fe
door festinger Nov 2, 2014 om 01:45
Geldzaken & recht

Rijkenbelasting

Groen Links komt met het voorstel met als doel zeteltjes te winnen. Er zijn tal van mensen die meer bezitten dan ons overheidstekort om maar wat te noemen. Met 1 miljard i.p.v. 10 of meer is toch ook genoeg? Heb niets met GL en gun iedereen rijkdom.

We hebben voedselbanken in ons land en mensen/organisaties halen hier voldoening uit.

Begrijp het niet

1460 43 Rapporteer

door 1953 - Nov 2, 2014 om 02:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Was toch de SP die dat heeft geopperd.

Niemand begreep ook de 'voddentaks' niet!

costnix
door costnix - Nov 2, 2014 om 10:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat moet een mens met 1 miljard in Euro's? Leegprlunderen die mensen!

valerius-2
door valerius-2 - Nov 2, 2014 om 14:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het is n.l. zo meer ze hebben des krijgen ze, de opbrenmgsten van die kapitalen zijn zo hoog dat zij het nooit voor gebruik op kunnen maken. Daarom zal het hun geen kwaad doen, maar wat men eenmaal heeft wil men niet kwijt.

zw
door zwaardvis - Nov 2, 2014 om 16:03
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Een superrijken belasting is nog tot daar an toe, maar leg die grens dan niet te laag. Niet op een grens die voor gewone werknemers die zuinig leven wel/makkelijk haalbaar is. Niet op 100.000 maar inderdaad op 1 miljoen. 500.000 zou nog kunnen mits deze mee stijgt met inflatie.
Maar ook een gewone werknemer, zonder kinderen, die zuinig leeft, kan 10.000 per jaar sparen. En die 100K heb je al in 8 jaar sparen/beleggen bereikt. Om jezelf in te dekken tegen de afbraak van de sociale verzekering heb je gewoon een spaarsaldo nodig. 1 miljoen bereik je niet gauw met een gewoon salaris.

ho
door hopetobehelping - Nov 2, 2014 om 17:47
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Het klinkt inderdaad als een 'popie jopie' verhaal om zetels te winnen.
Voordat het de tweede en eerste kamer door is zal het dus al wel lek geprikt zijn en dus niet doorgaan.

door 1953 - Nov 2, 2014 om 18:10
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op zondag 2 nov 2014, 10:23]Wat moet een mens met 1 miljard in Euro's? Leegprlunderen die mensen!

En dan zeker aan die arme drommels- die te beroerd zijn om (zwart) te werken - en daar moeten dan de rijken, eerlijk verdiend, moeten dan maar lijden onder 'de rotte appels in onze maatschappij'!

door 1953 - Nov 2, 2014 om 18:11
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 2 nov 2014, 14:26]Het is n.l. zo meer ze hebben des krijgen ze, de opbrenmgsten van die kapitalen zijn zo hoog dat zij het nooit voor gebruik op kunnen maken. Daarom zal het hun geen kwaad doen, maar wat men eenmaal heeft wil men niet kwijt.

Wie bepaalt dat?!

door 1953 - Nov 2, 2014 om 18:12
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op zondag 2 nov 2014, 10:23]Wat moet een mens met 1 miljard in Euro's? Leegprlunderen die mensen!

Kijk in de spiegel en begin bij jezelf!

costnix
door costnix - Nov 2, 2014 om 22:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@1953
Ik heb net in de spiegel gekeken en zag mijzelf. Ik moet het met een arbeidsongeschiktheid uitkering doen.

zw
door zwaardvis - Nov 2, 2014 om 23:02
1525 Antwoorden / 51 Vragen

Het is beter om (te) hoge inkomsten zwaarder te belasten ipv de huidige 52%. Bijvoorbeeld boven het publieke norminkomen van de min.president. Bv. 62% boven de 300.000 per jaar.
Over vermogens is al belasting betaald en betaal je zelfs meer dan het rendeert: 1,5% inflatie + 1,2% belasting is 2,7% verlies sowieso. Dat krijg je niet op een spaarrekening om dat goed te maken. Ja misschien net, als je het > 10 jaar vastzet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

door 1953 - Nov 3, 2014 om 01:29
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=costnix schreef op zondag 2 nov 2014, 22:23]@1953
Ik heb net in de spiegel gekeken en zag mijzelf. Ik moet het met een arbeidsongeschiktheid uitkering doen.

