th
door theeleut Jun 7, 2016 om 23:08
Voeding & gezondheid

Rainsoul

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het product Rainsoul? Dit is een voedingssupplement dat mij is geadviseerd door iemand. Ik ben natuurlijk meteen gaan googelen naar ervaringsverhalen maar ik kom vooralsnog alleen maar positieve ervaringen tegen op sites van distributeurs. De enige kritische kanttekeningen die ik zo gauw vond gingen over de verkoopmethode (soort piramideverkoop, direct selling) maar niets over de werking. Vandaar mijn vraag: is hier iemand die hier ervaring mee heeft? (http://rainsoul.nl)

68464 70 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 7, 2016 om 23:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Weet u, theeleut, voedingssupplementen en/of afval pillen/drankjes en noem maar op: heb de site even bekeken en ja, het is een vorm van piramidespel. En als je je inschrijft voor verkoop: dan moet je familie en vrienden 'bombarderen'; wat betekent: hou je dan nog vrienden over. Ietwat sarcastisch gesteld. Mocht je een voedingssupplement nodig hebben: de arts of dieëtiste zijn de meest betrouwbare mensen, mocht je het nodig hebben. Het is een soort verkoop als Tupperware; alleen: zij hebben zich al meer dan 50 (of meer) jaar bewezen!

tijger1
door tijger1 - Jun 7, 2016 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is toch complete nep, 10 porties groente en fruit? Gewoon idioot. Koop een appel bij de groenteboer en een krop sla. Werkt veel beter.

aurora1
door aurora1 - Jun 8, 2016 om 00:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaringen mee want dergelijke (dure) rommel koop ik niet en gelukkig ken ik niemand die me het zou willen aansmeren (om er zelf aan te verdienen....?).
Kijk eens op de website van het Voedingscentrum voor tips, daar heeft u mogelijk iets aan. Aan dit spul niet.
Als u denkt aan anti-oxidanten (waar ze o.a. mee lijken te schermen) dan kunt u overwegen om groene thee te gaan  drinken. Bijv. de losse thee zoals die doorgaans te koop is in toko's en bijv. bij Islamitische slagerijen of op de markt.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/3228-groene-thee-gezond-antioxidant.html

Verder is genoeg gewoon kraanwater drinken goed, en als u voedingssuplementen overweegt kijk dan eens bij drogistenketens bij de vitamines van de huismerken.
Zie ook de andere reacties.

costnix
door costnix Jun 9, 2016 om 10:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan aan Marijke vragen hoeveel haar groene thee kost :-)
Ze heeft ze van acht en tien, van twaalf kan ze ook laten zien.

th
door theeleut - Jun 8, 2016 om 09:18
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ha Tenormin, Tijger1 en Aurora1,

Dank voor jullie antwoorden! Ik had wellicht iets explicieter moeten zijn, ik eet nl gezond en volgens de schijf van 5 en heb via de huisarts een grote dosis vit. D3 omdat ik daar een groot tekort aan heb. Ik heb echter als kind kanker gehad en daardoor chronische vermoeidheid. Een mede-survivor (vreselijke naam, survivor...) adviseerde me dit omdat zij er (in ieder geval de eerste maand) erg veel baat bij had. Zij verkoopt het niet zelf, wat dat betreft zit er geen eigenbelang in voor haar.

Ik vroeg mijn vraag om ervaringen omdat ik aanneem dat hier géén verkopers zijn ;-).

costnix
door costnix Jun 9, 2016 om 10:35
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb van alles geprobeerd, maar mijn chronische vermoeidheid blijft. (non-Hodgkin lyfoom met chemotherapie succesvol bestreden).
Het beste is luisteren naar je lichaam, gezond eten, aangevuld met vitamine D3 en B12, zo veel mogelijk bewegen en vooral genieten (carpe diem)
Al die "wondermiddelen" zorgen ervoor, dat uw portemonnee er van afvalt.

th
door theeleut Jun 9, 2016 om 19:59
10 Antwoorden / 4 Vragen

Heftig, costnix! Vit D3 en B12: aanwezig ;-) Ik kan je therapie (ook online!) aanraden bij psychologisch-oncologische centra als het Helen Dowling Instituut (www.hdi.nl) of het Ingeborg Douwescentrum, etc. Maar misschien heb je dat al geprobeerd. Succes!

costnix
door costnix Jun 10, 2016 om 11:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@theeleut: Aan die flauwekul ga ik niet mee doen!

altijdgeluk
door altijdgeluk Aug 12, 2016 om 12:15
35 Antwoorden / 12 Vragen

Des te meer reden om heel zuinig op uw gezondheid te zijn.

Onze gedachten hebben een grote invloed op onze gezondheid. Als we denken "Ik kom iets te kort" is de boodschap aan het lichaam "je neemt onvoldoende op". De negatieve invloed heet Nocebo, het tegengestelde van Placebo. U kunt het effect in uw gunste inzetten -  denk aan hoe geweldig uw lichaam is, bedank uw lichaam voor alles wat het doet. Klinkt misschien vreemd, maar probeer het.

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2016 om 10:28
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dag theeleut, dank voor verdere uitleg, heel naar voor je. Als je schrijft 'een mede-survivor' had er, in ieder geval een maand baat bij, is dat eigenlijk ook niet echt lang. http://femkedegrijs.com/chronische-vermoeidheid-behandeling/
misschien wil je dit eens doorlezen, al zal je het ook zelf misschien gevonden hebben. Gaat niet helemaal voor jou op; je weet waar je vermoeidheid vandaan komt. Misschien staan er toch nog nuttige tips in voor je. Wens je geluk en succes....

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 18:41
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ha Tenormin,
Dank je wel! Er wordt veel wetenschappelijk onderzoek gedaan naar vermoeidheid bij ex-kinderkankerpatiënten, ze weten als het ware wel de 'hooiberg' (= keihard ingrijpen bij een kind in de groei) maar nog niet 'de naald'. Vandaar dat velen van ons het de randgebieden zoeken om hopelijk een kleine verbetering te merken. Nou slik ik niet iets zomaar, vandaar mijn vraag binnen dit forum!

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2016 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag uw huisarts u door te verwijzen naar een diëtiste en bespreek daar uw klachten en mogelijkheden. Veel verstandiger.

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 18:44
10 Antwoorden / 4 Vragen

Tijger1: specialist (oncoloog) is al, met haar collega's binnen Nederland, op de hoogte van dit probleem, zij hoopt met ons mee op een 'wondermiddel' (wat er ongetwijfeld niet is).Huisarts schrijft al hoge dosis vitamine D3 voor... Maar bedankt voor het meedenken!

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2016 om 18:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Dag theeleut, "wij" zijn natuurlijk geen autoriteit; zeker niet op het gebied waarover je schrijft. En dat je voorzichtig bent met medicatie: heel wijs. Misschien zou het beter zijn je vraag (inclusief je aanvullende verklaring) op een medisch platform neer te zetten, daar waar en misschien meer mensen zijn die kinderkanker hebben mogen overleven. Leef met je mee, maar een zinnig antwoord kan ik niet geven op je vraag.

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 19:15
10 Antwoorden / 4 Vragen

Tenormin, tof dat je meedenkt! Ik ben ook niet op zoek naar autoriteiten op dit gebied, daar zijn inderdaad andere fora, etc, voor. Ik zoek alleen mensen die ervaring hebben met het nemen van Rainsoul!

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 8, 2016 om 19:06
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Wil je iets met Piramides doen, boek dan een vakantie naar Egypte.

costnix
door costnix Jun 9, 2016 om 10:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hijsleuk :-D

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2016 om 19:11
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@akkerdistel, of je reageert op een ander topic of de site heeft "de hik", maar dit slaat niet op een vakantie boeken, hoor.

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 19:16
10 Antwoorden / 4 Vragen

Akkerdistel is denk ik de grappigste thuis. Piramideverkoop, vakantie naar Egypte? Je hebt ze d'r altijd tussen zitten, grapjassen, helaas...

akkerdistel
door akkerdistel Jun 10, 2016 om 00:11
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@Theeleut Dan heb je ook nog mensen tussen zitten die niet begrijpen wat ik hiermee wil zeggen, helaas. Neem een voorbeeldje aan Costnix, die begrijpt de opmerking tenminste gewoon.

@Tenormin, klopt die vakantie haal ik er bij https://nl.wikipedia.org/wiki/Piramide_van_Cheops . Echter met mijn opmerking doel ik niet op 'n vakantie maar op wat anders.

tenormin
door tenormin Jun 10, 2016 om 08:00
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@akkerdistel, ik had 't niet begrepen....

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2016 om 19:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik zo de reviews lees over dat spul lijkt het wel Haarlemmerolie. Overal goed voor en werkt tegen alles.

Maar neem dat maar met een grote (figuurlijke) schep zout. Als er ook maar iets waar van zou zijn, zou uw oncoloog de eerste zijn u dat te adviseren.

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 19:19
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ja, het is een fantastisch geweldig superbriljant middel, hè? ;-) Het is en blijft een variant van een voedingssupplement en die kunnen prima helpen. Maar ik wil graag ervaringen van échte gebruikers en niet die van al-dan-niet verzonnen statements op sites van mensen die het verkopen.

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2016 om 19:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Theeleut, heb je het nu over Melotanine? Ik had, als je dit bedoelt, het niet begrepen. Ikzelf heb er geen ervaring mee maar...
mijn (verweg) partner gebruikt het. Dus eerst weten of je hetzelfde bedoelt. Anders ga ik schrijven over de "kat zijn achterwerk".

th
door theeleut Jun 8, 2016 om 21:12
10 Antwoorden / 4 Vragen

Klopt, @tijger1, ik heb het over rainsoul, een soort voedingssupplement. Ik heb het dus niet over melatonine, maar aardig dat je meedenkt!

tijger1
door tijger1 - Jun 8, 2016 om 19:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

Melatonine? Het gaat over Rainsoul.

tenormin
door tenormin Jun 8, 2016 om 20:33
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, weet ik tijger1, maar toen ik alleen Rainsoul intypte op Google kreeg ik ineens Melatonine. Vond ik al vreemd maar ja, al was/is het geen supplement, wist niet meer wat te denken. Ik ben ook maar eens mens.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2016 om 20:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog maar eens proberen dan Rain soul.nl.

tenormin
door tenormin Jun 8, 2016 om 21:25
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, nu niet meer. Heb ineens enorm veel "dichtbij" (ver) problemen. "Ver" is, ineens, erg ziek. Reis Dinsdag af.

tijger1
door tijger1 Jun 8, 2016 om 22:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Sterkte

th
door theeleut Jun 9, 2016 om 19:05
10 Antwoorden / 4 Vragen

Vreemd dat melatonine werd gelinkt aan Rainsoul!

costnix
door costnix - Jun 9, 2016 om 10:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als u van u familie en vrienden af wil is dit de methode. Verder zal u portemonnee er flink van afvallen.

th
door theeleut Jun 9, 2016 om 19:06
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ik heb niet zoveel op met nutteloze antwoorden, sorry. En het is uW familie en uW portemonnee. Maar dat geheel terzijde.

costnix
door costnix Jul 14, 2016 om 18:46
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ach, ach, u bent het niet eens met mee, dus gaat u spelvautuhn op laag water zoeken. Heel triest :-(

va
door valerie50 - Jun 10, 2016 om 09:28
2 Antwoorden / 0 Vragen

Lieve mensen pas op Rain met producten soul en core is netwerkmarketing piramide systeem. alle distributeurs zijn enthousiast over het produkt. Het kan werkelijk van alles genezen dan moet er al een belletje gaan rinkelen. Het is overal goed voor mensen lopen bij wijze van over water. pas op het gaat ze alleen maar om hun netwerk te vergroten ze verkopen hun eigen ouders en kids nog als het moet, blijf er verre van weg. ONZIN

th
door theeleut Jun 10, 2016 om 19:39
10 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je wel voor je antwoord, de reden dat ik mijn vraag op dit forum stelde is dat ik inderdaad echte ervaringen wilde en niet die op die sites. Tot nu toe niemand gevonden die dit spul gebruikt heeft!

hi
door hiltsje44 Sep 22, 2016 om 12:55
1 Antwoorden / Vragen

ik heb het een half jaar gebruikt en helaas heeft het mij niets gebracht alleen heel veel geld gekost en nu ik vraag naar 30 dagen niet goed geld terug word er gezegd je hebt het langer dan 30 dagen geleden gekocht dus nu geld het niet meer

chris74
door chris74 - Jun 10, 2016 om 09:52
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ik weet niet of iedereen het is opgevallen website is in 2016 opgestart. Het lijkt wel of TSer reclame wil maken voor de site.

th
door theeleut Jun 10, 2016 om 19:41
10 Antwoorden / 4 Vragen

Is me niet opgevallen! Wat/wie bedoel je met TSer?

chris74
door chris74 Jun 10, 2016 om 19:48
564 Antwoorden / 44 Vragen

Dat ben je zelf, TS Toppic Starter.

reflecs
door reflecs - Jun 10, 2016 om 11:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Als er zich hier iemand meldt met positieve ervaringen, dan is het waarschijnlijk ook spam.

