fe
door festinger Jan 14, 2012 om 03:28
Computers & telefonie

Uitdaging.Wie durft een incasso te storneren

Internet/telefonie/televisie , Half Nederland heeft ergens wel een goedkope regeling getroffen deze 3 in 1 af te nemen.

Daag een ieder uit een storno/terugboeking van de bank te vragen met welke bedachte reden dan ook.

De gevolgen zijn hard. Geen tv/internet of telefonie meer zolang je het verschuldigde met kosten niet eerst voldoet.

Heb je telefonieprobleem gaat ook de tv en internet uit.En Den Haag accepteerd deze marktwerking zonder uitzondering.

Nogmaals probeer het maar eens.Ben benieuwd hoe snel u alles met kosten wenst te betalen op uw afhankelijkheid.

4368 77 Rapporteer

empyria
door empyria - Jan 14, 2012 om 09:40
504 Antwoorden / 3 Vragen

Wat een gezwets!

Wat wil je hier nou mee bereiken eigenlijk?

tdehond
door tdehond - Jan 14, 2012 om 09:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Waarom problemen maken die er niet zijn?

M.i. heeft het alleen zin om te storneren als overgegaan wordt van kabel naar ADSL of andersom.

Toen ik langdurig ( 9 maanden ) gestalkt werd door een dochter van KPN was ik overgegaan naar de kabel omdat ik geen klant was van deze KPN dochter en dankzij een fout in hun administatie onvrijwillig ingelijfd was.

Uiteraard ging ik de onterecht geïnde incasso's door mijn bank laten terugvorderen. Dochteronderneming kon immers de lijn blokkeren zonder dat ik daar last van had omdat ik alles afnam via de kabel. :)

freya
door freya - Jan 14, 2012 om 10:32
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=tdehond schreef op zaterdag 14 jan 2012, 09:44]
....
Waarom problemen maken die er niet zijn?
.....
(Offtopic)
Haha, ik ken een ander topic waarop deze uitspraak héél erg van toepassing is.....
(Iets met pot, ketel en zwart....)
(/Offtopic)

Freya

tdehond
door tdehond - Jan 14, 2012 om 10:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 14 jan 2012, 10:32][quote=tdehond schreef op zaterdag 14 jan 2012, 09:44]
....
Waarom problemen maken die er niet zijn?
.....
(Offtopic)
Haha, ik ken een ander topic waarop deze uitspraak héél erg van toepassing is.....
(Iets met pot, ketel en zwart....)
(/Offtopic)

Freya

Gelukkig ben ik niet zo dom om te gaan storneren als ik het met de handelswijze van een bedrijf niet eens bent. Al is kaarslicht wel sfeervol. :)

de eelco
door de eelco - Jan 14, 2012 om 10:49
607 Antwoorden / 92 Vragen

ik snap het probleem niet fstinger en wat wilt u hier mee berijken????????..als u niet tevreden bent over u leverancier van internet/vaste telefonie en internet dan stapt u toch op..

marjon1
door marjon1 - Jan 14, 2012 om 11:45
284 Antwoorden / 3 Vragen

Je gaat natuurlijk niet iets storneren zonder reden. Ik zie daar echt het nut niet van in.
We zullen maar denken dat uw geest vannacht toch niet helemaal wakker was.
Een tip, als u 's-nachts niet kunt slapen ga dan in het vervolg beter een boek lezen of zo.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 14, 2012 om 11:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U denk dat iemand hier maar belang bij heeft om dit te doen, als u niet in slaap kan komen moet u niet een ander lastig vallen. Als ik de bedoeling begrijp dan gaat het over dat u meerdere kabels naar u huis wilt hebben, telfoon,(heeft u al) Internet(kabel)TV(kabel) Als dan de stroom uitvalt heeft u nog niks.
Ga voortaan slapen en droom er is over.

pauls0
door pauls0 - Jan 14, 2012 om 17:12
149 Antwoorden / 2 Vragen

Hebt u weleens aan gedacht, als u door de provider op een lijst van het BKR geplaatst wordt??
Uiteindelijk bereikt u niets mee, alleen maar problemen, waarop echt niemand zit te wachten

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 14, 2012 om 17:23
842 Antwoorden / 1 Vragen

Gek he, als je niet betaald (door te storneren), dan sluiten ze je af.... Heel vreemd.

diumenge
door diumenge - Jan 14, 2012 om 17:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat festinger volgens mij duidelijk probeert te maken is dat als je 3-in-1 hebt en je hebt problemen met een van die drie producten (in zijn geval kennelijk telefonie) dat je van alle drie de producten wordt afgesloten bij een betalingsachterstand. Lijkt mij nogal logisch, voor de leverancier is het tenslotte één product met één factuur.

Oplossing is natuurlijk simpel. Alle producten los afnemen en apart betalen, dat je duurder uit bent moet je dan wel op de koop toe nemen.

tdehond
door tdehond - Jan 14, 2012 om 18:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 14 jan 2012, 17:49]Wat festinger volgens mij duidelijk probeert te maken is dat als je 3-in-1 hebt en je hebt problemen met een van die drie producten (in zijn geval kennelijk telefonie) dat je van alle drie de producten wordt afgesloten bij een betalingsachterstand.
Dat was mij al duidelijk. Vreemd is het dus om de lezers uit te dagen een betaling te storneren.

Een beter advies lijkt mij om onder protest een factuur te betalen en binnen gestelde termijn schriftelijk aangetekend bezwaar te maken tegen b.v. een foutieve factuur.

Dan word je niet geconfronteerd met het ultieme machtsmiddel van de provider waar je alles afneemt: afsluiten dus.

eenigma
door eenigma - Jan 14, 2012 om 19:09
252 Antwoorden / 14 Vragen

Tja dat is het risico dat je welbewust aangaat als je een 3 in 1 abonnement afsluit, je kan ook alles bij een verschillende leverancier betrekken ;-) Hetzelfde geld als er storing is of je modem geeft de geest terwijl je daar naast internet ook je vaste telefoon op hebt zitten (zoals ik ;-)) duimen maar dat je zoiets niet overkomt maar het is de prijs die je betaald voor een goedkoop 2 in 1 of 3 in 1 abonnement, dus niet zeuren dan.

freya
door freya - Jan 14, 2012 om 21:05
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En dat werkt bij andere providers (UPC, Ziggo) net zo hoor. Een betalingsachterstand omdat er b.v. problemen zijn met de 'telefonie', dan geen enkele dienst meer...... Je kunt dus niet de diensten TV en internet betalen zodat die 'in de lucht' blijven. Een groot nadeel van die gecombineerde pakketten....