Vandaar ... 'Sir Robin of Sherwood' oftewel 'Robin Hoed' voelen.

door 1953 - Nov 3, 2014 om 01:34
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op zondag 2 nov 2014, 23:02]Het is beter om (te) hoge inkomsten zwaarder te belasten ipv de huidige 52%. Bijvoorbeeld boven het publieke norminkomen van de min.president. Bv. 62% boven de 300.000 per jaar.
Over vermogens is al belasting betaald en betaal je zelfs meer dan het rendeert: 1,5% inflatie + 1,2% belasting is 2,7% verlies sowieso. Dat krijg je niet op een spaarrekening om dat goed te maken. Ja misschien net, als je het > 10 jaar vastzet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Waarom zouden de rijklustigen moeten opdraaien voor de armlastigen onder ons. Gaan ze maar weer naar de kerk, die deden in vroegere tijden ook voor de armlastigen voorzien van voedsel e.d.
Tegenwoordig is dat gemoderniseerd in de voedselbanken.

zw
door zwaardvis - Nov 3, 2014 om 11:15
1525 Antwoorden / 51 Vragen

@1953. Verdien je meer dan 300.000 euro per jaar of zo?

costnix
door costnix - Nov 3, 2014 om 11:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@zwaardvis
@1953 krijgt, maar het verdient het niet :-)

costnix
door costnix - Nov 3, 2014 om 11:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@1953
Daarom stem ik al jaren SP.

pi
door pieterwolters - Nov 4, 2014 om 19:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=festinger schreef op zondag 2 nov 2014, 01:45]Er zijn tal van mensen die meer bezitten dan ons overheidstekort om maar wat te noemen.

De NL staatsschuld is bij 460 miljard euro. De rijkste persoon ter wereld heeft iets van 80 miljard dollar.
En als we het beperken tot het begrotingstekort: ca 21 miljard, de rijkste Nederlander (die ook in Nederland woont) heeft zo'n 3 miljard.

Wat je zegt klopt dus niet.

zw
door zwaardvis - Nov 4, 2014 om 21:10
1525 Antwoorden / 51 Vragen

En zelfs de rijkste man heeft geen 80 miljard dollar. Dat bedrag is puur theoretisch. Het bestaat hoofdzakelijk uit aandelen Microsoft. Wat denk je dat er gebeurt als hij die morgen te gelde wil maken? Dan stort de koers in van 40 dollar naar 4 cent en krijgt hij er maar 80 miljoen voor of zoiets.
Vraag en aanbod. Bij aandelen bezit wordt altijd net gedaan alsof alle aandelen dezelfde waarde hebben als het laatste aandeel dat verhandeld is. Dat is natuurlijk niet zo, maar je betaalt er wel belasting over.

fe
door festinger - Nov 9, 2014 om 02:11
410 Antwoorden / 18 Vragen

Ben ook Hoogopgeleid Kan daten/beleggen en deelnemen aan allerlei activiteiten mijn geld nog groter te maken Investeer in bij vrienden zijn. Ben het woord kwijt .Ach spijt ben niet voor niets opgeleid boven op een flat van 10 hoog.

komsja
door komsja - Nov 10, 2014 om 18:36
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Vind het allemaal prima dat er mensen zijn die een enorm hoog inkomen hebben (behalve die gastjes in de voetbal en tenniswereld enz enz enz enz enz want dat slaat gewoon helemaal nergens op en het inkomen staat totaal niet in verhouding TOT!!!!!!!!!
Dat mensen een hoog inkomen hebben die bij bijvoorbeeld in de zorg zit:mensen die als WIJ onszelf bijvoorbeeld niet meer kunnen wassen na ons onder gescheten te hebben omdat we dat zelf niet meer kunnen of een chirurg die ons weer op weet te lappen en te repareren na een ernstig ongeval of what ever noem het maar op,die mensen zouden het niet erg vinden om een beetje in te leveren,maar het gaat om die exorbitante inkomens van personen die ook voor anderen een hoop geld in het laatje weten te schuiven en die lieden moeten aangepakt worden.