Aurora1 gaf al aan dat een gedeelte zou bestaan uit anti-oxidanten en waar dat in zit.
Het andere wat bij de ingrediënten staat is Ribose. Uw huisarts kan u vertellen of u daar baat bij kunt hebben of juist niet.
En zo ja, waar u het het, veel goedkoper, kunt kopen.

th
door theeleut Jun 10, 2016 om 19:44
10 Antwoorden / 4 Vragen

Dat zou wel vervelend zijn, dat die piramidetypejes ook hier zouden zitten.

Ik zie dat ribose een natuurlijk suiker is die in bepaalde onderdelen van de celkern te vinden is. Hm. Heeft vast te maken met de R van RNA maar ja, zo ver wil ik niet gaan want dan is het me teveel hocus-pocus!

reflecs
door reflecs Jun 10, 2016 om 22:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Die hocus-pocus zit dus in Rainsoul (wat een naam eigenlijk :).) Het zit ook in sportvoeding: https://privatelee.com/search/?q=ribose+sportvoeding&s=sbv2  . Nogmaals, uw arts kan u vertellen of dit u kan helpen of niet.

va
door valerie50 Jun 11, 2016 om 13:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

die mlm bedrijven toveren met allerlei hippe ingredienten en springen in op de superfood hype, het wordt door iedereen aan de man gebracht die echt geen kennis van zaken heeft heel eng allemaal. Als je gezond eet en misschien aanvult waar nodig want ik begrijp heel goed dat je opknapt als je bepaalde tekorten in je lichaam hebt, bijvoorbeeld, ijzer, zink, viramine d, magnesium etc. Dit goedje echter zorgt dat je bij wijze geneest van kanker zo gevaarlijk en dat wordt gepromoot in zaaltjes met louche mensen die allemaal razend enthousias zijn. het produkt is bijzaak het hadden net zo goed klompen kunnen zijn. het gaat ze om hun netwerk lees piramide te vergroten.

aurora1
door aurora1 - Jun 10, 2016 om 23:26
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Toen ik uw reacties nog eens doorlas schoot me iets te binnen van jaren geleden, nl astronautenvoeding, zoals dat toen genoemd werd.
Destijds was dat op recept verkrijgbaar en het werd toen in tubes verstrekt.
Ik lees nu dat dat "medische voeding" genoemd wordt, en o.a. ook door Nutricia in diverse vormen iets dergelijks gemaakt wordt.
Misschien is het een idee om dat eens aan uw arts/specialist voor te leggen, en om eens uit te zoeken of dit mogelijk via de verzekering (gedeeltelijk) wordt vergoed.
Lees eventueel eens de diverse sites daarover: https://www.google.nl/search?q=astronautenvoeding&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&ei=Ei5bV4CDOsew-QbD1rqwAg

th
door theeleut Jun 13, 2016 om 09:29
10 Antwoorden / 4 Vragen

Dank je wel, Aurora1! Ik denk niet dat ik hier baat bij zal hebben maar zal het in mijn achterhoofd houden. Tof dat je meedenkt!

sc
door sceptici - Jul 13, 2016 om 19:00
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ervaring. Ik was ook erg sceptisch van te voren en ben het zelf gaan uitproberen. Ik had er positieve dingen over gehoord. Bij mij heeft het geholpen om mijn bloeddruk "gezond" te krijgen. Deze was steeds te hoog en anders zou ik aan de medicijnen moeten. Nu met het gebruik van soul blijft hij goed. Dat is beter dan medicijnen slikken.
En het is absoluut niet zo dat het me opgedrongen is of wat dan ook. Mensen vinden het fijn om meteen kritiek te leveren als ze nog niet eens weten hoe het allemaal werkt.

th
door theeleut Jul 13, 2016 om 19:05
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ha sceptici,

Kijk, daar hoopte ik al op: iemand met ervaring! Ik kan online nl nergens objectieve ervaringen vinden die niet door de producent of leverancier zijn 'gefaciliteerd'. Neem je het vaak?

da
door datzoekikop Jul 13, 2016 om 19:16
251 Antwoorden / Vragen

Wie zegt dat @ sceptici niet een wat je noemt "gelegenheids positief review schrijver van het bedrijf of familie " is .......

gerbera
door gerbera - Jul 13, 2016 om 22:28
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@sceptici, U geloofd nog in sprookjes ?. Gek he het merendeel op dit forum al heel lang niet meer, hoe zou dat nu toch komen??.

th
door theeleut - Jul 13, 2016 om 22:33
10 Antwoorden / 4 Vragen

Zou kunnen! Maar ik hoop bij dit forum echte gebruikers te treffen, vandaar dat ik hier mijn vraag heb gesteld. Er kunnen tenslotte 'echte mensen' zijn dit rainsoul hebben gebruikt en positieve of negatieve ervaringen hebben.

da
door datzoekikop Jul 14, 2016 om 00:37
251 Antwoorden / Vragen

@theeleut, inderdaad "Er kunnen"  echte mensen zijn, maar hoe weet je nu zeker dat diegenen die zich hier speciaal aanmelden om hun review te geven ook niet "bij the clan" horen? En misschien wel daarvoor wel vet betaald worden?

aurora1
door aurora1 - Jul 14, 2016 om 01:30
15645 Antwoorden / 6 Vragen

In het algemeen kunt u ervan uitgaan dat mensen die zich speciaal ergens aanmelden om iets waar nogal wat kritiek op is toch te promoten, dat die zelf er voordeel van kunnen hebben om dit te doen, zelf mogelijk aan het product verdienen.
Ik zou maar ter harte nemen wat er hier zoal aan reacties gegeven is en niet blijven zoeken naar en hopen op een of ander magisch spul dat dan super zou zijn want dan geeft u zichzelf valse hoop, eigenlijk net zoals dergelijke producenten en hun vertegenwoordigers en verkopers doen.
Het is al gezegd, als dat product zo geweldig zou zijn, dan zou dat bekend zijn bij oncologen c.s., want daar belandt nogal wat informatie.
U kunt vooral ook maar beter ter harte nemen wat @costnix hier meldt, daar schiet u meer mee op. Alsmaar bezig zijn met wat u ooit als ziekte gehad heeft schiet u niks mee op.
Bespreek e.e.a. nog maar eens met uw huisarts, bijv. ook wat @reflecs noemt, sportvoeding, of dat wat ik meldde wat vroeger de naam astronautenvoeding had, maar stop svp voor uw eigen bestwil met zoeken naar dubieuze producten waar alleen de producenten c.s. aan willen verdienen en die u handen vol geld kosten.
Degene die u dit spul adviseerde had er maar een maand baat bij volgens zeggen en daarbij kan mogelijk zelfs een rol spelen dat als je graag wilt dat iets werkt, dat je dan gaat denken dat het werkt, al is het maar een maand lang.

th
door theeleut Jul 14, 2016 om 22:09
10 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de zorg, ik ben niet continu bezig met wat ik ooit als ziekte had maar af en toe krijg ik even een vlaag van 'goh, zou er tóch iets zijn wat mijn klachten wat kan verlichten?'. Aangezien ik regelmatig gecontroleerd word zal ik snel genoeg horen als er écht iets is gevonden dat mij (en mijn mede-survivors, zoals men dat noemt) kan helpen. Toch dank voor uw antwoord!

jo
door jorisw - Jul 14, 2016 om 09:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je alleen maar goede ervaringen leest zal het wel een goed product zijn. Gewoon kopen....

newmikey
door newmikey - Jul 14, 2016 om 15:41
830 Antwoorden / 0 Vragen

Lees dit even door zou ik zeggen: http://www.overvoedingengezondheid.nl/zijn-geperste-zaden-in-een-zakje-gezond/

P
rima nuchtere analyse met als conclusies: véél te duur, werkzaamheid niet aangetoond, ingredienten onduidelijk, mogelijke overtreding Europese regelgeving mbt advertentieclaims op gezondheidsgebied.

Daaraan kan ik nog toevoegen: bevat volgens het label ook nog eens xylitol, xanthaangom, smaakstoffen en rietsap, wordt verkocht via MLM piramide formule.

Ik zou zeggen dat het in ieder geval op één ding een bewezen werking heeft: op de bankrekening van de verkoper. De rest is bij MLM bijzaak.

th
door theeleut Jul 14, 2016 om 22:06
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ha, wat goed! Dat van die piramideverkoop had ik al gevonden, dat is ongeveer het eerste dat je tegenkomt na de positieve berichten van de producent/doorverkopers. Ik ga het even doorlezen maar ik denk dat ik wel genoeg weet, dank!

tijger1
door tijger1 Jul 14, 2016 om 22:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een goede link. +10

rainseedpower.com
door rainseedpower.com Nov 20, 2016 om 20:01
1 Antwoorden / Vragen

De xylitol, xantaangom en de smaakstoffen in SOUL en Core zijn allemaal van compleet natuurlijke aard. De xylitol wordt zelfs door therapeuten ingezet. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Xylitol  Er zit geen enkel chemisch component in deze producten. Dus mensen moeten beter hun huiswerk doen voordat ze klakkeloos iets schrijven. Maar ga het maar eens uitproberen en zie wat het voor jezelf doet. Dan pas kun je oordelen.

Deze man heeft een artikel geschreven die rammelt aan erg veel kanten, Hij brengt het zo alsof hij alles geanaliseerd heeft en ik moet zeggen dat hij er erg goed in is geslaagd. Ook klopt het dat distributeurs geen claims mogen maken en dat buit hij uit. Helaas is het wel zo dat hij standaard een hekel heeft aan netwerkmarketing organisaties en ze zwart probeert te maken, dat heeft hij ook al met andere bedrijven gedaan. Zijn macht gebruiken en er artikelen over schrijven  in zijn blog die opvallen brengt hem in the picture waardoor hij als freelance schrijver weer andere opdrachten binnenkrijgt. Erg slim.

Maar wat vreemd is dat hij het zelf nog eens niet gebruikt heeft, dus hoe kan hij er dan over oordelen?

newmikey
door newmikey Nov 20, 2016 om 22:37
830 Antwoorden / 0 Vragen

"Er zit geen enkel chemisch component in deze producten" - hilarisch! Heeft u enig idee dat wat u hier zegt echt klinklare nonsens is?
"
alsof hij alles geanaliseerd heeft" - volgens mij heeft u een probleem met geschreven Nederlands of u moet echt bedoelen dat die zaadjes niet voor oraal gebruik zijn bedoeld!
"
een hekel heeft aan netwerkmarketing organisaties en ze zwart probeert te maken" - van alle netwerkmarketingorganisaties is er nog nooit één geweest waar dat zwart maken later niet terecht bleekt te zijn geweest. Hij schrijft gewoon wat hij waarneemt. U bent nog wel het beste voorbeeld van een netwerkmarketeer die zichzelf meer kwaad dan goed doet, met elk woord graaft u een dieper gat voor uzelf.
"
dat hij het zelf nog eens niet gebruikt heeft, dus hoe kan hij er dan over oordelen?" - dat is de meest gebruikte of misbruikte zin in de pyramide scam verkopen. Je hoeft zelf geen triple bypass te hebben om te weten dat deze behandeling medisch bewezen is, je hoeft ook geen vergif te slikken om te weten dat je er aan dood gaat. Daar hebben we evidence-based wetenschap voor.