Freya

pauls0
door pauls0 - Jan 14, 2012 om 22:09
149 Antwoorden / 2 Vragen

moet u maar illegaal aftappen van de buurman, en stuur met rooksignalen naar de provider, dat u toch niet betaald.

eenigma
door eenigma - Jan 14, 2012 om 22:49
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 14 jan 2012, 21:05]

En dat werkt bij andere providers (UPC, Ziggo) net zo hoor. Een betalingsachterstand omdat er b.v. problemen zijn met de 'telefonie', dan geen enkele dienst meer...... Je kunt dus niet de diensten TV en internet betalen zodat die 'in de lucht' blijven. Een groot nadeel van die gecombineerde pakketten....

Freya

Zoals de grote meester JC zegt:"elluk voordeel hep sijn nadeel" ;-)

fe
door festinger - Jan 15, 2012 om 02:43
410 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt voor de reacties met alle oor- en veroordelen daaraan verbonden. Blijkbaar zie ik het allemaal verkeerd. Prima dat mag en is geen enkel probleem. Poog de discussie en het probleem aan te kaarten verder niets. Wil wel verder denken en het volgende stellen. U hebt allen een verzekeringspakket. Hoe zou u het vinden als uw verzekeraar zegt .U hebt een geschil over een kleine schade en ineens zegt de verzekeraar eerst betalen anders sluiten we u uit voor alle verzekerde dekkingen.

Dan staat ons land in brand en 150 kamervragen. Dat mag dus niet.

Maar wat wel mag een conflict over telefonie met dreigmiddel geen tv en internet. Ja dat mag en gezien de reacties terecht?.

Tot slot ik heb geen enkel probleem en betaal gewoon mijn rekeningen.
Echter u weet het beter.

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 15, 2012 om 08:56
842 Antwoorden / 1 Vragen

Ik snap de hele redenering gewoon niet. Storneren is een middel die je kunt gebruiken als er onterecht een bedrag van je rekening afgeschreven is (bv. door bedrijf X terwijl je nooit enige relatie met bedrijf X hebt gehad). Het is geen middel die je moet inzetten als drukmiddel, want dan krijg je hem gewoon keihard terug (en terecht). Conflicten moeten netjes worden opgelost, maar gewoon de rekening niet meer betalen is daarbij i.m.o. nooit een oplossing van een conflict.

marjon1
door marjon1 - Jan 15, 2012 om 10:25
284 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=festinger schreef op zondag 15 jan 2012, 02:43]Bedankt voor de reacties met alle oor- en veroordelen daaraan verbonden. Blijkbaar zie ik het allemaal verkeerd. Prima dat mag en is geen enkel probleem. Poog de discussie en het probleem aan te kaarten verder niets. Wil wel verder denken en het volgende stellen. U hebt allen een verzekeringspakket. Hoe zou u het vinden als uw verzekeraar zegt .U hebt een geschil over een kleine schade en ineens zegt de verzekeraar eerst betalen anders sluiten we u uit voor alle verzekerde dekkingen.

Dan staat ons land in brand en 150 kamervragen. Dat mag dus niet.

Maar wat wel mag een conflict over telefonie met dreigmiddel geen tv en internet. Ja dat mag en gezien de reacties terecht?.

Tot slot ik heb geen enkel probleem en betaal gewoon mijn rekeningen.
Echter u weet het beter.

Als iemand wordt uitgesloten van alle verzekerde dekkingen in een verzekeringspakket om een klein verschil kan dit inderdaad niet, maar dat is ook heel wat anders dan wat u hier aangeeft.
Als iemand niet is verzekerd kan dit gevolgen hebben voor aangerichte schade aan derde, bijv. bij een aansprakelijksheidverzekering of autoverzekering uit het pakket dus dat is erg ongewenst. Deze derde zou zijn schade dan niet vergoed krijgen en de dupe worden van een geschil. Dat kan natuurlijk niet waar zijn.

Als u geen tv kunt kijken en geen internet heeft dan maakt dat ligt daar niemand wakker van, hooguit u zelf gezien het tijdstip van plaatsing van deze discussie.

tdehond
door tdehond - Jan 15, 2012 om 12:19
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het verbaast mij dat u geen enkel probleem heeft ( gehad) en d.m.v. deze uitdaging anderen wel in de problemen had kunnen brengen als zij deze uitdaging aangegaan waren.

Ik stel voor dat u het eerst zelf probeert en na heraansluiting verslag uitbrengt wat het gekost heeft en hoe lang het geduurd heeft om weer aangesloten te worden.

=festinger schreef op zondag 15 jan 2012, 02:43: Bedankt voor de reacties met alle oor- en veroordelen daaraan verbonden. Dan staat ons land in brand en 150 kamervragen. Dat mag dus niet.

Tot slot ik heb geen enkel probleem en betaal gewoon mijn rekeningen.
Echter u weet het beter.

godefrieda
door godefrieda - Jan 15, 2012 om 13:52
195 Antwoorden / 12 Vragen

Een thesis met een hypothese!

tdehond
door tdehond - Jan 21, 2012 om 07:41
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=festinger schreef op zaterdag 21 jan 2012, 03:26]Ben blij te vernemen dat u oplet en ik slaaptabletten nodig ben voor mijn blijkbaar nachtelijke escapades. Wil u niet van deze oordelende wijsheden afbrengen, Wil met deze discussie aangeven wat consumenten overkomt als ze een incasso terecht storneren. Echter ipv van de klant te helpen gaat alles op zwart. Eerst betalen anders geen hulp. En ik kan u hier duizend keer uitleggen dat dit niet mag . Nogmaals praat niet voor mezelf.

En storneer vooral niet als u helemaal tevreden bent over uw pakket. Dat is de discussie niet. De discussie is of u het lef heeft een stornering te doen en de automatische consequenties als trouwe klant direct weer kunt rechtbreien zonder kosten. Want dat lukt niet.

Handiger lijkt mij bezwaar te maken tegen een foutieve factuur en de provider de gelegenheid te geven deze fout te verrekenen op de volgende factuur. Scheelt een hoop extra kosten.