de eelco
door de eelco - Nov 11, 2014 om 10:15
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik volg je nu een aantal maanden(((zolang je onder deze naam bezig bent)))en blijf me verbazen over jou....
je komt met de meest belachelijke tip/discussies en reageert zelf regelmatig op je eigen tip/discussies om maar aan je brood nodige puntjes te komen.
maar zoals je op deze discussie reageert slaat echt alles...
het is misschien helemaal niet zo,n slecht idee om het geld wat eerlijker te verdelen...
maar blijkbaar heb jij je schaapjes al op het drogen en het kan jou geen ruk schelen of er mensen zijn hier in nederland die geen nagel hebben om aan hun kont te krabbelen..
jou opmerking_____((((((Waarom zouden de rijklustigen moeten opdraaien voor de armlastigen onder ons. Gaan ze maar weer naar de kerk, die deden in vroegere tijden ook voor de armlastigen voorzien van voedsel e.d.
Tegenwoordig is dat gemoderniseerd in de voedselbanken)))))))) ____doen al mijn haren rijzen .....
ik vond je al niet zo bijster slim maar nu ben je in mijn ogen een regelrechte kortzichtige persoontje.....
walgelijke opmerking !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............................

costnix
door costnix - Nov 11, 2014 om 14:52
2874 Antwoorden / 1 Vragen

1953 verlangt terug naar het tijdperk waarin de rijke stinketd tegen de pastoor zegt: "Als jij ze dom houdt, hou ik ze arm".

de eelco
door de eelco - Nov 12, 2014 om 09:04
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=costnix schreef op dinsdag 11 nov 2014, 14:52]1953 verlangt terug naar het tijdperk waarin de rijke stinketd tegen de pastoor zegt: "Als jij ze dom houdt, hou ik ze arm".

dat ik zijn reactie las viel ik bijna van me stoel......
wat een ongelovelijke L............................

tijger1
door tijger1 - Nov 12, 2014 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ach De Eelco, trek het u niet aan. @1953 beweert in een ander topic per jaar honderden bezwaarschriften tegen de bijstand verlening te behandelen. Dan moet men alleen al een beetje doordraaien.

En wat denkt u wel van zijn kwesties met KPN en Ziggo en daarnaast nog offertes voor nieuwe banken van € 7000? En nu weer hogere premie voor de zorgverzekering?

Allemaal niet goed voor een mens.;-)

costnix
door costnix - Nov 12, 2014 om 10:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De eelco
Lantarenpaal? :-D

de eelco
door de eelco - Nov 12, 2014 om 10:21
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=costnix schreef op woensdag 12 nov 2014, 10:12]De eelco
Lantarenpaal? :-D

ja zo kan je het ook noemen.....

de eelco
door de eelco - Nov 12, 2014 om 10:26
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 12 nov 2014, 09:49]Ach De Eelco, trek het u niet aan. @1953 beweert in een ander topic per jaar honderden bezwaarschriften tegen de bijstand verlening te behandelen. Dan moet men alleen al een beetje doordraaien.

En wat denkt u wel van zijn kwesties met KPN en Ziggo en daarnaast nog offertes voor nieuwe banken van € 7000? En nu weer hogere premie voor de zorgverzekering?

Allemaal niet goed voor een mens.;-)

nee klopt helemaal tijger1 maar zins hij onder deze naam opereert is hij helemaal van lotje getikt.....
ik ben nog maar 45 jaar oud en door een heftige verkeersongeval en een mislukte rug operatie in de wao beland en ik heb het niet rijk maar ook niet slecht ((( kan nog steeds elke dag eten al is het wel behelpen maar ach ik heb een dak boven mijn hoofd ))) maar ik kan mensen die het echt slecht hebben en dan gaat zo,n badmuts ff lekker zeggen dat ze dan maar naar de kerk moeten gaan...
gloeiende gloeiende ......
ik begrijp wel ,zoveel mensen zoveel meningen maar sommige zijn helemaal van de pot gepleurd ...

tijger1
door tijger1 - Nov 12, 2014 om 10:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@de eelco

Maar zou het niet zo zijn dat @1953 maar wat roept om reacties uit te lokken, zodat hij weer kan reageren -en puntjes verzamelen?

Eigenlijk een zielig figuur. Laat het van uw (slechte) rug afglijden.

komsja
door komsja - Nov 12, 2014 om 16:46
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Trap er elke keer ook weer in om te reageren op wat die halve gare betweter (1953)hier allemaal neerzet maar toch krijgt die Unit het elke keer weer voor elkaar dat we erop reageren en denk dat hij/zij al die aandacht heerlijk vind.
Denk dat die 1953 voor zijn of haar geboorte datum staat maar heb zo,n vermoeden dat dat niet helemaal klopt,denk eerder dat het 1418 moet wezen.

de eelco
door de eelco - Nov 13, 2014 om 09:47
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 12 nov 2014, 10:32]@de eelco

Maar zou het niet zo zijn dat @1953 maar wat roept om reacties uit te lokken, zodat hij weer kan reageren -en puntjes verzamelen?

Eigenlijk een zielig figuur. Laat het van uw (slechte) rug afglijden.

ja begrijp ik tijger1 maar ik krijg toch elke keer een vieze smaak ik me mond als die mafkees weer eens een kwetsende opmerking plaats richting mensen die er niet voor hebben gekozen om bijvoorbeeld afhangkelijk te zijn van een voedselbank..
ik weet wel dat er mensen zijn die er een puinhoop van hun leven maken maar er zijn er genoeg die door ontslag en/of gezondheid hun baan kwijtraken (((( zoals ik ))).....

de eelco
door de eelco - Nov 13, 2014 om 09:49
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=komsja schreef op woensdag 12 nov 2014, 16:46]Trap er elke keer ook weer in om te reageren op wat die halve gare betweter (1953)hier allemaal neerzet maar toch krijgt die Unit het elke keer weer voor elkaar dat we erop reageren en denk dat hij/zij al die aandacht heerlijk vind.
Denk dat die 1953 voor zijn of haar geboorte datum staat maar heb zo,n vermoeden dat dat niet helemaal klopt,denk eerder dat het 1418 moet wezen.

comsja ik denk dat 1953 staat voor zijn iq ....
tel de cijfers bij elkaar op en je weet zijn iq ...
1 + 9 + 5 + 3 = 18 ...........

de eelco
door de eelco - Nov 13, 2014 om 09:51
607 Antwoorden / 92 Vragen

lager dan 70, de leerling zal waarschijnlijk speciaal onderwijs nodig hebben
70-80 is laag, de leerling zal moeite hebben op school
90-110 is normaal, de leerling met 110 zal wel een vlotte leerling zijn
120, de leerling zal een universitaire studie kunnen volgen
132, de leerling is hoogbegaafd
152+ briljante genieën

kees2612
door kees2612 - Nov 13, 2014 om 10:36
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=1953 schreef op zondag 2 nov 2014, 02:12]Was toch de SP die dat heeft geopperd.

Niemand begreep ook de 'voddentaks' niet!

Wat wil je hier nu eigenlijk zeggen?Ik begreep wiskunde ook vaak niet.
Heeft er natuurlijk ook niks mee te maken. :-)

kees2612
door kees2612 - Nov 13, 2014 om 10:44
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 2 nov 2014, 14:26]Het is n.l. zo meer ze hebben des krijgen ze, de opbrenmgsten van die kapitalen zijn zo hoog dat zij het nooit voor gebruik op kunnen maken. Daarom zal het hun geen kwaad doen, maar wat men eenmaal heeft wil men niet kwijt.

De rijken met dergelijke vermogens beschikken niet over bankrekeningen met enorme saldo's.
Het grote vermogen zit in gebouwen en bedrijven en vanwege deze bezittingen kunnen ze flinke kredieten verkrijgen waarmee ze opnieuw investeren.
Wil je deze mensen heel veel belasting laten betalen, zullen ze wellicht bedrijven moeten verkopen.
Dit werkt de economie tegen en lijkt mij niet zo'n goed plan.
Economie in een notendop.

kees2612
door kees2612 - Nov 13, 2014 om 10:55
8 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=1953 schreef op maandag 3 nov 2014, 01:34][quote=zwaardvis schreef op zondag 2 nov 2014, 23:02]Het is beter om (te) hoge inkomsten zwaarder te belasten ipv de huidige 52%. Bijvoorbeeld boven het publieke norminkomen van de min.president. Bv. 62% boven de 300.000 per jaar.
Over vermogens is al belasting betaald en betaal je zelfs meer dan het rendeert: 1,5% inflatie + 1,2% belasting is 2,7% verlies sowieso. Dat krijg je niet op een spaarrekening om dat goed te maken. Ja misschien net, als je het > 10 jaar vastzet. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Waarom zouden de rijklustigen moeten opdraaien voor de armlastigen onder ons. Gaan ze maar weer naar de kerk, die deden in vroegere tijden ook voor de armlastigen voorzien van voedsel e.d.
Tegenwoordig is dat gemoderniseerd in de voedselbanken.

Lekker genuanceerde antwoorden lees ik van jou.
Dat rijken meer belasting betalen dan armeren is altijd al zo geweest.
Het gaat erom dat het allemaal in balans blijft.
Rijken investeren namelijk veel in de economie en daar profiteren we allemaal van.
Het idee dat de rijken een positief banksaldo met zes nullen of meer hebben, is echt een sprookje.
Dat geld zit in bedrijven, vastgoed enzovoort.
In een beschaafde sociale maatschappij zorgen we met ons allen een beetje voor elkaar.
Armen mogen gerust rekenen op enige ondersteuning waar nodig.
Niet iedereen is in staat in zijn eigen onderhoud te voorzien.

zo
door zon5net - Nov 16, 2014 om 14:58
28 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zwaardvis schreef op zondag 2 nov 2014, 16:03]Een superrijken belasting is nog tot daar an toe, maar leg die grens dan niet te laag. Niet op een grens die voor gewone werknemers die zuinig leven wel/makkelijk haalbaar is. Niet op 100.000 maar inderdaad op 1 miljoen. 500.000 zou nog kunnen mits deze mee stijgt met inflatie.
Maar ook een gewone werknemer, zonder kinderen, die zuinig leeft, kan 10.000 per jaar sparen. En die 100K heb je al in 8 jaar sparen/beleggen bereikt. Om jezelf in te dekken tegen de afbraak van de sociale verzekering heb je gewoon een spaarsaldo nodig. 1 miljoen bereik je niet gauw met een gewoon salaris.

Zou u dat kunnen voorrekenen? Een gewone alleenstaande werknemer verdient netto zo een beetje tussen de €1500en €1800,=
Daarvan af gaan:
Alle kosten van wonen, echt alles,
Alle verzekeringen,
Alle kosten van gebruik media, wat het ook moge zijn.
Sparen voor onvoorziene reparaties,
Alles op het vlak van medische zorg, tja tenzij u echt nooit enige vorm van medische zorg nodig hebt. Ook niet een paracetamolletje
Het kopen van normaal voedsel om gezond te leven, niks extra luxe of extravagant
Kosten voor het hebben van een normaal sociaal leven
Het onderhoud in brede vorm van uw huis inwendig. Niet onderhoud aan de buitenkant. Ik neem ook geen tuin onderhoud hierin mee
Alle uitgave op gebied van persoonlijke verzorging, gewoon die van een man, zonder dus zaken die een vrouw daarvoor nodig vind te doen. Gemiddeld genomen zijn die kosten veel hoger dan een aftershave of haarwasmiddel.
Tenminste 1 X per jaar voorzien van set volledig nieuwe kleding, ondergoed tot bovenleiding etc. Envervangen van aan slijtage onderhevige stoffen zoals beddengoed e.d.
Het gebruik en de kosten samenhangend met vervoer, zonder in details te treden want vaak eenpersoonlijke keuze is die het duurder maakt dan een lagere verdienende medelander kan veroorloven

Dan hou ik met moeite over een bedrag, als alles meezit de helft van die € 10.000,= die u beschrijft.
Ben heel benieuwd of u mij dit kunt voorrekenen? Want misschien snap ik niet

zo
door zon5net - Nov 16, 2014 om 15:06
28 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tijger1 schreef op woensdag 12 nov 2014, 09:49]Ach De Eelco, trek het u niet aan. @1953 beweert in een ander topic per jaar honderden bezwaarschriften tegen de bijstand verlening te behandelen. Dan moet men alleen al een beetje doordraaien.

En wat denkt u wel van zijn kwesties met KPN en Ziggo en daarnaast nog offertes voor nieuwe banken van € 7000? En nu weer hogere premie voor de zorgverzekering?

Allemaal niet goed voor een mens.;-)

Ach u hier ook
En weer alles wetend en vingertje wijzen naar anderen en vergeten er wijzen er 3 naar uzelf

costnix
door costnix - Nov 16, 2014 om 15:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@zon5net
Ik heb geprobeerd met mijn wijzende vingertjes. Die door u genoemde drie vingertjes wijzen naar links of naar rechts. Uw bewering snijdt geen hout. U zit te discuzeuren.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2014 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zon5net

Noem het maar niets de helft van € 10.000 per jasr overhouden. Mooi toch?

zw
door zwaardvis - Nov 16, 2014 om 17:43
1525 Antwoorden / 51 Vragen

@zon5net.
Ik heb niet gezegd dat iedere minimumloner 10.000 euro kan sparen, maar gewone werknemers. Je hoeft niet per se ondernemer of middenstander te zijn om te sparen. Als je 2000 euro per maand verdient in loondienst heb je al bijna 26000 (incl VT) per jaar. Van 16000 euro per jaar = 1333 euro per maand moet normaal van te leven zijn. Spaar je mooi ieder jaar 10.000 euri.

door 1953 - Nov 16, 2014 om 23:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou ook kunnen voorstellen aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal om de Wet werk en bijstand (Wwb) te doen afschaffen, scheelt weer aan uitkeringen en de armen kunnen weer bij de kerk gaan bedelen. Of toch de herinvoering van de Armenwet herintroduceren?

Als de Wwb zou worden afgeschaft scheelt dat ook veel proceskosten en kosten voor de advocaten. Die leven alleen al van, bij de Gratie, het instituut Wwb!

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2014 om 23:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@1953

En uw baan is meteen overbodig.

door 1953 - Nov 17, 2014 om 01:39
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zondag 16 nov 2014, 23:36]@1953

En uw baan is meteen overbodig.

Daar vergist u zich dan ook in.

Er zijn nog genoeg bezwaarschriften omtrent Omgevingsvergunning, Evenementvergunning, Leerlingvervoer etc. Er blijft nog zeker tot aan mijn pensioen, over luttele jaren, genoeg brood op de plank staan. Veelzijdigheid troef!

inekel1953
door inekel1953 - Nov 17, 2014 om 16:34
323 Antwoorden / 2 Vragen

de eelco, donderdag 13 nov 2014, 09:49

komsja schreef op woensdag 12 nov 2014, 16:46
Trap er elke keer ook weer in om te reageren op wat die halve gare betweter (1953)hier allemaal neerzet maar toch krijgt die Unit het elke keer weer voor elkaar dat we erop reageren en denk dat hij/zij al die aandacht heerlijk vind.
Denk dat die 1953 voor zijn of haar geboorte datum staat maar heb zo,n vermoeden dat dat niet helemaal klopt,denk eerder dat het 1418 moet wezen.

comsja ik denk dat 1953 staat voor zijn iq ....
tel de cijfers bij elkaar op en je weet zijn iq ...
1 + 9 + 5 + 3 = 18 ...........

***********

Beste de eelco,

ik mag toch hopen dat die berekening 1 + 9 + 5 =3 =18.. niet voor iedereen uit 1953 van toepassing.

Daarbij respect voor uw beschaafde manier van toespreken tegen 1953.

M.vr.gr.,
Ineke L 1953 ;-)