Ik zou hier stoppen als ik u was, u graaft een gigantisch gat voor uzelf.

es
door esther01 - Jul 14, 2016 om 22:56
1 Antwoorden / Vragen

Hallo theeleut, ik ben zelf heel positief over Soul, en ja ik ben daardoor ook distributeur geworden, dat zal ik er gelijk maar eerlijk bij zeggen.
Nee, het is geen medicijn, of wondermiddel. Maar het heeft mij veel positiefs gebracht, mijn zusje en mijn moeder ook. Meer energie, ik slaap beter, mijn hoofd is rustiger, mijn darmen zijn rustiger. Mijn moeder heeft minder last van haar artrose en klachten die ze heeft door neuropathie. Stapt ook met meer energie haar bed uit. Helpt het iedereen op dezelfde manier, nee, iedereen is verschillend. Is het de moeite waard om te proberen, ja waarom niet? Het is puur natuur. En waarom zou je dit product niet proberen en bijvoorbeeld wel allerlei vitaminepillen?
Ook is was sceptisch na het lezen van alle verhalen, maar je kunt er uiteindelijk pas over oordelen als je het zelf hebt geprobeerd. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen!

tijger1
door tijger1 Jul 14, 2016 om 22:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zielig, dat u er in bent getrapt. En u meldt zich speciaal aan op deze site om dat positieve verhaal te vertellen? Maar goed, u hebt die zooi dus bij uw moeder en zusje in hun maag gesplitst.

newmikey
door newmikey Jul 15, 2016 om 11:29
830 Antwoorden / 0 Vragen

Puur natuur? Ook de xylitol, xanthaangom en kleur- en smaakstoffen? U gelooft dat hopelijk zelf ook niet en probeert alleen goed te praten dat u anderen aan deze troep helpt...om uw eigen zak te vullen.

aurora1
door aurora1 Aug 12, 2016 om 13:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Treurig dat u daarmee verdient aan uw naaste familie.

HG
door HGK - Aug 17, 2016 om 16:47
1 Antwoorden / Vragen

Kijk eens op Facebook Rain testimonials nl be. Wat daar staat is echt niet verzonnen om te verkopen. Dat zijn mensen die door toevoeging van een product aan hun eten iets goeds ervaren. Wat is daar mis mee. Waarom altijd iets in de grond stampen. Ik zou zeggen probeer het zelf eens uit. Er is een niet goed geld terug garantie van 30 dagen. Wat heb je te verliezen? Ik ben er gelukkig mee. En voel mij fitter en energieker. Daar heb ik 2.50 per dag voor over. En als ik al die oxydanten binnen moet krijgen via zaden en fruit en groente dan ben ik de hele dag aan het eten en 5.00 kwijt. Plus heel veel fruitsuikers.

costnix
door costnix Aug 18, 2016 om 00:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U voelt zich beter door het placebo effect. Die testimonials zijn gewoon verzonnen de fabrikant/importeur/verkoper. Wat er kan gebeure? Voor veel geld een abonnement voor "gezondheidpillen".

hi
door hiltsje44 Sep 22, 2016 om 12:52
1 Antwoorden / Vragen

het is geweldig dat het voor somige mensen echt helpt maar de 30 dagen niet goed geld terug gaat niet altijd op

reflecs
door reflecs - Aug 18, 2016 om 12:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Deze verkoper heeft een nieuwe doelgroep bedacht:https://www.facebook.com/thecircleofseeds/

Zie het eerdere antwoord in dit topic hierboven door newmikey - 14 jul. 2016 om 15:41

aurora1
door aurora1 - Aug 18, 2016 om 13:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@HGK heeft zich apart aangemeld om te SPAMMEN bij een ouder topic en ten voordele van de eigen bankrekening.
Schandalig dat ook nog reclame voor dit spul gemaakt wordt om aan kinderen te geven.
Jammer dat de redactie dergelijke spam niet verwijdert.
Goed gevonden @reflecs.

Jo
door Jos-ine - Aug 24, 2016 om 21:57
2 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik nu 3 maanden soul en core. En het heeft mijn veel goeds gebracht. Ik dacht dat ik niet echt klachten had. Maar soms worden klachten  die horen dan bij je om dat je ze al 20 jaar hebt. Ik slaap beter, vol energie, geen hoofdpijn meer, mijn eczeem is beter. Maar in begin werdt het erger maar na 2 weken trok het weg.
Ik gebruik dit met plezier en heb nu geen medicijnen meer, wat me ook handen vol geld kosten.

gerbera
door gerbera Aug 24, 2016 om 22:16
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U bent bijzonder goed op de hoogte van het bedrijf. Als ik uw ervaring lees zat u behoorlijk slecht in elkaar en dat is nu allemaal opgelost ? Komt bij mij over als van een lelijke eend een rolls te maken. Suc6

tijger1
door tijger1 Aug 24, 2016 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jos-ine:
Dus u wist niet dat u een beetje een wrak was? En nu weer een super karretje? Mooi.:-))

Jo
door Jos-ine - Aug 24, 2016 om 22:04
2 Antwoorden / Vragen

Piramidespel is het niet, want ze zijn gecertificeerd. Maar elk bedrijf start met een opbouw in de vorm van een piramide. Anders kan een bedrijf niet bestaan.
Boven de directeur
Daaronder 2 regio directeuren
Daaronder de managers
Daaronder  de leiding gevende
Daaronder grond personeel

Tja is hoe je het bekijkt, kruitvat, hema alles is piramide. Daar koop je toch ook

tijger1
door tijger1 Aug 24, 2016 om 22:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan nog maar een de piramide constructie bestuderen. Het verdienmodel en zo. Dan weet u beter.

newmikey
door newmikey Aug 24, 2016 om 22:41
830 Antwoorden / 0 Vragen

Pure onzin en al vele malen weerlegd. Vooral doorgaan met spammen!

costnix
door costnix Aug 25, 2016 om 05:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@jos&wine: het personnel van een normaal bedrijf hoeft niet eerst zelf het (wan)product te kopen, dat MOET wel bij MLM! U zit appels met peren te vergelijken of erger nog u zit uit uw nek te lullen :-(

tenormin
door tenormin Aug 30, 2016 om 16:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Haha, ieder bedrijf start met de opbouw van een piramide. Om te gillen. Een zzp-er is "de directeur", onderbaas, secretaresse, telefoniste zelf hoor. @jos-ine, even met bijde benen weer op de grond komen, waar haal je de onzin vandaan.

th
door theeleut - Aug 27, 2016 om 21:20
10 Antwoorden / 4 Vragen

Voordat men elkaar verder uitmaakt voor onaardige dingen wil ik iedereen bedanken voor hun input, wat mij betreft is dit topic nu gesloten!

hutch
door hutch - Aug 28, 2016 om 10:21
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Prachtig om te zien hoe hier iemand zich registreert om alleen maar een paar reacties te plaatsen (die uiteraard alleen maar positief zijn over een bepaald product) en dan nog niet eens weet wat een piramideconstructie inhoudt.

En uiteraard heeft deze persoon helemaal niets te maken met dat 'bedrijfje'.......

La
door Lammers1985 - Aug 30, 2016 om 00:15
1 Antwoorden / Vragen

Hallo theeleut

2 maanden geleden heeft mijn nichtje de soul gebruikt van het merk rain. Ze ging het gebruiken omdat ze vermoeid was maar slecht kon slapen. En na lang staan last van haar rug kreeg omdat ze een paar jaar geleden een ongeluk heeft gehad.
 Na aanraden van een vriendin ging ze het proberen. Want het is alleen maar gezond dus het kan sowieso geen kwaad voor je gezondheid.
Na de eerste week sliep ze als een roos. Na 3 weken kon ze dezelfde presentatie geven zonder rug klachten.
Nu 2 maanden later gebruikt het grootste gedeelte van mijn familie het (waaronder ikzelf)en we willen niet meer zonder.
Het is prijzig maar het is het proberen waard.
En je hoeft niet per se distributeur te worden je kan ook gewoon 1 doosje voor een maand kopen.

Groetjes

costnix
door costnix Aug 30, 2016 om 15:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het placebo effect slaat weer eens toe.

newmikey
door newmikey Aug 30, 2016 om 15:53
830 Antwoorden / 0 Vragen

Om nog maar niet te spreken van het spam effect!

gerbera
door gerbera Aug 30, 2016 om 16:08
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Gefeliciteerd dat uw nichtje denkt dat het spul werkt. Geef maar een hoop geld uit en vergeet gezond te eten. Oververmoeidheid kan een oorzaak van slecht slapen zijn, dus wat rustiger aan doen kost niets.

tenormin
door tenormin Aug 30, 2016 om 16:25
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Nu heeft zich weer een lammers1985 speciaal aangemeld op een topic dat 7 Juni 2016 begon. Zal wat zoekwerk hebben gekost. Maar nu, eindelijk dus lekker uit kunnen spuwen hoe goed het allemaal is. Ingeschreven 29 Augustus 2016 en 1 antwoord. Moet niet gekker worden met dit soort spammers.

th
door theeleut Aug 30, 2016 om 19:11
10 Antwoorden / 4 Vragen

Jongens, wees even aardig tegen elkaar. Ik ken iemand die er ook baat bij heeft gehad, vandaar dat ik hier objectieve informatie vroeg. Ja, er zit een heel piramideverkoopgedoe achter maar blijkbaar zijn er enkele mensen die er óf zelf óf van dichtbij iemand kennen die er wél baat bij heeft (gehad). Voor hen ben ik oprecht blij, zelf ben ik er nog niet over uit maar ik sluit hierbij het topic want we komen weinig verder terwijl er wel mensen onaardig worden bejegend.

costnix
door costnix Aug 31, 2016 om 02:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon een potje vitaminen bij Herbbarrel kopen :-)

hansje klein
door hansje klein - Aug 30, 2016 om 16:05
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Koude thee.....

!! Dit is een opgewarmde en oudere topic die o.a. misbruikt wordt door (aspirant) distributeurs! SPAM!!

zoekster1
door zoekster1 - Aug 30, 2016 om 16:09
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik gebruik Rainsoul nu 2 maanden en iedere dag word ik er zieker van. Ook ben ik heel veel geld aan ze kwijt. Mijn familie kan me niet meer luchten of zien.

Wat moet ik nu doen?

hansje klein
door hansje klein Aug 30, 2016 om 16:16
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Word distributeur.......dáár wordt u in ieder geval beter van!

hansje klein
door hansje klein Aug 30, 2016 om 16:17
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik had nog nét vóór u mijn commentaar al gegeven. Geval van opgewarmde SPAM-topic.

zoekster1
door zoekster1 Aug 30, 2016 om 16:24
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben al distributeur, heb al mijn familieleden van me vervreemd met mijn gezeur om het ook te gebruiken, een van mijn neven heeft een lening afgesloten via MP (iets met Finance geloof ik) om het spul te bekostigen. dat bedrijfje is er met zijn inleggeld vandoor. Dat verwijt hij mij nu. Ik ben radeloos!!!!!

tenormin
door tenormin Aug 30, 2016 om 16:28
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Om een van je neven ook zo voor de gek te houden. Foei @zoekster, had ik niet verwacht van zo'n lieve, kundige vrouw. ☼

hansje klein
door hansje klein Aug 30, 2016 om 16:38
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Volgens mij......heeft @Zoekster vanmiddag iets anders dan koude thee gedronken.....hik....

reflecs
door reflecs Aug 30, 2016 om 16:45
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wat zijn het toch ook sukkels. Iedere keer dat hier iets geplaatst wordt is weer een seintje richting Google, waardoor dit topic lekker hoog in de resultaten blijft. Met als eerste antwoorden onversneden kritiek.

tijger1
door tijger1 Aug 30, 2016 om 16:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zoekster1:  Niet getreurd, zaterdag wordt Interbank behandeld, dus daar zal men in het vervolg wel voor bijna niets bergen geld kunnen lenen.

hansje klein
door hansje klein Aug 30, 2016 om 16:50
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@Ternomin. Is in het verleden ooit al eens bewezen op dit forum, dat Zoekster een vrouw is?

Zoek-ster......stèr.....kan toch voor hetzelfde (geleende) geld ook een lieve kundige màn zijn.....?

marita5
door marita5 Aug 31, 2016 om 07:06
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Zoekster1 , Neem contact op met een adviesbureau  , of een jurist voor verlaging van de lening , misschien krijgt uw neef dan nog iets van zijn geld terug ;-))

hi
door hiltsje44 Sep 22, 2016 om 12:51
1 Antwoorden / Vragen

het is te gek voor woorden hoe ze je behandelen ik heb het een half jaar geprobeerd zonder verschil te merken en nu vraag ik 30 dagen niet goed geld terug dan zijn ze niet thuis sterkte

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 12:00
10 Antwoorden / 4 Vragen

Stoppen? Succes, zoekster!

hi
door hiltsje44 - Sep 22, 2016 om 12:49
1 Antwoorden / Vragen

Ja ik heb ervaring met rain via een therapeut die er zelf ook in deed, ben ik in maart begonnen met rain het zou helpen voor meer energie, tegen hoofdpijn voor spieren enz...
Na 2 maanden heb ik aangegeven dat het niets deed bij mij, ik moest het langer de tijd geven en ipv 3 flesjes water zeker 5 flesjes water gaan drinken en meerdere zakjes op een dag gaan nemen en de core erbij want die zou reinigen. 15 juli heb ik 3 dozen besteld want dat zou schelen in de verzendkosten!! Helaas merk ik nog geen verschil enorm veel hoofdpijn spierpijn en enorm moe.
Dus gevraagd om gebruik te maken van het recht niet goed geld terug en wat schets mijn verbazing omdat de laatste keer dat ik besteld had langer als 30 dagen geleden is geld het niet. dat ik toen voor 3 maanden had besteld ivm verzendkosten word niet naar gekeken

reflecs
door reflecs Sep 22, 2016 om 13:16
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe lang bent u inmiddels gestopt? Heeft u nog steeds erg veel klachten? Dan een afspraak maken met de huisarts en laat die zakjes ook zien.

reflecs
door reflecs Sep 22, 2016 om 13:21
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Oh en misschien overbodig om te zeggen: alle banden verbreken met die kwakzalver! Edit: voldoende vocht is belangrijk, maar het is zeker niet zo dat geldt; hoe meer hoe beter.+/- 2 liter vocht (water, thee enz.) is normaal gesproken voldoende. Bij een hittegolf, sporten heb je wel meer nodig.

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 11:58
10 Antwoorden / 4 Vragen

Wat een ellende, Hiltsje44? En ja, die 'therapeut' dumpen, dit klinkt als geldklopperij. Even langs de huisarts kan nooit kwaad, toch?

newmikey
door newmikey - Sep 22, 2016 om 13:46
830 Antwoorden / 0 Vragen

Update: Rainsoul distributeurs overtreden de wet - uitspraak Reclame Code Commissie

Lees: http://www.overvoedingengezondheid.nl/rain-distributeurs-overtreden-de-wet-2/

"
Geconcludeerd kan worden dat zowel op de website van de betreffende Rain-distributeur als in de ‘officiële’ Rain-brochures uiteenlopende gezondheids- en zelfs medische claims staan/stonden die niet zijn bewezen en niet zijn toegestaan. Daarmee wordt een gezondheidsbevorderend en geneeskrachtig imago gecreëerd en verspreid dat de Rain-producten niet verdienen. Het is wenselijk dat Rain-distributeurs op de hoogte zijn van de regelgeving en dat ze zich daaraan houden om misleiding van de consument te voorkomen."

Commentaar van de Keuringsraad:
"Op grond van het voorgaande is sprake van ongeregistreerde geneesmiddelen volgens het aandieningscriterium, dat wil zeggen: door het gebruik van medische claims worden deze producten gepositioneerd als een geneesmiddel waarvoor de wettelijk vereiste handelsvergunning niet is afgegeven. De uiting is dan ook in strijd met de artikelen 3c en 4 van de Code Publieksreclame voor Geneesmiddelen (CPG) 2015 en artikel 84 lid 2 van de Geneesmiddelenwet. Daarnaast worden diverse gezondheidsclaims gebezigd. Deze zouden niet zonder meer van een toelatingsnummer zijn voorzien, aangezien gebruik wordt gemaakt van gezondheidsclaims welke mogelijk in strijd zijn met Verordening 1924/2006. Aangezien het gaat om stoffen waarvoor nog geen claims geautoriseerd zijn, zou de Keuringsraad KOAG/KAG gevraagd hebben de claims te koppelen aan de stoffen die daarvoor nu nog ‘on hold’ staan. Ter onderbouwing vraagt de Keuringsraad dan het ID nr. waaronder de claim ‘on hold’ staan, alsmede de consitions of use en de hoeveelheid per dagdosering van het product.”"

hi
door hiltsje44 Sep 24, 2016 om 20:03
1 Antwoorden / Vragen

Is er ook iets te doen aan het 30 dagen niet goed geld terug ??

Ik heb het gekregen via een therapeut die er zelf in deed dit zou super zijn en ik zou me weer fit gaan voelen en het zou helpen tegen hoofdpijn enz enz . Ik ben er toen in getrapt en na een maand gaf ik aan het doet niets bij mij toen werd er gezegd dat ik het langer de tijd moest geven en meerder zakjes op een dag moest gaan nemen en dat ik de core er bij moest gaan gebruiken want dat zou de afvalstoffen opruimen en ik moest het vooral een kans geven de laatste keer dat ik besteld had was 15 juli het was toen voor 3 maanden!!! maar nog steeds geen verbetering alleen ruim 450 euro lichter ik heb haar toen gebeld dat ik gebruik wilde maken van de 30 dagen niet goed geld terug !! Dat was jammer maar het was langer dat 30 dagen geleden dat ik had besteld dus het geld niet.

newmikey
door newmikey Sep 24, 2016 om 22:33
830 Antwoorden / 0 Vragen

U was er toch zelf bij? En als die 30 dagen toch al voorbij zijn, wat wilt u dan nog? Nee, zie het als een uitstekende, maar beetje dure, les. Schaf nooit meer van die onzin aan, ook niet als therapeut, benedenbuurman, nichtje of collega het verkopen of eigenlijk juist dan niet.

Ma
door Martin_B Nov 1, 2016 om 07:57
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb dit hele artikel van hem ook eens bestudeerd, ik ben tot de conclusie gekomen dat deze heer Rob van Berkel het zelf ook niet zo nauw neemt met zijn zogenaamd "onderzoek"
Hij is appels met peren aan het vergelijken als je goed tussen de regels door leest en de bronnen bekijkt
Verder is zijn onderzoek op basis van geschreven informatie en niet uit eigen ervaring... Sorry maar dan ben naar mijn mening als zogenaamd Dieetist net zo'n kwakzalver als dat ie zelf bij dat bedrijf in de schoenen probeert te schuiven. Hij heeft zich inmiddels goed geprofileerd bovenaan de google zoekmachine dat zal voor hem de nodige zieltjes winnen. Dat is pas goede marketing!  Een beetje jammer dat ie dat doet over de rug van iemand anders zonder feitelijke argumenten.

Waar hij zeker wel een punt heeft:
Dat mensen medische claims doen lijkt me niet erg handig en ook volstrekt onjuist, maargoed iedereen kan zomaar wat roepen en op internet dumpen dat blijkt wel weer. Neemt niet weg dat dit bedrijf zijn distributeurs wel op het hart moet drukken dat dit niet de bedoeling is.
ze geven het immers zelf wel aan dat ze geen claims doen.

newmikey
door newmikey Nov 1, 2016 om 13:03
830 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet ook niet "tussen de regels door" lezen, daar staat niks. Leest u ook tussen de regels van het commentaar van de Keuringsraad? Feit is dat dit het zoveelste wanprodukt is wat met onbewezen gezondheidsclaims en een onduidelijke ingredientenlijst gewoon verboden zou moeten worden op de Nederlandse markt. Daarbij komt uiteraard de merkwaardige piramide struktuur die zowiezo al een spijkerharde garantie voor frauduleus gedrag door verkopers is.

Uw reactie is de zoveelste van een MLM adept die gegronde analyses van een produkt onder tafel schuift met "niet uit eigen ervaring" - volkomen belachelijk dus.

ja
door jannek de boer - Oct 10, 2016 om 23:13
1 Antwoorden / Vragen

Ik gebruik het nu 5 maanden en ben er zeer blij mee...mijn huid vertoont geen acne meer en ben ook veel fitter door geworden het is jammer dat het zo duur is en dat je het niet gewoon in de winkel kan kopen ....ik ben geen distribiteur { het is idd pyramideverkoop } maar blijf het wel gebruiken .

tijger1
door tijger1 Oct 10, 2016 om 23:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mooi.

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 12:01
10 Antwoorden / 4 Vragen

Fijn!

MG
door MGreefhorst Nov 25, 2016 om 22:50
1 Antwoorden / Vragen

Idd fijn voor je Jannek.

Na
door Nannie70 - Oct 28, 2016 om 11:14
1 Antwoorden / Vragen

Beste Theeleut, ik ben een Soul gebruiker (geen verkoper!) en ben erg te spreken over het product. Het geeft mij energie, betere nachtrust en concentratie en het werkt ontstekingremmend zoals ik zelf heb ervaren bij een beginnende slijmbeursonntsteking. Hier heb ik vaker last van gehad, maar toen geen Soul bij de hand. Nu wel en het heeft mij in twee weken van de pijn af geholpen. Iedereen kan er een mening over hebben, positief of negatief. De mijne is positief ook al vind ik het behoorlijk prijzig, ik heb er baat bij! Ik zou zeggen, probeer het, dan merk je zelf snel genoeg of het je helpt of niet!

gerbera
door gerbera Oct 28, 2016 om 15:15
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U moet een gelukkig mens zijn dat u in sprookjes geloofd. Ik denk dat theeleut na 4 maanden, want zo oud is dit topic al, inmiddels wel weet wat te doen.

newmikey
door newmikey Oct 28, 2016 om 15:22
830 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, Een slijmbeursonsteking geneest vaak vanzelf door het gewricht waar de ontsteking zit rust te gunnen. Je moet het gewricht niet overbelasten. Is na een week de ontsteking nog niet over, neem dan contact op met je huisarts. (bron: Gezondheidsplein)

Als u er gelukkig mee bent de genezing aan voodoo toe te schrijven is dat ook prima, toch?

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 12:02
10 Antwoorden / 4 Vragen

Gerbera: ik heb het product nog niet gebruikt, de laatste tijd komen er wat (ogenschijnlijk) eerlijke ervaringen van mensen in dit topic maar ik ben nog niet overtuigd!

nannie70: fijn dat het werkt voor je!

Ma
door Martin_B - Nov 1, 2016 om 07:24
1 Antwoorden / Vragen

Hallo Theuleut,

Iemand bij mij in de straat beveelde het me aan. En ben inmiddels zelf een gebruiker. Ik moet wel toegeven dat ik erg sceptisch was in het begin,vooral omdat ik niet echt specifieke klachten had. Ik ben er mee naar een natuurgeneeskundige geweest in de hoop dat ze me er meer over kon vertellen. Ik ben het gaan gebruiken en ik moet zeggen, ik slaap dieper en word uitgeruster wakker. verder heb ik meer energie en een betere focus. Met sporten merk ik ook dat ik gewoon " lucht" over houd.
Zeer tevreden met het resultaat heb ik het aanbevolen aan mijn ouders die ook wel interesse hadden.
Mijn moeder heeft inmiddels minder rugklachten en geen overgangsklachten meer. Mijn vader kampt met Diabetes type 2 en zijn bloedsuikerspiegel is ook stabieler.

Voor de mensen die het hieronder hebben over een potje vitamine van een of ander huismerk.. geef je geld liever aan iemand die het echt kan gebruiken of spoel het gewoon door de gootsteen, dat heeft hetzelfde effect.

wat betreft het bedrijfsconcept en netwerkmarketing: Het is niet mijn ding en zal het ook nooit worden ook. Deze vorm van vermarkten is immers niks mis mee. We maken toch al reclame voor alles en iedereen de hele dag door. Ik ben blij dat onze buurman het heeft aanbevolen. En dat daar een zogenaamde winstmarge/commissie tegenover staat  o.i.d. heb ik vrede mee. Lijkt mij toch goede bedrijfsvoering?  Neemt niet weg dat ik het product erg goed vind en me er zelf van overtuigd heb inmiddels.

Ik hoop dat u hier iets aan hebt.

tijger1
door tijger1 Nov 1, 2016 om 08:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik ben blij dat het spul ook helpt als je geen klachten hebt. Ik ga het direct kopen. :-(((

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 12:05
10 Antwoorden / 4 Vragen

Ha martin_b: fijn dat je er baat bij hebt! En ja, in een markteconomie mag er gewoon verdiend worden aan de producten. Los van de piramideverkoopachtergrond (die me helemaal niet bevalt, dit drijft de prijs ook nog eens op) vroeg ik me af of dit spul daadwerkelijk werkt. Ik ben er nog niet uit!

hutch
door hutch - Nov 1, 2016 om 10:09
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"De producten Rain Soul en Rain Core liften mee op het gezonde imago van zaden. Onduidelijk is echter of de producten van Rain dezelfde voedingsstoffen bevatten en dus dezelfde eigenschappen hebben. Doordat de zaden geperst zijn verandert zonder twijfel de voedingswaarde. In ieder geval ontbreken de vetten op de voedingswaardedeclaratie, die (mede) verantwoordelijk worden gehouden voor enkele gunstige effecten. Andere voedingsstoffen zouden worden geconcentreerd, maar analysecijfers daarvan ontbreken. Het komt erop neer dat erg veel onduidelijk is, terwijl Rain en distributeurs doen voorkomen alsof die duidelijkheid er wel is waardoor de consument misleid wordt." (Bron)

9 nieuwe Kassa-gebruikers (die 'plotseling' ....?) opduiken en zich allemaal registreren, alléén om die zaadjes de hemel in te prijzen.
Verder hebben zij niets te 'vertellen', m.a.w. het blijft bij het ophemelen van dat 'bedrijfje'.

@Jos-ine: "Piramidespel is het niet, want ze zijn gecertificeerd." Hoe naïef kan men zijn, of..... is/zijn er iemand/personen in dit topic bezig, die op één of andere wijze direct, dan wel indirect, betrokken is/zijn bij dit 'bedrijfje'?

De zogenaamde certificering op hun website stelt niets voor; er staat er bijv. een waar uit blijkt dat de producten geproduceerd worden in Amerika.
Ja, en.... ? Buiten dat: "Wij betrekken onze zaden van niet-GMO boerderijen over de hele wereld. "
Dus eerst de suggestie wekken dat het puur Amerikaans is en dan het tegendeel schrijven.

Hoe meer van die zogenaamde 'certificaten' er op de website geplaatst worden, hoe interessanter het blijkbaar moet lijken.
Daarnaast als men die 'certificaten' goed leest, blijkt dat deze weinig tot niets zeggen over de extra speciale uitwerking van die zaadjes. Het gaat meer over de zuiverheid, reinheid enz. Dus meer over de algemene zaken. En dat 'effectief' slaat op dat wat ik hier boven aangegeven heb: 'liften mee op het gezonde imago van zaden'. Dus deze 'certificaten' zijn niets anders dan een vorm van misleiding.

Dan lees ik nog het volgende: "en elk product is zonder enige natuurlijke conserveermiddelen."
Zitten er dan (andere) conserveermiddelen in? En heeft dat weer te maken met die 'geheime formule'? Hoezo 'zuiver' en '100% Natural'?

En dan de reviews op hun website: uiteraard, zoals bij meer 'bedrijfjes', worden er alléén positieve ervaringen geplaatst, waarbij dan ook nog de vraag is, of deze door echte klanten geplaatst zijn. En volgens mij hebben ze een foutje gemaakt. Bij 'Rain Core' staan dezelfde 2 reviews als bij 'Rain Soul'.... alleen omgekeerd. Mijn advies: snel even de naam van 'Soul' in 'Core' veranderen ;-)

Onvoorstelbaar dat er nog mensen zijn, die bedragen van bijv. € 85,-- of nog meer betalen voor een paar zaadjes.
Maar ja, als zij menen daar baat bij te hebben.....

Zo...... op naar nummer 10 die weer wat 'interessants' / 'nieuws' te melden heeft. Kunnen we weer verder lachen.

th
door theeleut Nov 1, 2016 om 12:10
10 Antwoorden / 4 Vragen

Hahahaha, dank, Hutch! Ik wil niet alle mensen die hier positief hebben gereageerd wegzetten als lid van de 'clan', ik denk ook zeker dat er mensen baat kunnen hebben bij Rain Soul of Rain Core.

Certificaten: daar doe ik niks mee. Er zijn binnen Nederland (sommige zijn internationaal) maar een handvol certificaten die gecontroleerd zijn en de rest kan iedereen uit zijn grote duim zuigen.

tijger1
door tijger1 Nov 15, 2016 om 11:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hutch. U wordt na 14 dagen "op uw wenken" bediend met nummer 10.:))

MG
door MGreefhorst - Nov 15, 2016 om 11:48
1 Antwoorden / Vragen

Beste theeleut,

Ik kom je vraag nu pas tegen.
Ik gebruik soul al sinds Januari en ben zeer enthousiast.
-gewrichten soepel niet meer strak en geen pijn meer
-beter slapen
-positiever
-tijdens studie betere focus.
-gezond gevoel
-geen last meer van suikerschommelingen
-hooikoorts deze zomer geen last van gehad
-lastig traanoog na 15 jaar 90% minder

fijn dat iemand dit met je wilde delen.
Mijn advies is om zelf even te google op de ingredienten en dan zelf een conclusie te trekken.
Op een informatie avond die meestal 90 min duurt en zeker de moeite waard is, worden ook de mogelijkheden uitgelegd en na de info kun je zelf beslissen wat je er mee wil doen.
Zelf ben ik natuurgeneeskundige en dus erg voorzichtig met alles.
Mijn enthousiasme is na onderzoek alleen groter geworden.
Vooral ook de core daar zitten nl 11 top ingredienten in.
Zonder oordeel over de manier van distributie.
S6 ermee en hoop dat je je eigen keuze hierin maakt.

Dat moet ieder voor zich bepalen ik wil niet voor een ander denken.

Cookies
door Cookies Nov 15, 2016 om 12:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoezo kom je de vraag nu pas tegen? Dat kan dan alleen maar omdat je er heel bewust op gegoogeld hebt.

reflecs
door reflecs Nov 15, 2016 om 12:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zie antwoord hieronder.

hutch
door hutch Nov 15, 2016 om 17:15
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Carola, een dikke + (kan helaas niet bij deze reacties).

costnix
door costnix Nov 15, 2016 om 18:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon het goedkoopste multivitamine preparaat bij de drogist kopen en de resultaten zijn hetzelfde. Het verschil zit hem in de gebakken lucht in de dure (wan)producten.

MG
door MGreefhorst Nov 25, 2016 om 22:27
1 Antwoorden / Vragen

Hoi Carola 83
Sorry, ja klopt ik was aan t google voor onafhankelijk onderzoek en daarmee kom ik in deze achtbaan terecht van meningen die gebaseerd zijn op ? niet uit eigen ervaringen.
Dat vind ik jammer.

costnix
Een synthetisch vitamine preparaat zou ik niet adviseren dan zou ik kiezen voor Ortica of Solgar of vergelijkbaar product.
Ik heb geen aandelen in deze bedrijven ;-)

Beste Reflecs
t niet mijn bedrijf en die website is idd niet van mij. Ik ken t product zelf sinds dit jaar. Zoals ik al vertelde.
Dus t speurwerk is toch niet juist

Beste Hutch
Ik ben gebruiker sinds januari omdat iemand mij erop attendeerde en ik iets zelf wil uitproberen voordat ik mijn mening geef, jammer dat iedereen hier al een oordeel klaar heeft zonder zelf onderzoek.
Maar goed iedereen zijn eigen keuze.
het is geen wondermiddel en geen geneesmiddel, wel een middel wat al heel veel mensen geholpen heeft.

Vooral voor negatieve mensen kan t een positief gevolg hebben. Dus pas op.

En tijger1 idd ben ik blij dat deze kleine klachten uit mijn leven zijn. Zelfs natuurgeneeskundige zijn mensen.

costnix
door costnix Nov 26, 2016 om 15:24
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Veel te duur. Het zelfde spul, maar dan vijf maal mijn potje multivitaminen.

tijger1
door tijger1 - Nov 15, 2016 om 12:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mgreefhorst

Toch raar dat u als "natuurgeneeskundige" tot januari zoveel lichamelijke klachten had. Maar mooi dat u door dat dure vogelzaad die nu allemaal kwijt bent.

reflecs
door reflecs - Nov 15, 2016 om 12:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@mgreefhorst,
U wilt vast wel even bevestigen dat dit niet uw site is.:contact:http://www.myrainlife.com/globalrainteam

tijger1
door tijger1 Nov 15, 2016 om 12:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@reflecs. + 10

hutch
door hutch Nov 15, 2016 om 17:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

+ 20....... ;-)

hutch
door hutch - Nov 15, 2016 om 17:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Huppelakee, daar is nummer 10.

@Mgreefhorst heeft zijn website geregistreerd in 2012 en komt hier met een goedkoop, verzonnen en geacteerd verkooppraatje alsof hij sinds januari 2016 baat heeft bij zijn achterlijk dure producten. Eigenlijk geeft hij indirect aan, dat dit spul helemaal niet werkt, dan wel pas na meer dan 4 jaar.
De website is van april 2012 en hij is pas begonnen met (zijn eigen) producten te gebruiken in januari 2016? Vertrouwde hij zijn eigen producten niet?

En dan de (3) 'testimonials' op die website: uiteraard alle 3 zéér lovend.......
Denkt @Mgreefhorst nu werkelijk dat de hele wereld gek is behalve hijzelf?

Maar zoals reeds voorspeld, blijft het bij deze reactie, misschien nog een laatste stuiptrekking en dan 'verdwijnt' @Mgreefhorst weer in de analen van deze Kassawebsite.

Oh ja.... de titel 'natuurgeneeskundige' is geen beschermde titel, d.w.z. dat letterlijk iedereen zich zo mag noemen, dus ook iedere ...
Ik neem dus maar gemakshalve aan, dat @Mgreefhorst geen echte, beschermde titel heeft??

Wat ik niet begrijp is dat iemand die een 'bedrijfje' heeft om geld te verdienen (want daar draait het uiteraard om), zichzelf zo voor schut zet en dan hoopt dat iemand daar intrapt.
PS: Met dank aan het speurwerk van @Reflecs.

hutch
door hutch Nov 15, 2016 om 20:00
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Het zou zelfs zijn vrouw kunnen zijn....... Dezelfde voorletter.... It's all in the family.

rainseedpower.com
door rainseedpower.com - Nov 20, 2016 om 17:05
1 Antwoorden / Vragen

Beste Theeleut,

Het enige antwoord wat we kunnen geven is dat je zelf eens risico vrij een doos uitprobeert. En dat kun je gewoon doen door te bestellen als een klant via iemand zijn/haar weblink. Er zit een 30 dagen niet goed geld terug garantie op waarbij je 29 zakjes uit kunt proberen (30 stuks in een doos). Bij niet tevreden of geen resultaat stuur je gewoon het laatste zakje terug naar het hoofdkantoor voor een refund van je doos (zonder de verzendkosten). Oftewel, je kunt gewoon zelf het uittesten en zelf ervaren wat het met jou doet. Simpel toch?

Waarom denk je dat die distributeurs enthousiast zijn? Omdat het daadwerkelijk meer doet dan de gebruikelijke vitamines (90% is synthetisch gemaakt), kruiden, superjuices (Aloe Vera of andere juices) en essentiele olien die ze al gebruikten. Iedereen heeft chronisch nutrienten tekort. We halen niet meer de nutrienten en anti-oxidanten uit onze huidige groenten en fruit in vergelijking tot 30/40 jaar geleden. En we krijgen ook nog eens 100x meer pesticiden, toxines, hormonen, antibiotica en straling binnen dan onze grootouders. Geen wonder dat er zoveel mensen zijn die te kampen hebben met vermoeidheid, kwaaltjes, ziektes en allerlei ontstekingsprocessen. De gebruikerservaringen van veelal gewone klanten zijn te vinden op https://www.facebook.com/groups/RAINtestimonialsNLBE/
En om dat ook nog eens te bekrachtigen kunnen we meedelen dat er steeds meer Artsen, apothekers, therapeuten, dietisten, fysiotherapeuten, athleten, sporters en zelfs tandartsen onze producten gebruiken en aanbevelen.

Grappig om de onwetende reacties van mensen hier te lezen die geen verstand hebben van referral marketing, iedereen doet het al automatisch. Als je een goede ervaring hebt over een restaurant, winkel of een product deel je dat automatisch met je omgeving door erover te vertellen...Toch? Facebook is een groot referral platform. Wist je dat Coca Cola ooit zo gestart is begin 1900? Share to earn is de toekomst. Kijk maar naar Air-BnB en UBER, zo ook netwerkmarketing. Geen voorraden meer, maar ouderwetse mond tot mond reclame. Van bijna alle producten die je in een gewone winkel koopt gaat 90% op aan tussenhandel en aan marketing... 90%!!! En wie wordt er het rijkst van? Juist, de directeuren en CEO's van als die tussenhandel- en marketing bedrijven en de mensen op de werkvloer krijgen een hongerloon. Vind je dat eerlijk?
Netwerkmarketing bedrijven zijn veel ethischer en vinden die tussenhandel en reclame onzin. Ze kiezen ervoor om mensen zoals jij en ik een mogelijkheid te bieden zelf een business op te kunnen starten voor een prikkie en verdelen 50% van wat prodcuten waard zijn onder mensen zoals jij en ik. Dat is vele malen eerlijker.

Piramide???... Volgens mij zijn dat van die mooie oude gebouwen in Egypte. Een piramidespel heeft alleen maar met geld te maken en is zwaar verboden bij de wet en heeft totaal NIETS met netwerkmarketing te maken. Mensen doen hun huiswerk niet goed en strooien maar met kreten uit onwetendheid, terwijl ze geen idee hebben van wat het eigenlijk inhoud.

