedens van bestaan dat ze frauduleus handelen. Binnen 4 werkdagen geven ze antwoord hierop.
Er is nog steeds geen antwoord op mijn mail richting 'De beste glimlach' verschenen. Mocht Bram van Bralex ( volgens mij sta je ook op linked in ) bij het lezen van dit bericht denken: laten we die klant z'n geld eens teruggeven, hier zijn de bestelgegevens:
BETALINGSKENM. 294769003
0020000326768187 25-01-11 23:32
BESTELLING32110
Bralex
Mooi, ik zal opgelicht nu inlichten en mogelijk morgen ook aangifte doen. Om alvast google-zoekers van dienst te zijn alvast wat tags:
Debesteglimlach.nl is oplichting
Debesteglimlach.nl zijn oplichters
Debesteglimlach.nl fraude
Om je tanden weer wit te krijgen zag ik vanavond de dekselse dames op tv en hun tip was , snij een aardbei doormidden en wrijf hiermee over de tanden .
Of het helpt weet ik niet , maar als het helpt is het wel veel goedkoper.
Hans
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer