Ik heb mij op 16 april 2012 telefonisch aangemeld bij Budget Energie en kreeg vlak daarna een mail met mijn contract, de tarieven en algemene informatie. Ik werd gewezen op de afkoelingsperiode van 8 dagen waarbinnen ik de overeenkomst nog kon opzeggen.
Volgens de algemene informatie en de mail zou ik na ongeveer 10 dagen na aanmelding een welkomstpakket per post ontvangen. Ook na ongeveer 10 dagen na aanmelding zou Budget Energie de helft van het vastrecht van het eerste jaar in rekening brengen, binnen 2 weken hierna zou de definitieve overstap plaats vinden. Een termijn dus van ongeveer 24 dagen. Genoemde termijn van 10 dagen is nu al met een week verstreken. Vandaag maar eens met de klanten service gebeld. Er bleek onder mijn klantnummer geen informatie te staan en ik zou dezelfde dag nog een mail met informatie ontvangen. Ik krijg de indruk dat er niets met mijn aanmelding gedaan is, alsof Budget Energie mij vergeten is of dat ze hopeloos met hun werk achter liggen. 3 uur later nog eens gebeld, computerstoring zij de medewerker. 2 uur later weer gebeld. Toen bleek dat de overstap nog veel langer gaat duren dan mij op 16 april telefonisch en per mail is verteld.
Het blijkt dat er diverse stappen doorlopen moeten worden waarbij voor elke stap geen duidelijke termijnen nagekomen worden. Het blijkt dus nog rustig maanden te kunnen uitlopen. Jammer, in het contract staat onder art. 2. Ingangsmoment en looptijd overeenkomst,Deze overeenkomst geldt vanaf heden. Vreemd, toen ik vorig jaar van Nuon naar Essent overstapte was alles binnen 2 weken na de afkoelingsperiode geregeld.
Vraag 1, Hebben andere mensen soortgelijke ervaringen met Budget Energie. Vraag 2, Kan ik nu Budget Energie hun eigen termijnen niet nakomt, nog kosteloos van het contract afkomen.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Omdat ik uit uw profiel uw naam niet kan herleiden, kan ik uw casus moeilijk beoordelen. In het algemeen kan ik u wel het volgende zeggen:
Een reguliere overstap duurt minimaal drie weken, en is meestal binnen een maand na aanmelding voltooid. Deze termijn vindt u ook in de welkomst-email. Sneller kan, zelfs binnen een dag. Bijvoorbeeld als u een nieuw huis betrekt. Als dit nodig is dient dit wel bij aanmelding aangegeven te worden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat uw aanmelding niet vertraagd kan zijn: BudgetEnergie maakt momenteel een sterke groei door. We groeien zelfs veel harder dan we bij de start van het bedrijf gedacht hadden.
Door deze sterke groei hebben we natúúrlijk te maken met groeiperikelen. We investeren daarom zwaar in IT-systemen en het aannemen en trainen van nieuwe medewerkers. In de tussentijd kan het zijn dat uw aanmelding een of twee weken later wordt doorgevoerd, of dat u een medewerker aan de lijn krijgt die nog niet al zijn of haar trainingen heeft doorlopen. We hopen in deze groeifase op uw begrip hiervoor.
Conclusie: Even afwachten tot een maand na aanmelden verstreken is en bij twijfel nogmaals 0800-3332224 bellen of klanten@budgetenergie.nl mailen.
.....Door deze sterke groei hebben we natúúrlijk te maken met groeiperikelen. We investeren daarom zwaar in IT-systemen en het aannemen en trainen van nieuwe medewerkers. In de tussentijd kan het zijn dat uw aanmelding een of twee weken later wordt doorgevoerd, of dat u een medewerker aan de lijn krijgt die nog niet al zijn of haar trainingen heeft doorlopen. We hopen in deze groeifase op uw begrip hiervoor......
Nogal onzinnig om aan een klant begrip te vragen voor een slecht functionerende toko! Weet 100% zeker dat jullie geen greintje begrip hebben als een rekening eens 2 dagen te laat wordt betaald!