Share to earn is nog niet echt bekend in NL, en daardoor vinden mensen dat vreemd. Begrijp ik ook wel want als je mensen 30 jaar geleden meedeelde dat je een franchise ging starten, verklaarde iedereen je ook voor gek, en kijk nu eens, de gewoonste zaak van de wereld. Er zijn veel verschillende Netwerkmarketing bedrijven, en ja bij velen is het businessmodel ouderwets en MOET je je vrienden en familie bombarderen met nietszeggende producten om er een business uit te slepen, maar daar staan wij ver van af. Daar hebben we zelf ook een enorme hekel aan, dat zijn de mensen en bedrijven die het kapot maken.... Wij zijn allen onafhankelijke distributeurs die blij zijn om mensen te KUNNEN en te MOGEN helpen zonder gepush. Wij mogen dus en dat is een hele andere insteek. Wil je meer info neem gerust contact op en ik leg het je wel eens uit.
www.rainseedpower.com

costnix
door costnix Nov 20, 2016 om 19:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

En dan zit je aan een abonnement vast en voor de rest..... tl, ng. Werkt het ook tegen Morbus Parlando Cervicalis Posterior Gravis Chronica?

rainseedpower.com
door rainseedpower.com Nov 20, 2016 om 19:46
1 Antwoorden / Vragen

Hoezo abonnenment?

De website geeft aan welke keuze je wilt maken.
Je kan kiezen uit een eenmalige bestelling. En als je blij ermee bent kun je ook een abonnenment nemen waardoor je korting krijgt. En zelfs dat abonnement is eenvoudig per maand aanpasbaar via je eigen inlogportal en eenvoudig per maand op te zeggen met 1 simpel emailtje... dus ook na een maand.

Beter je huiswerk doen voordat je een reactie plaatst.

costnix
door costnix Nov 25, 2016 om 23:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb mijn huiswerk prima gemaakt. U bent een ordinarie handelaar in "snake oil" :-(

Be
door Bekende Nederlander Mar 7, 2017 om 19:29
1 Antwoorden / Vragen

Costnix als je niet weet waar je het over hebt, moet je je niet mengen in dit soort discusies. Kritiek op iets geven zonder goede onderbouwing is niet moeilijk.

reflecs
door reflecs - Nov 20, 2016 om 17:41
1859 Antwoorden / 4 Vragen

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/profiel/toon_profiel/rainseedpower.com

Actief sinds: 20 nov. 2016

Over rainseedpower.com: Meer info en bestellingen kunt u vinden op www.rainseedpower.com

Hardnekkig clubje. Waar blijft de redactie eigenlijk?

hansje klein
door hansje klein - Nov 20, 2016 om 17:51
3037 Antwoorden / 62 Vragen
costnix
door costnix Nov 25, 2016 om 23:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Sjef van Oekel zei het al: "Ik word niet GOED!" :-)

hutch
door hutch - Nov 20, 2016 om 20:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hup, daar is de volgende spammer. Als ik het goed heb nummer 11.
Vandaag registreren, één poging om die achterlijk dure 'artikelen' goed te praten en...... nee, geen 'en' (gelukkig). Daar blijft het bij.
Mogelijk nog een laatste poging om iets goed te kletsen en daarna verdwijnt ook deze grapjurk in de analen van de Kassa-website.
Dit soort grapjurken moeten het hebben van goedkope reclame en mensen die vaak goedgelovig zijn.

Maar je kunt ook nog wel lachen:
"Waarom denk je dat die distributeurs enthousiast zijn?"
Dat is uiteraard gespeeld om vet geld te 'verdienen'....... Ze hebben €-tekens in hun ogen staan.

"Grappig om de onwetende reacties van mensen hier te lezen die geen verstand hebben van referral marketing"
Goed woordje doen en (financieel) belonen. Kijk.... en daar draait het om: op een goedkope wijze vet geld verdienen.

En hij/zij legt hier duidelijk uit dat het hier alleen maar om reclame maken gaat. Zou deze spammer dat zelf wel in de gaten hebben ;-)
Of zou het een klein foutje zijn........
Het moet toch wel heel erg slecht gaan met die website, dat zij hier al gratis reclame moeten maken voor deze zeer dure 'artikelen'.

Het is gewoon bij het zielige af. Gelukkig worden (ook) hier mensen gewaarschuwd om hier niet in te trappen.
Dit clubje houdt iedereen voor de gek, door velen gewoon te misleiden met hun sprookjes (zie mijn reactie van 1 nov 2016).

Zo nu is het wachten op spammer (oeps, dat heet 'ambassadeur'....) nummer 12.

hutch
door hutch - Nov 25, 2016 om 23:24
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@MGreefhorst, ga nu niet gigantisch hypocriet doen.

U komt op deze site om reclame te maken voor een website waarvan de eigenaar en zijn partner beiden M. Greefhorst (zie onder 'contact') heten.
Stom 'toevallig' (...) heet u ook M. Greefhorst en héél toevallig maakt u ook reclame voor die achterlijk dure 'artikelen'
En u gaat hier nu verklaren dat u dat niet bent??

Maar gezien de schrijfwijze in uw laatste reactie in vergelijk met uw eerste antwoord, komt het bij mij over alsof u een bepaalde drank genuttigd heeft.
U komt steeds meer ongeloofwaardig over.

Ben benieuwd wanneer u er achter komt, dat de mogelijkheid bestaat om een (eigen) gebruikersnaam te laten wijzigen...... Misschien iets voor u?
Een tip: @Mariogh is nog vrij.

costnix
door costnix Nov 26, 2016 om 15:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Mario, pillendraaier, moet onderaan beginnen!

reflecs
door reflecs - Nov 26, 2016 om 16:30
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Een filmpje van de mgreefhorst-en:https://www.youtube.com/watch?v=pU8um1m2mRg
Een "testimonial" van mevrouw uit januari:https://nl-nl.facebook.com/groups/RAINtestimonialsNLBE/
Dezelfde voor- en achternaam.

Zouden de verkopers hier ook een bootcamp gevolgd hebben?

https://www.youtube.com/watch?v=aCGq7ijBaTw

hutch
door hutch Nov 26, 2016 om 16:54
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Zij noemen dat 'training', ik noem dat 'hersenspoeling'. Maar over het algemeen zijn Amerikanen daar iets gevoeliger voor. Nederlanders zijn wat meer nuchter, althans de meesten. Maar ik twijfel er nog geen seconde aan of ook in dit goedkope filmpje zitten een aantal 3e rangs acteurs, net zoals in die goedkope commercials van TommyTeleshopping e.d. Eigenlijk gewoon lachwekkend.

schramoo7
door schramoo7 - Dec 21, 2016 om 00:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Jammer dat men meteen aan piramide spelletjes denkt, dit is het allemaal namelijk niet. Als je goed nadenkt zit iedereen die werkt in een groot piramide spel.

Soul is erg goed voor de gezondheid en mensen hebben er baat bij. Bij de schijf van 5 van het voedings centrum zet ik vraagtekens. Tegenwoordig zijn groentes niet meer de hoogwaardige groentes die natuurlijk geteeld zijn. Veel is gemaninpuleerd en bevatten niet meer de voedingstoffen die wij nodig hebben. We worden allemaal ouder dan vroeger, maar onze ouderdom gaat vaak gepaart met gezondheids klachten. En dit is vaak de oorzaak van tekorten aan goede voedings stoffen. Maar wat krijg je bij de dokter.. een pilletje waardoor je je beter voelt. Maar de echte oorzaak word niet aangepakt. Waar drijft de pharmacie op? Op verkoop! Wist je dat bijvoorbeel Bayer, de pillenboer ook zaden maakt voor onze groentes. Denk je nu echt dat zij er baat bij hebben dat mensen gezond blijven?

costnix
door costnix Dec 21, 2016 om 02:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt dit met feiten onderbouwen, of blijft het bij parlando cervicalis posterior chrionica gravis?

reflecs
door reflecs Dec 21, 2016 om 18:14
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Variatie op hetzelfde verkooppraatje. Ik reageer in januari wel inhoudelijk op de volgende spammer.

tijger1
door tijger1 - Dec 21, 2016 om 00:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@schram007

Verspilde moeite dat dwaze verhaal van u, want we kopen dat vogelvoer echt niet.

x1
door x10broekhoven - Dec 21, 2016 om 15:17
1 Antwoorden / Vragen

Kijk even op www.overvoedingengezondheid.nl Hier vind je heel veel informatie over dit product.

hutch
door hutch Dec 21, 2016 om 17:16
4515 Antwoorden / 29 Vragen

edit

reflecs
door reflecs Dec 21, 2016 om 17:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

In juli en september zijn er twee directe links door newmikey gegeven, maar inmiddels zijn er zoveel antwoorden dat het geen kwaad kan het nog eens te vermelden :)

gerbera
door gerbera - Dec 21, 2016 om 17:43
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@schram007 schreef,  Wist je dat bijvoorbeel Bayer, de pillenboer ook zaden maakt voor onze groentes.

Hier het bewijs van gebrek aan kennis. Wist u dat zaden (alle zaden) gewoon van planten komen
Niemand, dus ook Bayer niet, in staat is deze kunstmatig te fabriceren.
Een slazaadje komt dus van de sla-plant, bietenzaadje van de bieten-plant, nog ff doorgaan?

Wist u dat;
zgn voedingssuplementen kunstmatig worden samengesteld en daar veel onnatuurlijke stoffen in verwerkt worden?.
het een fabeltje is dat  we niet zonder deze kunnen?.
er helaas nog mensen zijn die in sprookjes geloven?
de bedrijven aan die mensen goed geld verdienen?
de mensen altijd teleurgesteld achter blijven?
het hun goud geld heeft gekost?
de groente die op de markt is nog steeds gezonder zijn?
ook een stuk goedkoper zijn?

Wist u dat niet zou ik zeggen verdiep u daar eens in wordt u een stuk wijzer.

hutch
door hutch - Dec 21, 2016 om 18:06
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Schram007,

Het gaat in principe niet eens of het goed is voor de gezondheid, want daar twijfel ik niet eens aan. Als het namelijk ongezond (gevaarlijk enz.) was, was het, aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, niet eens op de markt gekomen / mogen komen.

Het gaat in hoofdzaak om de véél te (achterlijk) dure pilletjes (of wat voor een naam er ook aan gegeven wordt),  en de sprookjes die zij verspreiden. Misleiding, leugens en totaal nietszeggende onzinverkooppraat. Zoiets kun je in Amerika doen, maar Nederlanders zijn daar, over het algemeen, veel te nuchter voor en denken eerst na om in die onzin(verkooppraatjes) te trappen (althans veruit de meesten). Ook hersenspoeling komt erbij kijken.

En hoe 'toevallig' komen er telkens weer personen om de hoek kijken die weer een poging doen om dit spul weer positief in de kijkert te zetten. De meesten komen héél 'toevallig' (...) op deze site, om weer een onzinleugenverkooppraatje te houden, waarna betreffende persoon weer in de annalen van deze site verdwijnt, ofwel een ordinaire spammer...... U bent daar een uitzondering op.

Ik zie dat een gebruiker van deze site zijn persoonlijke gegevens op de Myrainlifesite al verwijderd heeft. Eigenlijk ook logisch want hij hield een ordinair verkooppraatje voor zijn eigen site, alsof hij een toevallige klant was. Gelukkig werd daar snel doorheen geprikt.

de
door devi vasana - Jan 16, 2017 om 10:42
1 Antwoorden / Vragen

Beste theeleut, ik gebruik de producten van Rain, zowel soul als core als fused. Mijn man is distribiteur. Dus ga ik geen hele verhalen houden waarom het goed voor je kan zijn, zelf proberen is het beste. Rain heeft een 30 dagen, niet goed geld terug garantie. En wb alle vooringenomen reacties hier op de site; dit is van mensen die het niet geprobeerd hebben......maar wel een mening hebben.....ik weet wel dat het werkt, maar ik ben natuurlijk "bevooroordeeld"......als laatste wil ik nog zeggen dat het produkt soul ontwikkeld is door kinder oncologen........juist om kinderen na een chemo sneller te laten herstellen.......

newmikey
door newmikey Jan 16, 2017 om 10:53
830 Antwoorden / 0 Vragen

Pure nonsens, het product is ontwikkeld door MLM marketeers met dollartekens in de pretoogjes. Daar is geen arts aan te pas gekomen. Natuurlijk gebruikt u het als uw man "distributeur is" - u kunt uiteraard niet anders, dat begrijpen wij heel goed.

reflecs
door reflecs Jan 16, 2017 om 12:48
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zie antwoord hieronder.

costnix
door costnix Jan 16, 2017 om 23:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Weer iemand, die besmet is met Morbus Parlando Cervicalis Posterior Chronica Gravis en Morbus Spamica :-(

hutch
door hutch Jan 17, 2017 om 09:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Devi Vasana, lees mijn reactie van 21 dec. 2016, 18.06 uur eens. Het zijn niets anders dan achterlijk dure pilletjes (zaden e.d.), waar op een gigantische (!) winst gemaakt wordt. En daarbij 'moet' dat spul aan de man gebracht worden in de familie- en kennissenkring. En dat is juist de strategie. Als men namelijk dat in de winkel zou zetten, koopt geen mens het. Men gaat bij die strategie er namelijk vanuit dat een bekende (familie / kennis) niet zo gauw 'nee' zal zeggen. Een vorm van psychologische aanpak. Ik ben er van overtuigd dat dezelfde personen, die dat spul via familie/kennissen kopen, dit nooit gedaan zouden hebben als dat spul gewoon in de winkel zou staan. Want dan bedenkt men zich wel 10x om dat dure spul te kopen. En hoe toevallig komen er weer nieuwe gebruikers op deze site om dat spul weer de hemel in te prijzen. En daarbij die zogenaamde weinig tot nietszeggende certificering (op de website) is ook om te lachen.... eh, ik bedoel verkooppraatje eerste klas. Dat is alleen om een bepaalde indruk te wekken. Dat dit spul niet ongezond is, ben ik ook wel van overtuigd. Maar dat is nogal logisch. Uiteindelijk gaat het hier om niets anders dan om (zeer) vet geld 'verdienen'.

reflecs
door reflecs - Jan 16, 2017 om 12:44
1859 Antwoorden / 4 Vragen

als laatste wil ik nog zeggen dat het produkt soul ontwikkeld is door kinder oncologen........juist om kinderen na een chemo sneller te laten herstellen.......

Ja, en? Dat zegt niets.

Oh, u bedoelt te zeggen dat ze daadwerkelijk iets gevonden hebben?

Wilt u dan s.v.p. vermelden:

De namen van die onderzoekers.

Een link naar het rapport waarin de resultaten te vinden zijn.

Of praat u alleen maar na wat er in het handboek voor verkopers staat?

Of…
Dat zal toch niet.

U bedoelt toch niet die Bradford Weeks, die meerdere keren is aangeklaagd en veroordeeld, die in de filmpjes van Rain te vinden is: http://casewatch.org/board/med/weeks/amended_charges_2012.shtml

gerbera
door gerbera - Jan 16, 2017 om 22:46
7348 Antwoorden / 14 Vragen

als laatste wil ik nog zeggen dat het produkt soul ontwikkeld is door kinder oncologen........juist om kinderen na een chemo sneller te laten herstellen.......

Kun je nagaan wat dit spul met je hersencellen doet als u zelf in dit sprookje gelooft.

Is
door Isasan - Jan 17, 2017 om 06:24
1 Antwoorden / Vragen

Sta toch altijd met verbazing te kijken naar de oppervlakkigheid waarmee de minder slimme mensen zich uitspreken over netwerk marketing,hallo doe je huiswerk eens goed voordat je snel een uitgekauwde mening over pyramidespelen neer zet.De Netwerk marketing industrie is een industrie met velen miljarden omzet wereldwijd,die honderduizenden mensen zo niet miljoenen de mogelijkheid heeft gegeven om iets aan hun leven te verbeteren.
Ik en velen anderen mensen inclusief Olympische athleten ,zieke mensen ,artsen en andere geneesheren/vrouwen vinden dit product fantastisch.
Weet je hoe ik daar achter kwam? Door het gewoon te proberen voor een paar maanden.Duur?? dat hoor ik wel van mensen die voor honderden euros per maand aan echt ongezonde dingen besteden.Niks geloven,gewoon een tijdje proberen! Wanneer was de laatste keer dat jouw drogist zei over de "geweldige"supplementen dat je het lege potje mocht terug brengen en 100% je geld terug kan krijgen? Dacht het niet.Het is altijd goed om ergens een gat in te willen schieten,maar doe eerst je huiswerk.Dit product heeft zichzelf al bewezen en staat in de top 100 van beste Netwerkmarketing bedrijven .Veel geluk met je gezondheid:)

newmikey
door newmikey Jan 17, 2017 om 08:18
830 Antwoorden / 0 Vragen

Oh, beetje laat wakker geworden maar u maakt met uw eerste bericht al een verpletterende indruk hoor! Succes met die netwerk marketing industrie dan maar. Laat ons maar gewoon bij het wetenschappelijk en klnisch bewijs blijven. Lijkt mij een goede taakverdeling: u gaat gillen dat wij hele domme mensen zijn en wij blijven gewoon keurig iedereen waarschuwen voor de frauduleuze praktijken en produkten van uw MLM-clubje. Zijn we allemaal tevereden, toch? U mag gewoon om het hardst onzin blijven roepen terwijl wij gewoon de werkelijkheid erbij slepen. Fair deal dus...

newmikey
door newmikey Jan 17, 2017 om 08:48
830 Antwoorden / 0 Vragen

Trouwens, de enige arts die achter dit spulletje staat met hart en ziel is ene Bradford Weeks. Aardige vent, alleen jammer dat hij in de afgelopen jaren meerdere malen is veroordeeld in de VS wegens frauduleus (en gevaarlijk) handelen met groeihormonen. (https://www.casewatch.org/board/med/weeks/amended_charges_2012.shtml )

Als je het vonnis even met aandacht doorleest zal je lezen hoe deze meneer met zijn vak omgaat. Ik zou bijna zeggen dat je dan wel een heel slecht imago projecteert als je je klanten op zo'n persoon wijst om de werkzaamheid van je produkt aan te tonen.  Ik zou bijna zeggen dat een slim mens dat nooit zou doen, maar ja...het gebeurt klaarblijkelijk tòch!

hutch
door hutch Jan 17, 2017 om 10:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste 'slimme' @Isasan, inderdaad: marketing. Het draait niet om de gezondheid, maar puur en alleen om het geld (binnenhalen). Dus de gezondheid is ondergeschikt aan het geld. En verder lees mijn reactie onder uw teamgenoot @Devi Vasana. Mvg, een wel 'slim mens' die ook gezond leeft, maar geen geld uitgeeft aan deze (!) dure 'rommel' (dingen van weinig -financiële- waarde). Zo, nu weer wachten op de volgende 'slimme' distributeur...... ;-)

reflecs
door reflecs Jan 18, 2017 om 20:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Zie antwoord hieronder.

reflecs
door reflecs - Jan 18, 2017 om 20:30
1859 Antwoorden / 4 Vragen

door Isasan - 17 jan. 2017 om 06:24

Sta toch altijd met verbazing te kijken naar de oppervlakkigheid waarmee de minder slimme mensen zich uitspreken over netwerk marketing,hallo doe je huiswerk eens goed

O o! (de minder slimme mens doet nog even snel z’n huiswerk) : https://www.youtube.com/watch?v=OkDQFIP0jS0

voordat je snel een uitgekauwde mening over pyramidespelen neer zet.

Pyramide spelen? Bij Cheops of Ramses ;) Piramidespellen zijn verboden. Multi level marketing niet.

Inkijkje door Rambam: http://www.npo.nl/rambam/10-06-2015/VARA_101373245

De Netwerk marketing industrie is een industrie met velen miljarden omzet wereldwijd,die honderduizenden mensen zo niet miljoenen de mogelijkheid heeft gegeven om iets aan hun leven te verbeteren.

U gelooft in sprookjes?

Ik en velen anderen mensen inclusief Olympische athleten ,zieke mensen ,artsen en andere geneesheren/vrouwen vinden dit product fantastisch.

Ik: dat mag ik hopen, als je zelfs niet een heel klein beetje in het product gelooft dat je verkoopt wordt het wel heel, heel erg cynisch.

Olympische athleten: voormalig Olympisch, voormalig atleet,
Show me the moneyyy!, dat kun je hem nog niet eens kwalijk nemen, je wilt toch wel ook wel iets verdienen behalve roem.

zieke mensen: die testomials zijn vervuild door verkopers vermomd als kopers, dus die vallen af.

artsen en andere geneesheren/vrouwen: dat zijn synoniemen, of bedoelt u die zelfverklaarde kwakzalvers? De arts die zich hiermee wil associëren is hierboven al in de antwoorden en reacties ontmaskerd.

Weet je hoe ik daar achter kwam? Door het gewoon te proberen voor een paar maanden.Duur?? dat hoor ik wel van mensen die voor honderden euros per maand aan echt ongezonde dingen besteden.Niks geloven,gewoon een tijdje proberen!

Ja, daahaag. Als ik geld teveel hebt geef ik het wel aan een goed doel i.p.v. gebakken lucht te kopen.

Wanneer was de laatste keer dat jouw drogist zei over de "geweldige"supplementen dat je het lege potje mocht terug brengen en 100% je geld terug kan krijgen? Dacht het niet.Het is altijd goed om ergens een gat in te willen schieten,maar doe eerst je huiswerk.

Dat zou je bijna vergeten, er wordt ook geprobeerd om een product te verkopen. Welke voorwaarden zijn er voor die niet-goed-geld-terug-garantie? Van wie krijg je het geld terug? Binnen welke termijn?  Naar welk adres moet het worden geretourneerd? Geldt de Nederlandse wetgeving? Wat als je je geld niet terugkrijgt? Bij wie kun je klagen?

Dit product heeft zichzelf al bewezen en staat in de top 100 van beste Netwerkmarketing bedrijven.

Ja, kan best dat er veel aan wordt verdiend. Dat zegt niets over de verdiensten voor de verkopers, laat staan de kwaliteit van het product. Coca Cola verdient erg veel geld met een suikerdrank met een smaakje.

Veel geluk met je gezondheid:)

Dat geluk krijg je, je kunt wel proberen het te helpen door gezond te leven, maar niet door de onzin te kopen die u probeert te slijten.

Ik vind het onbegrijpelijk en verwerpelijk om geld te verdienen aan zieke mensen en hen de illusie te geven dat dit “wondermiddel”  in staat is om hun, soms ernstige, ziekte te genezen.

Zoek een echte, eerlijke baan.

su
door suzannevhulst - Feb 15, 2017 om 13:14
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb afgelopen December een doos Rainsoul gekocht, omdat ik zeer vermoeid was na een lang ziekbed. Ik wilde het de voordeel van de twijfel geven en omdat ik mijn geld terug kon krijgen als het niet zou werken, durfde ik het wel aan. Ik ben twee weken later (in januari) begonnen, want ik wilde eerst mijn oude kuur afmaken. Helaas was de werking van dit Rainsoul product zero en vroeg mijn geld terug. Het antwoord was hierop: Je hebt het product in December gekocht en de garantie is 30 dagen. Ik krijg dus niet mijn geld terug. Ik voel me behoorlijk opgelicht, want ook al was ik direct in December begonnen, had ik mijn geld ook niet terug gekregen, want er zitten 30 zakjes in een doos....

newmikey
door newmikey Feb 15, 2017 om 15:22
830 Antwoorden / 0 Vragen

U houdt uzelf voor de gek maar oplichting is dit in ieder geval niet. Geld-terug garanties zijn meestal gebaseerd op gebakken lucht maar hier zou u zelfs bij het meest betrouwbare bedrijf bot gevangen hebben. Zoals bekend is dit "wondermiddel" ook al niet afkomstig van dat meest betroubare bedrijf. Voortaan niet meer in sprookjes geloven!

Be
door Bekende Nederlander - Mar 7, 2017 om 19:26
1 Antwoorden / Vragen

Wat een onzinnige reacties van sommige mensen. Pyramide ? Hier praat men over MLM, citaat "Deze praktijken moeten niet worden verward met multi-level marketing (MLM). MLM is een legale marketingmethode waarbij de producten niet via de traditionele weg van media en reclame naar de klant toe gaan, maar via distributeurs/vertegenwoordigers die direct de klant benaderen. Hier krijgen de distributeurs geen gedeelte van de investering, maar er kunnen alleen inkomsten gegenereerd worden op basis van klanten die gemaakt worden. Een legaal MLM-bedrijf is in de meeste gevallen aangesloten bij de Direct Selling Association, in Nederland bij de Vereniging Directe Verkoop".

Wij hebben ervaring met diverse producten van MLM bedrijven o.a. FLP en deze zijn zeer positief. Het gaat niet over het verkopen van de producten maar het ervaren wat deze voor invloed hebben op jou lichaam en het mooie is bij beide bedrijven geldt " 30 dagen niet goed, geld terug garantie". Dit vind je niet bij "Kruidvat, ETOS, De Tuinen etc". Wat zegt de prijs indien het product werkt, kijk naar de groentes of het vlees. Hier geldt ook als er aandacht aan is besteedt en het op een verantwoorde manier is geteeld is de prijs hoger.
Wij hebben recente ervaring met de soul en deze is zeker positief te noemen. Ik zeg doen, mocht je het nog niet ervaren hebben en toch nog interesse hebben.

newmikey
door newmikey Mar 7, 2017 om 23:53
830 Antwoorden / 0 Vragen

Gottegatver...jullie blijven ook maar alles herhalen. Deze MLM bedrijven zijn alleen goed voor hun eigenaren. De produkten zijn pure kul/bluf en niemand wordt er beter van.

tijger1
door tijger1 Mar 7, 2017 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bekende nederlander. U kunt schrijven wat u wilt, maar het is piramide  verkoop.

costnix
door costnix Mar 8, 2017 om 03:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@bekende Nederlander:
Dat is weer een aanval van Morbus Parlando Cervicalis Posterior Acuta Gravis :-(
En ja het is ad hominem!

A.
door A.b.c. - Apr 5, 2017 om 14:40
1 Antwoorden / Vragen

Mijn ervaring, van dichtbij, kort geleden:

Ik heb geweigerd mee te doen aan deze (in mijn ogen) klink klare onzin.
Ik ben bij een info avond geweest.
Het "wondermiddel" zou chronisch zieke mensen beter maken. Ik heb het met mijn eigen oren gehoord.
Ik ben erin meegelokt omdat mijn kind chronisch ziek is, dit zou ECHT iets voor hem zijn.
Ik zat naast iemand met astma, hij is meegenomen (gelokt) omdat het ook goed zou zijn tegen astma.
De 2 verkopers die ik sprak, die hadden toevallig allebei iemand in de naaste omgeving met de ziekte van Crohn, en allebei genezen hiervan door Rainsoul.

Naast het feit

dat ik (met ongeloof) heb zitten luisteren naar een Amerikaanse verkoper, good looking, die echt heerlijk kon kletsen, viel ik stijl achterover toen er statistieken werden getoond waarin hij aanvulde dat dit middel chronisch zieke mensen beter zou maken. (Nee verkopers, val mij  nu niet aan met de melding dat dit niet gezegd wordt, het wordt wel gezegd).

En toen als klap op de vuurpeil het betalingssysteem en de constructie hierachter. (ik snap de uitdrukking piramide).

Er werd letterlijk gezegd, mocht je voldoende mensen onder je hebben werken, dan zit jij onder je parasol op en zonnig eiland en je ziet je bankrekening groeien. . . (wie wil dat nou niet).

Ik ben die avond volgens mij per abuis op de verkeerde info avond gezet.

Maar het heeft zeker mijn ogen geopend.

Als mijn chronisch zieke kind hiermee geholpen zou zijn, dan zou ik de eerste zijn die het had aangemoedigd.

Helaas is dat niet het geval, hij zal vermoedelijk nooit meer beter worden.

Daarnaast is het algemeen bekend dat bepaalde chronische aandoeningen te maken kunnen hebben met life style.

Conclusie:

Eet gezond, rust voldoende, beweeg voldoende, niet roken en drink geen of minder alcohol.

Gebruik je daarnaast dan Rainsoul dan geloof ik oprecht dat dit een top middel is. . . als je geld genoeg hebt

costnix
door costnix Apr 5, 2017 om 16:09
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wat een GIGANTISCHE onzin! Regenzielig is een kwakzalverijmiddel!

A.
door A.b.c. Apr 5, 2017 om 19:19
1 Antwoorden / Vragen

Precies

reflecs
door reflecs Apr 5, 2017 om 20:29
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ik had me al voorbereid op nog een, vriendelijk gezegd, verkooppraatje, toen ik zag dat er weer gepost was. Maar gelukkig, eindelijk iemand die van binnenuit heeft gezien hoe er werkelijk gedacht wordt. Lijkt me een passend slot van dit eindeloze topic :)

Wel weer een teleurstelling voor u persoonlijk; dat is heel spijtig. Door dit bericht te plaatsen worden echter hopelijk mensen gewaarschuwd om er niet in te trappen.

A.
door A.b.c. Apr 5, 2017 om 22:12
1 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor uw reactie.
Het product zal vermoedelijk geen schade aanrichten. Het gaat mij om t gesprek en hetgeen beweerd wordt over het product.
Spijtig genoeg verdienen mensen hier flink geld mee.

ji
door jimmy cras - Apr 30, 2017 om 00:15
1 Antwoorden / Vragen

Artsen en dieetisten geven je een bepaald dieet en dat werkt prima. Maar als je immumsysteem is verzwakt d.m.v. vaccinaties, medicijngebruik, ziekte, stress, en je hebt een toxiche lichaam omdat we hier eenmaal in leven, werkt "goede" voeding al niet meer..
Wat is tegenwoordig nog goede voeding? De schrijf van 5 is ook allang achterhaalt dat t helemaal niet zo goed is voor de mens. Kijk eens naar tarwe (gemodific eerd zetmeel), de schadelijke e-nummers  die ze op groente/fruit sproeien, of in kant en klaar maaltijden stoppen.

Mensen die dagelijks met pijn leven, gaan verder kijken naar alternatieven.

We hebben ons lichaam eerst gedetoxed waarbij schimmels, bacterieen en toxines zijn afgevoerd, met daarbij de juiste voeding.
Daarnaast hebben we onze Ph-waardes weer op niveau gebracht, omdat ons lichaam erg verzuurd is geraakt door de jaren heen. Een slowjuizer is niet meer weg te denken dachten we.

Alleen kwamen we in contact met een mevrouw die al 20 jaar met MS klachten liep, nu ook wel fibromyalgie genoemd. Werd door doktoren afgestempeld met "dat ze er maar mee moest leren leven" en/of mensen die zware medicatie hiervoor krijgen zoals morfine
Ze liet het hier niet bij zitten en zo is ze zich gaan verdiepen in gezonde alternatieven, gefermenteerde producten die ze nu zelf maakt zoals; Kombucha, zelf gemaakte bouillon van beenderen (dierlijk eiwit) en geen gemodificeerd eiwit in zakjes.
Gebruik van Cbd olie en Thc olie.

Onlangs is ze dit gaan gebruiken en heeft ze voor 1 maand een pakket aangeschraft en het werkt uitstekend.
Je merkt het al als je een zakje van Core of Rain neem, en het is aan iedereen aan te raden.. Je voelt de doorbloeding in je aders lopen en je krijgt daardoor energie.
Daarom werkt het ook zo goed, omdat je rode bloedcellen groter worden met een betere structuur. En de zaden die ze gebruiken en groente extracten vormen 1 geheeld en werkt tegen allerlei ziektes zoals hieronder.
Mensen met tumoren, ziekte van kanker of andere aandoeningen zoals astma, reumatische klachten of depressies.
De meeste mensen kijken pas wanneer ze niet meer geloven in de reguliere zorg, die naar mijn mening de patient alleen maar zieker maakt/ of houdt door medicatie, of andere reguliere zorg en ziekenhuis bezoekjes.

Wij hebben het sinds kort ook besteld en wij voelen ons na een week al wisselend beter. We hebben meer energie gekregen en een gedeelte van de exceem is weggetrokken. Me huid voelt een stuk gladder aan dan daarvoor.

Wij kunnen het iedereen aanraden en de rainensol beamen dat het werkt. Zo niet krijg je het geld terug.
Mocht ik je interesse hebben gewerkt, hoop ik dat u even een kijkje neemt op onderstaand adres.

http://www.rainingseeds.com/information#TOC-Leukaemia

costnix
door costnix Apr 30, 2017 om 07:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het verdient zeker goed om die zaadjes te promoten.
Het helpt blijkbaar niet tegen Morbus Parlando Cervicalis Porsterior Garives Chronica.

newmikey
door newmikey Apr 30, 2017 om 09:07
830 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een ongelofelijke verzameling onzin op een grote hoop, mèt spelfouten. U heeft het buskruit niet uitgevonden maar heeft het over Ph waardes en de struktuur van rode bloedcellen? Ga toch fietsen en bedrijf uw oplichtingspraktijken elders.

gerbera
door gerbera Apr 30, 2017 om 11:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

redactie gevraagd dit topic af te sluiten, er wordt steeds meer onzin geschreven.

gerbera
door gerbera - Apr 30, 2017 om 11:57
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Redactie verzocht dit topic te sluiten vanwege de vele onzinverhalen en sluikreclame. Topic is al bijna een jaar oud.

reflecs
door reflecs - Apr 30, 2017 om 13:08
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@ “jimmy gras”,

Valt toch tegen om dat spul te slijten hé.

Zie wat newmikey eerder schreef.

door newmikey - 22 sep. 2016 om 13:46
317 Antwoorden / 0 Vragen

Update: Rainsoul distributeurs overtreden de wet - uitspraak Reclame Code Commissie

Lees: http://www.overvoedingengezondheid.nl/rain-distributeurs-overtreden-de-wet-2/

"
Geconcludeerd kan worden dat zowel op de website van de betreffende Rain-distributeur als in de ‘officiële’ Rain-brochures uiteenlopende gezondheids- en zelfs medische claims staan/stonden die niet zijn bewezen en niet zijn toegestaan.

 Daarmee wordt een gezondheidsbevorderend en geneeskrachtig imago gecreëerd en verspreid dat de Rain-producten niet verdienen.

Het is wenselijk dat Rain-distributeurs op de hoogte zijn van de regelgeving en dat ze zich daaraan houden om misleiding van de consument te voorkomen."

hutch
door hutch - Apr 30, 2017 om 14:10
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Verkoper nummer zoveel heeft niets te doen (kan waarschijnlijk die dure rommel aan niemand meer slijten en heeft daarom tijd over) en gaat hier maar, tegen alle regels in, een verkooppraatje houden. Die persoon registreert zich hier maar heeft geen zin om de forumregels te lezen, doet dat bewust niet of trekt zich er totaal niets van aan. Net zoals de meeste colporteurs die overal de s***** aan hebben.

Tja, het is toch wat als niemand meer in die onzin trapt..... (gelukkig).

co
door corsvandenberggmail.com - May 19, 2017 om 08:24
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb er geen ervaring mee, maar aangezien het een pyramide-systeem betreft, er geen enkele informatie over wat er in het product zit, op de verpakking wordt gegeven en het Amerikaans is, is het op z'n minst verstandig om uit te zoeken wat er in zit. Het feit dat daar ook niets over te vinden is op het Internet maakt het er niet beter op. Maar om het zonder onderzoek af te doen als onzin, er flauwe grappen over te maken, dan wel je te baseren op artsen, dietisten en het Voedingscentrum, is zo mogelijk nog onverstandiger (artsen weten veel van medicijnen dan wel van wat ze hebben gestudeerd, en daarvan is voeding nauwelijks een onderdeel, het Voedingscentrum is gelieerd aan de voiedingsindustrie en roept nog steeds dingen die al jaren door onafhankelijke wetenschappers onderuit zijn gehaald, en dietisten baseren zich blind op het Voedingscentrum. In mijn optiek is de beste optie: gebruik je gezonde verstand. - edit redactie, reclame - Mijn kleinkind en ik zijn door deze manier van eten al jaren niet meer verkouden of grieperig. Succes!

reflecs
door reflecs May 19, 2017 om 12:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Er is wel te vinden wat er in zit hoor, zelfs in dit topic ;) Zie door newmikey - 14 jul. 2016 om 15:41.

Wi
door Willem1963 - May 19, 2017 om 09:55
8 Antwoorden / Vragen

Ik zag laatst een programma over super foods, het schijnt als je naar een dierenwinkel gaat en vogelzaad koopt, je hetzelfde hebt alleen een heel stuk goedkoper. Super foods is de zoveelste hype.

Als je al zo'n gezondheid geschiedenis hebt, houdt je dan aan de voorschriften van je arts en dietiste en ga af op hun adviesen. Dat wil niet zeggen dat jezelf niet kan zoeken, maar leg het aan hun voor, zij hebben er voor gestudeerd, de meeste forumleden hier niet.

gerbera
door gerbera May 19, 2017 om 11:41
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben maar gewoon je gezond verstand gebruiken om in die onzin van Super Foods te geloven.