In de a.v. staat ongetwijfeld hoe u dient te handelen bij een foutieve factuur.

azou
door azou - Jan 31, 2012 om 09:36
14 Antwoorden / 1 Vragen

Ffestinger
dat is toch logisch....alleen de zon komt voor niets op!! (als die opkomt)

de eelco
door de eelco - Jan 31, 2012 om 10:06
607 Antwoorden / 92 Vragen

Eerst betalen anders mogen wij u niet helpen.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' lijkt mijn toch wel duidelijk festinger...gaat u gratis aan de gang...niet zeuren en stop eens met deze belachelijke discussie...word een beetje vervelend ga naar een andere forum waar ze u wel met deze ""enorme""probleem kunnen helpen...

tdehond
door tdehond - Jan 31, 2012 om 16:26
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[=festinger schreef op dinsdag 31 jan 2012, 02:25]Is het ooit bij u opgekomen dat er diep in de nacht ook mensen wakker zijn met een reden of telt dat niet.

Probeer het maar eens een incasso te storneren als altijd trouw betalende klant en het kostenloos recht te breien. En dit is niet bedoeld als spelletje pesten. U ervaart wat duizenden anderen is overkomen. Eerst betalen anders mogen wij u niet helpen.
=================================================================

Ik stel voor dat u het probeert en vervolgens hier verslag uit brengt.

naitsoezn
door naitsoezn - Jan 31, 2012 om 17:02
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=festinger schreef op dinsdag 31 jan 2012, 02:25]Probeer het maar eens een incasso te storneren als altijd trouw betalende klant en het kostenloos recht te breien. En dit is niet bedoeld als spelletje pesten. U ervaart wat duizenden anderen is overkomen. Eerst betalen anders mogen wij u niet helpen.

Geef nou gewoon eens antwoord op de vraag waarom een mens dit zou willen doen? Je kunt ook vragen of mensen als experiment een brood willen jatten uit de supermarkt, of als experiment de televisie bij de buurman uit het huis halen. Want dat is eigenlijk wat je vraagt: mensen nemen een dienst af, en daar moet je voor betalen. Doe je dat niet (door te storneren), dan ben je gewoon verkeerd bezig want die dienst moet gewoon betaald worden.

Ik sluit me aan bij de overige reacties: ga lekker op een ander forum je frustraties afreageren, want hier wordt het vervelend en val je in herhaling.

fe
door festinger - Feb 6, 2012 om 03:00
410 Antwoorden / 18 Vragen

Allereerst excuses. Had nooit mogen tornen aan abonnementen die wel goed gaan en klanten tevreden zijn. Blijkbaar ervaar ik zaken helemaal verkeerd. Nogmaals ik heb zelf een normaal abonnement en betaal elke maand trouw. Echter lees/hoor/zie zoveel eerder geschetste problemen,ook en vooral hier, dat verbaast me. Nog erger is dat de wet wordt overtreden als je op zwart gaat. Niet eens met telofonie geen internet en tv meer dat is wettelijk verboden. Echter gelijk krijgen duurt ff (ca 2 jaar). Ga je na een rechter krijg je altijd gelijk. En excuses en herstel is opeens wel mogelijk.

De ironie is dat maar een enkel iemand 2 jaar zwart wenst te zitten.Nee we betalen liever dan zonder te moeten. Het is wel degelijk een frustratie die ik uit. Maar niet persoonlijk nogmaals.

mahadma
door mahadma - Feb 6, 2012 om 14:37
11552 Antwoorden / 51 Vragen

[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online]

mahadma
door mahadma - Feb 6, 2012 om 14:39
11552 Antwoorden / 51 Vragen

[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online] Als jij je rekening niet betaald of storneert, kan ik daar alleen maar blij om zijn. Dan wordt je namelijk afgesloten van internet!

de eelco
door de eelco - Feb 6, 2012 om 14:41
607 Antwoorden / 92 Vragen

[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online]

fe
door festinger - Feb 6, 2012 om 14:42
410 Antwoorden / 18 Vragen

[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online] Wil u niet van deze oordelende wijsheden afbrengen, Wil met deze discussie aangeven wat consumenten overkomt als ze een incasso terecht storneren. Echter ipv van de klant te helpen gaat alles op zwart. Eerst betalen anders geen hulp. En ik kan u hier duizend keer uitleggen dat dit niet mag . Nogmaals praat niet voor mezelf.

En storneer vooral niet als u helemaal tevreden bent over uw pakket. Dat is de discussie niet. De discussie is of u het lef heeft een stornering te doen en de automatische consequenties als trouwe klant direct weer kunt rechtbreien zonder kosten. Want dat lukt niet.

de eelco
door de eelco - Feb 6, 2012 om 14:43
607 Antwoorden / 92 Vragen

festinger zaterdag 21 jan 2012, 03:26

Ben blij te vernemen dat u oplet en ik slaaptabletten nodig ben voor mijn blijkbaar nachtelijke escapades. Wil u niet van deze oordelende wijsheden afbrengen
=================================================================
[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online] bij een 3 in 1 pakket betaal je minder dan dat u het appart heeft.dat heeft zo zijn voordeel [[minder kosten]] maar ook een nadeel [[afsluiting van tv/internet/telefoon bij het voldoen van de rekeningen]] ..lijkt mijn logies maar dit is iets wat u blijkbaar niet kunt begrijpen..wel de lusten en niet de lasten..neem alles apart en loop niet te zwammen...weltrusten.

fe
door festinger - Feb 6, 2012 om 14:44
410 Antwoorden / 18 Vragen

[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online]

Blijkbaar is een oplossing alle 3 producten apart af te nemen. Maar bellend en zoekend bij alle aanbieders blijkt dat dit voorstel onmogelijk is hoeveel ik ook wens te betalen. En in plaats van oordelen op de persoon en tijd van bijdrage lijkt het me beter de discussie te volgen. Probeer het maar eens een incasso te storneren als altijd trouw betalende klant en het kostenloos recht te breien. En dit is niet bedoeld als spelletje pesten. U ervaart wat duizenden anderen is overkomen. Eerst betalen anders mogen wij u niet helpen.

=de eelco schreef op zaterdag 21 jan 2012, 08:25: festinger zaterdag 21 jan 2012, 03:26

Ben blij te vernemen dat u oplet en ik slaaptabletten nodig ben voor mijn blijkbaar nachtelijke escapades. Wil u niet van deze oordelende wijsheden afbrengen
================================================================= 03.26 UUR?????????..alleen een slaaptabletje werkt dus niet bij u gezien de tyd stip waarop u nu weer reageer..probeer eens een glas warme melk of een stevige neut zijn we van deze onzinnige discussie af..bij een 3 in 1 pakket betaal je minder dan dat u het appart heeft.dat heeft zo zijn voordeel [[minder kosten]] maar ook een nadeel [[afsluiting van tv/internet/telefoon bij het voldoen van de rekeningen]] ..lijkt mijn logies maar dit is iets wat u blijkbaar niet kunt begrijpen..wel de lusten en niet de lasten..neem alles apart en loop niet te zwammen...weltrusten.

de eelco
door de eelco - Feb 6, 2012 om 14:45
607 Antwoorden / 92 Vragen

zullen we deze onzinnige discussie maar gewoon stoppen...word er een beetje moe van
[Off-topic bijdrage verwijderd, gelieve on-topic te reageren - Redactie Kassa-online]

fe
door festinger - Feb 7, 2012 om 02:24
410 Antwoorden / 18 Vragen

Tot slot het maakt me helemaal niet uit wat jullie hier bijdragen. Ik constateer enkel. Zie dat bij media-aandacht met hulp bij klachten ineens de machine wel presteerd en uit hun hok komt en uit coulance of erkennen van fouten alles vergoeden.

De rest vangt bot en blijft in de molen.Het is diep triest.

de eelco
door de eelco - Feb 7, 2012 om 11:08
607 Antwoorden / 92 Vragen

wanneer stop je nou eens met deze flauwekul...ik word doodziek van je ...02.24 uur s,ochtens....flikker toch eens op met je zielig aandachttrekkerij en stop hier mee...zielig figuurtje ben je...

marjon1
door marjon1 - Feb 7, 2012 om 11:20
284 Antwoorden / 3 Vragen

Hé de eelco, reageert er dan niet op man. Het was al een hele week stil. Laat die nachtbraker toch zunne gal spuwen als ie nie kan slapen.
Heeft toch ook zijn excuus al aangeboden, komt goed met de festinger.

eenigma
door eenigma - Feb 7, 2012 om 11:53
252 Antwoorden / 14 Vragen

@de eelco

zonde van je tijd en energie man om je zo te ergeren aan iemand, dat is het toch helemaal niet waard, cartman zou zeggen ................... :-D ;-)

@festinger

dat jij je doodergert aan het feit dat als je een 3 in1 pakket hebt en 1 van de 3 onderdelen werkt niet goed, je bij het niet betalen van je rekening voor dat pakket van alle 3 de voorzieningen afgesloten wordt, is nu wel duidelijk.

Duidelijk is ook dat de meesten hier het niet met je eens zijn dat dit iets is om aan te pakken of in actie tegen te komen omdat de meesten hier menen dat het voordeel van de lagere kosten van zo een 3 in 1 pakket opwegen tegen de nadelen, namelijk dat als 1 onderdeel van je pakket niet goed werkt je het wel moet betalen omdat het nu eenmaal in dat pakket zit.

Duidelijk is ook dat jij je heel boos erover maakt dat de leveranciers van deze 3 in 1 pakketten zoveel macht hebben en je als klant maar moet hopen dat het allemaal goed gaat en als het niet goed gaat zij alle macht hebben en jij als klant totaal niet. Als ik de reacties zo lees begrijpen de meesten heus wel hoe je dat bedoeld en voelt maar accepteren ze het als iets wat nu eenmaal zo is en voelen zij zich niet geroepen daar tegen in verzet te komen.

Alsmaar doorgaan hetzelfde te herhalen om toch medestanders te krijgen gaat dus niet lukken festinger want de standpunten zijn duidelijk en veranderen niet meer hoe vaak je het ook blijft zeggen.

de eelco
door de eelco - Feb 7, 2012 om 12:06
607 Antwoorden / 92 Vragen

marjon1 en eenigma.jullie hebben helemaal gelijk maar ik word dood ziek van iemand die al vanaf 14 januari bezig is met een discussie en telkens als je denkt we zijn van die druiloor af kom hij weer met een belachelijke opmerking terug om maar de discussie levend tehouden...doodziek word ik van die nacht sukkel....we zijn op deze forum bezig om geholpen en tehelpen en niet om s,ochtens rond 3 uur weer eens wat doms neer tezetten..daar is niemand mee geholpen...maar laat ik me niet teveel mee slepen want dat is niet goed voor mijn humeur...ik blijf lachen ook om dit soort zielige mensen.....

pauls0
door pauls0 - Feb 7, 2012 om 12:14
149 Antwoorden / 2 Vragen

Het was allang geen discussie meer, maar ik volg het wel. Af en toe moet ik er om lachen..

tdehond
door tdehond - Feb 7, 2012 om 16:12
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Tot nu toe heb ik geen reden om door te storneren alles plat te laten gooien door mijn kabel provider.
Ik ben pas weer goed geholpen om online te komen na installeren v.e. nieuwe laptop.
Ik vind het wel jammer dat ik nog niet in aanmerking kom voor een nieuw Wifi modem. Dat wordt dus nog een oefening van geduld.

=festinger schreef op dinsdag 7 feb 2012, 02:24: Tot slot het maakt me helemaal niet uit wat jullie hier bijdragen. Ik constateer enkel. Zie dat bij media-aandacht met hulp bij klachten ineens de machine wel presteerd en uit hun hok komt en uit coulance of erkennen van fouten alles vergoeden.

De rest vangt bot en blijft in de molen.Het is diep triest.

fe
door festinger - Feb 8, 2012 om 03:16
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=de eelco schreef op dinsdag 7 feb 2012, 12:06]marjon1 en eenigma.jullie hebben helemaal gelijk maar ik word dood ziek van iemand die al vanaf 14 januari bezig is met een discussie en telkens als je denkt we zijn van die druiloor af kom hij weer met een belachelijke opmerking terug om maar de discussie levend tehouden...doodziek word ik van die nacht sukkel....we zijn op deze forum bezig om geholpen en tehelpen en niet om s,ochtens rond 3 uur weer eens wat doms neer tezetten..daar is niemand mee geholpen...maar laat ik me niet teveel mee slepen want dat is niet goed voor mijn humeur...ik blijf lachen ook om dit soort zielige mensen.....

Bedankt Eelco, door jou persoongerichte bijdrage met alle vooroordelen hebben we weer een zielig mens erbij.

Lees dat je doodziek wordt van de nachtsukkel. Blijkbaar oordeel je over bijdragen met een klok. Blijkbaar is niemand in staat iets zinnigs te op bewezen slaapmomenten .

Voor de discussie zie ik bijna dagelijks op tv dat als de media Kassa/Radar etc belt het ineens wel oplosbaar is . En wie niet het niet lukt betaald en blijft op zwart.En tot slot belt Youp dan ineens beslist de directie zwart weer wit te toveren.

mahadma
door mahadma - Feb 8, 2012 om 09:39
11552 Antwoorden / 51 Vragen

@festinger,

als ik de start van dit zinloze topic kijk, "\wie durft een incasso te storneren", geef het goede voorbeeld, doe het zelf. Dan wordct je vanzelf afgesloten en hebben wij rust hier.

de eelco
door de eelco - Feb 8, 2012 om 10:06
607 Antwoorden / 92 Vragen

festinger..volg het advies op van mahadma..betaal je rekening niet zijn we van deze kinderachtige discussie af....

marjon1
door marjon1 - Feb 8, 2012 om 16:39
284 Antwoorden / 3 Vragen

Nou festinger, ik moet je gelijk geven wat betreft het feit dat als je problemen hebt en het zelf netjes probeert op te lossen dit vaak niet lukt maar als je de media erbij haalt (belbus of zo) dan kan het ineens wel en daaraan erger ik me dus ook ontzetten aan. En dan vaak de manier waarop, met een hoop geslijm en excuses etc. Braakneigingen krijg ik daarvan.
Een fatsoenlijk bedrijf lost het zelf netjes op.

tot15karakters
door tot15karakters - Feb 8, 2012 om 17:35
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Betaal gewoon niets meer en het word rustiger omdat je internet het dan ook niet meer doet.....

Ja , zo kan ik ook wel iets antwoorden dat nergens op slaat....

tdehond
door tdehond - Feb 8, 2012 om 17:46
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Helaas wil t.s. het niet zelf uitproberen, maar denkt dat wij zo gek zijn om dit te doen.

...... dus in blijde afwachting van de ervaringen van t.s. in deze. :)

=tot15karakters schreef op woensdag 8 feb 2012, 17:35: Betaal gewoon niets meer en het word rustiger omdat je internet het dan ook niet meer doet.....

Ja , zo kan ik ook wel iets antwoorden dat nergens op slaat....

fe
door festinger - Feb 9, 2012 om 03:29
410 Antwoorden / 18 Vragen

Ben veroordeeld en verdoemd op tijd van bijdrage en ik vertel daardoor waanzin en onzin. Nogmaals ik praat niet voor mezelf of uit eigen frustratie. Ik zie enkel zo vaak dat individueel consumentenproblemen ineens opgelost worden als de camera-media erbij is. En iedereen blij . En oh zo vaak blijkt dat er 10.000 meer klachten zijn die gewoon netjes blijven bedonderd en niet geholpen.

Op mijn klok is het nu half vier en ik moet nog ff. Ben blij dat anderen het hier allemaal zo goed met me voor hebben.

Welke inrichting raadt uw wijsheid aan.

marjon1
door marjon1 - Feb 9, 2012 om 09:25
284 Antwoorden / 3 Vragen

Heb zelf ook een probleem met een bedrijf gehad en kreeg geen gehoor. Een jaar later stond er iemand met het zelfde euvel achterop de consumentengids onder de rubriek stekelingheden en haar probleem was opgelost omdat de consumentenbond zich ermee had bemoeid. Ik werd er best pissig om en heb het bedrijf gemailed en uitgelegd dat ik het zelf netjes had willen oplossen en ze voor mij niks hadden gedaan maar iemand die de consumentenbond erbij haalt krijgt wel een vergoeding. Ik had de corresprondentie van een jaar eerder bewaard en heb die met een nieuwe mail meegestuurd. Ik kreeg geen reactie op mijn mail maar heb hem met tussenpozen van een week 4 keer steeds weer opnieuw verstuurd met de tekst dat ik echt een reactie verwachtte en toen werd het alsnog opgelost met excuses dat het allemaal zo lang had geduurd en mijn eerdere mails niet waren beantwoord. Fijn dat het is opgelost maar toch eigenlijk niet echt blij met de manier waarop.

festinger, prettige nachtdienst!!

mahadma
door mahadma - Feb 9, 2012 om 09:26
11552 Antwoorden / 51 Vragen

Festinger,

als je een vent bent, wees dan een vent, storneer als goede(?) voorbeeld je incasso's. Dan wordt je vanzelf afgesloten, krijg je deurwaarderskosten, heraansluitkosten en meer ellende. Doe het nu eens ZELF.

Namens vele forumleden zijn wij dan benieuwd naar je ervaringen.

Zucht ................

tdehond
door tdehond - Feb 9, 2012 om 11:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik ben 9 maanden gestalkt door een dochter van een grote provider in Nederland. Telkens weer werd gedreigd met afsluiting. Daar had ik geen problemen mee: 1. was ik geen klant van deze provider 2. maakte ik gebruik van internet en telefonie via de kabel.

Uiteindelijk met hulp van Kassa en de grote provider is dochter gesommeerd e.e.a. recht te zetten.

In dit geval storneerde ik wel omdat zij mij niet konden afsluiten.

=marjon1 schreef op donderdag 9 feb 2012, 09:25: Heb zelf ook een probleem met een bedrijf gehad en kreeg geen gehoor. Een jaar later stond er iemand met het zelfde euvel achterop de consumentengids onder de rubriek stekelingheden en haar probleem was opgelost omdat de consumentenbond zich ermee had bemoeid. Ik werd er best pissig om en heb het bedrijf gemailed en uitgelegd dat ik het zelf netjes had willen oplossen en ze voor mij niks hadden gedaan maar iemand die de consumentenbond erbij haalt krijgt wel een vergoeding. Ik had de corresprondentie van een jaar eerder bewaard en heb die met een nieuwe mail meegestuurd. Ik kreeg geen reactie op mijn mail maar heb hem met tussenpozen van een week 4 keer steeds weer opnieuw verstuurd met de tekst dat ik echt een reactie verwachtte en toen werd het alsnog opgelost met excuses dat het allemaal zo lang had geduurd en mijn eerdere mails niet waren beantwoord. Fijn dat het is opgelost maar toch eigenlijk niet echt blij met de manier waarop.

festinger, prettige nachtdienst!!

marjon1
door marjon1 - Feb 9, 2012 om 12:19
284 Antwoorden / 3 Vragen

@tdehond,
Het ging in mijn geval om een ondeugdelijk product wat kapot was gegaan een productiefout wat ze eerder ontkenden en later toch toegaven (na tussenkomst van de consumentenbond ingeschakeld door iemand anders met hetzelfde probleem) waardoor ik ook een nieuw product heb gekregen.

tdehond
door tdehond - Feb 10, 2012 om 08:35
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=marjon1 schreef op donderdag 9 feb 2012, 12:19]@tdehond,
Het ging in mijn geval om een ondeugdelijk product wat kapot was gegaan een productiefout wat ze eerder ontkenden en later toch toegaven (na tussenkomst van de consumentenbond ingeschakeld door iemand anders met hetzelfde probleem) waardoor ik ook een nieuw product heb gekregen.

Dit is een goed voorbeeld dat een bedrijf de klant niet serieus neemt. Het lijkt m.i .wel dat ze denken: wij hebben altijd gelijk.

Enig inzicht in klanten die te goeder trouw zijn lijkt te ontbreken.

fe
door festinger - Feb 11, 2012 om 03:01
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=mahadma schreef op donderdag 9 feb 2012, 09:26]Festinger,

als je een vent bent, wees dan een vent, storneer als goede(?) voorbeeld je incasso's. Dan wordt je vanzelf afgesloten, krijg je deurwaarderskosten, heraansluitkosten en meer ellende. Doe het nu eens ZELF.

Namens vele forumleden zijn wij dan benieuwd naar je ervaringen.

Zucht ................

Bedankt voor je tip maar dat heb ik al eens gedaan.En niet voor het spel maar,door achteraf een fout van KPN. Erkend met excuses en vergoeding gemaakte kosten.Echter 13 maanden zonder tv/internet/telefoon.

Ik wens niemand te beledigen en heb deze discussie bewust scherp aangezet. En natuurlijk moet je goedlopende contracten niet bewust saboteren. Maar het gaat zo gigavaak mis met veel leed . Nog 1 voorbeeld. Yoep van het Hek belt met callcentra met 1 klacht over het leed zijn zoon overkomen, namelijk zinloos voor zijn zaak opkomen. En enkel opdat een bekende nederlander Yoep belt is ineens het probleem opgelost en voorbij. Bel ik uren a zoveel per minuut is het zinloos.Ik mag het niet zeggen,maar u heeft een achterstandscode en dan mogen wij u niet helpen.

Nogmaals zo is de realiteit.

mahadma
door mahadma - Feb 11, 2012 om 08:58
11552 Antwoorden / 51 Vragen

Festinger,

werk je voor of promoot je incassoburo's?

tdehond
door tdehond - Feb 11, 2012 om 09:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Even de achterstandscode weg werken en vervolgens het probleem oplossen lijkt mij de beste methode. Niet achterstand opbouwen en vervolgens proberen een probleem op te lossen. Tenzij u geen last heeft van blokkeren als provider dat besluit in hun oneindige wijsheid.

=festinger schreef op zaterdag 11 feb 2012, 03:01:
=mahadma schreef op donderdag 9 feb 2012, 09:26: Festinger,

als je een vent bent, wees dan een vent, storneer als goede(?) voorbeeld je incasso's. Dan wordt je vanzelf afgesloten, krijg je deurwaarderskosten, heraansluitkosten en meer ellende. Doe het nu eens ZELF.

Namens vele forumleden zijn wij dan benieuwd naar je ervaringen.

Zucht ................

Bedankt voor je tip maar dat heb ik al eens gedaan.En niet voor het spel maar,door achteraf een fout van KPN. Erkend met excuses en vergoeding gemaakte kosten.Echter 13 maanden zonder tv/internet/telefoon.

Ik wens niemand te beledigen en heb deze discussie bewust scherp aangezet. En natuurlijk moet je goedlopende contracten niet bewust saboteren. Maar het gaat zo gigavaak mis met veel leed . Nog 1 voorbeeld. Yoep van het Hek belt met callcentra met 1 klacht over het leed zijn zoon overkomen, namelijk zinloos voor zijn zaak opkomen. En enkel opdat een bekende nederlander Yoep belt is ineens het probleem opgelost en voorbij. Bel ik uren a zoveel per minuut is het zinloos.Ik mag het niet zeggen,maar u heeft een achterstandscode en dan mogen wij u niet helpen.

Nogmaals zo is de realiteit.

eenigma
door eenigma - Feb 11, 2012 om 11:15
252 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat heel veel mensen de ergernis, boosheid en frustraties van festinger delen en begrijpen. Kom op zeg, iedereen die een probleem(pje) met een groot bedrijf heeft gehad heeft wel eens met rook uit zijn oren aan de telefoon gezeten met zo een nitwit van een callcenter die weigert je serieus te nemen of je zelfs maar fatsoenlijk te woord te staan, en omdat die bedrijven en dus ook die bijdehandjes aan de telefoon heel goed weten dat zij alle macht en geen enkele last van jouw probleem hebben, blijven en zijn ze zo arrogant.

De studenten die vaak dat werk doen zijn soms aardig en heel menselijk maar met hetzelfde gemak tref je een mega arrogante blaag die er op kickt jou als machteloze klant aan de lijn het leven zuur te maken en dat allemaal voor vrijwel altijd dure belminuten.

Het is een teken van deze tijd, van de maatschappij waarin wel leven dat klantvriendelijkheid, klantenservice lege begrippen zijn geworden en ja als je beroemd bent, als je met je kop op de tv komt dan kan ineens alles netjes geregeld worden, dan is die klant ineens wel koning maar de gewone man die kan het schudden en is overgeleverd aan de willekeur van jongens en meisjes die ook vaak zitten te balen van hun vervelende werk in het callcenter met al die boze klanten die tegen hen tekeer gaan terwijl zij niets aan de situatie van die klant kunnen veranderen .

Zolang de maatschappij echter vind dat "ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken" de normale norm is, dat het normaal is om ten kostte van anderen te krijgen wat je hebben wilt, zijn dit soort bedrijven en hun handelswijze naar de gewone klanten toe, alleen maar een gevolg en geen oorzaak. We zullen er mee moeten leren leven net als dat we moeten leren leven met die mentaliteit die vind dat als je ziek bent je maar extra moet betalen omdat je niet zo stom had moeten zijn om ziek te worden (dit jaar is de boete op ziek zijn verhoogd naar 220 euro ;-)), dat bijzonder onderwijs zo min mogelijk geld moet krijgen want waarom zou je kinderen met problemen helpen een zo goed mogelijk leven te leiden, dat dementerende bejaarden best maar 1x in de week gedoucht kunnen worden omdat de directeur en de minister nu eenmaal wel hun salaris moeten krijgen maar de hardwerkende verzorgende en schoonmaakster het wel met nóg minder kunnen doen voor meer werk............ enzovoort, en gazomaardoor, et cetera ;-)

Wat festinger aanhaalt is een teken van deze tijd, als klant wordt je door bepaalde typen bedrijven op voorhand en in het algemeen niet gewaardeerd , niet menswaardig behandeld, krijg je geen service, is klantvriendelijkheid ver te zoeken en gedragen zij zich alsof je blij en dankbaar mag zij dat je klant bij hen mag wezen in plaats van dat het andersom is en zij blij en dankbaar dienen te zijn dat jij jouw benodigdheden bij hen betrekt.

Het is de tijd waarin we leven festinger en je merkt dat velen het heel normaal vinden dat het zo gaat, dat het is zoals het is dus verandering zal er niet zo snel komen en dan kan je twee dingen doen. Je probeert de wereld te veranderen door mensen op misstanden te wijzen en zo bewust te maken of je haalt je schouders op en zegt het is nu eenmaal zo en gaat lekker wat leuks voor jezelf doen, Ik kies voor het eerste en jij blijkbaar ook en zo zijn er nog meer en als het er steeds meer worden veranderd er wel eens wat maar het kost tijd en dus veeeeeel geduld ;-)

fe
door festinger - Feb 12, 2012 om 02:28
410 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt voor je verhaal met uitleg. Echter deze site is ook uitbesteedt door de vara ,want 23 minuten consumenten tv met telkens weer deze problemen is al duur genoeg. Ergo uitbesteding. Wat nog erger is dat ook de massabedrijven niet gek zijn en hier meekijken en meedoen. Volgende week een rookworsttest. Het omroepgeweld van Kassa en |Radar en al die anderen helpt de gelukkigen netjes gescreend en geselecteerd. 1 promille opgelost en voor de rest denderd de onmacht door bij het uitmelken van consumentenvee tegen de wet maar het gebeurd wel.

tdehond
door tdehond - Feb 12, 2012 om 08:52
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Achter de schermen gebeurt ook e.e.a.
Ik ben destijds dankzij Kassa enorm geholpen om een langdurig probleem met een provider op te lossen. Dankzij hulp directeur klantencontact van moederonderneming is fout in de administratie bij dochter recht gezet na 9 maanden ellende.
Niet op de tv geweest. Wel Kassa op de hoogte gesteld van deze langdurig lopende problematiek ( onvrijwillige inlijving bij dochter)

=festinger schreef op zondag 12 feb 2012, 02:28: Bedankt voor je verhaal met uitleg. Echter deze site is ook uitbesteedt door de vara ,want 23 minuten consumenten tv met telkens weer deze problemen is al duur genoeg. Ergo uitbesteding. Wat nog erger is dat ook de massabedrijven niet gek zijn en hier meekijken en meedoen. Volgende week een rookworsttest. Het omroepgeweld van Kassa en |Radar en al die anderen helpt de gelukkigen netjes gescreend en geselecteerd. 1 promille opgelost en voor de rest denderd de onmacht door bij het uitmelken van consumentenvee tegen de wet maar het gebeurd wel.

fe
door festinger - Feb 13, 2012 om 03:03
410 Antwoorden / 18 Vragen

En waar was het recht en de politiek voor alle anderen? Kassa kan uiteraard maar beperkt helpen. Of houdt het op als je de juiste snaar raakt.?

de eelco
door de eelco - Feb 13, 2012 om 08:52
607 Antwoorden / 92 Vragen

pfffffffffffffffff.....waarom ben je nog steeds bezig om deze onzinnige discussie levend te houden...gewoon betalen voor de dingen die je af neemt en verder niet zeiken man.....ben wel een beetje klaar met jou aan het raken...blijven reageren op je eigen discussie om hem in de lijst tehouden is gewoon kinderachtig...ga naar een andere site bijvoorbeeld www.aandachttrekkers.nl.....maandag 13 feb 2012, 03:03

het zal festinger niet wezen die op deze tijd stip op zijn eigen discussie reageert..

tdehond
door tdehond - Feb 13, 2012 om 09:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 13 feb 2012, 03:03]En waar was het recht en de politiek voor alle anderen? Kassa kan uiteraard maar beperkt helpen. Of houdt het op als je de juiste snaar raakt.?

De hulp dankzij Kassa kwam voor de mensen die de moeite hebben genomen Kassa te informeren over langdurige problematiek met een provider en dochter providers.

Als ik Kassa niet geïnformeerd had, had Kassa mij niet kunnen helpen en had ook directeur Klantencontact niet kunnen toezeggen de gedupeerden te helpen hun probleem op te lossen.

In mijn geval is er een lange follow up geweest door klantencontact omdat dat nodig was. Uiteindelijk is het probleem goed opgelost en heb ik ook de schriftelijke bevestigingen daarvan ontvangen.

U kunt ook terecht bij Consuwijzer voor advies of naar Juridisch Loket of als de kosten oplopen naar Rechtsbijstand als u dat heeft afgesloten.

fe
door festinger - Feb 14, 2012 om 02:13
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=de eelco schreef op maandag 13 feb 2012, 08:52]pfffffffffffffffff.....waarom ben je nog steeds bezig om deze onzinnige discussie levend te houden...gewoon betalen voor de dingen die je af neemt en verder niet zeiken man.....ben wel een beetje klaar met jou aan het raken...blijven reageren op je eigen discussie om hem in de lijst tehouden is gewoon kinderachtig...ga naar een andere site bijvoorbeeld www.aandachttrekkers.nl.....maandag 13 feb 2012, 03:03

het zal festinger niet wezen die op deze tijd stip op zijn eigen discussie reageert..

Dus nog steeds moet je gewoon betalen volgens jou ook al is dat achteraf bewezen onterecht. En blijkbaar ben ik pertinent incapabel opdat ik op rare tijdstippen reageer. En dat mag niet van jou. Oeps sorry dat mag wel, maar ik protesteer tegen zo een vooroordeel zonder inhoud.

fe
door festinger - Aug 13, 2012 om 03:14
410 Antwoorden / 18 Vragen

Ben blij te horen dat enkelen wel geholpen zijn hier. Dat is winst. En ik hoop dat deze winst voor iedere consument doorgetrokken wordt. Heb zo mijn twijfels.Google maar eens op Festinger.

zoekster
door zoekster - Aug 13, 2012 om 09:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 13 aug 2012, 03:14]Ben blij te horen dat enkelen wel geholpen zijn hier. Dat is winst. En ik hoop dat deze winst voor iedere consument doorgetrokken wordt. Heb zo mijn twijfels.Google maar eens op Festinger.

Wat is er met je aan de hand? Deze discussie was uitgedoofd. Op. En dan ga je hem zelf proberen nieuw leven in te blazen en moeten we googelen op festinger?
Get a life!

de eelco
door de eelco - Aug 13, 2012 om 11:39
607 Antwoorden / 92 Vragen

festinger.....ben je een beetje eenzaam..na een half jaar je eigen discussie weer nieuw leven in te blazen....zielig hoor..

tdehond
door tdehond - Aug 13, 2012 om 11:50
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 13 aug 2012, 03:14]Ben blij te horen dat enkelen wel geholpen zijn hier. Dat is winst. En ik hoop dat deze winst voor iedere consument doorgetrokken wordt. Heb zo mijn twijfels.Google maar eens op Festinger.

Ik heb destijds gestorneerd omdat dochteronderneming mij niet kon dwarsbomen m.b.t. doorgifte telefonie en internet plat gooien.

Alleen als je geen klant bent en overgestapt bent van kabel naar ADSL of andersom kan je storneren zonder afgesloten te worden. Want dat is inderdaad een vervelend middel wat door de provider naar hartelust toegepast wordt.

Anders tandenknarsend betalen en in verweer gaan.

melomaan
door melomaan - Aug 13, 2012 om 13:18
157 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 13 aug 2012, 03:14]Google maar eens op Festinger.

Doel je op de cognitieve dissonantie theorie van Leon Festinger, een script van Robert Festinger of een compositie van Richard Festinger? :-)

kamphuysen
door kamphuysen - Aug 13, 2012 om 13:55
252 Antwoorden / 68 Vragen

De plaatser van dit topic heeft het in zijn/haar laatste zin over de Afhankelijkheid van ..... , maar mijn beste u heeft toch de laatste 10 jaren ook zoveel gestemd ? ook toevallig net als de anderen hier ? Wat heeft u dan tegen het Neo Liberalistme gedaan waar we als NLers nu in zitten?
U krijgt straks weer een kans !

fe
door festinger - Oct 19, 2012 om 02:45
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=kamphuysen schreef op maandag 13 aug 2012, 13:55]De plaatser van dit topic heeft het in zijn/haar laatste zin over de Afhankelijkheid van ..... , maar mijn beste u heeft toch de laatste 10 jaren ook zoveel gestemd ? ook toevallig net als de anderen hier ? Wat heeft u dan tegen het Neo Liberalistme gedaan waar we als NLers nu in zitten?
U krijgt straks weer een kans !
Bedankt voor uw erkenning.Ik heb 10 jaar zodanig gestemd deze idioterie pogen op te lossen over links. En als ik hier naar de vragen kijk is het de discussie nog steeds springlevend, maar zijn de vooroordelen hier scherp en persoonlijk. Eenzaam,zielig,nachtactief enzovoort enzovoort.

Wil best met u over deze afhankelijkheid discussiëren.

fe
door festinger - Nov 16, 2013 om 03:01
410 Antwoorden / 18 Vragen

Tja achteraf gelijk krijgen is nooit leuk Onze Rabobank heeft ook haar schandalen. . Maar gewoon volk moet schikken en zoniet komt de deurwaarder langs ook al Wie durft een incasso terug te boeken als die volgens jou niet klopt.

de eelco
door de eelco - Nov 16, 2013 om 08:00
607 Antwoorden / 92 Vragen

en jawel hoor.....festinger die maar weer eens op 1 van haar onzinnige discussies gaat reageren....

tot15karakters
door tot15karakters - Nov 16, 2013 om 13:49
2189 Antwoorden / 14 Vragen

na zoveel maanden nog....
Oud nieuws en de Rabo, ik lees zelf wel de kranten.

pino123
door pino123 - Nov 16, 2013 om 16:50
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=festinger schreef op zaterdag 16 nov 2013, 03:01]Tja achteraf gelijk krijgen is nooit leuk Onze Rabobank heeft ook haar schandalen. . Maar gewoon volk moet schikken en zoniet komt de deurwaarder langs ook al Wie durft een incasso terug te boeken als die volgens jou niet klopt.

Je mocht weer ff achter de computer?

ol
door olijfje3 - Nov 17, 2013 om 19:16
284 Antwoorden / 26 Vragen

Ts

wil je reageren?

Wat is je doel
Wat is het nut.

olijfje3

fe
door festinger - Nov 26, 2013 om 02:48
410 Antwoorden / 18 Vragen

Prachtig al de reacties . Niemand maakt zich zorgen. Echter grote internetbanken zijn luie klanten zat per 2014. Gaat het mis met fraude en al hun waarschuwingen vergoeden ze niet meer. De fraude is gigantisch en de daders niet te straffen. Je moet in het nieuwe jaar kunnen bewijzen dat je afschriften elke 2 weken controleert. Luie klanten sterven 10 jaar geleden maar hebben ooit alles gedaan wat gevraagd bankieren nodig acht.

Het zal je maar gebeuren. Geen enkel weerwoord.

de eelco
door de eelco - Nov 26, 2013 om 12:32
607 Antwoorden / 92 Vragen

[quote=festinger schreef op dinsdag 26 nov 2013, 02:48]Prachtig al de reacties . Niemand maakt zich zorgen. Echter grote internetbanken zijn luie klanten zat per 2014. Gaat het mis met fraude en al hun waarschuwingen vergoeden ze niet meer. De fraude is gigantisch en de daders niet te straffen. Je moet in het nieuwe jaar kunnen bewijzen dat je afschriften elke 2 weken controleert. Luie klanten sterven 10 jaar geleden maar hebben ooit alles gedaan wat gevraagd bankieren nodig acht.

Het zal je maar gebeuren. Geen enkel weerwoord.

heb eventjes alle reactie weer bekeken en ik kan maar 1 ding concluderen en dat is dat FESTINGER meer een probleem heeft met haar zelf dan met de banken en/of internet aanbieders.
professionele hulp is volgens mij dit jaar nog in het basispaket van u zorgverzekeraar.
vraag aan u zorgverzekeraar of ::professionele hulp bij ziekelijke vraag naar aandacht::in u verzekeringspakket zit.

pino123
door pino123 - Nov 26, 2013 om 17:46
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=festinger schreef op dinsdag 26 nov 2013, 02:48]Prachtig al de reacties . Niemand maakt zich zorgen. Echter grote internetbanken zijn luie klanten zat per 2014. Gaat het mis met fraude en al hun waarschuwingen vergoeden ze niet meer. De fraude is gigantisch en de daders niet te straffen. Je moet in het nieuwe jaar kunnen bewijzen dat je afschriften elke 2 weken controleert. Luie klanten sterven 10 jaar geleden maar hebben ooit alles gedaan wat gevraagd bankieren nodig acht.

Het zal je maar gebeuren. Geen enkel weerwoord.

A) Er is weer geen touw aan vast te knopen....
B) Misschien moet je gewoon lekker in een ander land gaan wonen, waar iedereen de consumenten op hun blauwe ogen geloofd! Zoals ik het bij jou lees, heeft iedereen schuld behalve jij een de consumenten, in mijn ogen snijdt het mes aan twee kanten.