Het lijkt mij dat een bedrijf - indien deze er niet in slaagt om binnen 30 dagen een overstap te regelen - zelf de klant benadert waarbij aangegeven wordt waarom de termijn langer duurt en binnen welke termijn de overstap alsnog geregeld is.
De uitvoering van de overeenkomst De leverancier dient de bestelling binnen dertig dagen uit te voeren, tenzij de consument en de leverancier daarover een andere afspraak hebben gemaakt. Indien een leverancier de overeenkomst niet kan uitvoeren omdat het bestelde goed of de bestelde dienst niet leverbaar is, moet hij de consument daarvan op de hoogte stellen en betalingen die reeds gedaan zijn binnen dertig dagen terugbetalen
=budgetenergie schreef op vrijdag 4 mei 2012, 00:23: Geachte heer/mevrouw,
Omdat ik uit uw profiel uw naam niet kan herleiden, kan ik uw casus moeilijk beoordelen. In het algemeen kan ik u wel het volgende zeggen:
Een reguliere overstap duurt minimaal drie weken, en is meestal binnen een maand na aanmelding voltooid. Deze termijn vindt u ook in de welkomst-email. Sneller kan, zelfs binnen een dag. Bijvoorbeeld als u een nieuw huis betrekt. Als dit nodig is dient dit wel bij aanmelding aangegeven te worden.
Daarmee wil ik niet zeggen dat uw aanmelding niet vertraagd kan zijn: BudgetEnergie maakt momenteel een sterke groei door. We groeien zelfs veel harder dan we bij de start van het bedrijf gedacht hadden.
Door deze sterke groei hebben we natúúrlijk te maken met groeiperikelen. We investeren daarom zwaar in IT-systemen en het aannemen en trainen van nieuwe medewerkers. In de tussentijd kan het zijn dat uw aanmelding een of twee weken later wordt doorgevoerd, of dat u een medewerker aan de lijn krijgt die nog niet al zijn of haar trainingen heeft doorlopen. We hopen in deze groeifase op uw begrip hiervoor.
Conclusie: Even afwachten tot een maand na aanmelden verstreken is en bij twijfel nogmaals 0800-3332224 bellen of klanten@budgetenergie.nl mailen.
Levering bevindt zich m.i nog binnen termijn van 30 dagen.
De policy van dit bedrijf t.a.v. betalingsachterstand is nu niet van toepassing. Dit kan overigens gelezen worden in de algemene voorwaarden. Heeft u deze doorgenomen voordat u een m.i. onterecht beschuldigend vingertje opstak t.a.v. bedrijf?
=carola.83 schreef op vrijdag 4 mei 2012, 02:05: .....Door deze sterke groei hebben we natúúrlijk te maken met groeiperikelen. We investeren daarom zwaar in IT-systemen en het aannemen en trainen van nieuwe medewerkers. In de tussentijd kan het zijn dat uw aanmelding een of twee weken later wordt doorgevoerd, of dat u een medewerker aan de lijn krijgt die nog niet al zijn of haar trainingen heeft doorlopen. We hopen in deze groeifase op uw begrip hiervoor......
Nogal onzinnig om aan een klant begrip te vragen voor een slecht functionerende toko! Weet 100% zeker dat jullie geen greintje begrip hebben als een rekening eens 2 dagen te laat wordt betaald!
Herroepingsrecht Bij elke overeenkomst op afstand heeft de consument een termijn van ten minste 7 werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder betaling van een boete en zonder opgave van redenen. De consument moet in dit geval ten hoogste de kosten voor het terugzenden van de goederen betalen. De leverancier is verplicht om binnen 30 dagen de bedragen terug te betalen die reeds door de consument betaald zijn. De termijn van het herroepingsrecht gaat voor goederen in op de dag waarop de consument de goederen ontvangt. De leverancier moet dan wel aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging van de informatie hebben voldaan. Voor diensten gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten, of op de dag waarop de leverancier aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging heeft voldaan. Indien de leverancier niet heeft voldaan aan de verplichting van de schriftelijke bevestiging van de, is de termijn van herroeping drie maanden.
Als ik het goed begrijp heeft u de overeenkomst ontvangen en is de herroepingstermijn verstreken. U kunt dus niet zonder meer van deze overeenkomst af omdat de levering van de dienst nog niet effectief is. Wel kunt u m.i. een voorschot bedrag terug vragen als niet binnen 30 dagen geleverd wordt ( zie mijn eerdere bijdrage).
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar een schriftelijke overeenkomst. Ik raad u aan de overeenkomst uit te printen of op te slaan op een extern harde schijf of usb stick om te voorkomen dat u de overeenkomst kwijt raakt bij een computer crash.
Er bestaat een kans op Budget Service... Door lage prijzen klanten lokken en dan geen geld voor service hebben kwam eerder voor bij nieuwelingen op de markt.
Ze gaven al toe dat er erg veel nieuwe kwamen dus nauwelijks ervaringen te vinden. Is Budget Energie een zelfstandige nieuwe of dochter van grote???
Oxxio en NEM zijn hier zo populair dat bij het noemen van die namen vele trouwe lezers hier gelijk ophangen.
Het is eerder voorgekomen dat een dochter van een grote zo probeerde nieuwe klanten te werven en enkele jaren later werd overgenomen. Ook zal echt nieuw personeel als ze zo snel groeien niet altijd alles weten en meer fouten maken dan ervaren bedrijven.
Ik gun ze de markt maar als het te snel gaat kan dat ook hun dood worden als ze niet tijdig goede mensen opleiden.
Uiteraard heb ik de voorwaarden goed doorgelezen voordat ik mijn topic startte. Vandaar dat ik hierin ook citeer aan de termijnen zoals deze in de voorwaarden, telefoongesprekken en mail is gesteld. Ik heb mij beperkt tot een feiten relaas. Met loze beschuldigingen bereikt men niets.
Als bedrijf zich niet houdt aan de termijnen die zij zelf stellen, dan klaagt u m.i. terecht. M.i. had het initiatief van bedrijf moeten uitgaan om u te benaderen als blijkt dat men zich niet houdt aan de eigen tijdslijn. Ik ben benieuwd of dit bedrijf er wel in slaagt om u te leveren binnen 30 dagen.
Graag lees ik hier hoe het afloopt, naast de vraag om begrip + de mogelijkheid bedrijf te bellen ( 0800 nummer) of te mailen.
=alk schreef op vrijdag 4 mei 2012, 10:05: @tdehond vrijdag 4 mei 2012, 09:17
Uiteraard heb ik de voorwaarden goed doorgelezen voordat ik mijn topic startte. Vandaar dat ik hierin ook citeer aan de termijnen zoals deze in de voorwaarden, telefoongesprekken en mail is gesteld. Ik heb mij beperkt tot een feiten relaas. Met loze beschuldigingen bereikt men niets.
Budgetenergie heeft haar administratie absoluut niet op orde. Ze blijft spookfacturen sturen (ondanks dat er al lang betaald was) en vermeerderen dit ook nog eens met 40euro incassokosten (i.p.v. 15 euro bij de 2e herinnering, zoals ze stellen). Allemaal ONTERECHT, maar je doet er niets aan want ze dreigen al snel met een incassobureau. Daarnaast is het personeel erg klantonvriendelijk en zijn de mogelijkheden om afspraken te maken ver te zoeken. Trap niet in de overstappremie die ze je beloven, want er zijn heel wat voorwaarden aan verbonden!! Je denkt goedkoper uit te zijn, maar door dit soort gemene streken ben je veel duurder uit. Ik ben na 4 maanden snel weer overgestapt naar een vertrouwde energieleverancier!!
Wat ik hiermee wil laten zien is dat ervaringen nogal verschillen, ik zit zelf bij Budget Energie heb tot op heden nog geen klagen. Paar keer moeten bellen en vriendelijke medewerkster aan de lijn gehad.
Dat klopt inderdaad ook! Ik wil hier alleen mensen mee waarschuwen, net als andere mensen dit doen of hebben gedaan.. Bij de een vind je wat, bij de ander laat je wat...
Wij vinden het vervelend om te lezen dat je onze diensten zo hebt moeten ervaren. Uiteraard is dit niet de bedoeling en willen we dat al onze klanten een positief gevoel over houden aan onze service.
Uiteraard worden er bij een bedrijf waar mensen werken ook fouten gemaakt. Wij zullen er uiteraard alles aan doen om deze zo goed mogelijk op te lossen, naar tevredenheid van de klant. Helaas is dit in jouw geval niet goed gelukt, maar hier trekken wij ook weer lering uit.
Sinds enige tijd laten wij door onderzoeksbureau Feedex een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren en met deze feedback van onze klanten verbeteren wij continu onze diensten.
Wellicht tot ooit in de toekomst, uiteraard ben je dan weer van harte welkom.
Slechte ervaringen tot nu toe. Die paar euro besparing hebben mij al uren gekost omdat hun administratie en communicatie niet op orde is.Via Easyswitch twee woningen (Almere en Weesp) aangemeld. De aanvraag in Almere direct geannuleerd. Die staat te koop en bij tussentijdse beeindiging krijg je 2x 50 euro opzegkosten. Kreeg al snel aanbiedingen om vooral te kiezen voor 3 jaar tegen 80 euro meer cashback. Slaat natuurlijk nergens op. Volgend jaar haal ik ergens anders weer ergens tussen de 250 en 300 euro cashback. Onduidelijk was om welk adres deze mailtjes gingen. Reactie op mijn vragen via mail blijven uit. Kreeg ook mail dat ik mogelijk een boete zou krijgen omdat er op een woning een contract zou zijn tot 1-11-14. Ook weer onduidelijk om welk adres het ging. Ook kwamen er geen reacties op vragen die ik hierover stelde. Na een paar dagen kreeg ik een herinnering dat ik mogelijk met boete te maken zou krijgen. Weer niet duidelijk om welk adres het ging. Antwoorden blijven uit. Ik had ondertussen Easyswitch ook benaderd om de annulering van Almere te regelen. Plots kreeg ik twee contracten met twee andere klantnummers op hetzelfde adres in Weesp en twee verschillende startdata. Toen maar gebeld met BudgetEnergie. Uitleg gegeven over mijn wens om maar een contract te krijgen op Weesp. Werd doorverbonden. Kreeg andere medewerker aan de lijn. Die begon meteen met "Ik heb begrepen dat u wilt opzeggen". Weer uitgelegd. Bevestiging gekregen dat een contract op Weesp opgezegd zou worden. Over Almere niet meer gesproken. Dat zou Easyswitch verder regelen. Krijg ik vanmorgen een mail met contractstukken voor Almere. In Almere heb ik dus nadat ik BudgetEnergie annuleerde een minuut na aanvraag een contract via Greenchoice voor afgesloten. Ik kan alleen maar benadrukken. Kies niet voor BudgetEnergie. Ze hebben hun zaken niet op orde. Te onvolwassen bedrijf. Ze hebben hun procesgang en systemen niet op orde. Ze kijken niet naar wat jij wil, maar eerder naar wat zij willen. Aanmelden gaat niet goed, ben benieuwd hoe het volgend jaar gaat bij weer overstappen van hun naar een ander en de afrekening. Goedkoop zijn ze door de cashback van 320 euro. Na een jaar ga je idioot veel betalen. Zorg maar dat je op tijd overstapt.
[quote=robertdeboer schreef op zondag 3 nov 2013, 10:42]... Goedkoop zijn ze door de cashback van 320 euro. Na een jaar ga je idioot veel betalen. Zorg maar dat je op tijd overstapt. Hoezo? Veranderen de tarieven na een jaar dan?
Budgetenergie verschuilt zich achter een postbus en een anoniem telefoonnummer. Misschien is het handig om eens bij Budgetenergie op bezoek te gaan en e.e.a. onder het genot van een kop koffie te bespreken. De gegevens, Budgetenergie, Vijzelstraat 20, 1017 HK Amsterdam, 5e etage (atoomstroom e.d.)
Niet dat een gesprek veel zal helpen. Alle personeel is uiterst vriendelijk, erg behulpzaam en praat met de klant mee. De afdeling backoffice en de IT afdeling is echter een complete puinhoop.
Nog een instinker, als je na een jaar van blijdschap je contract opzegt, geeft Budgetenergie aan de nieuwe energie maatschappij een foutieve einddatum van je contract op. Zodoende willen ze je een maand of 14 á 15 aan zich binden i.p.v. 12 maanden. Uiteraard voor het variabele tarief. Tip, bewaar alle mail op een apart medium voor als je pc crasht en print het uit. Zorg dat je alle bewijs aan jou kant hebt. Je zal het nodig hebben.
Beste Duimenge, Ik heb een jaarcontract, dus tarieven zullen wijzigen. Wat BE goedkoper maakt is de bonus op het eind van het jaar. Na een jaar krijg je die bonus niet meer, maar je tarief is wel hetzelfde. Stel bij Greenchoice betaal ik het eerste jaar 2000 euro. Bij BE betaal ik 2300, maar daar gaat 320 euro vanaf. Dus met 1980 euro ben ik bij BE goedkoper uit. Na een jaar echter betaal ik bij BE die 2300 euro en bij Greenchoice 2000. Vandaar dus op tijd opzeggen zoals ALK ook aangeeft.
Vervelend dat de aanmelding niet geheel vlekkeloos is verlopen. Over het algemeen gaan de aanmeldingen via Easyswitch moeiteloos en zonder problemen. De situatie die u beschrijft, waar u meerdere adressen tegelijk aanmeldt via een prijsvergelijker, komt niet vaak voor en de communicatie, die automatisch verloopt, is daar niet op afgestemd. Wij gaan bekijken hoe wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Jammer dat de reactie van BudgetEnergie opgevat kan worden als de schuld van Easyswitch. Vandaag heeft een van de medewerksters van BE gebeld en excuses aangeboden over de gang van zaken. Nu kan ik het nog niet bepalen, maar alles zou goed moeten zijn.
Helaas voor alle betrokkenen: volgens goed ingelichte bron heb ik vernomen dat Budgetenergie failliet verklaard is. Volgens deze bron heeft een (ex) medewerker de zaak behoorlijk zitten te flessen. Trek uw eigen conclusie hieruit...
Of jou bron heeft de klok horen luiden en weet niet waar de klepel hangt, of je bent zelf de weg kwijt. Eigenlijk niet erg wijs om op basis van vage geruchten dergelijke info te verspreiden. Zeker niet als het met 1 opdracht via Google te vinden is. =============================================================================== Feiten 06-11-2013 actief Openingsstatus 07-11-2013 Uitspraak faillissement op 6 november 2013 Publicatie
Betreft Naam: BEA Management en Solutions BV H.o.d.n.: BUDGET ENERGIE ADVISEUR,BEA SOLAR,BUDGET SOLAR,BUDGET SOLAR ENERGY Gevestigd: Romhof 12, 9411 SC, Beilen Adres volgens KvK: Romhof 12 A, 9411SC, Beilen
Was enige tijd klant maar die ingeruild voor een andere. (2012) Omdat de eindafrekening nog moest komen heb ik mijn adreswijziging aan Budget energie gestuurd. Had ik dit maar niet gedaan. Het mailtje werd gezien als nieuwe aanmelding , men had de mail gewoon niet gelezen. Het gevolg was dat ik aanmaningen kreeg gedurende een jaar ondanks bellen en mailen. Men had uiteindelijk door dat ik geen klant was en stuurde mij een bloemetje. Twee dagen later stuurde de administratie mij een aanmaning tot betalen. Uiteindelijk begin 2014 was alles klaar. Dacht ik, want wie schetst mijn verbazing dat ik deze week een rekening kreeg van ruim 600 euro omdat ik niet betaalde. Dit is de kwaliteit van de dienstverlening van een onderneming waar niet wordt gecommuniceerd met elkaar .
Overigens weet ik nog niet wat te doen. Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering .
[quote=dutch1 schreef op vrijdag 1 aug 2014, 12:43]Dag,
Dit mijn ervaring met budget energie:
Was enige tijd klant maar die ingeruild voor een andere. (2012) Omdat de eindafrekening nog moest komen heb ik mijn adreswijziging aan Budget energie gestuurd. Had ik dit maar niet gedaan. Het mailtje werd gezien als nieuwe aanmelding , men had de mail gewoon niet gelezen. Het gevolg was dat ik aanmaningen kreeg gedurende een jaar ondanks bellen en mailen. Men had uiteindelijk door dat ik geen klant was en stuurde mij een bloemetje. Twee dagen later stuurde de administratie mij een aanmaning tot betalen. Uiteindelijk begin 2014 was alles klaar. Dacht ik, want wie schetst mijn verbazing dat ik deze week een rekening kreeg van ruim 600 euro omdat ik niet betaalde. Dit is de kwaliteit van de dienstverlening van een onderneming waar niet wordt gecommuniceerd met elkaar .
Overigens weet ik nog niet wat te doen. Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering .
Dutch1
Deze topic is wel ruim 27 maanden oud!
Topicstarter zal toch wel ondertussen bekend zijn geworden met Budgetbeheer naar mag hopen.
[quote=dutch1 schreef op vrijdag 1 aug 2014, 12:43]Dag,
Dit mijn ervaring met budget energie:
Was enige tijd klant maar die ingeruild voor een andere. (2012) Omdat de eindafrekening nog moest komen heb ik mijn adreswijziging aan Budget energie gestuurd. Had ik dit maar niet gedaan. Het mailtje werd gezien als nieuwe aanmelding , men had de mail gewoon niet gelezen. Het gevolg was dat ik aanmaningen kreeg gedurende een jaar ondanks bellen en mailen. Men had uiteindelijk door dat ik geen klant was en stuurde mij een bloemetje. Twee dagen later stuurde de administratie mij een aanmaning tot betalen. Uiteindelijk begin 2014 was alles klaar. Dacht ik, want wie schetst mijn verbazing dat ik deze week een rekening kreeg van ruim 600 euro omdat ik niet betaalde. Dit is de kwaliteit van de dienstverlening van een onderneming waar niet wordt gecommuniceerd met elkaar .
Overigens weet ik nog niet wat te doen. Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering .
Dutch1
[u]Correctie[/u]!
Deze topic is wel ruim 27 maanden oud!
Topicstarter zal toch wel ondertussen bekend zijn geworden met Budgetenergie naar mag hopen.
Topicstarter zal toch wel ondertussen bekend zijn geworden met Budgetenergie naar mag hopen. TS reageert nog op alle reacties, dus bemoei je er niet mee.
Beste allen, en speciaal dank beste Alk. Zoals u heeft gedaan heb ik ook de heer de Haes gebeld. Hoewel er fysiek nog niets is gedaan, ben ik na een uur gebeld door iemand die de brieven mag schrijven. Men heeft mij en ik heb een opname van het gesprek gemaakt, toegezegd dat ik een officiële brief krijg met daarin de toezegging dat de kwestie na 3 jaar is beëindigd.
Je zou eens bij ze op visite kunnen gaan. Onaangekondigd natuurlijk, dan kan men vooraf geen uitvluchten verzinnen. Wel je gehele dossier even meenemen, dat werkt wat beter. Broodje meenemen is ook wel handig, je zit er wel een poosje. Koffie krijg je daar en is van goede kwaliteit. Adres is Budgetenergie, Vijzelstraat 20, 1017 HK Amsterdam, 5e etage (atoomstroom e.d.)
Je kan ook een direct lijntje uitgooien bij de baas van het geheel. Budgetenergie is opgericht door [edit redactie]. Het telefoonnummer van [edit redactie]. Toen de nood op zijn hoogst was heb ik Floris gebeld. Geen verkeerd figuur. Heeft in 1 uur meer gepresteerd dan de rest van de tent in maanden. Vraag hem ook gelijk even om een vergoeding van de door jou gemaakte kosten en de tijd die je erin gestoken hebt. Daar deed hij bij mij ook niet moeilijk over.
@Dutch1, Bedankt voor het terugmelden. Fijn dat je eindelijk eens wat schot in de zaak hebt gekregen. Eigenlijk is het jammer dat Budgetenergie na al die jaren geen afdeling voor probleemgevallen opgezet heeft.
@1953, Dat ik dit topic 27 maanden geleden geopend heb, wil nog niet zeggen dat ik mijn handen eraf trek. Als ik iemand met mijn ervaringen met Budgetenergie kan helpen, dan doe ik dat graag.
@ diumenge Waarom wil jij mijn telefoonnummer hebben, wou je een afspraakje met me maken?
@ zoekster Groot gelijk. Ik ben op dit topic geabonneerd en blijf reageren.
allereerst nogmaals dank voor het mee denken. Inmiddels nog geen vernietiging van de informatie, wel een nieuwe rekening gekregen met een fae-adres en nummer aan mijn mail gestuurd. Wederom gebeld en die duizend excuses
voor tot15karakters: Wat je zegt over de goedkoopste is niet helemaal juist: Als je een groot gezin hebt en er veel haar onder de douche wordt gewassen dan is het antwoord ja, maar dan kun je ook b.v. de NEM nemen, echter wanneer je met beiden bent gaan de vaste kosten meetellen en dan krijg je een andere becijfering, dan plots gaat b.v. het vastrecht mede bepalen of iets goedkoop is ja of nee. en blijken de ""goedkopen"" helemaal niet zo goedkoop.
Kortom ik pleit al jaren voor een totaalprijs per KWh en per m3. all inclusief en dan zonder de extra 100 euro die je krijgt maar meestal zelf in de gaten moet houden of die werkelijk is overgemaakt. Helaas is het nog niet zover. Dan is er wel echte duidelijkheid voor de consument. Ik zit nu bij Elektrabel, maar het contract loopt begin volgend jaar af. Ik bel met hen als er weer een z.g. nieuw aanbod komt en vraag hen met mij vast te stellen of het nieuwe aanbod van een energiecollectief echt goedkoper is. Plaats, tijd en duur van het al of niet afgesloten contract blijkt dan weer elke keer bepalend en is het z.g. goedkope niet altijd zo goedkoop.
Deze week kwam Budget Energie aan de deur in Breda. Of ik de energierekeningen even wilde laten zien.... wat??? De man in kwestie had al diverse mensen in de straat aan een beter contract geholpen. De meneer hield er nogal een dwingende manier van verkopen op na. Mijn man heeft deze meneer uiteindelijk te woord gestaan en wist hem weg te krijgen. Mijn buurvrouw van hoogbejaarde leeftijd is zelfs meerdere keren benaderd. Ze doet nu de deur niet meer open....
Dit zijn toch geen manieren om iets te verkopen?? Schandalig vind ik het. Twijfel er niet over om over te stappen, al zijn ze de helft goedkoper. Dit is verre van klantvriendelijk. En dat praatje over dat goede contract van de buren, bleek na navraag ook niet waar.
Budget energie is niet te vertrouwen of niet sjoerd heslinga van de nutsservice als je sjoerd een mail stuurt krijg je nooit een mail terug vergeet dat maarrr
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde. Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat. Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten. Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.
de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende
...
Lees meer
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op
...
Lees meer
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer. Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing?
Lees meer
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee. Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen! Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer